Pömppömahaiset plussaajat!!

Ei ole kyllä justiinsa nyt oikein mitään oireita, menkkatuntemuksetkin on hävinneet. Mun täytyy kyllä ainakin siellä verikokeessa käydä, jollein sitten käytä noita 7kpl raskaustestiä jotka mulla kotona odottelis :D . Mulla ei vuoto ala ennen ku lopetan luget, ne on mulla tosi tehokkaasti pitäneet vuodon pois.
 
Kiitos lohduttavista sanoista, :hug: myös teille! Viime yö oli aika levoton ja nukuin huonosti, tuli valvottua jokunen hetki... Niinpä sitten kello kahden aikaan yöllä hiippailin vessaan ja mitäpäs muuta kuin testitikkua kokeilemaan. Ovista ajattelin bongailla, koska limoja ja erinäisiä jomotuksia oli ilmaantunu, eli selviä ovisoireita! Ja Clearbuen digitaalisella sitten ovis bongattu :p Eli petipuuhia tiedossa, vaikka en olekkaan varma, että oliko vuotoni menkat vai mitä toissa viikolla... Kokeillaan kepillä jäätä!!

Minzu , sulla on mukava määrä noita raskaustestejä, oikein pömppissatsi :D Sitten vaan tikun kanssa heilumaan ja tänne raportoimaan hyviä uutisia :D
Kurreliinille pikaista paranemista!! Anna pöpöille kyytiä, hus hus =) Ja niinkuin joku jo tuolla ylhäällä kirjoitti, niin sinun tekstejä on mukavan piristävää lueskella! Eli jorisee vaan ihan rauhassa =)
Tsemppiä kaikille piinailijoille :hug:
 
Tiistai 2.9 :wave:

Merikeiju....................PAS..................................kp28/29/ktt8
EllaElias.....................PAS..................................kp27/-/syys-loka
Kurreliini....................inssi..................................kp26/-/syys
Lumikki73..................inssi..................................kp26/28-30/ktt13
Ulpu78......................3.IVF.................................kp26/-/tammi
MinzuS......................2.PAS................................kp26/28-31/ktt8
Astarte......................1.IVF (lyhyt)......................kp24/26-30/ktt8
Rouva Puh.................1.inssi..............................kp24/28-38/syys
mmm..........................inssi.................................kp14/27-31/ktt1
Kamilla.......................clomit, metut....................kp10/28-30/dpo
Adeliini.......................clomit...............................kp10/27-34/ktt
Hobelix......................1.IVF (lyhyt)......................kp7/30-32/vko37
Haave........................pupuilua..........................kp7/-/ktt
PeePee77.................2.PAS................................kp5/29-31/ktt
Helinäkeiju75.............PAS..................................kp4/-/ktt
Stella08.....................3.IVF................................kp/27/ktt
Taivaansilpoja............ICSI.................................kp/-/loka-marras
Retuli82.....................pupuilua...........................kp/-/ktt
Hannele.....................PAS..................................kp/-/ktt

Testailijat :p

Lumikki73 3.9
Astarte 8.9
MinzuS 8.9
Merikeiju 11.9
mmm 15.9

Haamuillut :attn:

Stella08 =)

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
 
Huomenta arvon naiset!

Listan mukaan tänään olisi Lumikin testipäivä. :wave: Jännää, tulethan kertomaan kuulumiset pian! Ja ens viikolla onkin sitten monta testaajaa! =)

Stella, voimarutistus :hug: sulle ultraan. Kun jaksat, niin tulethan kertomaan kuulumisistasi ja fiiliksistäsi.

retulille ja miehelle helliä hetkiä oikein kovasti! :D

Täällä tauti kaappas mut eilen haltuunsa, ja kuume hipoi illalla 39 astetta, huh. Nyt onkin sitten lähes taivaallinen olo, sillä kuumeen laskettua tämmönen lähes normiolo tuntuu aika taivaalliselta. No joo, räkää riittää, eli kotona lepäilen ainakin vielä tänään.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille toivottaen,
Kurre
 
:heart: :hug: Stella-kullalle voimia ja halauksia! :hug:

Helliä ja romanttisia hetkiä on yhdelle ja toiselle luvassa lakanoiden välissä (ja ties missä ), osa pääsee kohta tunnelmiin klinikoiden yltiöromanttisissa atmosfääreissä. Pidän peukkuja kaikille! =)

Täällä ollaan edelleen raskaana. Ihme kyllä. Jokainen päivä on voitto, tiedätte tunteen. Vointi on hyvä, vaikka joinain päivinä hirvittävä väsymys ja vilu, rinnat älykipeet ja paisuneet, iltaisin vatsa on todellakin pömppöturvoksissa. Ne nyt on pientä.

