Miru, hienot rakkulat olet tehtaillut, upeeta! =) Ja Niklas on tosi kiva (tuurasi kerran inssissä omalääkäriä, ja tykkäsin kovasti), joten ei tarvitse kantaa mitään huolta, kuten
Stellakin totesi. Isot onnenrutistukset sulle maanantaille! :hug: Koitahan vielä rentoutua viikonloppu, jos munasarjat antaa sen myöten. Onko muuten ollut kipuilua - ja oothan muistanut välttää sen imuroinnin....
Nami, jaksamista kovasti lapan odotteluun. :hug: Ja silloin kun on henkisesti poikki, niin silloin vaan on ja saakin olla. Ihan totaalisesti. Me muut koitetaan pitää pino pystyssä ja jopa ehkä huumoria yllä, kunnes saat voimasti takaisin ja jaksat tulla täydellä höyryllä pömppäilemään meidän kanssa. Toivottavasti sun olo helpottuu ja voimat alkavat palailla pikkuhiljaa. Iso rutistus :hug:
Kaikille teille, joilla on vaikeampia hetkiä ja tuntuu kovin raskaalta, niin itse olen pystynyt lohduttautumaan sillä, että kaikille meille annetaan sen verran taakkaa kuin mitä jaksamme kantaa. Joten näistäkin vastoinkäymisistä ja voimien ehtymisistä selvitään.
Hobsku toivottavasti siellä kivut on helpottaneet!
Ella, onkos sullakin punktio jo nyt maanantaina? Onnea hurjasti matkaan!! =) Hienosti olette rakkuloita naiset kyllä saaneet kasvateltua, ja pikkasen on haikea mieli, kun ei itse ole teidän kanssa täydessä touhussa mukana... :ashamed: Lääkekatosta sen verran, että mulle se tuli täyteen tammikuussa (ei tosiaan aikaa sitten suotta hukattu vuoden alusta...) ja kun kelasta tulee ne paperit, niin otin ne matkaan apteekkiin parilla ekalla kerralla ja sen jälkeen ei tarvitse, kun ne siellä apteekissa kirjaa sen tiedon omaan järjestelmäänsä. Ja (kelakorvattavat) lääkkeet tosiaan maksaa sitten jälkeen 1,5 ?/laaki. Melko edullista, sanoisin.
Ulpu, onnea huomiseen punktioon!! :flower: =)
Ja
Taivaansilpojaa on pakko kehottaa jatkamaan Naantalin aurinkona loistamista! B)
Auringokukka, millon sulla on punktio? Myöskin ens viikolla jo? Ja hienosti teillä hevoskuurilaisillakin menee noi pistelyt, vaikka koko perhe tuntuu osallistuvan.
Meillä oli tänään sitten se pas-suunnittelu. Outo fiilis on yhä päällä, vaikka nyt taas otettiin askel kohti äksöniä jälleen kerran. Tosin nyt lähdetään sitten tekemään pasia omaan kiertoon, eli siis ei mitään lääkkeitä!!
Mies vaikutti tyytyväiseltä, ja kaipa mäkin olen. On tää lääkkeettömyys ollut jotenkin niin helppoa ja mieltä rauhoittavaa kuitenkin. Huolestuttaa vaan ton oviksen pongaus, sillä tässä voi tuhraantua tää kuukausi niin helposti, jos sitä ovista ei löydy tai se päättää tulla viikonlopulle... :headwall: Mutta siis nyt tähdätään ensin siihen, että siirto olis sitten viikolla 17 eli ihan huhtikuun lopulla. Täällä taitaa muilla ollakin sitten plussat jo testattu siihen mennessä.
Joten tullaan aika paljon peräjunassa. Miten muuten
PeePee, miten jakselet? Millainen aikataulu teillä on?
Kysyin lääkäriltä kiinnittymisestä ja vasta-aineista, mutta selitys Lantun&Nauriin ei-kiinnittymiselle on kuulemma huono tuuri... Eli ei ole kiinni vasta-aineista eikä mistään muustakaan, vaan meillä tämän pitäisi kyllä onnistua (mielestäni hieman kumma kommentti lääkäriltä), ja nämä ei-onnistumiset on olleet vaan huonoa tuuria. Mä en nyt oikeen tiedä, että kuinka paljon huonoa tuuria voi kohdalle osua ja kuinka kauan tota samaa tuuriselitystä voi oikeestaan käyttää. Mutta siis koska näytän ilmeisesti olevan joku kävelevä Murphyn laki, niin minkäs teet, huonoa tuuria piisaa. :kieh: