Pömppömahaiset plussaajat!!

Auris & Hanneli - Ihanaa!!! Äitiyskortti, WOW. Pitäkää itsestänne oikein hyvää huolta!
Astarte & MinzuS - onnea uuteen yritykseen! Mä pidän kakki varpaita sormia pystyssä.
PeePee - testaillaan kumpikin disperiiniä, sen lisäksi lääkäri käski syömään/juomaan punaista, siis viinimarjoja, rypäle, mustikka ym. mehuja tai vastaavaa. Meillä on täallä nyt menossa rypalekausi, joten saan tuorepuristettua mehua (ajattelin, etta näin saan tiputettua sen alkomahoolin pois ja saan 100%sta mehua, kaikkine vitamiineineen ja ravinteineen, mita punaviinissakin on). Valitettavasti Suomessa rypaleet on tosi surkeita, ja naita viiniinkäytettäviä ravintorikkaita ei saa ollenkaan. Onneksi sulla on kuitenkin mustikoita, jotka meidän lääkäri ylistää kattoon. Rakastaa niita yli kaiken, ja täällä ne maksaa maltaita.

(.) Eilen oli sitten siirto. En tiedä olivatko inssit suoristaneet kieron kohdunkaulan, kun ei ollut mitään kipuja. 8 ja 11 soluiset, vilkkaat möllykät muuttivat siis omaan kotiinsa. Ja olen päättänyt tehdä niinkuin olen puhunut, joten nautin nyt täysillä olostani ja olen siis raskaana ja meitä on nyt neljä. Siis päätin olla surematta tulevaa. Ja hassua on etta se toimii. Muuten saatiin kotiinvietävaksi ultrakuva palleroista, joskin lääkärin täytyi kynällä piirtää, missä ne olivat. Mies pitää minusta todella hyvää huolta, kun on ollut tuota vuotoa ja nestettä punktion jälkeen ja sain sairaslomaa ja matkustuskiellon kahdeksi viikoksi. On siis ihan pakko levätä ja olla tekemattä mitään, siis ei saa silittää...JIPPII :D.
 
Auris ja Hanneli Kylläpä teillä oli hienoja kuulumisia :heart:

täällä oli koirista puhetta, meilläkin noita karvaisia kavereita riittää 3 koiraa ja 2 kissaa ja koiranpentua odotellaan marraskuussa saapuvaksi :)
 
Perjantai 12.9 :wave:

Merikeiju....................PAS..................................kp38/29/ktt18
Kurreliini....................inssi..................................kp36/-/syys
Rouva Puh.................1.inssi..............................kp34/28-38/syys
mmm..........................inssi................................kp24/27-31/ktt11
Kamilla.......................clomit, metut....................kp20/28-30/dpo7
Adeliini.......................clomit...............................kp20/27-34/ktt
Hobelix......................1.IVF (lyhyt)......................kp17/30-32/ktt1
Haave........................pupuilua..........................kp17/-/ktt
PeePee77.................2.PAS................................kp15/29-31/ktt
Helinäkeiju75.............PAS..................................kp14/-/ktt
Lumikki73..................inssi?................................kp12/28-30/ktt
EllaElias.....................PAS..................................kp7/-/syys-loka
MinzuS......................3.PAS................................kp3/28-31/ktt
Astarte......................PAS..................................kp2/26-30/syys
Retuli82.....................pupuilua...........................kp/-/dpo10
Hannele.....................PAS..................................kp/-/ktt9
Stella08.............................................................kp/27/ktt
Taivaansilpoja............ICSI.................................kp/-/loka-marras

Testailijat :p

mmm 15.9
Hannele 17.9
Hobelix 25.9

Haamuillut :attn:

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
 
Hobella tosi hyviä siirto-uutisia! =) Aivan mielettömän hyvin oli pikkuiset jakaantuneet :eek: Meillä kun kolmen päivän viljelyn jälkeen silloin ekas IVF/ICSI:ssä kaksi parasta oli 6-soluisia :/ Noin vilkkailla möllyköillä on kyllä tosi hyvät mahikset jäädä masu-asukeiksi yhdeksäksi kuukaudeksi :heart: Hienoa!