Lumikkia odotellaan...?

Kurre ja muut flunssan kourissa kärventelevät, rakkautta ja substralia sinnepäin! Lepo on paras lääke.
 
Kurre - Pikaista paranemista, nauti rennosta lepoilusta nyt kun kuume on laskenut.
Nautinnollisia hetkiä Retuli, niin ei tartte lyödä hanskoja pöytään...
Meillä on mies piilottanut testin, jonka saan vaan käyttää kun on perusteltua syytä.
(.) eilen oltiin sitten ultrassa: 11 möllykkää, oikealla 2x12mm ja kolme pienempää, vasemmalla 12 ja 10mm ja neljä pienempää. Limistäkin pitää kasvattaa lisää. Perjantaina mennään uudestaan. Vähän on alkanut särkeä alaselkä, ja pientä juilimista, mutta tuntuu menevän tämä tehtailu helpommin kuin odotin.
Kyselisin: kuinka paljon on vaikuttavaa ainetta (mg), kun te piikitätte, yksikössä? Mihin aspiriinia käytetään ivf:ssä? Puhutaan kuulemma siita sitten perjantaina.
Mies muuten varmaan eka kertaa tajusi eilen mita merkitsee punktio ja siirto. HUolissaan miten mennään kotiin, kun autotietl on rullalla, ja mita tehdä kipujen kanssa ja sterssin jne. Oli oikein ihanan söpöä :D
 
Astarte
Täällä on uusia pömppöjä (tervetuloa!) ja kaikkea ja minä olen elänyt vain hiljaiseloa. On melkoinen väsymys ollut iltaisin, kun en ole malttanut nukkua tarpeeksi ja töistä pukkaa ressiä. Toisaalta eilisiltana oli myös kylmä, hmm hmm...

Tänään soitin yhteen avoinna olevaan työpaikkaan, ja se vaikutti niin unelmaiselta, että ensimmäinen ajatus oli, että toivottavasti en plussaa maanantaina. Hullu minä! Onneksi ajatus kesti vain nanosekunnin ajan. Jonkinasteinen työnhaku on ollut päällä koko ajan, ja sekoittaa päätä entisestään. Olen kuitenkin päättänyt, että kerran elämäänsä ei voi suunnitella etukäteen (paitsi jotkut OIKEAT mammat, jotka päättävät saada kesäkuussa vauvan..) niin minähän haen töitä ja yritän elää elämääni.

Mies kannustaa työnhakuun, koska se on mulle superstressaavaa. Jopa niin stressaavaa, että työhakemusta kirjoittaessa unohtaa hetkeksi pienet vaaleanpunaiset ja vaaleansiniset punaposkiset sinisilmäiset pallerot keltaisissa nuttusissaan ja kuolaa nutun kauluksessa ja sen että meillä ei niitä ole näkynyt.

Kuolasta suupielessä muistinkin, että näin vauvaunta viime yönä! Vauva syntyi ja menimme heti kotiin. Seuraavana päivänä tajusin, että hetkinen, sehän nukkui 10 tunnin yöunet. Imettäminenkin sujui niin, että maitoa tuli kaatamalla. Kaadoin tissistä vauvan suun täyteen, nännin alta näkyi raot tissin sisään ja siellä oli valtavasti, oikein lainehtimalla, maitoa. Jeah! Tissitölkit.

Oli siinä unesa ikäviäkin puolia, mutta ei niistä sen enempää. Nyt on jälleen positiivisen ajattelun päivä.

Onnistuin muuten hankkimaan ressin testaamisestakin. Mitä jospa testaisinkin jo sunnuntaina. Ja millä ihmeellä testaan? Mulla ei ole mitään käsitystä testeistä, kun en ole niitä harrastanut. Ihan liikaa valinnanvaraa. Jos tulee plussa niin tietenkin sen haluan testata kaikilla sadalla eri testillä, mutta jos nega niin yksi saa riittää. Mikähän tämä yksi mahtaisi olla? Millä testillä plussaan varmasti?

