Pömppömahaiset plussaajat!!

Stella tuohan oli hyvin keksitty - kahteen kertaan piikkiä vaan! Jos en jaksa soittaa, niin noin mäkin teen... =) Hevosannos tosiaan tuota on. Ensin oli kirjoittaa mulle 375 yksikön annoksen, mutta hetken harkittuaan vähensi. Onneksi ;) Annoksessa vaikuttaa ymmärtääkseni ikä ja omat hormonitasot. Mutta aika kassillinen paketeita oli, kun ne eilen hain.

Jouduin muuten vaihtamaan allergialääkkeenikin, sekä nenäsuihkeen että tabletit. Entiset eivät olleet turvallisia JOS sattuisi raskaus alkamaan. Tai joka tapauksessahan sitä niinkuin olen parin viikon päästä "raskaana" ainakin vähän aikaa :p Joten piti niihinkin uudet reseptit pyytää. Ensin lääkäri olis siis kirjoittanut menopurin, irrotuspiikin ja luge määräykset, sit vielä pyysin sopivat allergialääkkeet. Lääkäri kysyi niiden kirjoituksen jälkeen: saisiko olla muuta..? Kiitos, ei tällä kertaa! Apteekissa tulikin sitten lääkekatto täyteen. Mulle tuli kyllä aika "sairas" olo, lääkekatto täynnä... huh huh!

Hevosihmisiä ollaan vaikkei hevosia olekaan :whistle: Mulla mun systeri hoitaa omistus (ja lannan luonti puolen) ;)

Toihan se just niin kummaa onkin, että jokainen reagoi omalla tavallaan. Sitähän se meidän lääkäri tosissan selitti. Eli varsinkin eka kerta on aivan hakuammuntaa, ei vielä tiedetä mitenkä meikäläisen kroppa toimii. Sit voidaan vaan päätellä jotain seuraavaa kertaa varten. Mutta että mistä ne noi määrät vetää - jaa-a. Mulla ikää on tosiaan 40 v, mutta hormonitasot oli lähes samaa luokkaa kuin sinunkin Stella. (Pitää kotona kaivaa vielä paperit esiin ja tarkistaa arvot).

Tämä on kuitenkin mulle(kin) tasan ensimmäinen harjoitus. Mutta hyvin todennäköistä on, että soluja saadaan kasvateltua 6-8, korkeintaan kuulemma 10. Ensi maanantaina on seuraava ultra, et saas nähdä onko saatu näkyviin mitään :LOL: Ensi viikon perjantaina on kolmas katsastus, silloin selviää aikataulu punktiolle - jos siis punktioitavaa on saatu aikaiseksi...

Mirukki, onnea - ihanaa! Tosi hienoja uutisia! Voin kuvitella, että ensimmäinen punktio jännittää. Olen itsekin sitä käynyt läpi mielikuvaharjoituksena tosi paljon, että sitten selviäisi ilman täyttä paniikkia. Mutta hyvin se varmasti menee, niin kuin täällä konkarit on jo vakuutelleet. Ja hyvissä käsissä olet. Nyt vaan haudot rauhassa loppuun ja muistat välttää imurointia ja twistausta. :D

Auringokukka ja Stella Mä en muista mikä mun lh oli, mut fsh oli viime syksynä 8,6 ja reilu kk sitten oli laskenu 7,1. Mulla menkat ilman lääkkeitä tullut viimeisen kahdenvuoden aikana vaan pari hassua kertaa ja todella niukat. Puregonia pistelin edellisessä ivf:ssä 300IU. Tulos 10 munasolua, joista 6 oli kypsää. Lääkäri arveli, että jospa Menopurilla sais parempilaatuisia soluja, kun tuote sisältää lh:ta. En näistä ite paljoa tiedä, mut tottelevaisesti tykitän sitä mitä käsketään.

