Pömppömahaiset plussaajat!!

Nega vielä virallisena testipäivänäkin testattu ja en sitten lähteny sinne verikokeeseen, ei oikein huvittanu ajaa 150km vaan sen verikokeen takia. Kyllä se viimekskin näkyi ihan selkeänä haamuna testissä se 15hcg nousu. Nyt on ollu ihan puhdas nega joka kerta kun olen testin tehny ja mähän tein niitä 5.

Nyt sitten kohti uutta PAS:ia :)
 
Kiitos kaunis teille kaikille vastanneille!
Taidan kipaista apteekkiin töiden jälkeen... Tai sit odottelen kiltisti keskiviikon verikokeen tuloksia ellei täti kurvaa paikalle ennen sitä....
Menkkatuntemukset kyl nyt aika voimakkaita...vessassa saa juosta vähän väliä tarkistamassa ettei vuoto oo alkanut... On tää NIIN piinaavaa!
 
Merikeiju Vaikka takana on jo useita pettymyksiä, ei ne kuitenkaan tarkoita, että myös tämä epäonnistuisi. Ajatellaan yhdessä niin, että 50% mahdollisuudet myös onnistumiseen. jaksamisia piinailun loppu hetkille :heart:

mmm vahvat epäilyt sun plussasta. Varsinkin nuo boldaukset.. :D

minzu :hug: :hug:

Ella heh, joo taukoilu meni kyl TODELLA rennosti. Luomuplussan metsästykseen resepti vois mun kohdalla olla paaaljon punaviiniä ja bileiltoja. En taida vielä pitkiin aikoihin mainita näille mun työkavereille mitään jotka 'arvaavat että heti kun jättää hoidot, niin onnistuu'. Tekis mieli oikein huitasta jos joku erehtyy näitä kliseitä latelemaan.

Hanneli onnea ultraan!

Tänään kävin labrassa ja hcg oli 196. Sain omalle tutulle polille ajan ultraan 25.9.
Verrattuna hoitojen tuloksena tulleihin plussiin, mulla on jotenkin paljon huolettomampi ja rauhallisempi olo. Johtuu varmaan, kun ei ole joutunut nyt jokaista hetkeä miettimään onnistuuko vai ei jo ennen mitään siirtoja ja elänyt täysin tietämättömänä. Kiitos vielä kaikille onnitteluista ja osan ottamisesta suruun. Nyt on hyvä olla.
 
Maanantai 8.9 :wave:

Merikeiju....................PAS..................................kp34/29/ktt14
Kurreliini....................inssi..................................kp32/-/syys
Rouva Puh.................1.inssi..............................kp30/28-38/syys
mmm..........................inssi.................................kp20/27-31/ktt7
Kamilla.......................clomit, metut....................kp16/28-30/dpo3
Adeliini.......................clomit...............................kp16/27-34/ktt
Hobelix......................1.IVF (lyhyt)......................kp13/30-32/vko37
Haave........................pupuilua..........................kp13/-/ktt
PeePee77.................2.PAS................................kp11/29-31/ktt
Helinäkeiju75.............PAS..................................kp10/-/ktt
Lumikki73..................inssi?................................kp8/28-30/ktt
EllaElias.....................PAS..................................kp3/-/syys-loka
Retuli82.....................pupuilua...........................kp/-/dpo6
Hannele.....................PAS..................................kp/-/ktt5
Astarte......................PAS..................................kp/26-30/syys
MinzuS.......................PAS..................................kp/28-31/ktt
Taivaansilpoja............ICSI.................................kp/-/loka-marras

Testailijat :p

Merikeiju 11.9
mmm 15.9

Haamuillut :attn:

Stella08 =)

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
 
Astarte
Nega tuli uudestaan. Huomenna sovin puhelimitse jatkosta. Luultavasti PAS vielä syyskuulle. Ihan toiveikas olen. Suru ei ole oikein ehtinyt tulla, vain muutama kyynel. Siihen on syy: pääsin työhaastatteluun! Olen myös superväsynyt valvottuani pari yötä, joten nyt nukkumaan, koska se on nyt järkevin keino valmistautua haastatteluun. Lyhyestä virsi kaunis.
 