Plussia odotellessa,

Astarte
 
Hellou!
Olen lueskellut juttujanne joka päivä mutten silti meinaa pysyä kärryillä kun kirjoitatte niin paljon ja viisaasti. =) Siispä peukkuja ja plussatuulia kaikille niitä tarvitseville, lämpöinen halaus lohtua kaipaaville ja pussillinen positiivisia ajatuksia ihan kaikille!

Minun on pitänyt kirjoitella mutta jotenkin se on jäänyt kiireen alle ja sen etten ehdi keskittyä tähän kunnolla juuri koskaan. Olin erittäin otettu kun minut laitettiin viimeksi heti listoillekin, en uskaltanut toivoa sellaista...Ajattelin vieläkin kysyä varmistukseksi että sopiiko tänne kirjoitella, kun kuitenkin meillä on jo yksi lapsi, toinen toiveissa. Ymmärrän kyllä jos se ei jollekin käy, koska tilanteemme on kuitenkin erilainen. Laitelkaa mielipiteitä...

No, nyt kuitenkin omaa napaa: kotiuduin juuri siirrosta, kohdussa köllöttelee nyt 2 alkiota!!!Eli olen raskaana ainakin seuraavat pari viikkoa, toivottavasti toukokuun loppuun asti...En tiedä miltä tuntuisi, välillä leijailen korkealla ja olen "varma" onnistumisesta, välillä tuntuu ettei se voi onnistua, mietin tulevia kummeja ja seuraavaa PASsia samassa "lauseessa", juupas eipäs leikkiä. PIIIIITKÄ piina tulossa siis. Niin, tänään selvisi vasta paikanpäällä että eilen oli sulatettu ensin 3 kpl samassa oljessa olleita alkioita jotka kaikki tuhoutuivat :'( Nämä kaksi olivat elinkykyisiä ja jatkaneet jo jakautumistaan. Nyt on sitten jäljellä enää 2 alkiota samassa oljessa pakastettuna, ja jos ne ei selviä niin :headwall: :(
No, ei mennä nyt sinne asti vielä.

Muistin aikana kysyn teiltä, kun en klinikalta muistanut, että laitanko luget jo nyt illalla vai vasta aamulla? Ei tullu mieleenkään tää juttu sielä, kellekkään. Sivuoireita taas odotellessa, viimeksi tuli aika kamala huimaus/yökötys ekoista pallukoista, hyi.
Niin ja se että onkos nyt pp0 ja huomenna sitten hurja harppaus pp1:seen?
-Hannele- ktt :heart:
 
(.) Noniin, täällä ollaan ja olo on...Enpä tiedä. Itkua ei tule mutta ei nyt kauheesti hymyilytäkään. Ultra ei tehnyt gynekologiani "hullua hurskaammaksi"(suora lainaus). Kuulemma on "ihan tavallista", että "5+ x päivää" (huom, itse siis mielestäni 6+ x päivää... ) ei välttämättä näy mitään muuta kuin sikiöpussi. Eli se siellä oli, sikiöpussi mutta ei muuta. Tai no, istukka. Toisin sanottuna, suloinen pikku palloni oli kuin olikin kasvanut, mutta sen sisus ammotti tyhjyyttään. "Viikon kuluttua nähdään, mitä siellä on sisällä" gyneni totesi asiallisesti. Huokaus. Enpä vain voi olla miettimättä, että jos siellä oikeasti ensi viikolla jotain näkyisi, tämä raskaus olisi täynnään ihmeitä ja poikkeuksia: matalaa hcg:tä ja myöhäistä sikiöpussin kehitystä... Eli statusreportti on tämä: ei ole menossa tällä hetkellä kesken, kohdunsuu ja kohdunkaulan kanava pitävät tukevasti porttinsa kiinni. Kaikki näyttää normaalilta. Niin joo, yhden stressin aiheen sain pois - vuodolle ei ole edelleenkään mitään syytä (ELI VOIN VAKUUTTAA, että kirkaskaan vuoto ei aina tarkoita keskenmenoa). Huokaus nro 2. On tämä surkeaa ja jotenkin uskomatonta. Vihdoinkin veressä on hcg:tä, kohtuni on kasvanut, istukka siellä surisee ja toimii mutta silti sitä ei hypikään ilosta. Ja silti: vaikka on ihan selvää, että niitä "muttia" on riittämiin ja todennäköisyydet puhuvat vahvasti tuulimunan puolesta, jokin mussa silti ripustautuu tiukasti gyneni rauhallisuuteen. Odotellaan nyt sitten, näkyykö ensi viikolla alkio ruskuaispusseineen ja onko siellä sydänääniä. Huokaus nro 3(sataa tuhatta) Tuntuu vaan ihan käsittämättömältä, että ne muka jonainen päivänä vain POKS ilmestyisivät sinne kun niistä ei vielä näy jälkeäkään... Äh. Melkoiset paineet on pakahtumaisillaan oleva wanna-be äiti kasannut yhden liki sentin kokoisen mustan pallon niskaan :ashamed:

Astarte : Clearblue Digitaalinen (3 testiä yhdessä paketissa ja selkeä digitaalinen näyttö ja sisällä erillinen testipää, jossa näkyy viivat kaupan päälle) näyttää todistetusti plussaa kun hcg on 14. Väittävät että 25IU tarkkuus siinä olisi, mutta ehei, on se tarkempi. Mulla on kuvia todisteena koko testikimarastani... Ja vielä sellaisen öljyn heitän laineille, että tollainen hcg 14 olisi pitänyt naisella jo ylittyä pitäisi jo noin 8 päivän kuluttua oviksesta TAI punktiosta. Joten... Ei muuta kuin testaamaan. En voi olla ihmettelemättä näiden omien kokemusteni jälkeen, miksi ihmeessä käsketään testaamaan pp14 tai jopa myöhemmin. Jos kaikki on kunnossa, hcg:tä pitäisi olla veressä noin pp10-11 noin 70. Ja aivan salettiin näkyy testeissä tollainen lukema, jos testaa aamupissasta eikä mokaa sitä testitilannetta jotenkin käsittämättömällä tavalla (liian lyhyen aikaa pisumukissa tms). Niin joo, mä testailin Clearblue Digin lisäksi välullä myös esim. YA:n Biocardilla ja silläkin näkyi hcg35 aivan selkeästi. Vielä piti sulle sanoa, että tollanen imetysuni on hyvä enne...Kroppa vaan alitajuntaisesti tietää, että maitorauhaset on saanut viestin. Mulla itselläni ainakin on ollut noin...Mäkin siis näin ennen plussaa sellasta unta, että sitä maitoa tuli ihan tautisesti: olisin voinut ruiskumaalata sillä maidolla koko olohuoneen.. Yritin siinä sitten tähtäillä vauvan suuhun ja mies näytti hätääntyneeltä kun siinä oli niin kauhea paine, mutta jotenkin se sujui sitten ihan supermallikkaasti vaikka itsekin olin ihan hämilläni :saint:

Muut: Anteeksi, ei vaan riitä nyt omanapainen energia kommentoimaan ketään tänä iltana. Luen kyllä, koko ajan ja uskollisesti. Ainiin yksi Hobelle kun muistan: asperiinin on tarkoitus pitää istukan verenkierto rivakkaana, eli verenkiertoon vaikuttaa "ohentavasti". Joillekin määrätän asperiinin lisäksi myös hepariinia pistoksina.
 
Stella. Miten kauan ihmistä voidaankaan piinata. Gynen rauhallisuus on joka tapauksessa hyvä juttu, vai mitä? Et varmaan tarvitsisikaan häneltä ainakaan yhtään lisää spekulointia tai voivottelua. Äläkä huolehdi niistä paineista, ei se pallukka niistä nyt kärsi, se on suojassa ja turvassa sun masussa. Kun vaan pidät huolta omasta jaksamisesta... Miten sun mies mahtaa klaarailla tilanteessa? Stellakulta, taas viikko odottamista edessä, mutta edelleen ihan kaikki on mahdollista, myös se paras mahdollinen vaihtoehto, jota toivon suunnattomasti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Virgin-Kurre, siinä oiskin selittämistä lekurille, kun alaosastosta löytyisi täysin kajoamaton värkki tutkimushetkellä. :LOL: :LOL: Sori, menee hysteeriseksi! :LOL:
No jospa ne väylät siellä kuitenkin olisivat avoinna. Ja olen samaa mieltä - paras valloitustaktiikka on hakea plussat tikkuun ja lähteä vetämään Naikkarilta. Se meidän aika on 23.9.
Kurjaa, kun olet joutunut sairastelemaan. - Häädähän pöpöt pois pömpön tieltä!!

Mmmm jännää..!! Tsäänssit on siis sulla mukavasti kohdillaan, kun useampi munis on valmiina tarttumaan haasteeseen. Samat sanat Astarte. Unet on tosiaan viisaita ja ihminen tietää usein enemmän kuin tajuaakaan, missä mennään. Edelleen viittaan aiempiin kommentteihini pikavisiitistä Pömppiksissä Astarte.