Onko muilla dpo- tai ktt-päiväläisillä ilmaantunu mitään oireita? Retuli, Hannele, mmm? Täällä ei mitään, samanlaisia masutuntemuksia kuin aina kun on ovis tapahtunut. Ja flunssa meinaa pukata päälle mutta sitä nyt on joka toisella tällä hetkellä, töissä ainakin. Eipä taida clomi-ihmettä tulla tänne, et ei auta ku jatkaa itsensä kiusaamista ja pysyä tiukasti kuurilla että pääsee 3.IVF/ICSI:in...
 
Kamilla , ei täällä ole sen kummempia oireita, toissa yönä vilutti kovasti ja myös tänä aamuna töihin ajellessa... Mutta onhan tuo jo syksy käsillä ja ilmat viilentyneet, oisko syy siinä! Jos sitä ens viikolla testailis puolen viikon jälkeen! Ja flunssaa tosiaan on liikenteessä, olen apoteekissa töissä ja flunssaihmisiä palvelen päivittäin kymmeniä. Hyvä käsihygienia siis kunniaan =)

Onnittelut Hobelle onnistuneesta siirrosta ja erittäin hyvistä alkioista :heart: Sillä lailla! Plussaa vaan kehiin :D Onko sulla muuten miten alhainen hemoglobiini? Jos kovin on alhainen, anemian puolella, niin rautakuuri ei varmasti olis pahitteeksi.

Oikein rattoisaa viikonloppua ihanat naiset =)
 
Oireista kyseltiin. Täällä ei niin mitään oireita, muuta kun että menkat alkaa-fiilis ollu jo viikon. Välillä jotain menkkajuilintaa masussa, välillä moneen päivään ei mitään. Rinnat ei niin yhtään kipeet eikä turvonneetkaan. Vatsa ennemminkin kuopalla ku turvonnu. Ruoka maistuu samalla tavalla ku ennenkin. Ei siis niin mitään.

Jotenka tästä voi siis jo päätellä että negaa pukkaa. Zumenonit vaan hoitaa hommansa ja pitää vuodon poissa. Noh, pakko se on maanantaina testata että voi lääkkeet lopettaa ja vuodon alkamaan, vaikka on tosi kivaa kyllä ettei menkkoja oo ollu piitkään aikaan. :LOL:

Toivottavasti muilla paremmin, mutta täällä tulos jo aika selvä- tai jos plussaa on niin sitten on myös kyllä maailmankirjat tosi sekasin. =)
 
Hobe, todella lupaavat pienenpienet ihmiset teillä! :heart: Hienoa! =)

Merikeiju, katotaanpa nyt, että jospa niitä menkkoja ei tosiaan näkyisi piiiitkään aikaan tästä eteenpäinkään. ;) Välillä kun noi maailmankirjat oikeesti vaan menee sekaisin... :p

retuli, käsihygienia vaan kuntoon nyt joka tapauksessa ja sitten testi ehdottomasti kehiin ensi viikolla. :wave: Selviääpä sitten ne sun flunssan oireet oikeasti... ;)

Ade, mitä kuuluu valloittajaparilleni?

Stella, :hug: olethan kunnossa?
 
Hobe onnea kahdesta hienosti jakaantuneesta pienesta kyytiläisestä :heart: :heart: ! Nauti olostasi! :D Olen todella onnellinen sun puolesta, kurjan punktion jälkeen sait kaksi ihanaista hyvään huomaasi, tiedä miten ne teidät yllättävät ;)

PeePee pidä tuosta olotilasta kiinni! Pidän sulle kovasti peukkuja, kyllä sulatus onnistuu! =)

Meille tulee puita ihan kohta, yritän mennä antamaan panokseni niiden pinoamisessa kellariin... :LOL: Voi taivas, kumpa näkisitte minut hetkittäin, valkoinen kuin lakana ja pidän milloin mistäkin seinästä kiinni :LOL: Mutta tuntee "olevansa apuna", kun seisoo ulkona työrukkaset kädessä. Saa ainakin raitista ilmaa :D Miehelle olen vakuutellut, että kyllä tämä ohi menee jahka ensin vielä vähän pahenee - raukka miettii jo, että tätä tää on sitten kevääseen asti... :LOL: Mutta nyt äkkiä ulos, puoleen päivään asti mulla on kohtuullisen siedettävä olo.

