Pömppömahaiset plussaajat!!

Arvon tulevat testaajat. Plussa-aalto jatkuu, uskokaa se, ensi viikolla tulee taas ainakin kolme uutta plussaa ja sama tahti jatkukoon eteenkin päin.
:heart: :heart: :heart: :heart:
Uskotaanhan, että nyt on se meidän hetki!

Heh, mäkin laitoin itseni testailijoiden joukkoon aivan kuin olis varma asia et siirtoon päästään :kieh: =) Mut oon nyt ylipositiivinen ku viimeksi tuoresiirrossa olin niin epäileväinen ja kuinkas kävikään :whistle: Taikauskoisuutta ilmassa....

Ootte kyllä aika mahtavia naiset - plussia ropisee kuin sieniä sateella! Kosteasta talvesta oli siis hyötyä. :p Nyt on sitten helppo muidenkin vaan lähteä samaan aaltoon, ja kuten todettua, yltiöpositiivisuudesta ei ole koskaan haittaa! :D

Ihanaa, että hcg oli jo ton 127! Onneksi olkoon nainen olet todella RASKAANA. 7.5 tietää sit, että montako sieltä vuodenvaihteessa putkahtaa. :heart: :heart: :heart:

Ja oot Ella niin oikeassa tuossa, että normaalisti kun tehdään testi, joka on positiivinen, niin sitten ollaan raskaana. Nyt me ei yhden veritestin ja liudan pissatestejä jälkeenkään uskalleta luottaa raskauteen ennen seuraavaa etappia. Onko sitten taas seuraava juttu, mitä pitää pelätä ( josjosjos.. sinne asti pääsee) ?

Itselläni ainakin sellainen olo, että esim. tuonne odottavien puolelle en ollenkaan uskalla vielä kirjoittaa mitään. Ens maanantaita jännitän nyt siksi, että viimeksi mulla alkoi siihen aikaan uudestaan vuotaan ja siitä vajaa viikko niin km.

Ella Onnea Onnea!! :flower: :flower: :flower: :flower:
Tiesinhän minä että onnistut. Ja tiesithän näemmä itsekin.. ;)

APUA, kuka osaa auttaa?!?
Soitin tuloksesta, eikä vastaus ollut vielä valmis. Hoitsu lupasi selvittää, missä vaiheessa näyte menee ja soitti takaisin, että lopullinen tulos tulee huomenna, nyt näyte on laimennoksessa (????). Ja kun kysyin, mitä se apuaapuaapua tarkoittaa, niin hän sanoi, ettei keskeneräisiä tuloksia voi kertoa. Arvo on ollut kuulemma niin korkea, että on laitettu laimennokseen. Tytöt rakkaat, mulla tipahti lattia jalkojen alta.. Jossain poikkeavissa raskauksissa (esim tuulimuna) arvo nousee poikkeuksellisen korkealla alussa. Tarkoittaako tämä nyt sitä. Omalta klinikalta en saanut enää ketään kiinni ja naisten polilta joku lääkäri sanoi, ettei pidä huolestua, vaan odotella tulosta huomenna. Olen ihan paniikissa!! Enkä voi ymmärtää, mitä tarkoittaa, että näyte menee laimennokseen?? Kiva hoitaja kun sanoi tuollaista eikä sitten kuitenkaan mitään muuta.. :'( Vihjaisi vaan paskamaisesti, ettei voida kertoa tässä vaiheessa mitään. Jos tämä oli tässä niin en jaksa. En kertakaikkiaan .

Pöppöonnittelut Ellalle! Sinä senkin... pidit meitä monta päivää piinassa, vaikka sulla oli jo alustavaa tietoa ;) Lämmin halaus :hug: Ja nyt vaan nautit. Tätä päivää pitää elää, ei tulevia mahdollisia josjos tapahtumia. Menee muuten ihan hukkaan tämän hetken ihanuudet. Loistava uutinen. Nyt kun myös Turku on avannut maalihanan, mullehan tulee ihan paineet.

Miru Pakkohan sun tulosta on laimentaa, kato niitähän on siellä kaksi. Sähän teit kotonakin kaksi testiä, eikä sekään riittänyt. Kolmaskin piti saada. Ihan nyt vaan rauha.