Nyt Pregnyl masuun ja huomenna kokopäivä ilman mitään valmisteita. =)

Kiitos Nami. Mielikuvaharjoituksen lääkäri käski nyt unohtaa kokonaan, varsinkin kun mun mielikuvissa punktioneula saa hieman liian ison roolin - ja meillähän on sellainen mukavan luottavainen suhde,että jaan lääkärin iloksi/hämmästykseksi/kauhuksi kaikki nämä tärkeät asiat :LOL: Hyvin sillä pokka pitää ja osaa suhtautua sopivan kevyen vakavasti mun loputtomiin skenaarioihin :LOL:

Mähän näyn olevan varsinaisessa hevosseurassa Ulpu, Auringokukka ja Stella. Jos te ootte hevosluokkaa, voin suosiolla luokitella itseni sinne aaseihin. Tai ehkä muuli kuulostaa paremmalta :p Noi teidän lääkemixailut on aika haastavan kuuloisia, sitkeitä olette. Ehdin jo tuonne toiseen pinoon valittaa mun Orgalutran-kokemuksesta, mutta täällä puolella taidankin olla ihan hiljaa (tai no vähän voin valittaa kun vatsassa on kirvelevä punainen pallura - aiii).

Hyvää yötä!!

Lumipyry takana, mitäs sitten edessä? Toivottavasti ainakin paljon positiivista puhuria tulossa oleviin piikityksiin, ultriin, punktioihin, siirtoihin ja ihan kaikkeen mitä tuleman pitää.

Miru, eipä mennyt päiväsi lainkaan huonosti, vaikka aamulla takkuilikin. Kuten sanoit, sisulla mennään vaikeuksista voittoon-asenteella siis jatkoonkin vaan! Ja ei tässä maanantaihin ihan hirveän pitkä aika enää ole. Kunpa nyt täälläkin kerrankin asiat menisi, niin kuin on suunniteltu ja punktioon pääsisin minäkin maanantaina. Sinne siis tahtoo, vaikka toisaalta se kovasti paljon mietityttääkin. :/

Auringokukka: Liityn kanssasi "sairaiden" joukkoon, mullekin nimittäin tuli eilen myös tuo lääkekatto täyteen. Ikävää, mutta toisaalta helpottavaa! Onko teillä muilla kokemusta, miten nopeasti Kelassa noita asioita käsitellään?

Ulpu: Vau, ajatteles huomista - ei piikitystä, ei mitään. Mahdatko saada vierotusoireita ja kädet alkavat tahtomattasi iltasella hamuamaan ruiskuja itselleen? No ei vaiskaan, mutta näihin piikitys-hommiin kyllä tottuu melko nopeasti, mutta kyllä ilman on taatusti paaaaaaaljon kivempaa. Onnea perjantaille!

Jospa tästä pikku hiljaa kiikuttaisin itseni tuonne peiton alle. Öitä!

Pelkkiä piikkejä lentelee.... :D Paljon on mitä tapahtuu lähiaikoina.
Meilläkin oli rennot pääsiäiset ja pääsin myös saunomaan. Balatonilla nautiskeltiin (myös kylmästä ja hetkellisestä lumipyrystä). Tänään tultiin sitten keskelle pustaa takasin töihin.
Mä yritin kysellä mieheltä miten intialainen keitto/muhennos tehdään , niin se totes pitää mennä maistelemaan intialaiseen ja sitten yrittää vaan tehdä mitä on syönyt. Se tekee ruoan aina makunystyröitä totellen ja kokeilee, eikä muista mitä edellisella kerralla oli käyttänyt.
Mulla on viikon paästä keskiviikkona lääkäri ja sitten nähdään miten mennään eteenpäin. Mulla kyllä oli nyt tänään niin kamalat krampit, etta ovuloin taatusti. Epäilen kovasti, että viime kuussa ei ollut ovulaatiota, tai munista ollenkaan. Nyt oli kylla ihan kamalat kivut. Tuli kyllä neljä päivää liian aikaisin, mutta tietää sita että tati tulee aikaisemmin kylään :D ja sitten piikitetään. =)

Huomenta! Vatsanahka on palautunut eilisestä tuskasta ja odottaa jo sopivan kimmoisana illan piikkiannoksia.