Auris, ootpa ihanasti raskaana. Tänne vaan tuollaisia tarttuvia oireita, kiitos! Lepäilethän kuitenkin riittävästi?!

Kamilla oot kyllä sisukas emäntä. Kun oot voi upeasti vauhtiin päässyt, on hyvä jatkaa. Onneksi kesän grillaukset on ohi ja jouluhoukutuksetkin vasta tulossa...ja syksyn sato parhaimmillaan kaikkea hyvää ja terveellistä! no johan tästä on kehkeytymässä Pirkkalehden syysartikkeli :ashamed:
Oot siis pärjäillyt Clomien kanssa hyvin, jes. Niin mäkin. Tuntuu vaan, että ne pirut ei vaikuta. Ei mitään oviskipuja, yleensä on ollut tähän aikaan. Ja muutenkin aika toivottomat fiilikset juuri nyt...puolen vuoden ivf-jonoa odotellessa. No jospa ne keksivät jotain pientä kivaa hoidon tynkää siihen mennessä Naikkarilla.

Tosiaan varmasti rankkoja nuo työkaverien pyöristyvät vatsat. Olen tavattoman helpottunut siitä, että mun työpaikalla valtaosa on mummoiässä tai muuten vaan lasensa jo saaneet. Sen sijaan asiakkaat ovat hyvinkin usein raskaana tai juuri saaneet vauvoja.

Mukavaa illan jatkoa kaikille!!
 
Stella Kovasti vielä peukutan, että se pieni sieltä oikealta paikaltaan löytyisi ensi viikolla! Minä olen myös hcg 15 saanut Clear Bluen digitaaliseen testiin plussan, normaalitesteihin tuli silloin haamuja.

Joku oli työpaikanvaihtoaikeissa. Minä olen tässä yrityksen aikana vaihtanut työpaikkaa 3 kertaa ja hoitojen aikana 1 kerran. Mun nykyinen pomoni tietääkin näistä hoidoista ja suhtautuu niihin tosi kivasti, muutenkin työkavereista moni tietää meidän tilanteen ja jännää nytkin mukana :)
 
Ehtoota kaikille!

Stellalle hirveästi voimia! Tuon tyhjän sikiöpussin näkeminen on hyvin lohduttava näky ja siinä on usko kyllä tosi koetuksella, että siitä sitten jaksaa eteenpäin seuraavaan ultraan. Ja kuten kirjoititkin, on tuulimunaraskaus niin epäreilua. Pitkän odotuksen jälkeen vihdoin saa testiin plussan + alkuoireita + ultan näkymät, mutta mitä? Itse kauan odotettu vaavi puuttuu - tämä on jotenkin nii-iin käsittämätöntä. Toivon sydämestäni, että epäilyksesi tuulimunasta vielä hälvenee ja ensi kerralla ultrassa näkyy pienoinen ihme sydämen sykkeineen.

Hannelelle onnittelut kahdesta kyytiäisestä!

Kamilla: Onnittelut painonpudotuksesta. Sinä olet sisukas nainen. Mites oikein olet pystynyt tuohon? Itse en mitenkään saa itseäni niskasta kiinni, vaikka pitäisi. Ainoa onnistunut raskauteni alkoi 8kg kevyempänä ja tästä ylipainosta syytään itseäni ajoittain. Entä jos sitä ei olisi? Joko meille olisi se nyytti suotu. Näistä syyttelyistä ja tuumista huolimatta en ole saanut asialle tehdyksi mitään. Liikuntaa on tullut harrastettua aivan liian vähän. Nyt tähtäimessä tässä kuussa jumpan ja säännöllisen lenkkeilyn aloittaminen, kunhan vaan noista herkuista pysyisi sitten kaukana . . .

Omasta filiksessä ei paljoa kehumista taida olla: Täti kolkuttelee ovella, mutta eipä kunnolla vielä uskalla paikalle saapua, mikä tekee olon varsinaisen tympeäksi. Mikäköhän auttaisi näihin loppukiertoihin? Mulla kesän ajan ollut loppukierrossa "apuna" Terolutit, mutta eipä näistä nyt tainnut mulle ainakaan apua olla. Luget ovat aina toimineet kiitettävästi, joten pitäneepä varmaan palata niihin. Kokemuksia kaipailisin?

Valoisaa loppuviikkoa!
 