MinzuS ja Astarte - :hug: :hug: :hug:

(.) En saa nukuttua... En ihan heti halua mennä punktioon uudelleen. Verenpaineeni veti ihan kunnolla alas, joten pyörryin kahdesti paivän aikana - ikinä aiemmin en ole pyörtynyt, en edes kuukautiskipuihin, jotka ovat helvetillisiä. Eikä se pyörtyilykäan ollut tarpeeksi, vaan piti kunnolla oksentaakin. Olin siis aamu kahdeksasta ilta viiteen klinikalla, kun lääkäri halusi varmistaa, ettei tarvitse jäädä yöksi. Saalis oli vain kolme möllykkää, mutta jospa ne olisi oikein hyvia :) . Vasempaan munatehtaaseen ei koskettu ollenkaan, koska siellä oli isot pallot ovuloineet sunnuntaina. Ja meikälaisen todella huono olo ym. osittain johtuukin siitä, eikä vain nukutuksesta. Vieläkin on vaikeuksia nukkua kun palleaa painaa nesteet, oli kunnon tiputus ja vasen puoli vuotaa hiukan. Siirto olisi sitten torstaina. Ma kyllä uskon todella kovasti, että kaikki menee hyvin ja voin kirjoittaa siirron jälkeen että olen raskaana ktt. :D
 
Minzulle ja Astartelle :hug: :hug: . Teillä on molemmilla ihailtavan positiivinen ja sinnikäs ja tulevaisuuteen katsova asenne. =) Sen avulla varmasti tulee tuloksia. Rakkaat pömpöt, surra saa kuitenkin ja olla surullinen, jotta saa sydämensä tyhjäksi pettymyksen aiheuttamista tunteista ja saa raivattua tilaa sille uskolle ja toivolle - siinä onkin sellanen taistelukaksikko, ettei niitä pysäytä mikään. :flower:

Astarte, tällä peukut pystyssä työhaastattelun suhteen! :wave:

Hobe-murunen, :hug: tosi rankka päivä sulla takana, voi pientä. Mutta nyt on saatu kolme pientä ja täydellistä möllykkää, ja niiden kanssa on hyvä jatkaa. :heart: Mäkin usko, että piakkoin siellä ollaan onnellisesti ktt. :D

PeePee, millon on siirto? Ja ootko näyttänyt niille raivostuttavan turvottaville ja kuvotuttvaille zumeille taivaan merkit? ;)
 
Tervetuloa Hanneli meidän "onnellisten" joukkoon, jotka voivat pahoin alkuraskaudessa. Kyllä on niin ihanaa :LOL: Mulla on kaamee kapula, joka pahenee iltaa kohti. Viikonloppuna se iski oikein todenteolla ja pitää ihan tosissaan miettiä mitä söisi ja syödä pienellä pakolla. Ja väsy, se kaataa joka välissä sohvalle ja sängyn pohjalle. No, onneksi ei ole sitä 2-vuotiasta vaatimassa huomiota, joka siis on seuraavalla kerralla.. ;) Töissä saan oltua joten kuten, huh, huh, mutta voitte arvata, ettei auta yhtään asiaa toodella minimaalinen työmotivaatio. Kuulin pari viikkoa sitten esimieheltä, että oli suurinpiirtein ihmetelty mitä helkkaria teen täällä vielä, enkö jo ole häipynyt... Plääh, on just sellainen epätoivoinen fiilis, kun ei tiedä mitä pitäisi tehdä. Pyytää törkeen iso kasa rahaa ja lähteä, vai notkua vaan... Muutama yö on tullut valvottua. Ja se taas ei auta väsymykseen ja huonoon oloon :(. No, kyllä tämäkin tästä ratkeaa johonkin suuntaan.
Torstaina on ultra. Mieheni on aivan jännityksissään. Se on kuulemma hänen elämänsä tähän astisista päivistä tärkein :heart: . Toivottavasti saadaan Hanneli kumpikin hyviä uutisia silloin!

