Pömppömahaiset plussaajat!!

Perjantai 5.9 :wave:

Merikeiju....................PAS..................................kp31/29/ktt11
EllaElias.....................PAS..................................kp30/-/syys-loka
Kurreliini....................inssi..................................kp29/-/syys
MinzuS......................2.PAS................................kp29/28-31/ktt11
Astarte......................1.IVF (lyhyt)......................kp27/26-30/ktt11
Rouva Puh.................1.inssi..............................kp27/28-38/syys
mmm..........................inssi.................................kp17/27-31/ktt4
Kamilla.......................clomit, metut....................kp13/28-30/dpo0
Adeliini.......................clomit...............................kp13/27-34/ktt
Hobelix......................1.IVF (lyhyt)......................kp10/30-32/vko37
Haave........................pupuilua..........................kp10/-/ktt
PeePee77.................2.PAS................................kp8/29-31/ktt
Helinäkeiju75.............PAS..................................kp7/-/ktt
Lumikki73..................inssi?................................kp5/28-30/ktt
Retuli82.....................pupuilua...........................kp/-/dpo3
Hannele.....................PAS..................................kp/-/ktt2
Taivaansilpoja............ICSI.................................kp/-/loka-marras

Testailijat :p

Astarte 8.9
MinzuS 8.9
Merikeiju 11.9
mmm 15.9

Haamuillut :attn:

Stella08 =)
Ulpu78 =)

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D[/quote]

 
mmm
Pikaisesti tässä vain piipahdan. Töihin lähdössä, yäk!

Ulpu WOW! Onnea miljoonasti :heart: ja pahoittelut heppasi puolesta, toivottavasti tervehtyy :hug:

Minzu :hug: :hug:

Hobelle peukut pystyssä sun puolesta sinne punktioon :heart: Kyllähän ne meitä "nuoria" hoitaa kaikin mahdollisin keinoin :) Nautiskele nyt siitä omasta punaviinistä ja suklaasta.

PeePee valitettavasti en voi auttaa, kun en ole VIELÄ kyseistä lääkettä käyttänyt. Oiskohan noin tarkkaa ne ajat? Toivottavasti "kurre-tohtori" pystyy auttamaan :LOL:

Aurinkoista päivää kaikille!

mmm
 
Astarte
Kurreliini, Aurinkoista viikonloppua!

Helinäkeiju, Pikaista paranemista! Ikean reissu tekee kyllä sielulle hyvvee! Itselläni on vieroitusoireita, kun en ole yli vuoteen käynyt. Kuvastoa vain kuumeisena selaillut..

Kamilla, Päivittäjämestarimme! Viikonloppuna on hyvä varmistella romanttisissa merkeissä. Nyt syksyn kunniaksi voi vaikka laittaa kynttilänkin palamaan..

Peepee, käsittääkseni noissa hormonihommissa on sellainen kolmen tunnin siirtymäaika, joten nou hätä!

MinzuS, Piinailija-samis-ystäväiseni. Sinähän se ajoissa aloitit testaamiset. Nyt malttia kehiin ja peukkuja!

Hobelix, mikä kumma on tuo hatching? Luulin jo lukeneeni kaiken näistä hommista, mutta aina tulee uutta vastaan. Toivottavasti rypälemehusta tuli makoisaa. Itse olen joskus maistellut alkoholittomia viinejä, mutta ne maistuvat aika kamalilta. Samoin maustanut vettä viinillä, mutta siitä tuli vain vihaiseksi. Nyt olen tyytynyt ottamaan yhden kulauksen miehen lasista, ja kivennäisvedellä mennään.

Ulpu, Mites tänään fiilikset? Kuinka heppasi voi? Minullakin on lemmikkejä (kisuja), ja ne ovat ihan maailman rakkaimpia perheenjäseniä. Tiedän mitä on huoli kun toinen sairastaa, ja lemmikin menetys on tosi iso asia.

mmm, Mukavaa duunipäivää!

