Pömppömahaiset plussaajat!!

mmm
Ensiksi Stella :hug: :hug: Hiljaiseksi veti toi sun kirjoitus ja ihan sydän verellä sun puolesta, on tää niin väärin. Voimia teille :heart: Tosin toi sun seuraava kirjoitus oli jo taistelu mielellä ja niinhän sitä pitääkin, näin ne nousee suosta nää aidot pömppikset!

Hanneli ja Auris onnea huomiselle ja tuuttehan heti kertoon hyvät uutiset :heart:

Hobe huh huh pelottava tuo sun kokemus ja onneksi ohi. Hienoa et jakautuu hyvin ja onnea siirtoon. Tosiaan ei se määrä vaan laatu :)

Mirulle terkkuja ja voihan toooooosi paksusti :LOL:

PeePee kiitos vinkistä, soitin nimittäin sinne vl:ään. Lähete oli saapunut ja sanoivat että ensikäynti aika tulee parin päivän sisällä ja menee n. lokakuun puoleen väliin. Kysyivät, että onko toivomuksia jaan suhteen, no eihän mulla muuta kun tietty mahd. pian :D Kysyivät, että saako soittaa jos tulee peruutusaikoja ja niinku arvaata saattaa niin mikä ettei. No tänään postissa tuli sit kirje sieltä ja aika ensikäynnille on 22.9 :eek: Eli olipas nopeaa toimintaa, hui! Eli ilmeisesti menee näin(vai meneekö?) jos nyt menkat alkaa(pitäis alkaa tossa su-ti akselilla) niin sit mennään jo ivf:ään heti seuraavassa kierrossa. Nyt alkoi kyllä jännittää ihan oikeesti. Jää onneksi tää piinailu vähän paitsioon, kun nää asiat etenee yht äkkiä näin nopsaan. The oireita ei havaittavissa :LOL:

mmm
 
Astarte
Stellalle,


Vaiennut Satakieli

Kyyneleistäni syntyi puro
pohjaton surun virta.

Tuon virran vietäväksi laskin kaarnalaivan,
sydämeni hiljaisin huokauksin
ohjasin sen luoksesi.

Sen valkeisiin purjeisiin kirjoitin

Surusi soi sielussani
siskoni, Satakieli.

Vanaveteen vielä kuiskasin

Sidon haavasi,
sinä raajarikoista suloisin

ja pian siipesi kantavat jälleen.



(lähde: Betty Boop)
 
HelinäKeiju - Toivottavasti flunssa on paranemaan päin!!!
Stella - Sä osaat muuten kirjoittaa todella kauniisti ja ajatuksella.
(.) Meillä siirretään kaksi jää yksi kyllä orpona pakkaseen, mies ihan söpönä suuree kun jää yksin... ja eilen kuultiin eräästä ystäväpariskunnasta, jolla oli 10 pakkasessa ja halusivat toista, ja yksikään ei selvinnyt. Samalla heidän pikkutyttö joutui sairaalaan kovassa kuumeessa, nyt voi jo paremmin.
 
Astarte
Hobe, ehkä se yksi pakkaseen jäävä ei joudu olemaan kauan yksin, kun pääsee muutaman vuoden päästä sisaruksen (tai sisarusten) seuraan! Hurrrrrrrjan paljon onnea matkaan!

Omat jorinat: Itku tuli ensimmäistä kertaa negojen testaamisen jälkeen. Aika kauan sitä sai odottaa. Yksin suihkussa rentouduin ja tuli lohduton parku. Eilinen työhaastattelu ja kaikki "elämää suurempi rumba" sekä kiire töissä yhtäaikaa on ajaneet aika tilttiin. Tyyny kutsuu.

Kauniita unia kaikille!

p.s. Tulin äsken ajatelleeksi, että olen onnellinen.
 