Niin ja Merikeijulle piti sanomani, että kova tyttö olet, kun olet saanut pidettyä testit pakkauksissaan! En kyllä noiden oireidesi osalta olisi niinkään varma sun olettamasta tuloksesta... Tsemppiä maanantaille ja uskothan, että Toivon sulle plussaa! :heart: :hug:
 
Moi! :wave:

Stellalle iso halaus. Olen tosi pahoillani sun puolesta. Ensin annetaan toivoa ja sitten kaikki häviää yhtäkkiä, epäreilua :'( Tietysti hyvää on se että jotain tapahtuu todistettavasti ja siitä ehkä saa toivoa ja jaksamista tälle taipaleelle, sitten kun olet toipunut tästä menetyksestä.

Hobelle onnittelut hienoista kyytiläisistä! Olen muuten samoilla linjoilla Fintun kanssa siitä lämpimästä juomasta ja ruuasta, olen itsekin nyt yrittänyt sitä noudattaa siirron jälkeen. Nähtäväksi jää mitä tapahtuu. Luin kirjaa pieni matka kiinalaiseen lääketieteelliseen, kirj. Maria Juselius 2006 ja siinä mainittiin tuo lämpimän ruuan suosiminen.

Astarte :hug: taistelutahtoa uuteen yritykseen

Retulille jaksamista piinailuun, hyvältä kuulostaa oireet.

Hannelille ja Aurikselle suuren suuret onnittelut ihanista ultrakuulumisista!
Siitä se pömppöily alkaa :p

Merikeijulle nostan hattua sitkeydestä jos maltat olla testaamatta. Lähettelen plussatuulia kovasti siihen suuntaan. :heart:

PeePeelle oikein tuottoisaa limiksen kasvattelua :)

Omaa napaa: aika matelee, ajatukset ei pysy pois asiasta juuri ollenkaan. Koko ajan miettii että jospa sittenkin ja taas heti perään ettei kuitenkaan. En jaksais odottaa.....Itseasiassa sorruin eilen päivällä testaamaan herkällä testillä ja negahan sieltä tuli. Toki ihan liian aikaisin tehty testi ja päiväpisusta, joku outo voima pakotti tekemään sen vaikka tiesin etten saa ruutuun mitään vaikka tilanne olisi mikä. Odottelua vaan...

Oireita, hmmm, kyllä niitä mukamas on mutta kun ei tiedä mikä johtuu mistäkin. Vilutusta on ollut mullakin, viimeksi oli samaa kemiallisen aikana vaikka hcg oli silloin vain 12. Munasarjoihin pistää välillä kun venyttelee tai nostaa jotenkin huonosti. Ihan kuin hieman tummuutta rinnoissa mutta niihin pitäis olla joku värisilmän kartta että sais verrata normaalitilaan päivänvalossa ja loistelampun alla :LOL: Eli ei mitään varmaa mihinkään suuntaan. Nyt olen ihmetellyt että on samanlaista hengästymistä kuin hyperin aikaan, toivottavasti ei mitään nesteitä kerry mihinkään???

Nyt karkaa ajatus kiireen vuoksi, lopetan siis jaaritteluni.
-Hannele-
 
Auris ja Hanneli ihanaa mitä kuulumisia. Ja Auris minkä tempun mustikat olivatkaan tehneet!

Hobe Sulla on varmaan nyt pömppisten virallinen jakaantumis ennätys. Aivan mahtavasti oli mennyt :flower:

Stella :hug: Sinä päivänä kun taluttelin kipeetä hevostani (enkä ollut vielä tehnyt testiä) syksyn sitkeä perhonen lenteli syysauringossa meidän ympärillä. Ajattelin silloin, että onkohan siinä se meidän tuleva pikkuinen, joka perhosena tulee viestittämään äidille olemassaolostaan ja siitä, että vielä joskus tavataan.
Teidän pieni tähti teki nopean lennon, mutta samalla hän kertoi, että sitkeästi yrittää päästä äidin ja isän luokse. Vielä hän ei saanut tulla, mutta jo kovasti odottaa kotiinpääsyään. Se tulee VARMASTI vielä onnistumaan. Stella olen todella pahoillani, että olet joutunut näin paljon kestämään.