Ella, huippukivaa, me mennään molemmat maanantaina punktioon! Onko sulla vielä perjantaina ultra? Mulla kun lääkäri totesi, ettei ultraa enää tarvita, sillä vaihtoehdot on aika vähäiset ton päivän suhteen. Ehkä se pelkäsi, että perjantaina on iso osa jo yli-isoja rakkuloita valmiina poksahtamaan viikonloppuna :eek: ...no joo, ehkä taas ei.

Myös minua kiinnostaa Kelan systeemi tässä lääkekattoasiassa, sillä itsellä myön eilen poksahti lääkakatto roimasti yli. Tiedän, ettei kyseessä ole mitkään nopean toiminnan joukot (vrt. Kanerva). TOdennäköisesti olen sinne jo kohta soittamassa ja lappusia tivaamassa. Ensi viikollahan sitä on sitten aikaa, kun sohvalla pötköttelee imuria pakoillen ja kädet ristissä rukoillen, että solut alkaisivat jakautumaan (josjosjos...)

Hobelix, kuulostaa tutulta. Mullahan kävi niin, että inssien jälkeen lääkkeettömässä kierrossa ovis pongattiin jo 5 päivää normaalia aiemmin. Kaipa siellä kropassa kaikki lääkkeenjäämät tekee omia sekoituksiaan. Nyt vaan pyydät sitä gourmet-miestäsi kokkaamaan jotain sopivaa viettelysruokaa ja viltit pöllyämään :D

Nyt tarttis lähteä kaivamaan autoa lumikasan alta - täällä meillä ei pyry vielä lakannutkaan.. :wave:

Miru onkin ollut jo aikaisin liikkeellä. Jos yhtään lohduttaa, mulla tuli Orgalutranista kans kihelmöivä, tuvoksissa oleva punainen läntti. Tuo sun ja lääkärin välinen 'asioiden jakaminen' kuulostaa ihanalta. :D
Ella Joo.. ei pelkoa, että olisin tullut riippuvaiseksi neuloihin. (Omaan päähän ei ihan mahdu se ajatus, että niitä ruiskuja on saatava. Pistettävällä aineella lienee osuutta..) :LOL:
Hobelix Yritetään ajaa Monika sinne etelään. Täällä tehnyt jo tehtävänsä.

Ens viikko onkin täynnä ohjelmaa. On punktioita, siirtoja(josjosjos...), Testipäivää, Suunnitteluja... jne. Nami Koska se laparoskopia onkaan? Menee jo päivät ja viikot sekaisin. Mitä mmm sulle kuuluu?

Kelan lääkekattoasiasta..
Helmikuussa ylimenneistä Euroista ei ainakaan täällä vielä muuta havaintoa, kun kirjeenvaihtoa virkailijoiden kanssa. Apteekissa on nykyisin kiva asioida, kun 1300Euron ostoksesta jää maksettavaa 3euroa. =)

Mulla on kyllä aiemminkin kokemusta tuosta Kelan virkailijoiden kanssa asioimisesta... se ei ole kaikkein jouhevinta - aina :D Jään odottamaan postia.

Eilen pistelin sitten ensimmäisen hevosannoksen, sinne meni! Otin ruiskuun (melkein) kaksi pullollista liotinta ja sillähän ne mukavasti sulivat. Meillä vaan tuo pistoshomma vaati kaksi henkilöä. On siis miehelläkin hommaa. Kas meidän utelias kissaneiti on AINA siellä missä tapahtuu. Eli tässä tapauksessa pöydällä nenä piikin päässä. Joten mies piteli kissaa sylissä, jotta hommasta tuli jotain. Muuten olisi mennyt kalliit hormonit väärälle nartulle :LOL: Kissatytöllä kun ei enää ole lisääntymistarvikkeita edes...!