Testasin negan aamulla viideltä, kyllä siinä jotain olisi pitänyt jo näkyä, mutta ihan puhdas nega se oli. Sitten lähdin punttisalille ja huhkin siellä tunnin ja kävin saunassa. Töihin ajellessa poikkesin kaupan kautta ja ostin kaksi karkkipussia. Kyllä tää tästä taas :)

Menen kyllä käymään vielä maanantaina verikokeessa.

Hoitoja jatketaan, kaksi alkiota vielä odottelee pakkasessa.
 
Stella , toivon todella sydämessäni että saat kokea ihmeen ensi viikon ultrassa :hug: Tiedän mitä ajatuksia käyt läpi... nuo odottelut aina seuraavaan ultraan tuntuu niin turhauttavilta ja ajatukset pyörii kahteen suuntaan; entäpä jos tämä onkin normaali raskaus / ei, tämä ei voi olla normaali raskaus. Jotenkin siinä mieli ja ajatukset turtuu, kun joutuu kärvistelemään ja odottelemaan, tuo aika minkä itse jouduin odottelemaan tuntuu hyvin sumuiselta ja kipeältä ajanjaksolta. Mutta toivoahan aina on, se on varmaa :hug:

Minzu syvät pahoitteluni negasta :hug: Ethän kuitenkaan ihan vielä heitä kirvestä kaivoon, vieläkö testaat kotona vai onko lopullinen tulos sitten kuultavissa maanantain verikokeen jälkeen?

Hannelelle onnittelut kyytiläisistä ja virallisesta ekasta pp1 =) Nyt sitten vaan odotellaan, kunnes pienokaiset saavat kotinsa rakennettua ja suvaitsevat ilmoittautua että täältä tullaan =) Peukut pystyyn!

Täällä suunnalla vietellään vapaata ja hommaa olisi yllin kyllin! Miksiköhän kaikki kasaantuu aina vapaille? Sain onneksi eilen juteltua sen raskaana olevan työkaverini kanssa mesen välityksellä tästä tilanteesta, ja hän oli kyllä hyvin lohduttava ja ymmärtäväinen siitä, etten nyt vielä jaksa iloita heidän raskaudestaan. Töissä en siis kyennyt face-to-face keskustelua aloittamaan, kun en varmaan olisi saanut itseäni koossa pidettyä... Mutta kannatti jutella, helpotti tilannetta =)
 
Torstai 4.9 :wave:

Merikeiju....................PAS..................................kp30/29/ktt10
EllaElias.....................PAS..................................kp29/-/syys-loka
Kurreliini....................inssi..................................kp28/-/syys
Lumikki73..................inssi..................................kp28/28-30/ktt15
Ulpu78......................3.IVF.................................kp28/-/tammi
MinzuS......................2.PAS................................kp28/28-31/ktt10
Astarte......................1.IVF (lyhyt)......................kp26/26-30/ktt10
Rouva Puh.................1.inssi..............................kp26/28-38/syys
mmm..........................inssi.................................kp16/27-31/ktt3
Kamilla.......................clomit, metut....................kp12/28-30/dpo
Adeliini.......................clomit...............................kp12/27-34/ktt
Hobelix......................1.IVF (lyhyt)......................kp9/30-32/vko37
Haave........................pupuilua..........................kp9/-/ktt
PeePee77.................2.PAS................................kp7/29-31/ktt
Helinäkeiju75.............PAS..................................kp6/-/ktt
Retuli82.....................pupuilua...........................kp/-/dpo2
Hannele.....................PAS..................................kp/-/ktt1
Stella08.....................3.IVF................................kp/27/ktt
Taivaansilpoja............ICSI.................................kp/-/loka-marras

Testailijat :p

Lumikki73 3.9
Astarte 8.9
MinzuS 8.9
Merikeiju 11.9
mmm 15.9

Haamuillut :attn:

Stella08 =)

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
 
Kiitos kaikille onnitteluista :hug: Tuntuu kyllä itsestäkin tosi hyvältä kun on saanut painon laskuun :) Oon v.2000-2003 pudottanut yht.35kg joista sitten v.2004-2008 haalin pikkuhiljaa 24kg
takaisin :ashamed: :saint: Nyt sitten taas -6kg. Huoh, aikamoinen mestari oon siis hankkimaan kiloja takaisin... En varmasti olisi saanu otettua itseäni niskasta kiinni, jos ei mielessä killuisi houkuttimena 3.IVF/ICSI julkisella. Kauhee hinku päästä pistelemään :D

Stellalle paljon voimia, voin vain kuvitella kuinka raskasta on elää viikosta toiseen epätietoisuudessa... Toivo kuitenkin elää, jotenkin kuulostaa kuitenkin hyvältä että pikkuinen on siellä jatkanut kasvuaan, mistä tietää vaikka ne sydänäänet viikon päästä kuuluisikin!! Toivotaan ainakin hurjasti :hug:

Hannelelle onnea kyytiläisistä!! :heart:

Astartelle tsemppiä vipoihin piinapäiviin!

