Pömppömahaiset plussaajat!!

Miru Hurjasti onnea :) Niin se vain alkaa plussapino kasvaa täälläkin :heart:

Kopioin omat kuulumiset toisesta pinosta (tänään siis oli seurantaultra menopuria olen pistänyt pe-ti 150IU): Kerrankin hyviä uutisia.. limakalvo erinomainen, reilu 10mm (sanoi että samanlaisiin tekevät ivf siirrot) :) Oikealla oli pari n.8-9mm mutta ei selkeää johtofollia.. kerkesin jo hieman pettyä, kunnes katsottiin vasemmalle, jossa ei ole ollut mitään yhdessäkään ultrassa.. Siellä oli nyt kaksi 10-12mm follia :eek: Nyt en tänään pistä mitään, huomenna vielä menopur 75IU, mutta ei liikaa ettei joudu punktiolla ottamaan pois.. JES! :) Perjantaina seuraavan kerran sitten ultraan.. jospa siellä olisi ne kaksi n.18-20mm follia niin viikonloppuna peitto heiluu ;) Jospa meille se tammivauva sittenkin tulee... :wave:

Huomaatkos Dreamer hyvät uutiset tarttuvat! Jopa kaksin kappalein! =)

Mulla on (tänäänkin, siis koko viikko) ollut ihan kaameen työteliäs päivä töissä. Mutta kummasti on tuntunut hyvältä aamusta asti. Hyvät uutiset kantavat aina pitkälle :D

Itselläkin on loistavan tuntuinen oire: jano on mullakin kova. Tosin olen tehnyt 20 pakettia postiin ja juossut siellä postissa ja huhkinut muutenkin tuhat asiaa posket punaisina ja hiki hatussa. Että eipä ihme, jos vähän janottaa...

Miru Ymmärrän todella hyvin sun varovaisen ilon. Mulla kans ultra 5.5. Jos silloin näyttää vielä hyvältä, niin sitten vasta varmaan tuntuu, että on oikeasti raskaana. Piinailua edessä siis vielä seuraavat 2,5vko.

Stella Mä uskoisin, että sulla tosi hyvät mahdollisuudet plussaan. Onhan sulle siirretty kaksi blastokystaa ja aiemminkin on alkio kiinnittynyt. :heart:

Auris Jono on hyvästä (Tulipa niin hölmö kirjoitusvirhe, että oli pakko jättää) tarkoitan jano on hyvästä. :LOL:

Edelleen omanapaisesti niin lamaantunut jännityksestä, etten oikein osaa kirjottaa mitään enkä ottaa kantaa mihinkään vaikka täysillä hengessä täällä ollaan kaikkien tuskissa, suruissa ja suurissa iloissa.

Vaikka kirjallinen tuotanto siis lähes täysin lamaantunut, niin pakkohan se sentään on kuulumiset teille ystävät kertoa. Äsken kun kävin vessassa, lugemönjä oli ihan inasen verran tumman rusehtavaa. Ja koko päivän itse asiassa lugemönjä tahrasi pikkiksiä vähän "tummempana" kuin normisti. Voi jestas. Jos "tuhru" yltyy, täytynee yrittää ottaa itseään niskasta kiinni ja lukea omat tohtori Stellan kirjottelut muutama päivä takaperin.

Siis ktt 7 (tai ktt9 jos laskis 3.päivän siirrolla).

Niin paljon Onnea Miruliini :flower: :flower: :flower:
Kylläpä jännittää myös Stellan ja Taivaansilpojan puolesta.
Maukat on vielä ihan hissukseen, ei siis ole vielä ilmoittaneet mitään.
Saattaa olla kyllä hieman aikaista toivoa oireita.

Voi teitä, täällä kans yksi pömppis kyyneleet silmissä lukee kirjoituksianne.. :) :'(
Oon välillä huono kirjoittelemaan, mutta ahkerasti kyllä luen kuulumisenne!

Miten voittekaan tuntua niin tutuilta ja tärkeiltä vaikka en oo (PeePee:tä lukuunottamatta) teitä koskaan tavannutkaan :hug: Tänään PeePee:n kans puhuttiinkin puhelimessa ja iloittiin Mirun plussasta! Aina niin hienoa kun joku onnistuu!