Yllärinä tuli pistoksen jälkeinen kirvely - ihan tosissaan kirveli hetken. Se vaan pääsi yllättämään. Mutta ei enää, nytpä osaan ja odottaa ;) Pistos kohta oli mullakin kummallisen punoittava vielä aamusellakin. Toivottavasti ei tule mitään allergisia reaktioita, se vielä puuttuisikin. Vähän tuo (menopur) pistely on läträämistä monen pullon kanssa, mutta ei se muuten vaativaa tai pelottavaa ole. Ihan niinkuin sitä odottaville tiedoksi =)

Tulossa onkin jännittävät seuraavat viikot. Ja saadaan me sinutkin Nami vielä pelikuntoon! :attn:

Eli meidän maksusitoumuksessa oli jotain häikkää. Meille kirjoitettiin tuonne Oulun väestöliittoon joulukuussa 07 lähete. Tämän eka IVF:N jälkeen selvisi, että on lähete vain yhteen kertaan. :$

no minä jo kerkesin lekurille porata, että nämä hodot on meidän ainut mahdollisuus lapseen etc. ja kerkesin jo tehdä kunnon "kuihdutus"säästösuunnitelmat tulevan varalle.

Tänään hän ihana lääkäri soitti minulle 9.10 että meidän maksusitoumus kattaa vielä 2 IVF:ää ja kaikki niiden mahdolliset PAS:t...

Arvatkaa olinko lumipyrystä huolimatta tänään naantalin aurinko B) kun ei tartte enää pohtia, että byrokratia |O vie meiltä mahdollisuuden lapseen.

:heart: ihanaa vaikka hoidot ei niin ihanaa, mutta TOIVO kasvoi äärimmilleen

Aivan. On meinaan kissatyttö osallistunut myös luomuharjoitteluun... voitte vaan kuvitella... :heart: + :heart: :whistle: Saas nähdä kuinka tänään onnistuu, isäntä lähti työreissulle. Pitänee mennä kellariin, sillä ovet ei meidän kissaa pidättele, avaa ne ihan mennen tullen.

Oliko sulla Ulpu keräyspäivä huomenna?

Tää tyttö lähtis nyt kotiin ja lenkille. Aurinkoa teille kaikille!

Taivaansilpoja: Hienoa että asia selvisi ja nyt ei sitten muuta kuin positiivisin mielin kohti uutta hoitojaksoa!

Miru: Kyllä mulla on huomenissa vielä ultra. Vähän hermostuttaa. . . Kelan käytäntöjä selvittelin ja siellä käskivät vaan kiltisti odottaa, että kotiin tulee tietoa maksukaton ylittymisestä. Siellä kirjeessä sitten mukana hakemus, jonka lisäksi haluavat kuitit ylimenneestä ostoksesta tai sen kuukauden ajalta. Toivottavasti siellä suunnalla ollaan yhtä reippaita ja aikaansaapia kuin tämän palstan väki. Olisi niin helpottavaa saada reippaasti tuokin asia kuntoon, niin olisi taasen yksi "huoli" vähemmän piinauslistalla.

Ulpu: Taidat olla tuossa lääkeasiassa sen verran pidemmällä kuin minä, joten valaisepa, onko sulla jokin lappu, "jota vastaan" saat apteekista lääkkeet 1,5?/lääke? Vai miten se systeemi oikein toimii?

Mukavaa illan jatkoa kaikille!

Voi hitsin pimpula, kun kirjoitin pitkästi ja sitten kaikki katosi väärällä napin painalluksella! Missä on kaikkien kaveri undo-painike??

Ulpu, onnea ihan hirveästi huomiseen punktioon!! Mihin aikaan teillä h-hetki onkaan? Täällä jännitetään kovasti mukana.

Ellalle onnea ultraan. Olisi ollut kiva itsekin päästä huomenna tilannekatsaukseen, mutta lääkäri oli toista mieltä ja kaipa siihen on uskominen.. Tulethan sitten kertomaan, miltä näyttää ja päästäänkö maanantaina jännäämään yhdessä.