Stellalle, taistelijalle, lohtu:hug: ! Ajatellaanhan yhdessä nyt vaan niin, että tuulimunaraskaus on keskenmeno siinä missä muutkin, ei yhtään sen vähäisempi tai häpeällisempi kokemus. Hienoa, että taistelet eteenpäin heti kun siivet kantavat.

Tsemppiä ultraan menijöille. Tulkaahan sitten kertomaan meille suloisia uutisia! :heart:

Öitä!
 
Voi kauheeta, kun täällä on tapahtunut. Tarttis käydä useammin poikkeemassa.
Ensin isot halaukset kaikille neganneille. Häntä pystyyn ja kohti uusia taisteluita.
Sitten kukkakimppuja plussanneille :flower: :flower: . Meilläpäin raskaudesta onnitteleminen tietää huonoa onnea, siksi aina lähetän vaan kukkia. Onnitellaan sitten vasta, kun vaavi on syntynyt.
Ulpulle voisin lähettää myös kauralyhteen, jonka voi viedä hepan haudalle. Kovasti voimia ystävän poismenon vuoksi.
Stella: sä saat kyllä mut ihan sanattomaksi ton tilanteen kanssa, mä en osaa sanoin sua lohduttaa. Muista nyt kuitenkin, ettei se suru tuulimunasta ole yhtään sen vähäisempi, kuin muustakaan keskenmenosta johtuva. :hug: :hug:
Hobe: nyt sitten et syö kahteen viikkoon jäätelöä tai juo mitään kylmiä juomia ja pidät sen kohdun seudun lämpimänä. Näin mä tein ja uskon sillä olleen positiivisia vaikutuksia kiinnittymiseen.
Auris ja Hanneli: koittakaas pomppia pikkuhiljaa tuonne toiseen pinoon. Niinkuin Miru kertoi, siellä on niin paljon vaivaisia ihmisiä, että tunnen itse jo huonoa omaatuntoa, kun itsellä kaikki menee "normaalisti". Tosin, eiköhän ne vaivat mullakin ala, sitten kun päästään ton kriittisen puolenvälin yli.

Kovasti tsemppiä ja pitkää pinnaa tähän pinoon. Olette kyllä mun mielessä, vaikka harvoin käynkin poikkeamassa :heart: .

Plussatuulia puhaltaa: Finttu.
 
Astarte
Kamilla, uskollinen päivittäjämme. Mulle voi merkata kp1. Sellasia uutisia tältä rintamalta. Aika PASin ultraan varattu! Jee! Tehdään luonnolliseen kiertoon.

Eli vasta neljäntenä päivänä lugejen lopettamisen jälkeen (ktt17) tuli vuoto. Huomenna olisin testannut uudestaan. Keskiviikkona (ktt16) oli nega.

PeePeelle :hug: takaisin!
 
Torstai 11.9 :wave:

Merikeiju....................PAS..................................kp37/29/ktt17
Kurreliini....................inssi..................................kp35/-/syys
Rouva Puh.................1.inssi..............................kp33/28-38/syys
mmm..........................inssi................................kp23/27-31/ktt10
Kamilla.......................clomit, metut....................kp19/28-30/dpo6
Adeliini.......................clomit...............................kp19/27-34/ktt
Hobelix......................1.IVF (lyhyt)......................kp16/30-32/ktt0
Haave........................pupuilua..........................kp16/-/ktt
PeePee77.................2.PAS................................kp14/29-31/ktt
Helinäkeiju75.............PAS..................................kp13/-/ktt
Lumikki73..................inssi?................................kp11/28-30/ktt
EllaElias.....................PAS..................................kp6/-/syys-loka
MinzuS......................3.PAS................................kp2/28-31/ktt
Astarte......................PAS..................................kp1/26-30/syys
Retuli82.....................pupuilua...........................kp/-/dpo9
Hannele.....................PAS..................................kp/-/ktt8
Stella08.............................................................kp/27/ktt
Taivaansilpoja............ICSI.................................kp/-/loka-marras