Hobe :hug: valitettavan kurja punktiokokemus sinulla. Onko Unkarin systeemit jotenkin erilaiset, kun täällä Suomessa Pregnyl pistetään lähes minuutilleen 36 h (eikös?) ennen punktiota. Eli solujen karkausmahdollisuutta ei ole. Mut hei, yhteen vauvaan tarvitaan tasan 1 hedelmöitynyt munasolu! Pidän peukkuja lujasti sulle! :hug:

Stella :hug: Halauksia ja voimia edelleen! Kauniisti sulle klinikalta vastattiin. Ja totta, tähtönen kertoo, että hienosti on mahdollisuuksia. Ja todellakin, ihmeitä sattuu koko ajan. Miksei tähtönen voisi jatkaa kasvuaan syliin asti? Ei se ole mahdotonta! :hug:

:hug: Astarte, Minzu ja Lumikki :hug:

Hannele onnittelut pienistä kyytiläisistä! :heart:

Voi vitsi Ulpu mitä teit! :heart: Iso iso säkillinen onnitteluja! :flower: Ja pahoittelut hevosesi poismenosta. Niin se vaan on, elämän kiertokulku on juuri tälläista. Rakas hevosystäväsi lähti taivaallisille laitumille aivan liian nuorena ja samalla saat yllättävän tiedon omasta raskaudestasi. Samalla kun iloitset ihanasta uutisesta, joudut käymään surua läpi. Elämää kaikissa ääripäissään... Lomalla katselet miehesi sukellusta, näes seuraavat sukellukset sinulla onkin vasta vuoden päästä vauvauinnissa :D
 
Tiistai 9.9 :wave:

Merikeiju....................PAS..................................kp35/29/ktt15
Kurreliini....................inssi..................................kp33/-/syys
Rouva Puh.................1.inssi..............................kp31/28-38/syys
mmm..........................inssi.................................kp21/27-31/ktt8
Kamilla.......................clomit, metut....................kp17/28-30/dpo4
Adeliini.......................clomit...............................kp17/27-34/ktt
Hobelix......................1.IVF (lyhyt)......................kp14/30-32/ktt
Haave........................pupuilua..........................kp14/-/ktt
PeePee77.................2.PAS................................kp12/29-31/ktt
Helinäkeiju75.............PAS..................................kp11/-/ktt
Lumikki73..................inssi?................................kp9/28-30/ktt
EllaElias.....................PAS..................................kp4/-/syys-loka
Retuli82.....................pupuilua...........................kp/-/dpo7
Hannele.....................PAS..................................kp/-/ktt6
Astarte......................PAS..................................kp/26-30/syys
MinzuS.......................PAS..................................kp/28-31/ktt
Taivaansilpoja............ICSI.................................kp/-/loka-marras

Testailijat :p

Merikeiju 11.9
mmm 15.9

Haamuillut :attn:

Stella08 =)

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
 
Minzulle ja Astartelle kovasti pahoitteluja :hug: Pahalta tuntuu, mutta ei muuta ku nokka uusia siirtoja kohti! :heart:

Hobella kurja punktiokokemus :hug: Toivottavasti se jäis viimeiseksi punktioksi :) Onko siirto sitten huomenna? Varmasti saat hyvän kyytiläisen/kyytiläiset mukaan ja pääset piinailemaan :heart:
Merikeijulle jaksamisia viimeisiin piinispäiviin :hug: Älähän vielä luovu toivosta, vaikka minkälaisilla oireilla/oireettomuuksilla on plussattu!

Ulpulle onnittelut hyvästä hcg-lukemasta! =) On kyllä niin hyvä mieli sun puolesta, kun kaikkien vastoinkäymisten jälkeen saitte luomutärpin :hug:

Kurre taitaa odotella jo tätsyä kylään, että pääsis insseilemään? Paitsi jos teetkin Ulput ja tuliskin toinen luomutärppi tähän pinoon :heart: :wave:

Auriksella jännä päivä torstaina, tiedä vaikka masussa köllöttelisi kaksi vauvanalkua :heart: Tuuthan heti kertomaan sit kuulumiset!

Mites Stella jakselee? Koska sulla on seuraava ultra? Toivon niin että syke löytyy ja pääsen siirtämään sut plussanneiden listaan :hug:

PeePee, täällä kans vaaka näyttää tympeitä lukemia :( Kroppa pistää nyt kunnolla hanttiin eikä haluaisi luopua "saavutetuista eduista" :D Viikossa ei oo lähteny grammaakaan, vaikka oon noudattanu dieettiä täydellisesti ja kuntoillukin kolmena päivänä tunnin-puolitoista. Noh, eikö se tästä kun vaan jaksais olla kärsivällinen :kieh:
 
pakko taas tullä tänne rankkuamaan omaa saamattomuuttaan. en ole vieläkään saanut aikaseksi varattua passin suunitteluun aikaa. liekö johtuu siitä, että pelottaa lähtä kohtaamaan se epätoivo joka tulee aina testiä tehtäessä. toisaalta mulla sormet oikein syyhyää, jotta pääsen piinaamaan. olen jopa kaivanut kaappien kätköiustä vanhat hoitokaaviot ja tutkinut niitä tarkasti. lääkkeenähän mulla ollu zumenon ja loppuvaiheessa ne niin ihanat luge-pallerot. nyt mietinkin, miksi joillakin passissa myös synarela? ainakin olen niin antanut itseni niin ymmärtää kun olen sivuja selannut.
myös minuu huolestuttaa toi mun paastoverensokeri, joka huiteli viitearvojen sisällä, mutta siellä yläpäässä. pelkään metabolista oireyhtymää, oikeastaan insuliiniresistenssiä koska painoa mulla on liikaa, joskin vuodessa karissut 18kg pois.
luoja, että ihminen unohtaa nopeasti kaikki epämieluisat asiat, kalenteria selailin myös ja huhtikuussa oltu viimeeksi hoidossa. passi ollut viimeeksi 2007 kesäkuussa. mie en muista yhtään miten kaava menikään. oottakees... 1. käynti suunittelu+ rec. mukaan. 2. käynti joskus kp11 jolloin uä ja sovitaan siirtopäivä. noinkohan meni? tänään kyllä miehen kanssa puhun (jos tulee yöksi kotio töistä), että nyt olisi kyllä haluja lähtä. kaksi passia meillä varaa tehdä ennen kuin aloitettava uudestaan alusta asti, ja jos siihen joudutaan (joskus kyllä, mutta toivottavasti vasta vuosien kuluttua), niin vaadin lyhyen kaavan. pakkasessahan meillä kahteen ivf:iin spermat. ei pakko lähtä töihin, on tässä jo viikko maattukin flunssassa kotona. kamalan sekavaa juttua, mutta pakko tuulettaa päätä. antakee anteeksi!
 
PeePee, älä muru rasita itseäs nyt liikaa kuitenkaan, sillä kokemuksesta tiedän, ettei juoksu pärjää kilpailussa zumeille, painoa tulee ja turvotusta julmetusti. :headwall: Mutta se korvautuu sitten pian oikealla painonnousulla. :D Ja juu, kp:t kohdillaan täällä, mutta kuten tapana onkin, niin aina jos hoitoa ois tiedossa, niin kierto tekee ihan omat liikkeensä ja kuvionsa... Eli Kamilla, tätsyä ootellen menee päivät kyllä. Koitan olla hermostumatta ja käytän valkosia housuja, niin johan on kumma jos ei ala tapahtua. :p

Voi että, tällä viikolla siis parikin ultraa. :flower: =) Tulkaahan sitten mahdollisimman pian kertomaan kuulumisia! Menetkö myös Stella ultraan tällä viikolla?

HelinäKeiju, pään tuuletus on oikein sallittua ja jopa toivottavaa. ;) Ja hurjasti olet painoa tiputtanut sinäkin. :flower:
 
Heipähei.

Lähete on lähtenyt ja edessä on tässä lähipäivinä harjoittelukäynti Kätilöopistolle. Lupaan jättää Pömppis-lipun liehumaan katolle sieltä kotiin lähtiessäni.

Mitenkö voin? Olo on väsynyt ja hennosti pahoinvoiva. Ja kiitos kysymästä: se tuntuu raivostuttavalta. Raivostumisen ylittää kuitenkin haikeus. Onneksi kuitenkin osasin varautua, että näin tässä käy. Ultrassa tuijottelin vain kattoa. Siellä se sikiöpussi oli kasvanut kauniisti ja täydellisen mallisena (tottakai, meillähän on aina ollut priima-alkioita) mutta tyhjä se pussi oli vieläkin.