Minzulle pahoittelut negasta, mutta en olisi kyllä varma negasta, testaa nyt vielä virallisena testipäivänä! Eikös jotkut klinikat anna testipäiväksi PAS:ssa vasta pp16.

(.) Kävin eilen ultrassa ja ihan hyvältä näytti. Molemmilla puolilla oli yksi iso munis köllöttelemässä, toinen 17mm ja toinen 18mm. Limis 8mm. Yks ikävä bonus löytyi oikeasta munasarjasta, 3,7cm kysta :/ Mutta siitä ei gynen mukaan tarvi murehtia, tulee pois vuodon mukana (jos/kun vuotoa siis tulee). Tunti sitten pistin Pregnylin ja huomenna on siis tiedossa lemmekäs päivä meidän
huushollissa B) :wave:
 
Hannele - tarrasukkia ja sisua pikkuisille.
MinzuS - :hug: Toivottavasti karkkipussit auttavat kestämään maanantaille ja mulla toimii kullan kainalo siihen lisäksi.
(.) Tänään on alkaneet kivut, kamalat... jotenkin väsyttää jatkuva särky ja heijastaa niin selkään ja jalkoihinkin. HUomenna mennään ja puhutaan aspiriinista, pitäisi siis auttaa kiinnittymiseen. Huomenna mennään hakemaan viinirypälemehua, siis punaista, mä kun en halua juoda alkoholia. Ja tuore mehu, juuri puristettu ihanista hyvin tumman punaisista viinirypaleista...ihanaa
 
Auris, =) :heart:

Hobe, anna miehesi söpöillä nyt täysillä, olet kaiken sen huomion arvoinen. :flower: Mulla on puregon-annokset ollu ivf:ssä 150 iu. Voimarutistus vielä niiden kipujen kanssa! :hug:

Astarte, jänniä päiviä menossa, niin uuden työn kuin testauksenkin kanssa. Ja tissitölkit... :LOL: :LOL:

Hannele, tänne sopii kirjoitella! Ehdottomasti! =) Onnea kyytiläisistä sinulle! :heart:

Stella, :hug:

Ade, no katos löytyispä sitten aineskin syy lapsettomuuteen - neitseys!! :LOL: Rutistus sulle :hug: , tiedän ton tunteen, kun ei voi kuin odottaa hoitoja eikä itse edesauttaa asiaa mitenkään.... :ashamed:

Minzu, ihana pomo sulla! Ja iso hali :hug: aamun testituloksesta, mutta A) testataanpa vielä tosiaan uudestaan myöhemmin ja B ) jos kuitenkin sitten lopullisestikin nega, eikä testiarsenaali auta asiaa, niin tulen pitämään sulle seuraa ja tuon toiset 2 pussia karkkia - meille molemmille eli siis yhteensä 4 pussia... :D

Ella, jaksuja oikkuilevan kierron kanssa. Mitä lääkäri on ehdottanut loppukiertoon?

retuli, uskon, että varmasti helpotti, kun sait juteltua työkaverisi kanssa asiat kuntoon. Ja hei, virtuaalikeskustelu on ihan yhtä hyvä kuin livekeskustelukin. :wave:

Kamilla, jee, tiedätkin jo reseptin tähän hommaan! ;)

PeePee, ne kirotut zumet. :headwall: No todella turvottaa... Mutta muru älä huoli, se on ohimenevää - toisin kuin se 9 kk:n pysyväisturvotus sitten siirron jälkeen. :heart:
 