Vai on Auringokukan kisuli noin utelias! Niinhän ne eläimet tunnistavat kaikenlaiset hormonit yllättävänkin hyvin. Ystäväni koira on muutoin aina sisäsiisti paitsi kun ystäväni on raskaana vielä sitä itsekään tietämättä (tapahtunut 2 kertaa). Tällöin koira alkaa äkisti pissiä sisälle, mikä on varma merkki raskautumisesta. Minut on toivotettu tervetulleeksi kylään sitten kun testiaika lähestyy. :D

Missä on Kurre? Olitteko tänään lääkärissä ja mitä siellä päätettiin? Mitkä fiilikset? Ja jottei kysymykset loppuisi kesken, kuinka työkuvio etenee? Olet ajatuksissa :heart:

on: nyt tiedän mitä on olla pömppömaha! Onko teillä muilla hautojilla tilanne sama? Töissä tuntui, että muiden katseet osuivat merkitsevästi vatsan seudulle - monennellakohan kuulla tuo on?? Muuten olo on ihan hyvä ja ruoka maistuu liiankin hyvälle!

Illanjatkoja!

Miru, hienot rakkulat olet tehtaillut, upeeta! =) Ja Niklas on tosi kiva (tuurasi kerran inssissä omalääkäriä, ja tykkäsin kovasti), joten ei tarvitse kantaa mitään huolta, kuten Stellakin totesi. Isot onnenrutistukset sulle maanantaille! :hug: Koitahan vielä rentoutua viikonloppu, jos munasarjat antaa sen myöten. Onko muuten ollut kipuilua - ja oothan muistanut välttää sen imuroinnin.... ;)

Nami, jaksamista kovasti lapan odotteluun. :hug: Ja silloin kun on henkisesti poikki, niin silloin vaan on ja saakin olla. Ihan totaalisesti. Me muut koitetaan pitää pino pystyssä ja jopa ehkä huumoria yllä, kunnes saat voimasti takaisin ja jaksat tulla täydellä höyryllä pömppäilemään meidän kanssa. Toivottavasti sun olo helpottuu ja voimat alkavat palailla pikkuhiljaa. Iso rutistus :hug:

Kaikille teille, joilla on vaikeampia hetkiä ja tuntuu kovin raskaalta, niin itse olen pystynyt lohduttautumaan sillä, että kaikille meille annetaan sen verran taakkaa kuin mitä jaksamme kantaa. Joten näistäkin vastoinkäymisistä ja voimien ehtymisistä selvitään.

Hobsku toivottavasti siellä kivut on helpottaneet!

Ella, onkos sullakin punktio jo nyt maanantaina? Onnea hurjasti matkaan!! =) Hienosti olette rakkuloita naiset kyllä saaneet kasvateltua, ja pikkasen on haikea mieli, kun ei itse ole teidän kanssa täydessä touhussa mukana... :ashamed: Lääkekatosta sen verran, että mulle se tuli täyteen tammikuussa (ei tosiaan aikaa sitten suotta hukattu vuoden alusta...) ja kun kelasta tulee ne paperit, niin otin ne matkaan apteekkiin parilla ekalla kerralla ja sen jälkeen ei tarvitse, kun ne siellä apteekissa kirjaa sen tiedon omaan järjestelmäänsä. Ja (kelakorvattavat) lääkkeet tosiaan maksaa sitten jälkeen 1,5 ?/laaki. Melko edullista, sanoisin. :p

Ulpu, onnea huomiseen punktioon!! :flower: =)

Ja Taivaansilpojaa on pakko kehottaa jatkamaan Naantalin aurinkona loistamista! B)

Auringokukka, millon sulla on punktio? Myöskin ens viikolla jo? Ja hienosti teillä hevoskuurilaisillakin menee noi pistelyt, vaikka koko perhe tuntuu osallistuvan. ;)