Olen lukenut viime viikkojen aikana paljon tuulimunista ja se, mikä niissä teksteissä eniten sattui lukijana oli niistä kumpuava jonkinasteinen häpeä. Suunnaton pettymys, tietysti, mutta myös jotenkin outo häpeä siitä, "ettei siellä edes ollut alkiota". Siis vaikka se(kään) ei olisi jaksanut loppuun asti. Kauheimpia olivat tietysti joidenkin saamat nöyryttävät lääkäreiden kommentit "ei siellä mitään vauvaa ole edes ollut, turha surra". En nyt ihan noinkaan sitä pistäisi ja tuo "turha surra" on ehkä typerin ohje ylipäätään. Mutta niin, tottahan se on: eihän siellä edes vauvaa ollut. Silti, en tunne sitä häpeää - ehkä se Niklaksen viesti auttoi. Sama kai se on, missä vaiheessa se kehitys loppuu, jos se loppuu.

En tiedä pitäisikö tuulimunaan liittyvän tuskan olla jotenkin pienempänä verrattuna siihen, että olisi ehtinyt nähdä sykkeen. Ehkä näin. Mutta ei meidän tuskiamme sittenkään voi oikein vertailla eikä tasapäistääkään. Tottakai tiedän ihan hyvin, että enköhän mä sentään aika vähällä ole päässyt. Raskaampia kohtaloita on tässäkin pinossa nähty ihan tarpeeksi ja ihan liikaa.

Hiljaiseksi silti vetää ajatus tästä vuodesta: 1.IVF, josta km 5+1, samantien hetiseuraavassa kierrossa 1.PAS, josta nega ja samantien hetiseuraavassa kierrossa 2.IVF kahdella blastolla, josta nega...Ja samantien hetiseuraavassa kierrossa huitaisin laparoskopian, jossa poistettiin endo ja huh, miten rikki olin toukokuun alussa, niin fyysisesti kuin henkisestikin. Mutta vähitellen tuli nauru ja ilo, ihana loma ja sateinen kesä, vihdoinkin taukoa! Ja sitten kun olin jo ostanut jääkaapin täyteen piikitettävää 3.IVF-kamaa, niin yhtenä aamuna tein kuitenkin testin ja se näytti plussaa! Ja tänään, rv 7+5 diagnoosi tuulimunasta vahvistuu. Tämä kaikki 9 kuukauden sisällä, aika tarkalleen. Ja samaan aikaan kollega tuli raskaaksi 1.IVF:stään tammikuussa (tietämättämme olemme käyneet punktiossa samana päivänä ) ja hänellä kaikki onnistui: hän on jo jäänyt äitiyslomalle ja laskettu aika on sama kuin olisi ollut omani. Ja tottakai läheisiltä tutuilta on ehtinyt tulla vino pino vauvauutisia: ihania pikkuisia on syntynyt ja raskauksia alkanut. Onhan tämä aikamoista ruoskintaa. Mutta silti kun vertaan tämän hetkistä omaa mielentilaani huhtikuun lopun surkeuteen 2.IVF:n jälkeen, voin vain hämmästellä sitä, mistä tämä pieni mutta sitkeä voima oikein tulee. Ei ainakaan kohdun pohjalta...Haha.

Aika helposti sitä voisi nyt valita, että alkaisin todella panikoimaan, että alkioissahan se vika on, koska kiinnittymisessä ei näytä loppujen lopuksi olevan. Mutta ajattelin valita toisin. Nyt täytyy vain suunnata katse tulevaan ja olla itkemättä sitä, että Stella08:sta tulee tuota pikaa Stella09.

Kun nyt matka sitten Kättärille joku aamu käy, niin Toivo aina mukana -teepaita olisi kyllä tarpeen, mutta ehkä sitä ei tarvitse kirjoittaa paidan etumukseen. On se mukana. Ei vaan voi mitään, silti sattuu.

 
Sadepäivää rakkaat sitkeät Pömppikset!

Taas kun luin viestejä ja kuulumisia, tuli mieleen, että
uskomaton naisjoukko täällä on. Vaikka KUKAAN ei haluaisi kuulua tähän
porukkaan, täällä silti ollaan; rohkeina, kannustavina, rehellisinä - selviytyjinä.
Olen sanaton tämän yhteishengen edessä, joka voi vallita virtuaalitodellisuudessa ja kuitenkin NIIN todellisena!

Pahoittelut kaikille, joilla kierros alkoi kaikista toiveista huolimatta alusta. On niin erilaisia tilanteita eikä niitä voi verrata. Ja joskus yllättyy itsekin siitä, miten joskus näistä pettymyksistä selviää niin vähällä ja toisinaan taas on pohjattoman pettynyt olo.
Mutta yksi on varmaa: Plussanneiden lista pitenee ja pitenee ja sitä odotellessa pidetään lippu korkealla; sekä kättärin, naikkarin, muiden hoitotahojen ja omien kotitalojen yllä!