Testailijat :p

Merikeiju 11.9
mmm 15.9

Haamuillut :attn:

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
 
Astarte, päivittäjä´mestari´ilmoittautuu! :D :wave: Mahtava juttu, että pääset PAS:iin jo tästä kierrosta =) Muistan itse ekan ICSI:n jälkeen ku piti odotella yhden kierron että pääsi PAS:iin. Olisin halunnut heti perään uuteen yritykseen, mutta se ei onnistunut koska mulle ei voi oikein tehdä luonnolliseen kiertoon koska luomu-ovulointi on harvinaista. No, enpä sit edes päässyt siirtoon, ku pikkuiset ei selvinny sulatuksesta..

Merikeijulla testipäivä, tuuhan kertomaan kuulumiset :wave:

Rouva Puh:sta ja Lumikista ei oo hetkeen kuulunu mitään.
Kuinka insseilyt on menny?

PeePee:n kuulumisia odottelen malttamattomana! Jänskättää jo sun puolesta :whistle:

Fintulle kans :wave: Kiva kuulla susta, vierailehan useamminkin :heart:
 
Mulla tänään kp2 menossa ja suunta kohti 3. PAS:ia, varasin aamulla kp10 ultran ja se on nyt sitten perjantaina 19. päivä. Kaksi alkiota odottelee sulatusta ja luonnolliseen kiertoon sitten siirto jos sinne asti päästään.
 
Hei!
Pika ( . ) Tänään käyty ultrassa tämän epäonnistuneen 1 IVF:n tuoresiirron jälkikäynnillä... Tänään kp 16 ja ovulaatio pitäisi olla tänään, mutta lääkärin mukaan ovulaatiota tuskin tapahtuu! :headwall: Ikinä ei ole ollut ovulointi ongelmia (tai sitten en vain ole sattunut ultraan ovulaation aikana... ja kierrot aina tasan 30 päivää...), mutta kai tuo munisten kasvatus hormooneineen ja sitä edeltänyt 5 kuukauden zoladex vaikuttaa tähän kroppaan...

Huoh... kun/jos kuukkarit alkaa niin sitten soitan aikaa ultraan ja päästään tekemään se kaivattu pas...
 
Niin ja metforem on sopinut mulle kuin nyrkki silmään! Ei mitään oireita, mitä nyt makean himo on vähentynyt ja muutenkin syömiseen on löytynyt joku kohtuus vaikken virallisesti millään dieetillä olekkaan. Ja se energian määrä joka minusta löytyikään! :eek: Luulin aina, että olen kamalan laiska ihminen, mutta nyt kun sokerit on jollain lailla kondiksessa, niin yhtäkkiä on virtaa lenkkeillä ja käydä koiran kanssa metsässä "retkellä" ja mieskin on hieman kehaissut piristynyttä vaimoaan... Puntaria en ole käynyt kiusaamassa, tokkopa tässä mitään on vielä tapahtunut, mutta tähän mennessä on jo niin hyvät fiilikset tästä lääkkeestä, kaduttaa oikein miksen ole aiemmin vaatinut apua...
 
Tervehdys kaikille =)

Kiva kuulla sinusta Finttu =) Rutkasti onnea :heart: Joko näkkyy ihana vauvamasu?

Haave , kiva kuulla että metut on sopinut sulle noin hyvin! On varmaan mukavaa kun on saanu lisäenergiaa! Saanko näin koiruusihmisenä udella, että minkälainen karvakorva teiltä löytyy?

Ultrakuulumisia odotellaan Auris ja Hanneli . Niin, ja Merikeijulla myös testipäivä...?