HYvää mieltä kaikille!
 
Poikkean ihanassa pinossanne!


Oisikohan punajuuressa rautaa;=))))))

RAUTA KÄYTÄNNÖSSÄ:
. Syö punaista lihaa vähintään kaksi kertaa viikossa ja veri- sekä maksaruokia 2-4 kertaa kuukaudessa. Erityisesti riistaliha on hyvä raudan lähde.
. Laita leivälle leikkelettä juuston sijaan. Leikkele tehostaa myös leivän raudan imeytymistä eikä juusto ole heikentämässä sitä.
. Älä juo maitoa joka aterialla, koska se heikentää jopa 60% raudan imeytymistä.
. Juo kahvi tai tee mielellään aterioiden välissä, jotta ne eivät heikennä raudan imeytymistä.
. Ota monivitamiini-kivennäisainevalmiste aterioiden välissä.
. C-vitamiini tehostaa raudan imeytymistä. Eli nauti aterioilla salaattia. Laita leivälle kurkkua tai tomaattia. Lisää puuroon marjoja. Juo aamiaisella täysmehua. Syö hedelmä jälkiruoaksi.
. Alppihiihdon erityispiirre!: Harjoittelu korkealla ohuessa ilmastossa kiihdyttää punasolujen tuotantoa. Tämä edellyttää normaalia suurempaa raudansaantia ravinnosta. Siksi olisi hyvä ennen leirikautta tarkistaa veren rauta-arvot. Paikan päällä ravintoon on hyvä sisällyttää rautapitoisia elintarvikkeita.

Tässähän on myös kiellettyjä, kuten maksa, mutta saattaa olla jotain apuakin!!

Ihanaa päivää teille kaikille pömppiksille!
 
Auris ja Hanneli : Oikeesti niin ihania uutisia! Ja tää ei ole silleen, että olisin ihan että voi /%?%&#/( miten epäreilua - päinvastoin, oikeesti ihanaa ja Toivo nostaa päätään omassakin sydämessä tollaisista uutisista, tottakai. Auris, jos jotenkin olis pitänyt veikata, elle kelle se uskomaton ihme ja mäihä sattuu, että tulee identtiset kaksoset, niin sulle :D

Hobe : Onnittelut hienosti jakautuneista pikkuisista elämänaluista :flower: :flower:

(.) Täällä on niin hyvä meininki nyt ja ihania uutisia, että tuntuu vähän jotenkin... emmä tiedä, en osaa kirjottaa mitään positiivista. Jotenkin mykkä olo, tulee vaan sellasta alkueläimen ulinaa, enkä osaa sitä kääntää suomeksi, en oikein edes pömppikselle. Nytkin vaan kyynelehdin ihan holtittomasti kun oli niin ihania viestejä täällä mullekin - voi Ulpu :heart:

Totuus on se, etten voi kauhean hyvin. Poiketen siitä, mitä olin odottanut, joudun sittenkin erinäisistä syistä kaavintaan ja se on nyt sitten tulossa kai maanantaina. En tiedä tarkkaan. Eli hommaa ei vielä ole hoidettu. Pelottaa aivan sairaasti. Älkää vaan kertoko mulle huonoista kokemuksistanne tai mistään kuulopuheista. Joten ei muuta kuin leikkauspöydälle, taas. Kyllä mä tiedän, että eihän tämä maailmaa kaada ja onnellinenhan tässä pitäisi olla kun ei ole hengenvaarasta kyse ja kaikki on sinänsä "hyvin" . Mutta kun vaan jotenkin tuntuu niin hirveän pahalta. Ehkä tää itku ei toisaalta liity vain kaavinnan pelkoon vaan ihan vaan tähän paskaan tuuriin ja luopumisen tuskaan. Siirsin just vessasta mun hienon kokoelman plussatestejä vaatekaapin syvimpään nurkkaan piiloon. Aika hajalla olen. Ja voin heti kertoa, että tämä syksy menee nyt kyllä toipuessa ja energiaa kasaillessa. IVF on just nyt viimeinen ajatus mun mielessä. En todellakaan halua mihinkään operaatioon vähään aikaan. Eli Kamilla-rakas, mun osalta toi lista on ihan jees noin, kunhan toivun niin sitten siirryn luomupupuilu-vaiheeseen, mutta siihen kai voi kestää aika kauan.