Stella, ihan huimasi lukea tuota sun yhdeksän kuukauden tapahtumaketjua ja nyt vielä viimeisintä surullista käännettä. Olen todella pahoillani.

Todella osuvaa oli tuo, mitä kirjoitit tuulimunasta ja häpeästä. Muistan kun reilu vuosi sitten ultrassa näkyi tyhjä pussi ja laitoin kavereille viestiä asiasta. Tuntui, kuin olisin huiputtanut kaikkia, saanut heidät uskomaan omaan leikkiraskauteeni. Ja kaikki raskausoireet tuntui niin irvokkaalta pelleilyltä jotenkin. Voi kunpa sitä oppisi olemaan rankaisetta itseään yhtään enempää noina hetkinä, kun on muutenkin hirveä olo.

Ulpu toit kyllä ihanan valon ja Toivon tänne, puhumattakaan sun ja miehesi elämästä. Surullista, että joudut samaan aikaan luopumaan uskollisesta heppaystävästä. Ehkäpä hän laukkailee tiiviisti pilvien päällä tarkistelemassa sun kasvavaa Pömppöä ja hörähtelee tyytyväisenä. :heart:

Aplodit ja hatunnosto myös kaikille upeille ladyille, joilla on menossa painonpudotusrupeama tämän kaiken keskellä!!!!

Täällä ovulaatio ohi. Johtuiko sitten vyöhyketerapiasta vai mistä, mutta oli todellinen turbo-ovari, vasen munasarja hurjan kipeä kaksi päivää, kuin siellä olisi ollut joku sota meneillään.
No nyt odotellaan, mitä ne pienet soturit siellä ovat saaneet aikaiseksi.

:hug: kaikille Pömpöttäjille!
 
Hei rakkaat pömppö-siskot :heart:

Paljonpa on täällä ehtinyt tapahtua, kun vaivoin saa itsensä pysymään poissa. Kannattaisi varmaan suosiolla vaan käydä säännllisesti uutisia lukemassa niin pysyisi ajan hermoilla.

Stella - olen sanattoman pahoillani. EIKÖ vieläkään. :'(
Hyvä, että olet onnistunut saamaan Niklaksen sanoista juuri oikeanlaista uskoa ja voimaa ja näet asian kuten kuvasit. Itsekin tuulimunan (9+5) kokeneena tiedän, mitä se vähättely ja häpeä voivat tarkoittaa. Kesti kauan ja vaati harjoittelua sanoa, että minä olin raskaana - olin henkisesti jo äiti - ja sain keskenmenon. Piste.

Hobe-kulta! Oletpa kokenut kovia. Ainakin kaikkesi antanut - niin voit sanoa. Onneksi loppu tästä projektista on helpompaa - siirto ei enää tunnu juuri miltään ja ktt-päivät..kysy Aurikselta kuinka niistä otetaan kaikki ilo irti =)

mmm, peukut on pystyssä täällä - kunpa kuvailemasti oireet olisivat nyt THE oireita!

Toivon niin myös Aden sotureille voitontahtoa - turbo-ovari jääköön pömppis-sanaston listaukseen :D

Sitten huhuilen kovasti Aurista ja Hannelia tuonne odotus-puolelle: huhuuuuuuu... Rohkeasti vaan Ulpun jalanjäljissä. Siellä aletaan olla niin raihnaista porukkaa kaikkine vaivoinemme, että olisi kivaa saada uutta ja energistä näkökulmaa asioihin.
Aurikselle ihan superhypermegatsuppaduppa paljon onnea ultraan. Jännittääää.... =)

Meillä hommat etenee kivasti. Sairaslomalla ollut nyt viikon putkeen ja hyvään aikaan kyllä jäin pois töistä. Parin tunnin yhtäjaksoinen istuminen on ihan maksimi ja sitten pitää päästä noestelemaan jalkoja ylös ja pötköttämään. Vilkkaat masumorsettajat (uusi lempinimi) pitävät mulle seuraa kotona päivisin ja muuten aika kuluu hankintoja tehden ja vauvoihin valmistautuen. Huomenna lupasin viedä vauvelit uimaan, kun sain vihdoin flunssan selätettyä ja perjantaina sitten alkaa mammajooga. Masupallosta tuoretta kuvaa sunnuntailta on näkyvissä profiilissani, onhan sitä siinä jo kannettavaa ja vielä toivottavasti pari kuukautta masua saan kasvatella vielä.