Täällä taas kuullostellaan oireita... välillä aina tuntuu, että tämä on kyllä varppina raskausoire, esim. viime yönä vilutti ihan kauheesti ja oli kylmiä väreitä, piti ihan peiton alle hautautua. Kun myös siinä edellisessä raskaudessa esiintyi näitä öisiä "vilutuskohtauksia". Eli voisinpa sanoa, että ensi viikolla tiputaan ja korkeelta, koska Toivo on heränny mutta pyyhkiytyy taas hornantuuttiin kun testaan negan :/
 
Stella: tiedän miltä sinusta tuntuu, itse olen myös kokenut tuulimunaraskauden. itse koin olleeni raskaana, vaikkakin sikiö puuttui. ihana lääkärinikin sanoi, että raskaana olit ja on kaikesta huolimatta hyvä asia, nyt ainakin tiedetään että raskautuminen ei ole mahdotonta. se antoi kummasti lohtua. itselläni oli aluksi tunne, että VAIN tuulimuna, mutta nyttemmin en enää toisille edes sano koko kammottavaa sanaa, vaan puhun keskenmenosta. :hug: :hug: :hug:

saanko udella metujen käyttäjiltä, että miksi niitä käytätte? onko PCO ainoa syy tähän? itseäni huolestuttaa paastosokerini, joka tosin viitearvojen sisällä, mutta erittäin ylälaidassa.
 
Haave oikein mukavia kuulumisia sinulla! Todella hienoa, että energiatasosi on noussut!

Vau Astarte ja Minzu olette molemmat menossa vauhdilla kohti PASsia! Hienoa!

:hug: Halauksia Stellalle!

Täällä hyviä uutisia. Ultrassa on käyty, siellähän sitä oltiin missä pitikin, sydämen syke oli vimmattu ja koko aivan viikkoja vastaava. Kaupan päälle Mustikat oli panneet parastaan, sykkeitä oli kaksi. :heart: :heart: Ja jotta uutiset olisivat vieläkin yllättävämpiä, näytti siltä, että molemmat Mustikat ovat samassa sikiöpussissa. Eli toinen on huvittanut itseään jakautumalla, kun kaveri on luopunut leikistä... Jos näin on, se tietää automaattisesti synnytystä leikkauksella hyvissä ajoin. Eli siirryin automaattisesti Tyksin tiukkaan valvontaan. Kuulkaa, täällä ollaan kotona ihailtu yhteiskuvaa ja kahta erillispotrettia :D Sain mukaani äitiyskortin, voi vitsi, aika totta tää vaan on...
 
Aivan alkuun Stelallalle pahoittelut :hug: . Ehdottomasti menetys on aivan yhtä suuri kuin missä tahansa raskaudessa. Oikein paljon jaksuja sinne suuntaan. :heart:

Kauheesti on tänne tullut tekstiä, mutta en valitettavasti oo pahoinvoinniltani jaksanut lukee kaikkee. Voi vitsi [/b]Auris minkä teit! Ihania uutisia! Identtiset kevät mustikat tulollansa. Voiko enää parempia uutisia olla. Oikein paljon onnea. :heart: :flower:

Meidänkin pienellä sydän jumputti oikein nätisti ja vastasi myös viikkoja. Mittaa oli sellaset 9mm, joten ilmeisesti ihan sopivasti. Minkäs kokoisia
Auriksen mustikkapallerot oli? Mäkin sain neuvolakortin mukaan ja olin ihan täh... Niskapoimu ultra ois 16.10 vielä TAYsissa ja viikolla 20 sais käydä vielä rakenneultrassa. Nyt sitten vaan masua kasvatteleen.
 
Oi Hanneli ihanaa! Hei, koita jaksaa pahaa oloa muutama viikko vielä ja se voi hellittää kuin seinään. Tai ainakin lievenee hurjasti. :hug:

Kiitos, onnea tässä vielä tarvitaan, jotta nyytit syliin asti saadaan. Mustikoilla oli mittaa 7,71 ja 6,7mm. Kuulemma ihan rajojen sisällä tässä vaiheessa. Isompi tulee äitiinsä ja pienempi isäänsä :LOL: . Aiemmissa imetyksissä olen naureskellut, että näillä maitomäärillä menisi kaksikin - ulp - sehän on kohta todellisuutta :x . Eipä taida "tarvita" luovuttaa maito tällä kertaa...
 