***

Kiitokset Stellalle testisuosituksesta. Ramppasin läpi apteekkeja, ja kolmannesta löytyi tämä legendaarinen Clearbluen digitaalinen, jolla plussa tulee. Ainakin oon ollut supertyytyväinen samaisen virman ovistesteihin, kun ei tarvitse niiden viivojen kanssa arpoa. Ja aina on myös ovis löytynyt. Oi niitä onnistumisen riemun hetkiä. Ainoa asia, joka nyt jäi arveluttamaan äsken luettuani testiohjeet: paristoja ei saa niellä. Ja mä kun kuvittelin, että se kuuluu testiprotokollaan! Uskoako ohjeita vai sisäistä ääntä?

Testi on nyt siis ostettu, tai siis kolme. Olen aikas varma, että testipäivä on huominen. Siinä on sitten koko sunnuntai aikaa sulatella tulosta työhakemuksen kirjoittamisen lomassa. Sanotaan, että motivaatio voi olla aikas vähissä, jos se plussa pärähtää, mutta aion silti hakea (varhaisen keskenmenon varalta, jolloin ottaisin paikan vastaan). Suunnitelmia ja varasuunnitelmia siis piisaa tässä tytsyssä.

Aika ihanan tasapainoinen kaksi viikkoa tästä siirron jälkeisestä kaudesta tuli. Toiveikas ja energiaa kerättynä, jos hoitoja täytyy jatkaa. Olen valmis mihin vaan!

Aurinkoinen keli. Tämä lähtis vauvanvaatteita ihailemaan ja pölypussiostoksille.

Rakkaudella Pömppikset,

Astarte

 
Astarte
Ulpu voi ei, juuri ehdin sinulle kirjoitella tuossa ylhäällä. Hänen oli nyt aika mennä hepoisten taivaaseen pilven päälle laukkaamaan. Voi surkeuksien surkeus. Tippa linssissä puolestasi. Jaksamista! Elämä poistuu, ja uusi elämä syntyy.
 
Ulpu : En oikein voi kuvitella edes sun tunnemyllerrystä. Elämän kiertokulkua, todellakin. Mutta rakas kultasäröinen nainen, olet juuri testannut plussan :heart: :hug: :flower:

MinzuS : Pahoillani... :hug: Mutta aivan oikein, vyöhiksen kautta uuteen yritykseen!!!

Astarte : Mä voin vastata jo Hoben puolesta: hatching meinaa alkionkuoren avausta, eli tarkottaa sitä, että alkion olis helpompi tunkeutua ulos kuorestaan ja kiinnittyä kohdunseinämään kun siihen tehdään pikkunen "reikä" :whistle: Mitä tulee sun huomiseen jännityksen päivään....Onhan näitä etiäisiä ollut ennenkin ja ovat ne joskus menneet pieleenkin, mutta miten nyt vaan jotenkin tuntuis kovasti siltä, että plussa sieltä pärähtää ja vauvanvaatteiden ihailu voi vaihtua 9 kuukauden pituiseksi ostoshuumaksi :D

PeePee : Ei toi 3 tunnin myöhästys mitään, oikeesti. Näin ainakin mulle aikanaan PAS:ssa vakuutettiin, joskin suositeltiin että aina on parempi jos pystyy ottamaan kutakuinkin samalla kellonlyömällä. Älä siis huoli, kaikki hyvin: olet täysin turvallisesti rakentamassa pesää, johon pikkupakkaskultanen pääsee asustamaan - ihan pian :heart:

Hobe: Onnea punktioon! Vihdoinkin! Ihanaa! Hyvin se menee! Ja jos kivut pelottaa, aina voi etsiä esiin tuolta menneiltä pinomme sivuilta Vappiksen (Vappis, ihan totta, missä sä olet....? ) kivun lähdetyslaulun, sen mahtavan "tuska tussusta pakene" - muistatteko?