iltapäivää tänne!
tiistaina sitten verikokeissa kävin ja vastaukset tipahti tänään postilaatikkoon. se mitä itse ymmärrän noista vastauksista, niin kilpirauhas-arvoissa ei mitään, mutta sitten noi LH ja FSH. mikä vaihe mulla on kun oli ottopäivänä kp4? follikkelivaihe, ei ainakaan ovulaatiovaihe vaiko luteaalivaihe? sitten mun paastosokeriin en ole tyytyväinen, huitelee nimittäin ylärajan tuntumassa. sitten mitä noita viitearvoja netissä katselin, niin joka paikassa eri arvot ja tässä minunkin paperissa aivan eri. ota näistä nyt sitten selvää.
tuli muuten mieleen, että mulla kamala flunssa kun kokeet otettiin, vaikuttaakohan ne vastauksiin? tollo mie! saikulla olen ollu keskiviikosta lähtien, kuin jaksais töissä öitä valvoa kun ei jaksa kotonakaan päivää nukkumatta. nyt onneksi pikku hiljaa helpottaa.
nyt pitää oikeasti miettimään sitä, että milloin aloitetaan passin suunnittelu. mulla sormet jo syyhyäis, mutta kuuntelen myös miestäkin joka näyttää vihreätä valoa.
ja arvatkaa meinasinko eilen pudota penkiltä, kun rupesi puhumaan siitä kun mennään seuraavan kerran hesaan, niin voitaisiin mennä vaikka ikeaan ostoksille, ettei tullakaan suoraan kotiin kuten ollaan tavallisesti tehty.
 
:LOL: Niinhän niitten pitäis B) Mutta miäs oli niin väsynyt töistä tullessaan että halus mennä päikkäreille ensin :headwall: Tässä nyt sitten odottelen suihkunraikkaana että herra saa otettua kauneusunensa ja sit hyökkään kimppuun :D Annyyyyyyyyyyyyy :xmas:

Inssiketjusta luin että Lumikin inssi ei sit onnistunut :(
Kovasti pahoitteluja siitä :hug:
Onko teillä minkälaiset jatkosuunnitelmat Lumikki?
 
Kurre - Mua vain kiinnostaa kuinka paljon se IU annos olis mg:na kun mun lääke annetaan niin ja netistä en millaan löydä gonalille sopivia lukuja, e-vitamiinille kyllä :LOL: .
Kamilla - peukut pystyyn!
(.) Ultrassa oltiin ja möllykät on nyt sitten 18mm:ä ja punktio olisi sitten maanantaina 8.8. Mun piti aloittaa aspiriinin (100mg) syönti ettei tule tukoksia ja auttaa kuulemma kiinnittymiseen. Ostettiin tänään vielä ihania tumman punaisia viinimarjoja, joista puristan mehua itselleni, omaa 'punaviiniä'. Tietysti varmistaakseni että teen kaiken ostin myös 70% suklaata :saint: . Tosi mielenkiintoista on, että jos mies sairastuu tai sen pikkuveijarit ovat uneliaita (yllättäen) klinikka tekee siltä istumalta ICSI:nä. Ja todennäköisesti he automaattisesti tekevät hatchingin kun olen yli 35. Eli kaikki mahdollinen yritetään. :D
 
Pahoittelut omanapaisuudesta, pakko purkaa...
Mulla on ollut ihan hirveä päivä. Mun rakas hevonen (joka ollut mulla18v.) makaa kuoleman sairaana tallissa. Olen tehnyt eläinlääkärin kans kaiken mahdollisen ja nyt vaan aika näyttää miten käy.
Itkun sekaisena ostin apteekista hepan lääkkeiden lisäksi pari raskaustestiä noin huvin vuoksi. Nyt äskön tein testin ihan huvikseni, lähinnä pois sulkiakseni raskauden mahdollisuuden, kun menkkoja ei vielä näy ja rinnoissa hirveä turvotus. Vaan testipuikkoonpa tuli toisen viivan rinnalle vaaleanpunainen kaveri!!
Tärisen tästä kamalasta tunne myräkästä. Mun tarvii käydä yöllä klo 3.00 pistämään hepalle kipulääke ja aamulla klo 7.30 olla sukellusharjoituksissa. Ja nyt sit tää..
Olen aivan sekaisin, antakaa anteeksi! :eek:
 
Astarte
Voi Ulpu, on sulla hirmuinen mylläkkä siellä. Pahoittelut ja onnittelut pistän samaan pakettiin. Oli vain ihan pakko tulla nopeasti kirjoittamaan, että tiesithän ettei raskaana ollessa saa sukeltaa. Varmista nyt ainakin homma, voinhan olla väärässäkin.
 
Wau Ulpu, ihan mieletöntä!!! Yllätystärppi, IHANAA! :heart: Päivitänpä heti listan sen kunniaksi! Mutta voi kuinka ikävää, että rakas heppasi on sairaana :ashamed:
Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin :hug:
 

Yhteistyössä