HelinäKeiju Meillä on reilu neljän kuukauden ikäinen labradorinoutaja poika, virtaa riittää vaikka muille jakaa! Voisin yrittää lisätä kuvan tuonne profiiliin...
Metuja käytän heikentyneeseen sokerinsietoon. Paasto arvot mulla on aina olleet hyvät mutta kahden tunnin arvo huitelee pahimmillaan 11,1 mmol/l (normisti n. 7.8 - 11,1 ). Eli lääkäri tuolla Väestöliitossa oli sitä mieltä, että noita metuja kannattaa kokeilla, sillä metuthan ei voi tuota sokeria liika alaskaan laskea. Ainakin näin mulle sanottiin.

Auris ja Hanneli Superhypersuuret halit kummallekkin :hug: :heart: :flower: Aivan ihania uutisia!

Stella Ystäväni... :hug: Ei voi aina ymmärtää miksi kaikki ne asiat täytyy tapahtua mitä sinulle (ja meille muillekkin) on tapahtunut. Kaikki nuo kokemukset on muokanneet/muokkaavat meitä sellaisiksi ihmisiksi kuin meidän kuulukin tulla... Luotan vakaasti, että kaikkien meidän osalle on varattu myös iloisia ja onnellisia tapahtumia. Juuri sellaisia joita ystävämme Auris ja Hanneli (myös muutkin) ovat päässeet kokemaan. Ja täydestä sydämmestä sen onnen heille kyllä suo! Tuntuu kuin itsekkin olisi pikkuisen raskaana, sitä niin eläytyy toisen onneen ja toisaalta aivan kuin itsekkin olisi kokenut menetyksen niinkuin sinä rakas Stellaseni, niin kovasti olen elänyt mukana ja toivonut parasta viimeiseen asti... Ei tullut voittoa tällä kertaa, mutta ei se estä meitä lottoamasta ensi lauantaina! Voimia! :heart:

Ulpu Onnittelut ja pahoittelut samassa viestissä... Niin katkeran suloista! (Mutta enempi suloista kuitenkin....) :heart: :hug:
 
Aivan mahtavia uutisia Hanneli ja Auris :heart: :flower: Onnea, onnea onnea =)
Sydänjumputusten näkeminen on varmasti maailman ihanin asia :heart:

Merikeiju , minäkin menin viime hoidossa suoraan verikokeeseen, en siis halunnu kotona testailla. Aikamoista luonnon lujuutta se vaati, etten olisi töistä kantanu testiä kotiin... Onnea sinulle matkaan ja leppoisaa viikonloppua =)

Ja Peepeelle rutkasti onnea matkaan =) Ihan pian pääset tositoimiin, ihanaa! Oliko teillä montako huurunenää pakkasessa? Ja siirretäänkö 1 vai 2?
 
:heart: :heart: Auris ja Hannele, ihanaa! :heart: :heart: Täältä tulee niin lämpöiset ja lujat onnittelurutistukset tuleville äideille, ettei mitään rajaa. :D Ja siis Auriksein minkä teit, varsinaiset tuplamustikat! :p Uskomatonta, teille tulossa identtiset pikkumarjat! :heart:

PeePee, hyvältä vaikuttaa. =) Mullakin zumet paksunsi loppupelissä hyvin limiksen siirtoon mennessä, eli siitä ei huolta. Ja sait vielä disperiinitkin tueksi, hyvä. Myös täällä toivotaan ja uskotaan, että pikkuihmiset selviää sulatuksesta ja oletkin pian ktt. :flower:

Astarte, kiitos hurjan kauniista runostasi. :heart:
 

Yhteistyössä