Meillä oli tänään sitten se pas-suunnittelu. Outo fiilis on yhä päällä, vaikka nyt taas otettiin askel kohti äksöniä jälleen kerran. Tosin nyt lähdetään sitten tekemään pasia omaan kiertoon, eli siis ei mitään lääkkeitä!! :eek: Mies vaikutti tyytyväiseltä, ja kaipa mäkin olen. On tää lääkkeettömyys ollut jotenkin niin helppoa ja mieltä rauhoittavaa kuitenkin. Huolestuttaa vaan ton oviksen pongaus, sillä tässä voi tuhraantua tää kuukausi niin helposti, jos sitä ovista ei löydy tai se päättää tulla viikonlopulle... :headwall: Mutta siis nyt tähdätään ensin siihen, että siirto olis sitten viikolla 17 eli ihan huhtikuun lopulla. Täällä taitaa muilla ollakin sitten plussat jo testattu siihen mennessä. :D Joten tullaan aika paljon peräjunassa. Miten muuten PeePee, miten jakselet? Millainen aikataulu teillä on?

Kysyin lääkäriltä kiinnittymisestä ja vasta-aineista, mutta selitys Lantun&Nauriin ei-kiinnittymiselle on kuulemma huono tuuri... Eli ei ole kiinni vasta-aineista eikä mistään muustakaan, vaan meillä tämän pitäisi kyllä onnistua (mielestäni hieman kumma kommentti lääkäriltä), ja nämä ei-onnistumiset on olleet vaan huonoa tuuria. Mä en nyt oikeen tiedä, että kuinka paljon huonoa tuuria voi kohdalle osua ja kuinka kauan tota samaa tuuriselitystä voi oikeestaan käyttää. Mutta siis koska näytän ilmeisesti olevan joku kävelevä Murphyn laki, niin minkäs teet, huonoa tuuria piisaa. :kieh:

Kappas Kurre, telepatiaa, olitkin juuri sormet näppiksillä kun sinua huhuilin =) Hyvähyvä, että Pas lähtee liikkeelle ja eiköhän se lääkkeettömyys ole hyvä ratkaisu, jos kierto on ollut kohtuu säännöllinen. Minäkään en niele tuota huonoa tuuria enää. Ei voi olla kyse siitä. Kysyin myös noita vasta-aine ja kromosomitutkimuksia ja vastaus oli, että ne ovat niiiiiiin (?) harvinaisia, että ensin kokeillaan hoitoja. Ja siihen perään (nämä siis ivf-hoitajan kommentteja) todettiin, että tämä eka ivf:hän on sellainen kokeilu, kun yhtään ei voi tietää,kuinka kroppa toimii. Pitääkö ne meitä jonain roope ankkoina? Ei meillä ole varaa tehdä 2000 euron kokeiluja - oikeesti. No joo, mennään nyt sitten ihan vaan kokeilumielellä vähän kattoon kuinka käy. Toiset maksaa laskuvarjohypyistä, toiset ivf:hoidoista.

Miru, kiitos muuten huhuiluistasi. =) Kyllä mä täällä olen käynyt kurkkimassa, mutta viime viikot vaan mennyt kaikessa muussa puuhassa, niin oon meinannut jo tippua kelkasta että missä te kaikki menette. Täytyy vähän skarppailla nyt jatkossa...

Joo, noi kokeilujutut saa sapen kiehumaan - mitä h****in kokeilua se on, kun pumppaa itsensä täyteen hormoneja ja maksaa siitä kaikesta lystistä punktioineen sen 2000 euroa!! :kieh: Kuka siinä kokeilee ja mitä, anteeks nyt vaan, mutta siis ihan älyttömiä ajatuksia. Mieskin meinas hiiltyä kerran kunnolla, kun tuli esille toi kokeiluaspekti. Kyllä me tässä ollaan kaikki niin tosissaan mukana, ettei enempi tosissaan voi olla. Ei me olla lähdetty kokeilemaan mitään, vaan annetaan itsestämme ihan kaikki niin henkisesti kuin fyysisesti jokaiselle yritykselle - ja välillä enemmänkin vielä. Me jaksetaan uskoa myös näihin "kokeellisiin" yrityksiin, sillä meidän on pakko. Meille sanotaan, että onnistuminen voi tulla milloin vaan ja siihen on uskottava joka hetki. Ja se on todella kuluttavaa. Sitten on hurjan kiva kuunnella, kuinka tässä nyt kokeillaan ja katotaan sitten mitä seuraavaksi keksitään. Eihän se tietty lääkärin vika ole, ettei tässä raskaaksi ole tultu, mutta välillä pitäisi sanamuotoja miettiä vielä tarkemmin.