Miru, koitahan muru ottaa siellä rauhallisesti, sillä kyllä ne arvot voi olla korkeampia ilman mitään kummempaa syytä. Valitettavasti noi labrahommat on mulle täyttä hepreaa, niin en edes ala veikkailemaan, mitä ne siellä laimentaa. ;) Mutta kuten Auris totesi, taitaa olla useampi matkustaja kyydissä ja labran ihmiset haluaa vaan olla varmoja tuloksesta. =)

Rakas Miru - eieiei, älä usko hoitajaa!!!! Se ei tiedä sun tapauksesta mitään, käsittelee sua täysin järjestysnumerona X. Eikä välttämättä tiedä yhtään tarkemmin, miksi tulos tulee huomenna - eikös ne alunperinkin sanoneet, että tulos ei tule päivässä, vaan ehkä vasta perjantaina...???? En valitettavasti (todellakin valitettavasti!) tiedä hcg-mittauksista mitään, koska en ole niitä kokenut, mutta jotenkin kieltäydyn huolestumasta tästä uutisesta KOSKA se ei välttämättä tarkoita yhtään mitään. Saat vain huomenna ehkä kaksosista/kolmosista kertovan lukeman.

Myönnän - minäkin olen törmännyt jossain netissä siihen, että arvo voi nousta poikkeuksellisen korkeaksi joissain tapauksissa MUTTA MUTTA MUTTA eihän se hoitsu sanonut, että se on noussut poikkeuksellisen korkeaksi vaan sanoi vaan, että se on laitettu laimennukseen, what ever that means. Tämä on ehkä nyt huono lohdutus, mutta kun multa otettiin ekan kerran FSH ja LH niin tulokset olivat 0,1 ja 0,01. Niklas oli ollut ihan että ei se voi pitää paikkaansa, ja kävi ilmi, että jotain oli sählätty ja sitten sain uudet tulokset 6 ja 7. Että odota nyt vain huomiseen. Voin kuvitella, että tuntuu paskalta (ja se hoitaja sietäisi selkäänsä!!!!!! ) mutta kun et ihan oikeasti voi nyt tietää, että mistä on kyse, niin et saa murentua!!!! Nyt me toivotaan, että sieltä tulee ihan normi tulos! Ja siihen me uskotaan, koko pino.

Torstai 17.4.

Taivaansilpoja............pas.....................................kp/-/ktt1 0
Stella75.....................2.ivf.....................................kp26 /-/ktt8
Auringokukka.............ivf........................................kp/-/kt t8
PeePee77...............pas/zumenon...................kp22/29-31/ktt6
Marli...........................2.pas...................................kp/ -/ktt2
Kamilla........................pas/zumenon...............kp13/29-31/siirto 21.4
Krisseli79...................2.ivf..................................kp10/-/ punktio 21.4
Kurreliini....................pas (vko18).........................kp1/-/ktt
Soleil76.....................1. inssi (touko).....................kp24/30-35/ktt
Minea81.....................Pupuilua..............................kp18/-/kt t
Dreamer-88................pupuilua.............................kp16/-/ktt
mmm.........................4.inssi/clomit/puregon..........kp7/27-31/ktt
Hobelix......................1.ivf (touko).........................kp5/30-32/ktt
Sahrami73.................ivf / kesä.............................kp/26-28/ktt
Simmu.......................2. inssi.................................kp/-/ktt
Haave........................pupuilua..............................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Kinky cat....................ivf........................................kp/-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/k tt

Testailijat
Taivaansilpoja - Ma 21.4
Stella75 - Ma 21.4
Auringokukka - Ke 23.4
PeePee77 - Pe 25.4
Marli - Ti 29.4
Kamilla - Ma 5.5

Plussanneet :heart: :flower: :heart:
Ulpu78 :D (ultra 5.5)
Miruliini :D (ultra 5.5)
EllaElias :D (ultra 8.5)

Ella :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: kyllä on ollut ihana viikko!!!!!
Miru - Kaksosten kämppään nyt vaan tarvitaan enemmän maalia. :hug: :hug: :hug: älä päästä irti vielä, vaikka ihan ymmarrettävää tunnemyrskyä tamä kaikki onkin. :flower:

Kiitos rauhoitteluista, erityisesti Stella. Taas. :hug:
Mieheni, joka on vaihteeksi reissussa oli soittanut tuonne labraan ja antanut palautetta ja vaatinut (toivottavasti asiallisesti), että Tampereelle (jossa jostain syystä Lahden näytteeni on) soitetaan uudelleen, selvitellään faktoja ja sitten soitetaan hänen vaimolleen, joka on järkyttynyt ja kovin huolissaan näiden vähäisten tietojen kanssa. Minut siis yllätti labratädin soitto, joka olikin nyt asiallisempi. Hän yritti selvittää sen minkä pystyi tuosta laimennusprosessista ja ettei yli 1000 arvoja heidän laitteensa mittaa. Tuloskin oli juuri tullut - 1413 (!?), mikä edelleen on pelottavan korkea minusta, mutta tuon hoitajan mielestä ainakin poistaa kohdunulkoisen mahdollisuuden. Noi Stellan löytämät muiden kokemukset helpotti kyllä. Ja huomenna (ellei jo tänään lääkäri vastaa viestiini) saan kuulla enemmän. Ihana ritari on mieheni ja aina pelastamassa, ratkaisemassa, selvittämässä vaikka Yhdysvaltojen presidentille pitäisi soittaa :)