Mirulle isot onnentoivotukset!!! :heart: :heart: Aivan mahtavaa,
paljon tarrasukkia pikkuiselle!!

Huomenta kaikki muruset!

Täällä etelässä on ainakin upea aurinkoinen aamu. =)

Mä oon ehkä vähän hassu, mutta mulle tuli eilen illalla hirmun haikea mieli, kun tajusin, että nyt kun plussia alkaa ropista, niin ne plussapömppikset siirtyy kirjottelemaan ihan omille palstoilleen. Ja mä en kuulkaas halua luopua teistä, kun tätä tiivistä yhteiseloa on nyt jatkunut jo niin pitkään, että olen valtaisan kiintynyt teihin kaikkiin. :flower: Mutta kaipa se on niin, että elämä jatkuu ja elämässä mennään eteenpäin, ja herranjestas sentään, eihän me nyt tällä palstalla voitaiskaan enää yhtään pidempää roikkua! Ei meistä sitä kukaan halua. Päätämme siis nyt siirtyä kaikki oikeisiin plussapömppiksiin! =)

Mutta siis ikävä mun silti kovasti tulee. Niin kovasti. :ashamed:

Mutta sitten asiaan, eli voitaisiinko me tehdä jotain listaa siitä, että kuka testaa ja milloin, sillä tässä on nyt aika tavalla jännitettävää tulossa. Ihan siis vaan, että pääsisi jännittämään ja riemuitsemaan mukana! :D

Telepatiaa, Kurre! Mä eilen tein kotihommia ja tanssahtelin Tina Turnerin tahtiin yksin himassa ja - tottakai - pyörin välillä täällä kaksplussassakin. Ja sitten yhtäkkiä hirveä haikeus - ihan samasta aiheesta!

Testauspäivät voisi lisätä siihen meidän päiväkalenteriin? Mä testaan varmaan sitten ens ma, eli menen verikokeeseen (vaikka klinikalta sanoivatkin keskiviikko, mutta se on kyllä aika myöhään, kun oli pitkä viljely, joten aattelin, että kyllä maanantai saa luvan passata, se ois pp14 3.päivän siirrolla). Taivaansilpoja taitaa olla mun kanssa samassa tahdissa, vai? Auris sen sijaan testannee ke 23.4? Ja EllaElias tänään....?

(.) "Tuhrua" ei näy, taisi eilen olla toiveajattelua.... Jaahas, eli pitäiskö luovuttaa toivosta...? Kun teillä muilla plussaajilla oli ktt10 tuhrua... Nojoo. Oikeesti, mulla ei kyllä ole mitään normaalista poikkeavia oireita, joten kyllä tässä vähän epäuskoisen hämmentyneet fiilikset on. Joo, ehkä ihan vähän normaalia enempää (?) väsyttää mutta...Mä olen nukkunut jännitykseltäni tosi huonosti. That's all.

Heips, nyt pitää jatkaa aamutouhuja.

Huomenta!

Kurren ja Kamillan sanoihin yhtyen: olette hirmuisen tärkeitä enkä osaa ajatellakaan siirtyväni yhtään minnekään, en ainakaan ilman teitä. Täällä siis pysytään, mieluusti voidaan sitten joskus muuttaa tuota nimeämme, mutta toistaiseksi se on mitä osuvin. Mehän olemme pömppömahaisia plussaajia ja se tekee elämästä myös tässä joukossa ihanan rikasta, että plussat ropisee pikkuisen eri aikoihin itse kullakin. Jokaisen plussan takana on valtava määrä pömppöenergiaa, aitoa välittämistä ja tukea - yhdessä päästään kyllä pitkälle. Tämä meni ehkä jonkun mielestä jo vähän ylipaatokselliseksi, mutta menköön! (Näen mielessäni valtavan teltan, jossa me yllytämme ihmisiä joukkohurmokseen..) :LOL:

Aiheesta vielä lisää. En tiedä johtuiko eilen katsomastani 45 minuuttia -ohjelmasta, jossa käsiteltiin lapsettomuushoitoja (teknisesti tarkasteltuna, toki mukana inhimillistäkin puolta). Jotenkin tämä kaikki tuli uneeni, mutta siis niin, että tästä meidän Pömppisketjusta tuli televisiossa ohjelmaa. Joku dokumentti, jossa käytiin lapsettomien kokemuksia läpi ja meidät oli nostettu siihen huippuesimerkkinä tuesta, jota voi toisilta samassa tilanteessa olevilta saada. Sitten siinä oli jokin toinenkin ulottuvuus, jossa analysoitiin joitain yksittäisiä kirjoituksia. Auris, sinun kirjoituksesi muistan ainoastana päässeen telkkariin, ja sitä siis joukko asiantuntijoita jotenkin viisastellen analysoi ja avasi. TOSI OUTOA, vaikkei siinä tilanteessa tuntunut lainkaan siltä. :D Eihän sitä tiedä, vaikka parhaillaankin joku tutkija keräisi kirjoituksistamme aineistoa väitöstutkimukseensa. Kyllä meissä aineistoa riittääkin :p

Ellan h-hetket on huomenna, aiotko murunen testata kotona ensin vai mennä suoraan verikokeeseen? Kovasti peukkuja, plussapuhuria, uskoa, toivoa sisupussien pärjäämiseen! :heart:

Testasin taas. :ashamed: En voinut olla testaamatta. En siis ostanut uutta testiä vaan se tuotiin käteeni. Ihan totta. Olin naapurissa iltateellä, ja siellä siis asuu rakas ystäväni, joka on myös SUURI tuki miehensä kanssa meille kummallekin. Totesin lähtiessäni, että hitsit, oishan sitä voinut varmistaa asian taas huomenna, mutta mitäpä turhia... kului 2 minuuttia, ovikellomme soi ja käteeni lykättiin testi.. Enkeli. :saint:

Onnellista ja toiveikasta päivää rakkaat!

Huomenta kaikki,( täs olis nyt auringon merkki)
Mun testipäivä on 29.4 apua. On niin epätoivoinen olo, mutta toisaalta on toivoa.
Mäkin olen heräilly monta kertaa yössä, on tää niin jännittävää.
Hei ei kaikille tule sitä tuhrua, nyt ihan rauhassa Stella.

Marlille iso kiitos :heart: Tiedän,että on vaikeaa, mutta yritä myös sinä nauttia täysin rinnoin tästä ajasta. Kaikki on mahdollista ja itse et voi mitään asioiden eteen tehdä. Itse uskon kyllä pikkuisen siihen, että lepo tekee hyvää. Ei siis kannata hötkyillä ja välttämättä viilettää pää kolmantena jalkana nyt. Itse olin ylivarovainen, pääasiassa makoilin siirtoviikon ja ns. kiinnittymisviikonlopun (4-5 pv siirrosta). MUTTA jokainen tekee tietysti omien tuntemustensa pohjalta eikä paikallaan olo välttämättä sovi ollenkaan kaikille.

Halaus :hug:

Hih! Tällä joukolle tulee pari plussaa ja heti ollaan niistä suorastaan murheissaan "ei me haluta tältä palstalta lähteä". Naisen mieli on sitten niin muuttuvainen... ;) Mihinkäs me tältä palstalta? Yksi toisensa jälkeen pömpsähdetään raskaiksi ja jatketaan kirjoittelua samaan malliin täällä. Vai meinaattekos, että meidät heitetään täältä ulos? (Kyllä se olisi jo tapahtunut, jos näin olisi :LOL: )

Ellan tulosta mäkin jännittyneenä odotan... Meidän turkulainen keskushyökkääjä EllaElias todennäköisesti lataa parhaillaan testivälineitä...

Sulla olikin varsinainen uni Miruseni. Nyt et ikinä usko tätä - mutta sain ohjelmaan liittyen sähköpostiviestin muutama viikko sitten, jossa mua kysyttiin mukaan ohjelmaan! Olin itsekin sen jo unohtanut, mutta sä tiesit sen unessasi! En tiedä mistä toimittaja oli kaivanut mut esiin, täältä, V-liitosta vai yhdestä tutkimuksesta, johon osallistuttiin. Kuten huomasitte, en ollut mukana kuin Mirun unessa =) .