No joo, tulihan purkaus. :whistle:

Stella, joo, mä voisin kans liittyä sun salapoliisikerhoon. :p Sanottiinko sullekin muuten, että koska km takana, niin ongelma ei ole vasta-aineissa? Aivan uskomatonta kyllä, että noilla keskenmenoilla voidaan selittää kaikki, ja se tuntuu ainakin mun kohdalla olevan ratkaisu mihin vaan, eli ei ole kiinni siitä tai tuosta, koska on onnistunut aikaisemminkin.... Mutta kun ei vaan onnistu enää.

Ja nyt nainen, nokka kohti kotia sieltä! Hushus! =)

Onpas tänne tullut juttua tänä iltana, upeaa. Olen tässä jo useamman tovin istunut omaa tekstiäni tuottamassa ja kävi kuten Mirulle, eli juuri kun oli lähes valmis, niin naks, ja koko juttu hävisi taivaan tuuliin. Joten uusintayritystä pukkaa.

Miru: Mulla tosiaan ultra huomenna. Tulen kyllä kertomaan kuulumiset ja toivottavasti ihan hyviä sellaisia, jotta sitten maanataina punktioon päästäisiin. Pömppöä ja täysinäistä oloa pukkaa kyllä tännekin, taitaa tulla melko hidasliikkeinen vkloppu.

Kurre: Hienoa, että Pas jo tuloillaan teillä. Ja varmaan tuntuu upealta, että tehdään luonnolliseen kiertoon. Nyt ei muuta kuin positiivisin ajatuksian kohti tulevaa. "Hienolta" tosiaan tuntuu ajatella noita tulevia apteekkikäyntejä. 1,5e on nii--iin paljon vähemmän kuin nuo tutut 290e tai suuremmat laskut. Mutta oikeasti mehän toivotaan, ettei tuota 1,5euroakaan montaa kertaa enää kukaan meistä joudu maksamaan, vaan näillä hoidoilla saavutetaan niitä vähintään 9kk kestäviä pömppömahoja ja sinä aikana vierailemme apteekissa ensisijaisesti närästyslääkeita hakien. :kieh:

Ulpulle lähtee täälltäkin tsempitykset ja onnittelut huomiseen punkioon. Tulehan sitten hiukan kertomaan tuntemuksiasi meille perästä tulijoille.

Lopuksi vielä tahdon kiinnittää naiset teidän huomionne noihin Kurren upeisiin ja viisaisiin ajatuksiin ja siksi sen nyt tähänkin vielä lainasin: "Kaikille teille, joilla on vaikeampia hetkiä ja tuntuu kovin raskaalta, niin itse olen pystynyt lohduttautumaan sillä, että kaikille meille annetaan sen verran taakkaa kuin mitä jaksamme kantaa. Joten näistäkin vastoinkäymisistä ja voimien ehtymisistä selvitään." Miettikäähän tuota! Meihin siis tavallaan luotetaan, kun vastoinkäymisillä koetellaan! Ja mikä hienointa niistä selvitään joskus nopeammin, joskus hitaammin.
:hug: kaikille sitä tarvitseville!