Haleja kaikille ja rakkautta alkavaan syksyyn :heart:
 
Stella, en taas tiedä mitä sanoisin :ashamed: Oon todella pahoillani sun puolesta :hug: Toi häpeä tuulimunasta on tuttu tunne myös mulle jollain lailla. Ne jotka tietää tästä meidän lapsettomuudesta tietää myös muinaisesta tuulimunaraskaudestani. Jotenkin ´häpeillen´oon kertonut, että se oli ´vaan´tuulimuna. Aivan kuin siinä olis jotain hävettävää.. Yhtä lailla raskaus sekin oli, vaikka kestikin vaan n.7rv. Ja muistan kuin eilisen päivän ku keskenmeno tuli, pääsin onneksi aika helpolla eikä tyhjennystä tarvinnu tehdä.
Ainut lohtu mikä tässä on on se että teillä todistetusti luomuraskaus on mahdollinen! Voi helposti olla niin että kolmatta IVF:ää ei tarvita. Paljon lämpimiä ajatuksia sulle sinne!! :heart:

Ade, onko sulla lugeja tukena täs clomikierrossa? Mulla ei. Jonkin verran niitä on kaapissa kesäkuisen ICSI:n jäljiltä mut en sit ottanut käyttöön.
Kirjoitit niin osuvasti meidän pömppisten yhteishengestä, oon ajatellut ihan samalla lailla että uskomatonta kuinka virtuaalisesti voi saada niin paljon tukea ja lämpöä!! Kiitos kaikille siitä :heart:

Miru, tulee kyllä niin hyvä mieli kun vaan ajattelenkin minkälainen lottovoitto teitä on kohdannu!
Tyttö ja poika tulossa, aivan ihanaa :heart: :flower:
 
Stellaseni, :hug: . En osaa sinulle vastata, että mistä sitä uutta sitkeää voimaa meille tulee ja mistä me sitä revitään. Olen silti niin äärettömän onnellinen, että niin käy, yhä uudelleen ja uudelleen. Tosin pakosti olen joutunut miettimään, että eihän sekään ikuisesti riitä, että miltä tuntuu sitten, kun se voima on käytetty loppuun. Mutta turha sitä on miettiä, sillä kohtaloamme ja elämän kulkua emme onneksi etukäteen tiedä, vaan voimme ainoastaan elää tässä hetkessä ja näillä tiedoin. Ajatukset ovat luonasi, sillä itse tein samaisen retken kättärille viime syksynä, samoissa surullisissa ja haikeissa merkeissä. Kun se pieni ei vaan jaksanut kasvaa. Lohduksesi voin sanoa, että sain hyvää hoitoa ja palvelua, joten pelätä ei tarvitse. Tuntea ja ilmaista tunteitaan sitä vastoin pitää. Ei saa kääntyä sisäänpäin.

Katsomme yhdessä kohti tulevaa, ja siellähän se pömppislippu liehuu kukkulan laella. Voimakkaana, elinvoimaisena. Kuten aina. :heart: Sinne meidän matkamme vie, ihan kaikkien.
 
:hug: rakas ystäväni Stella :hug: niin kovasti uskoin ja toivoin, että sydämen sykkeen olisit nähnyt. Surullinen uutinen. Usko pois, vahva ei tarvitse yrittää olla väkisin. Nyt kuuluu ja saatkin olla murheissasi. Mutta hävetä ei tarvitse yhtään, ei sinun eikä kenenkään muunkaan. Sinun ja miehesi mikroskooppisen pienet solut ovat yhdessä kehosi kanssa osanneet tehdä kaiken muun todella monimutkaisen ja tarkkaa ajoitusta vaativan. Ainoastaan yksi osa on jäänyt puuttumaan ja sekin on todellisuudessa niin pienestä kiinni, miksi niin ei ole tapahtunut. Raskaana olet samalla tavalla kuin kuka tahansa, mutta keskenmeno on valitettavaa todellisuutta. Mutta Stella olen aivan varma, että saatte vielä pienen ihanan tuhisevan nyytin kotiinkin asti. :hug:

Miru :attn: Tullaan, tullaan perässä... Luulenpa puhuvani myös Hannelin puolesta, kun sanon, että huominen ultraus pitää ensin nähdä, ennen kuin haluan ilmoittautua myös odottavien pinoon :) Tulen kyllä kertomaan kuulumiset... malttakaahan myöhäiseen iltapäivään.
 