Nyt yritän lähteä vähän kävelemään ulos, jos vaikka pesis naaman ensiks ja lähtis katselemaan vaikka pihlajapuita meren rantaan.
 
Stellaseni, ymmärrän täysin mitä tarkoitat tolla pelolla ja mykällä ololla. :hug: Toki osa siitä on pelkoa toiminpidettä kohtaan, mutta suurin osa on varmasti tuskaa, pettymystä ja kipua siitä, että nyt on jäähyväisten ja lopullisen luopumisen paikka. Enää ei saa eikä voi toivoa, eikä uskoa, vaan nyt on jälleen kerran aika kohdata todellisuus ja sen tuoma vastoinkäyminen. Mulle tehtiin km:n yhteydessä kaavinta (omasta toiveestani) ja voin sanoa, että se oli fyysisesti oikeastaan täysin kivuton ja helppo toimenpide. Kaikki hoitui asiantuntevasti ja nukutuksessa ei vaan tunne mitään. Ja herätessä voi ajatella, että nyt kaikki on ohi ja on aika ja lupa katsoa eteenpäin. Ei siinä vaiheessa vielä pitkälle näe eikä jaksa katsoa, mutta silloin ei enää tarvitse miettiä miten tässä käy. Henkisesti asiat nyt on tietenkin toisella tolalla, mutta se ei varmastikaan liity tapaan, jolla km hoidetaan. Mutta rakas ystävä, pidän täällä sinua kädestä ja lohdutan, sillä toimenpidettä ei tarvitse pelätä. Siihen ei liity kipua eikä itse tarvitse todistaa vuotoa eikä pelätä, että milloinko se kaikki on ohi. Jos voisin tehdä jotakin muuta auttaakseni sinua, niin aivan varmasti tekisin.
:hug:

Niin hiljaa kuin hiutale pieni
lennät taivalla leijaillen.
Niin kaunis, hauras ja hento
enkeli pikkuinen.

Kun taivaan tähdet tuikkii
luokseni lentää saat
jokaisen illan myötä
unessa tavataan.

Kiitos ajasta siitä joka
yhdessä kuljettiin.
Kiitos ilonsäteistä niistä
joita hetkeksi annettiin.

Sydämessäin aina kuljet,
rakkauteni koskaan kuole ei,
vaikka ikävä aikanaan laantuu
sua unhoita, unhoita en.

-Tuntematon-
 
Kurre kiitos tuhannesti. Vaatimattomasti sanottuna pelastit mun yksinäisen viikonlopun (mies on työmatkalla) . Täysin hulluja puhun nyt seuraavaksi mutta luulen että ymmärrät: musta tuntuu niin helpottavalta ja ihanalta että sullekin on tehty kaavinta ja että koit sen noin. Nyt itken taas ihan kauheasti mutta ehkä jo vähän hymyilen samalla kun onhan tämä ihan uskomatonta - tämä terapeuttinen leveys.
 
Stella, mä ymmärrän mitä tarkoitat. :hug: Itse tekisin saman valinnan uudestaan. Ja jos haluat, voit pyytää miehesi mukaan päiväksi sinne, niin voitte yhdessä odottaa vuoroa siinä sairaalan vuoteella sylikkäin. Itse olin yksin, koska mies joutui menemään töihin ja olin sitä mieltä, että pärjään itsekseni. Toki pärjäsinkin, mutta huonetoverini mies oli siellä mukana, ja he makasivat vuoteella toistensa kainalossa. Sylikkäin ja yhdessä. Ja se oli jotenkin tosi kaunista ja lohdullista. Mutta vielä kerran, sun ei tarvitse toimenpidettä pelätä. Kipua et tunne, eikä vuodoista tarvitse kärsiä. Ja hoitohenkilökunta on tosi ystävällistä.