Neiti etsivät (tai rouvat) siis vauhtiin! Kiva, että jaatte nämä ajatukset, vaikkei ollut tarkoitus verenpaineita nostattaakaan :kieh:
Kerran keskenmeno, ei ikinä mitään vikaa. Tuleeko pieni rahastuksen maku suuhun vai mikä tämä outo karvas tuntemus?? Näitäkin asioita on kyllä ihan tosissaan hyvä puida ja rahoille vastinetta vaatia, vaikkei kukaan voikaan raskautta meille taata. Kyllä näillä hinnoilla haluaisi sellaisen täyden palvelun. Että ihan juurta jaksain pohdittaisiin, kuinka juuri meillä homma toimii.

Niin Stella, eikös kohta ole piikkien aika? Täällä taas inha kirvelevä Orgalutran-pallura vatsanahassa -ehkä siksi joku uloke otsaankin kasvoi ja kiukuttamaan alkoi! :kieh:

mmm
Täällä eräs pömppis kaivautuu esiin maan mudista :LOL:
Voi siskot, kun täällä on tapahtumia ja lähinnä pistämisiä :eek: mutta siis monella teistä jännät paikat(ja kipeätkin siis pistämisistä) ja homma etenee. En millään muista kaikkea lukemaani mut Miru hienosti oli muniksia kasvamassa ja muhkea saalis tulossa :heart:

Kurrelle onnea tuohon tulevaan pas:iin, kivalta kuulostaa kun tehdään ihan omaan kiertoon, jee tahtoo kans :)

Ulpu, Auringokukka, EllaElias, Stella jne onnea tuleviin punktioihin, ultriin yms.
Kuka se mahtaa olla eka piinailija?

Sahrami voimia tulevaan leikkaukseen ja muutenkin. Odottavan aika on pitkä, tiedetään....

Hobelix onnea luomukiertoon :heart:

Täällä odotellaan sitä neljättä inssiä. Ovulaatio pongattu jo kp12 :eek: ja nyt toista päivää näyttää vahvaa viivaa, joten vällyjä pöllyytelty on, tunnustan :D Edellinen kierto 31 päivää, joten hieman yllätyin kun löytyi nyt jo, mutta ilmeisesti tulossa lyhyt kierto. Ovulaatio kivuista ei tietoakaan, mutta limat on tunnistettu. Mieli vielä maassa ja itsesäälissä rypeminen jo vähempänä :ashamed: Töihin olen uppoutunut tosissaan ja yrittänyt unohtaa koko vauva-touhun. Salaa olen täällä vakoilemassa käynyt, joten en teitä hylännyt ole. Ei ole vaan ollut voimia käsitellä tätä omaa päätä ja näin ollen ollut helpompi ajatella kaikkea muuta. No pikkuhiljaa hyvää tulee :)

Nyt alkaa Teho-osasto, jee

Palataan :wave:

mmm

Torstai 27.3.

Minea81.....................inssi....................................kp/-/pp10
Kamilla.......................pas......................................kp23/-/pp
Kurreliini....................Pupuilua...............................kp21/- /pp
Ukkovalta..................Pupuilua/clomit.....................kp19/-/pp
mmm.........................4.inssi/clomit/puregon..........kp13/27-31/pp
Hobelix......................1.ivf......................................kp13/30-32/pp
Ulpu78.......................2.ivf.....................................kp12/-/pp
Miruliini......................1. ivf.....................................kp10/-/pp
Stella75.....................2.ivf.....................................kp9/kp/-/pp
Soleil76.....................1. inssi / Arimidex.................kp/30-35/pp
PeePee77..................pas......................................kp/29-31/pp
Sahrami73.................odottaa laparoskopiaa........kp/26-28/pp
Taivaansilpoja............pas......................................kp/-/pp
Auringokukka.............odottelee viljelyhommia.......kp/-/pp
Simmu.......................2. inssi..................................kp/-/pp
Iines75......................3.ivf......................................kp/ -/pp
EllaElias.....................1.ivf......................................kp /-/pp
Haave........................pupuilua...............................kp/-/pp
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/pp
Kinky cat....................ivf........................................kp/-/pp
Krisseli79...................ivf........................................kp/-/pp
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/pp
Dreamer-88................pupuilua.............................kp/-/pp

Plussanneet :heart:

Yhteistyössä