(.) Lueskelin masennukseni lievittämiseksi tämän pinon toukokuun lopun/kesäkuun alun juttuja. Ja vähitellen nauru hiipi silmänurkkiin. Muuten olo on aika sekava. Vuoto on käytännössä kokonaan lakannut edellisen ultran jälkeen (siis heti kun lakkasin stressaamasta siitä vuodosta... ) ja epämääräiset kohdun vihlomiset lisääntyvät - mutta ei menkkamaista. Vielä. Välillä Toivo edelleen näyttäytyy ja alan kuvittelemaan kaikenlaista, kuten että joskosittenkinehkäkuitenkin olisi tapahtunut jotain ihmeellistä ja hedelmöitys+kiinnittyminen olisi tapahtunut viikko sen jälkeen kun kuvittelin.... Mutta suurimmaksi osaksi osaan olla realistinen eikä tässä enää huonot uutiset tule yllättämään. Surettaa tottakai. Ja varsinkin se, että tästä alkuraskaudesta en kyllä osannut iloita päivääkään, kun tuli aloitettua se verikokeissa ramppaaminen saman tien. Mutta en nyt sitten tiedä mikä olisi ollut parempi vaihtoehto - totaaliyllätys ultrassa vaiko näinpäin... Ainiin, klinikalle päädyin kertomaan kuulumiset sähköpostilla ja N:lta tuli kyllä aivan ihana viesti takaisin. Vastausviestin pääpointti oli, että luomuraskautuminen, joka vielä näyttää kestävän näinkin kauan, vaikka olisikin "vain" tuulimuna, on todella hyvä uutinen ja parantaa ennustettamme ehdottomasti jne. Tuulimunastakin hän onnistui kirjoittamaan kannustavasti: ei se kohtu ole tyhjä, hedelmöittynyt munasolu on kiinnittynyt, osannut muodostaa istukan ja sikiöpussin - vain se kolmas elementti on lopettanut kehityksensä alkumillimetreille / jäänyt puuttumaan, mutta yhtäkaikki ihan oikeasti Raskaus on lähtenyt liikkeelle ja kroppa osaa selvästi toimia sen mukaisesti. 3. IVF:n kanssa odotellaan kuitenkin nyt rauhassa ja aikaisintaan saan aloittaa piikitykset vasta ekoista normaaleista kuukautisista tämän jälkeen. Luulen kyllä, että miehen kanssa halutaan/ joudutaan ottamaan vähän enemmän breikkiä. Ehkä sitten vuoden vaihteen jälkeen.

Vuodenvaihteeseen on kuitenkin vielä aikaa, tänään on tänään ja nyt menen lauantai-saunaan kuten onnellinen raskaana oleva nainen konsanaan. Lämpimiä ajatuksia teille kaikille.

Stella
 
Ulpu: Pahoittellut heppa-ystävän poismenosta & lämpimät onnitteluthalaukset plussasta. Voi sinua, ystävä, miten suuria asioita joudut parhaillaan päässäsi pyörittelemään.

ON; Miten tyhmä ihminen voikaan olla?
Vaikka periaatteessa ei mihinkään luomuihmeeseen omalla kohdalla jaksa uskoakaan, mutta siltikin joku himpuran ihmetoivo kuitenkin aina nostaa päätään heti kun menkat on päivän/pari myöhässä. Niin kävi mulle taas kerran. Ja sitten kun täti vihdoin kurvasi paikalle eilen illalla, ja kunnon ryminällä, olisi tehnyt mieli vaan painua peiton alle nukkumaan tai luopumaan koko tästä projektista. Olo oli kyllä ihmeen rikkinäinen. :headwall: Ja on kyllä vieläkin, mutta eri syystä. Jossain syvällä elää nimittäin se suuri pelko siitä, ettei koskaan tule sitä nyyttiä saamaankaan.
Toivottavasti teistä joku ymmärsi sekavan tilitykseni ja anteeksi tämä ruikutus, mutta pakko oli purkaa jonnekin. :ashamed:
 
Voi Ella, minä ainakin ymmärrän hyvin! :hug: Vaikka tietää että luomutärppi on epätodennäköistä niin silti sitä jaksaa joka kierto toivoa... Ja joka kerta tulee karvas pettymys ku menkat sit alkaa :ashamed: Sama epätoivo meinaa mullakin iskeä, tekis mieli heittää pyyhe kehään ja luopua koko rumbasta.. Mutta niin kova on pikkuisen kaipuu että jostain se halu taas nousee millä jaksaa jatkaa. Paljon jaksuja sulle kamu! :heart:
 
Sunnuntai 7.9 :wave:

Merikeiju....................PAS..................................kp33/29/ktt13
Kurreliini....................inssi..................................kp31/-/syys
MinzuS......................2.PAS................................kp31/28-31/ktt13
Astarte......................1.IVF (lyhyt)......................kp29/26-30/ktt13
Rouva Puh.................1.inssi..............................kp29/28-38/syys
mmm..........................inssi.................................kp19/27-31/ktt6
Kamilla.......................clomit, metut....................kp15/28-30/dpo2
Adeliini.......................clomit...............................kp15/27-34/ktt
Hobelix......................1.IVF (lyhyt)......................kp12/30-32/vko37
Haave........................pupuilua..........................kp12/-/ktt
PeePee77.................2.PAS................................kp10/29-31/ktt
Helinäkeiju75.............PAS..................................kp9/-/ktt
Lumikki73..................inssi?................................kp7/28-30/ktt
EllaElias.....................PAS..................................kp2/-/syys-loka
Retuli82.....................pupuilua...........................kp/-/dpo5
Hannele.....................PAS..................................kp/-/ktt4
Taivaansilpoja............ICSI.................................kp/-/loka-marras

Testailijat :p

Astarte 8.9
MinzuS 8.9
Merikeiju 11.9
mmm 15.9

Haamuillut :attn:

Stella08 =)

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
 
Astarte
Stella, aivan ihanan kannustavan viestin sait klinikalta. Usko sitä!

EllaElias, höhs. Uskossa ei ole mitään tyhmää! Eihän tätä p*kaa jaksaisi jos ei uskoisi, että joku päivä, joku päivä.

Omat jorinat Pöhkisten pöhkis. Eipä tullut plussaa. Clearbluen digitaalinen antoi miinuksen puoli kuudelta aamulla. Tikussa oli kyllä haalea viiva (pitäisi lukea vain näyttöä ). Senpä vuoksi herättyäni uudestaan yhdeksältä kävin apteekissa ostamassa Clearbluen herkän raskaustesti ja sekin oli nega. Onneksi asun lähellä apteekkia, sillä armottomassa pissahädässä vartin reissustakin jokainen askel on liikaa. Mutta mitäpä en tekisi plussanmetsästyksen vuoksi. Digitestin papereissa muuten lukee, että -1 päivänä oletetusta kuukautisten alkupäivästä kun testaa niin 92% raskaana olevista saa plussan, eli kyllä tää on nyt aikas selvä tulos. Herkässä testissä tais olla 87% eli digi antaa varmemman tuloksen -1 päivänä.

Hassujakin tapahtui. Unenpöpperöiselle miehelle kerroin että negatiivinen tuli. Käytyään vessassa ja juomassa vettä se muminan joukosta sanoi jee. :headwall: Ihmettelin että mitä jee, niin se tajusi luulleensa että negaa tavoitellaan. Mutisi, että kun HIV-testissä nega on hyvä. EIIIHH! Kyllä mua vähän hihitytti jälkikäteen. Totesin vain että jos tavoiteltu tulos olisi tullut niin olisin tanssinut intiaanitanssin huokailun sijaan.

Lähinnä ärsyttää, suru ei ole vielä tullut.

Tänään työhakemusta kehiin! Ja jos huomennakin tulee nega niin korkkaan kyllä maanantain kunniaksi sidukan! Ja haen sushia!
 
Ulpulle paljon onnea plussan johdosta :heart: Ja iso rutistus eläinystävän menetyksen johdosta :hug: Teilläkin oli pitkä yhteinen taival keskenänne, vaikka vielä et varmaan ilman kyyneliä pysty häntä ajattelemaan, niin kuitenkin joku päivä muistelet yhteisiä hetkiänne hymyssä suin =) Olen itse tällainen eläinten ystävä, koiriakin löytyy tällä hetkellä 3 kappaletta, ja pari karvakorvaa olen joutunut viimeiselle retkelle viemään elämäni aikana. Yllättävän raskasta. Mutta jospa se tosiaan on sitä elämän kiertokulkua, onnittelut vielä kerran raskaudesta!!

Voi Ella , kyllä täälläkin kärvistellään aina menkkojen alkaessa kun sitä aina on kuitenkin toivonut hiljaa mielessään, että jospa nyt... ja joskus kieltämättä iskee oikein rytinällä, että jospa meille ei todellakaan ole lasta tulossa. Mutta uskoa ja toivoa saa, vaikka välillä ne tuntuvatkin katoavan jonnekin ulottumattomiin... Täälläkin on toivo pikkuhiljaa nostelemassa päätään, ja pakko tunnustaa, että jo mietin raskaustestin tekemistä parin vkon päästä. Kun ollaan reissuun lähdössä, niin oispa erittäin mieluisa yllätys :) jospa...