Kiitos ihanat ystävät. Olette rakkaita. Me olemme upeita naisia.

Tiedättekö, juttelin tässä hassun sitkeän kohtuni kanssa aamusella, kun se taas vihloi kasvaessaan, että se voisi jo luovuttaa, koska olen jo valmis uuteen sotaan, veren vuodatukseen. En tiedä oliko se kuulolla. Sillä on raukalla nyt missio, ja se pitää siitä sinnikkäästi kiinni. Ainakin olen varoittanut sitä.

Kunhan tämä on hoidettu, Taistelutahto palatkoon.

Vielä mä sinne Kättärille iloisemmissa merkeissä menen, olen sen jo päättänyt. Itse asiassa - tiedän sen.

Auris ja Hanneli : Huomenna saatte ihania uutisia ja Toivo silmäkulmassa tuikkien saattelemme teidät odottajien puolelle. Kaikki vuorollaan :heart: :heart:
 
Stella-kulta - :hug:

(.) Kolme möllykkää jakautuu kivasti ja rivakasti, mika on kuulemma hyvä uutinen. Eli huomenna on sitten siirto. :D . Mies ei anna mun tehda mitään ja alan jo kovasti kyllästyä, onneksi pahin paisutus on ohi. Olen ihan tätinöissä!!!
 
Hobe :heart: siellä ne pienet tekee parhaansa! Ota nyt vaan miehesi huolenpito tosissaan ja lasketa paisutusta. Mieheni varoitteli jo keväällä mua, että ei punktiosta annettaisi kolmea päivää saikkua, jos se ei olisi oikeasti paikallaan. Vertasi mm. 39,5 asteen kuumeeseen ja keuhkoputken tulehduksesta saamaansa yhden päivän saikkuun. Nyt vaan pitää kokeilla milta tuntuu olla tekemättä mitään :D (Rankkaa, tiedän!) Peukut pystyssä täällä huomista kyytiläistäsi varten!

Kiitos Stella, hyviin uutisiin luotetaan.

:wave: kaikille!
 
Keskiviikko 10.9 :wave:

Merikeiju....................PAS..................................kp36/29/ktt16
Kurreliini....................inssi..................................kp34/-/syys
Rouva Puh.................1.inssi..............................kp32/28-38/syys
mmm..........................inssi.................................kp22/27-31/ktt9
Kamilla.......................clomit, metut....................kp18/28-30/dpo5
Adeliini.......................clomit...............................kp18/27-34/ktt
Hobelix......................1.IVF (lyhyt)......................kp15/30-32/ktt
Haave........................pupuilua..........................kp15/-/ktt
PeePee77.................2.PAS................................kp13/29-31/ktt
Helinäkeiju75.............PAS..................................kp12/-/ktt
Lumikki73..................inssi?................................kp10/28-30/ktt
EllaElias.....................PAS..................................kp5/-/syys-loka
Retuli82.....................pupuilua...........................kp/-/dpo8
Hannele.....................PAS..................................kp/-/ktt7
Stella08.............................................................kp/27/ktt
Astarte......................PAS..................................kp/26-30/syys
MinzuS.......................PAS..................................kp/28-31/ktt
Taivaansilpoja............ICSI.................................kp/-/loka-marras

Testailijat :p

Merikeiju 11.9
mmm 15.9

Haamuillut :attn:


Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
 
Stella-muru, en oikein tiennyt kuinka olisin listan kohdaltasi päivittänyt, laitoin sitten näin.. :ashamed:
Ihailtava asenne sulla, taistelutahtoa täynnä! :heart:

Hobelle onnea huomiseen siirtoon! Hienoa että kaikki kolme oli hedelmöittyny ja lähteny jakaantumaan :flower: Meinaatteko siirtää yhden vai kaksi pikkuista?
 

Yhteistyössä