Tajusin eilen, että ensi viikon keskiviikkona tosiaan pitää testata. En kyllä millään haluaisi - näin on niiin hyvä olotila. Ei tätä haluais lopettaa (ei suuntaan eikä toiseen). Nyt on kaikki mahdollista, eikä tarvitse huolestua tai huolehtia ns. seuraavista huolenaiheista, you know. Jos olis vaan, jatkais lugeja - mahtaiskohan joku V-liitosta soitella perään? Sitä paitsi mulla ei ole vielä testiäkään. Joskohan joku naapuri tois mullekin :D

Tänään on mulla ensimmäinen aamu (siis hoitojen aikana), kun ei ole turvotusta missään, ei kolota tai vihlo tai jomota, ei satu mihinkään, ihokin tuntuu erinomaisen pehmeältä, ei edes finniä ole pukkaamassa, ei ole jano, ei pissahätä, ei mitään. Mahtavaa! Mä voisin pitää just tällaisen hornomipitoisuuden loppuelämäni.

Auris vau. Tiedätkö, mulla taitaa olla jotain selvännäkijän taipumusta. Muutamia muitakin tuollaisia välähdyksiä on tullut eteen. Välillä vähän selkäpiitä karmivia, mutta toisaalta minkäs teet. Itseäni nuo välähdykset eivät koskaan koske, eli en voi helpottaa jännitystäni kurkistamalla ultrakatseella masuuni :LOL:
Jaahas, ja nyt alat jänistämään testailusta. Kuule, tulen viikonlopuksi Turkuun, joten toisinko sinulle niitä testejä samalla? Ettet sitten sano, että unohtui hankkia, oli apteekista loppu, kaikki Turun apteekit suljettiin työseisauksen johdosta - ohhoh. :whistle:

Torstai 17.4.

EllaElias.....................1.ivf.....................................kp/-/ktt13
Taivaansilpoja............pas.....................................kp/-/ktt10
Stella75.....................2.ivf.....................................kp26/-/ktt8
Auringokukka.............ivf........................................kp/-/ktt8
PeePee77...............pas/zumenon...................kp22/29-31/ktt6
Marli...........................2.pas...................................kp/-/ktt2
Krisseli79...................2.ivf..................................kp10/-/punktio 21.4
Kurreliini....................pas (vko18).........................kp1/-/ktt
Soleil76.....................1. inssi (touko).....................kp24/30-35/ktt
Minea81.....................Pupuilua..............................kp18/-/ktt
Dreamer-88................pupuilua.............................kp16/-/ktt
Kamilla........................pas/zumenon.....................kp13/29-31/ktt
mmm.........................4.inssi/clomit/puregon..........kp7/27-31/ktt
Hobelix......................1.ivf (touko).........................kp5/30-32/ktt
Sahrami73.................ivf / kesä.............................kp/26-28/ktt
Simmu.......................2. inssi.................................kp/-/ktt
Haave........................pupuilua..............................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp/-/ktt
Kinky cat....................ivf........................................kp/-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/ktt

Testailijat
EllaElias - Tänään
Taivaansilpoja - Ma 21.4
Stella75 - Ma 21.4
Auringokukka - Ke 23.4
Marli - Ti 29.4

Plussanneet :heart: :flower: :heart:
Ulpu78 :D (ultra 5.5)
Miruliini :D (ultra 5.5)

Reilun vrk on tullut vietettyä nettipimennossa. Ja kohta aloitan juttujenne läpikäymisen.
Hobelix: Sotkenpa heti hienon listasi, sillä tulin juuri labrasta ja nyt iltapäivän soittoaikaan panikoidaan. :x Testaus piti alkujaan tosiaan olla vasta pe, mutta sain vaihdettua, kun satuin tänä aamuna muutenkin aamuvarhaisella olemaan keskustassa liikekannalla.
Miru: Joko tauti on nujerrettu? Täällä päin myös jonkunsortin kuumetauti kaatoi tämän piinailijan kotisänkyyn varmaankin loppuviikoksi. Ei tylsempään saumaan olisi tämäkin voinut iskeytyä!
Kuulumisiin myöhemmin! :wave:

Voi Ella!! Ihanan jännittävää..kyllä luotan luotan luotan luotan...ja sulla alkoi flunssakin. Voi että. :heart: :heart: Mulla tämä tauti on sitkeä. Tänään räkää tuntuu olevan taas enemmän kuin muina aiemmin, mutta onneksi sitä tulee sentään uloskin. Mutta pää on niin raskas ja olo vetämätön. Huomenna pitäisi töihin mennä, ellei sitten kamalan huono olo ole vieläkin. Sitten mars lääkäriin uudelleen ja huippuhauskat viikonloppusuunnitelmat uusiksi :/ Myös minun pitäisi ehkä saada tänään vielä hcg-tulos, eli jännitystä riittää.
Lepoa ja paljon juomaa Ella, määrätään täältäkin :attn:

Miru: Kiitos ohjeista. Taidankin nyt juoda kupin kuumaa ja painua sitten hetkeksi peiton alle. Lääkäriin tungen itseni iltapäivällä, sillä täällä on tainnut tuo räkä unohtua jonnekin pään sisälle ja posket on senoloiset että räjähtäisivät. Josko sitten jotain lääkehelpotustakin saisi.
Jännittelemisiin!

Huu, Ella on siis iltapäivän uutiskohde numero 1. Jotenkin tuntuu, että tämä plussa-aalto on vielä korkealla ja että sä olet siinä aallossa mukana...Niin samanlaiset oireetkin teillä on ollut, tuhrua myöten - ja nyt flunssaa... Voi että!

Miru & Auris - aika hurja tuo teidän telepaattinen linkki! Tästä pinosta voisi kyllä hyvinkin tehdä jutun tukiverkkona parhaimmillaan. Luin muuten Fertinovan aulassa viime kerralla jotain lehteä, jossa oli juttua naisten selviytymiskeinoista ja itse asiassa näistä palstoista ja toisten tsemppaamisesta. Mua hymyilytti kun luin sitä - tuntui niin hassulta, että joku "uutisoi" tätä meidän aktiviteettiamme tavallaan ihailevan hämmästelevässä sävyssä. Kun itselle se kuitenkin on -nykyään- arkipäivää. Mutta hämmästyksekseni jutun tekijä ei maininnut jutun lopussa 2+ laisinkaan vaikka listasikin joukon muita sivustoja...

Auris : Kumpa voisin ammentaa itseeni edes palasen sun virtuaalisesti hehkuvaa ja vahvaa hyvinvointia! Mullakaan ei ole nimittäin yhtään mitään tuntemuksia missään - ja siitä johtuen olen lievästi epätoivoon kallellaan. Harkitsen tässä juuri niinkin eksoottista temppua kuin anelusoiton soittamista klinikalle, jotta voisin kysellä, eikö tulos näkyisi jo huomenna verikokeessa...Huominen olis mulle pp11 (jos laskis siis 3.päivän siirrolla). Jotenkin tuntuu, että en haluaisi elätellä toiveita yhtään sen kauempaa kuin on pakko, koska toiveilla on tapana kuitenkin nousta ja nousta ja nousta ihan yhtä lailla kuin epätoivonkin. Ne eivät siis ainakaan mulla ole mitenkään järkevässä synkronissa, vaan ikään kuin itseään täyttäviä vaakakuppeja, jotka tasaavat vaa'an koko ajan lataamalla itseensä saman verran toivo/epätoivo-painoa kuin toiseenkin vaakakuppiin juuri tuli... Tottakai, myönnän, että on suloista kellua tässä "juuri nyt kaikki on hyvin" -tunteessa. Mutta on ihmeellistä, miten ihan samaan aikaan raskas ankkuri vetää alaspäin pinnan alle... Mun pitää aina vähän taistella, että keskittyisin enemmän siihen kuumailmapalloon, joka samaan aikaan nykii jo kovasti irti maan pinnalta.

Noniin, nyt lähti vähän mopo käsistä.

Kyllä. Olette hirveän tärkeitä. Olen samaa mieltä. Mietin juuri, että miehen ohella nimenomaan teille tulee olemaan kiire kertoa ne eniten odotetut uutiset. Olivatpa ne sitten mitä tahansa.

Halauksin,
Stella ja ne kaksi pientä toivon täytteistä valopilkkua

Yhteistyössä