Minzu :hug: Olet vahva ihminen :heart:

Astarte pahoitteluni negasta :hug: Toivotaan vielä, että testi muuttuisi vielä huomenissa plussaksi!! Ne nuo miehet osaa välillä olla yllättävän hassuja =)
 
Astarte: Sori että piinaan vielä, mutta olen elävä todiste siitä, että ainakin mulla Cleabluen digi testiin ei ole KOSKAAN tullut edes haileaa haamua toiseksi viivaksi aiemmin mutta tällä mahtavan onnellisella raskauskerrallapa tuli hailea viivan tapainen - > ja mun kohdalla se merkkasi sitä, että hcg:ta oli veressä 6 yksikön verran, eli selkeesti yli kriittisen vedenjakaja-arvo 5:n yli :wave: Mutta sinä samaisena aamuna tuli siis "miinus" näyttöruutuun. Seuraavana aamuna sama testi, sama ajankohta, saman henkilön pissat - näyttöruudule tuli selkeä plussa ja viiva oli vahvistunut. Hcg näytti silloin verikokeessa huikeaa 14 astetta positiiviseen suuntaan...Eli testaa huomenna uudestaan. Se toinen Clearbluen "herkkä" testi ei ole niin herkkä kuin digi. Ainakaan siis mun kokemuksella. Mutta joo - sushi ja siideri ei ole ollenkaan pöllömpi vaihtoehto, sekään. Jos ei viiva vahvistu, niin kohti työhakemuksia ja uutta yritystä :hug:
 
Astarte :hug: hih, jotenkin niin tyypillistä miehen ajatusmaailmaa.

Retuli kyyneleet tuli väkisin silmiin kun luin sun kommenttia. Kyllä tää uskollisen ystävän menetys on niin iso asia mullekin, ettei varsinkaan eilen osannut ajatella koko raskautta.

Hobe kyselit jossain vaiheessa minkä kokoisilla annoksilla on pistelty. Mulla oli insseihin Menopuria 75-150 IU, 1.ivf Puregonia 300IU, 2.ivf. Menopuria 375IU. Näillä määrin saatiin yhteensä kolme siirtokelpoista alkiota.

Merikeiju Sullahan on h-hetket jo ihan just. bd

Stella Oliko teillä ens viikolla se seuraava ultrakäynti?

on: Tänään aamulla tehty testi näytti ihan selkeää plussaa. Huomenna soitan poliklinikalle ja pyytelen verikoetta. On ihan epätodellisen tuntuista.
Huomaan muuten, että mua janottaa kokoajan.
 
Ulpu, rutistan lohdutukseksi niin lujaa :hug: ja olen pahoillani rakkaan hevosesi menetyksestä. Voin kuvitella sun fiilikset ja toivon, että pystyt hakemaan voimia siitä elämän kiertokulku -ajatuksesta. Olin itse eilen mummoni hautajaisissa, ja pappi puhui todella viisaasti siitä, kuinka meille luopuminen on aina niin vaikeaa, emmekä osaa nähdä sitä osana elämää. Ja vaalia niin ihania muistoja poislähteneestä. :flower: Ja sinä pieni murunen, voi kultanen, olet raskaana! :heart: :D Olehan rauhassa pöllämystynyt, mutta sillä ihanalla elämää syleilevällä tavalla, joohan? =)

PeePee, kurretohtori ei ollut tehtäviensä tasalla ja vastaus on viipynyt, mutta siis yhdyn muihin naisiin, eli ei sen zumen viivästyminen muutamalla tunnilla haittaa yhtään. Stressin ja murehdinnan arvoista se ei ole laisinkaan, ehei. Kyllä senkin kanssa suositellaan pidettävän samaa aikataulua päivittäin, mutta tunti tai pari sinne tai tänne ei haittaa mitään. Etenkään, jos ne tunnit käyttää nukkumiseen. :p

Minzu, :hug:

Ella, :hug: , tiedän tunteen... :ashamed:

Voi Stellaseni, kyllä elämä vaan on ihmeellistä, sillä hyvällä tavalla. :heart: Ja oikein kaunis ja viisas vastaus N:lta. Luotamme siihen viisauteen, eikö vain? =)