Ja te rakkaat..mitä tekisinkään ilman teitä :heart:

Miru: Ensiksikin: ihana mies sinulla! Ja toisekseen: huh, ei kuitenkaan tuon korkeampi. Mä jotenkin menin ihan paniikkiin siitä, että näitä plussauutisia mikään voisi musertaa ja googlasin kaikkialta kaiken, mitä vaan löytyi. Se nyt vaan on korkea lukema, mutta ei nyt mikään järkyttävän korkea kuitenkaan. Kaksoset - nopeasti jakautuneet, nopeasti kiinnittyneet? Niin se on :wave: :wave: Nyt vaan rauhotut ja odotat, että saa jutella aiheesta Annikan kanssa. Kaikki on hyvin.

Ohhoh ja hui!! Siskoni kertoi juuri odottavansa pikkukakkosta. Laskettu aika marraskuussa... Toivottavasti tämä tarkoittaa meidän perheessä superhedelmällistä aikaa siis! Puimme meitin tilannetta puhelimessa ja kun kuulin tietyllä äänellä sanotun: "arvaa mitä..", tiesin heti! :)

Miru, toivottavasti sait yön nukuttua ja pystyit hieman rauhoittumaan, kun ihana ritarisi ojensi labran törppöjä - ja aivan oikein tekikin! Luulis niidenkin ajattelevan vähän miten asiat kerrotaan tai ketä laittavat asiakaspalveluun. :kieh:

Saitko Annikan jo kiinni? Niillä oli koko Fertinovalla eilen iltapäivällä joku yhteinen kokous tai vastaava ja siis siksi et varmaan saanut ketään kiinni sieltä.

Ja googlasin itsekin illalla vieraiden lähdettyä (poltteli mielessä tehdä sitä koko ilta, mutta enhän minä nyt niitä ihania ystäviä voinut uloskaan heittää ) vielä tota hcg-asiaa, ja oikeesti se vaihteluväli on todella iso ilman että siinä olis mitään huolestuttavaa todellakaan. Sinä rakas pömppis olet vaan todella tukevasti raskaana! :heart:

Ja ihanaa, että siskollasi oli samantapaisia uutisia. Pääsette kasvattelemaan pömppöjä yhdessä. =)

mmm, kuinkas siellä follien kehittely sujuu? :)

Namsku, kuinka jakselet?

Kamillalle onnea siirtoon ja Krisselille punktioon! Toimintaa tuntuu olevan maanantaina. Hienoa. :flower:

Ja te kaikki ktt-pömpöt, jotka odottelette oireita ja testailua, niin teille superpaljon malttia ja rauhaa mieleen - ette ihanaiset voi tehdä itse asialle mitään nyt vaan teidän pitää tällä hetkellä keskittyä omaan hyvinvointiin ja pitää itsenne positiivisella mielellä. Se, jos mikä, auttaa tässä asiassa! :heart:

Huomenta kaikille pömppiksille.
Olen täällä laskeskellut pikku-Maukkojen aikataulua ja tullut siihen tulokseen, että huomenna ne kaivaa pikku hakkunsa ja rupeaa töihin. :attn: <-- Maukat
Viimeksi kun olin siirrossa, niin siellä oli todennäköisesti joku lääkäri harjoittelija mukana.
Maukkojen siirtävällä lääkärillä oli varmaan jotenkin huono päivä, kun hän käyttäytyi jotenkin tökerösti mua kohtaan. Hän selosti tilannetta koko ajan harjoittelijalle, sanoi, että hän käyttää katetria, koska mun kohdalla on todettu helpommaksi siirtää sen kanssa.
Sitten hän sanoi että on siirtänyt minulle niin monta kertaa että tietää miten tämä sujuu.
Ajattelin että miten niin NIIN MONTA KERTAA siis kaksi kertaa tätä kertaa ennen.
Ensimmäinen kerta oli vuosi sitten ja sitten viime kuussa.
Tuli sellainen olo, että tää on nyt sitten vähän epätoivoisempi tapaus.
En anna periksi. Olikohan lääkärillä, joku Elvis päivä vai mikä, mutta itselle tuli siitä vähän huono mieli. No purinpahan tän kuitenkin tänne, vaikka ensin en meinannut.
Onneksi se labratäti oli niin ihana, että lähdin sieltä hyvillä mielin Maukkojen kanssa.

T. Marli ja Maukat :wave: :wave: ktt3
Ei anneta periksi

Yhteistyössä