Astarte
, miehet on kyllä ihania, ja välillä vaan niin suloisen pihalla näistäkin kuvioista. ;) Ja kuulehan pömppö, vielä ei surra ollenkaan vaan testaamme huomenna uudestaan. =)
 
Ulpu - :hug: jaksamista hepan kuoleman kanssa :hug: . Ja onnea plussasta.
Astarte - :hug: negasta, mutta jos huomenna... sun mies oli hauska. Onneksi meidän miehiltä saa kuulla joskus ihan hassuja kommentteja, hieman 'suolaa' leivälle.
Ella - :hug: sullekin, huuda sille tätille oikein kunnolla ja raivoa.
(.) Yritin silitellä, mutta oli hieman hankalaa tämän pömpön kanssa, että voikin olla kuin pulla. EI ihan onnistunut kun on läpötilakin yli kolmenkymmenen, oli siis lopetettava . :D. Ollaan kohta lähdössä samalle paikkakunnalle missä klinikka on, saan huomenna ennen punktiota nukkua 2 tuntia pitempään.
 
Kiitos teille kaikille ihanaisille pömppiksille ymmärtäväisistä kommenteistanne. Tänään olo jo hieman parempi, mutta silti olen todella yllättynyt, miten koville tämä nega otti, mikä kyllä tuntuu hassulta, kun niitä nyt on jo niin monta takana, että eipä olisi uskonut. No ei auta enää synkistellä, tällä nyt mennään kohti tulevaa. :/

Ulpulle vielä suuret onnittelut vahvistuneesta plussasta. Hienoa, sinä teit sen. Osasit ottaa taukoilun nii-iin rennosti, että se tuotti toivotun tuloksen. Raportoithan meille sitten ihmeessä mitä verikoe kertoo.

Astartelle :hug: ja tsemppiä tulevaan!
 
ulpuSaisin testata vasta torstaina 11. päivä, mutta jos vuoto ei ala, niin taidan mennä veritestiin maanantaina 15. päivä. Mulla siis tukena oli pregnyl, jota pistin viimeisen kerran viime torstaina. Aikaisintaan siis saisin testata viikon päästä viimeisestä pregnylistä. Joka siis 11. päivä. Veikkaan kyllä vahvasti, että testiin en pääse, sillä tuntuu siltä (tai on monta päivää jo tuntunut) että sieltä se vuoto kohtapuolin alkaa. Siis ihan sellanen olo että täti kolkuttelee. Rinnat ei ole olleet koko passin aikana, ei ennen eikä jälkeen, yhtään kipeät eikä turvonneet. Nyt vaan pregnyl ja zume pitää vuodon loitolla, mutta kun se sitten alkaa, niin voi sitä niagaraa... Se on jo tiedossa, että sitten sitä tulee ja runsaasti, kun näin kauan on toppuuteltu...
 
Minzu :hug:
Ulpu onnee kauheesti! Aika epätodellinen olo varmaan... :D
Astarte :hug: sanoja ei ole, tiedän itse että pettymykseen ei mikään lause auta...se on itse yritettävä nousta sieltä pohjalta ja koitettava taas jaksaa aina uudestaan ja uudestaan...
 
Moi!
Tuolta elokuun PAS-pinosta tulin tänne kysymään teiltä viisaammilta neuvoja...
Osaako joku kertoa näyttääkö ovulaatiotestit myös raskauden? Mulla Clearbluen digitaalinen ovulaatiotesti himassa, ja se näyttää nyt kun testipäivä lähestyy haaleaa viivaa, mutta siis näytössä ei nousua (niin kuin silloin jos on ovulaatio). Osaako joku mua fiksumpi kertoa tuosta? Vai käynkö suosiolla ostamassa "oikean" raskaustestin?
 
Pumpuli : Mulla noi nimenomaiset testit taatusti näytti myös alkaneen raskauden, MUTTA testasin ovistestillä tässä alkuraskaudessa vasta kun hcg:tä oli jo selkeästi veressä ja silloin tuli ihan se ovis-sarven (se "nousu" ) kuva jo siihen näyttöruutuun. Eli uskallan sanoa, että kyllä, testi reagoi myös hcg:hen mutta en uskalla ihan satavarmaksi sanoa, että toimiiko tämä ns. aikaisessa testaamisessa. LH:tahan on aina jonkin verran elimistössä, eli saattavat reagoida kovin aikaisin testattuna siihenkin...

Niin että käy ihan suosiolla hakemassa oikea raskaustesti (itse liputan saman valmistajan digi-testiä ) mutta itselläni kyllä tosiaan noi ovistestit näytti vahvasti sekä sarvea diginäyttöruudulla että testitikuissa hurjan sinistä viivaa kun hcg:tä oli veressä muistaakseni n. 300.

Tsemppiä!
 
mmm
[/b]Astartelle peukutan, testaahan kuule uudestaan. Tuo kuulostaa niin hämyltä, että tuohan saattaa hyvinkin olla plussa :D

Hobelle onnea tän päivän punktioon :heart: Kuulumisia odotellaan :)

Ella näinhän se menee, toivo nostaa päätään ja sit täti lyö lekalla päähän :headwall: Mulla kans meni koko kesä luomuillessa ja en "muka" ollut minään, vaan joka kerta se toivo heräsi ja täti tyrmäsi. Tää on tätä pömppiselämää, ei taida kateellisia olla jonossa. Jaksuja ja taistelumieltä, periksi ei anneta :hug:

Ulpulle vielä älyttömästi onnea :heart:

Stellalle onnittelut hyvistä uutisista :heart:

Merikeiju muista, että raskaana kunnes toisin todistetaan! Ei anneta nyt epätoivolle valtaa, eihän? Mennään sillä asenteella, että plussat paukkuu. Ja eihän rintojen tarvitse olla yhtään turpeat tahi kipeät vaikka olisi raskaanakin, eihän?

Pumpulille vielä, että kyllä olen kuullut, että noi ovulaatiotestit näyttäisivät myös raskauden, mutta varminta varmaan, että kipaiset ostamassa oikean raskaustestin. Ja toivottavasti tuloksena on plussa.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja testaajat nyt plussat kehiin :wave:

mmm
 
Täällähän on tapahtunut taas yhtä sun toista. Oon joutunut pitämään taukoa palstailusta, kun en oo oikein pahoinvoinnilta jaksanut kirjoitella.

Neganneille suuren suuret :hug:

Testailijoita on tälle viikolle tosiaan aikaslailla. Nyt vaan kaikki pömppikset peukut pystyyn, että oikein kunnon plussajuhlat alkaa. =)

Ulpu kylläpä sinun elämään nyt mahtuu elämän surut ja ilot koko laajuudessaan. Pahoitteluni hevosystäväsi poismenon johdosta. Ehkäpä tällä kaikella on tarkoituksensa, kun lähes samaan aikaan on uusi elämä saanut alkunsa. Suuren suuret onnittelut raskautumisestasi. :heart: :flower:

Aattelin, että voisin piipahdella täällä aina välillä kertoilemassa kuulumisia, jos se vain teille sopii. En oikein uskalla lähtee tonne odottajien puolelle, kun on vieläkin niin epätodellinen olo. No ehkä tää kaikki konkretisoituu torstaina, kun päästään ultraan. Voi niin toivon kuulevani sen ihanan pienen jumputuksen, jota ollaan tässä 2,5 vuotta odoteltu.

En tiedä oonko muistanut kiittää teitä kaikkia siitä uskomattomasta tuesta ja tsempistä, jota oon teiltä saanut. Eli megasuuret kiitokset kaikille ihanille pömppiksille. :heart:
 
mmm
PeePee Oireita hmm... Oikeita hm.... EI! Mulla noista lääkkeistä aina tullut ns. oireita siis kuvotusta, rintojennipistelua, alavatsan juilimista jne. Loppu piinailua kohti ne sitten hiipuu, joten en kyllä rehellisesti osaa sanoa mitään :headwall: Vähän on masentavakin fiilis ja ajattelin jo pirauttaa vl:ään ja kysellä oiskohan jo lähete saapaunut(pitäis kyllä olla) mut jos nyt odottelisin rauhassa tän hoidon tuloksen ja soittelisin sitte. Tosin kärsivällisyys ei ole hyveeni :D Mut sä se varsinainen velho olet. Tost noin vaan sait lääkitystä tsh arvoihin, loistava oivallus ja kaikki keinot/lääkkeet sallittuja näissä ympyröissä :LOL:

mmm
 

Yhteistyössä