Terveiset täältä terapeuttisen leveyden toisesta päästä. :wave:
 
Auris, raskaana olevat ei saa rehkiä liikaa, onneks sun mies taitaa tietää sen.. ;)

Hannele, yhdyn PeePeen sanoihin, eli noin aikainen testi ei ole vielä lopullinen tulos, joten katsotaan vielä muutaman päivän päästä uudelleen. Tilanne voi olla kokonaan toinen nimittäin... Ja voi, noiden oireiden tarkkailu käy kyllä kokopäivätyöstä... ja pitäis olla kaiken maailman erikoistehosteet, kuten lamput, jotta näkis tummentumat ja suurentumat ja muut. ;)

Rouva Pikkumyy, tulehan useamminkin poikkeamaan pinossa ja kertomaan kuulumisiasi! =)
 
Ensinnäkin halaa kaikkia :hug: tasapuolisesti

Näin tässä kävi, tälle vuodelle ainakin. Ei riitä omat eikä miehen voimavarat. Emme lähde hoitoihin vaikka niin sunnnittelimme. Oli yhteinen päätös. Mieheni käy niin kovilla kierroksilla, joten pelkoa on, että häneltä ei löydy mitään vaikka kuinka etsittäisiin ja minulta puuttuu motivaatio. Tammikuussa katsotaan uudestaan, tälle syksylle ei jaksa, Ei yksinkertaisesti.

Sisutonta? Ehkä mutta ihminen on ihminen. Rajallinen olio.

Kaikkea hyvää teille kaikille, käyn aina lukemasssa miten teillä menee! Pömppis olen sielultani, mutta nyt, Näkemiin, joskos kohtaamme taas joskus. :heart:

Taivaansilpojan voi pyyhkiä listoilta.
 
Taivaansilpoja, :hug: Te ette ole missään nimessä sisuttomia, vaan viisaita ihmisiä. Me kaikki olemme rajallisia ja voimavarat ehtyvät välillä, ja silloin pitää olla niin viisaita kuin te olette - viheltää peli hetkeksi poikki. Sinä olet ilman muuta Pömppis, ei se hoitotauosta ole kiinni, ehei.

Toivon teille rakkautta ja kaunista syksyä ilman hoitojen tuomaa stressiä, tehkää asioita, jotka tuottavat teille iloa ja onnea. :flower: Toivon myös, että kohtaamme vielä jossain vaiheessa. =) Kaikkea hyvää!

Ei peltoon kätketty
ei vuorten uumeniin
ei mereen, ei metsän syvyyksiin
se on sinussa itsessäsi.
-Maija Paavilainen-
 
Sunnuntai 14.9 :wave:

Merikeiju....................PAS..................................kp40/29/ktt20
Kurreliini....................inssi..................................kp38/-/syys
Rouva Puh.................1.inssi..............................kp36/28-38/syys
mmm..........................inssi................................kp26/27-31/ktt13
Kamilla.......................clomit, metut....................kp22/28-30/dpo9
Adeliini.......................clomit...............................kp22/27-34/ktt
Hobelix......................1.IVF (lyhyt)......................kp19/30-32/ktt3
Haave........................pupuilua..........................kp19/-/ktt
PeePee77.................2.PAS................................kp17/29-31/ktt
Helinäkeiju75.............PAS..................................kp16/-/ktt
Lumikki73..................inssi?................................kp14/28-30/ktt
EllaElias.....................PAS..................................kp9/-/syys-loka
MinzuS......................3.PAS................................kp5/28-31/ktt
Astarte......................PAS..................................kp4/26-30/syys
Retuli82.....................pupuilua...........................kp/-/dpo12
Hannele.....................PAS..................................kp/-/ktt11
Stella08.............................................................kp/27/ktt


Testailijat :p

mmm 17.9
Hannele 17.9
Hobelix 25.9

Haamuillut :attn:

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
 
mmm
Kamilla taisi oireita kysellä? Mielikuvitusta vai the oireita? Ei osaa sanoa, eli etomista ja rinnat vähän kipeinä, mutta niinpä on ollut niin monesti ennenkin..... :D En taida vielä huomenna testata kun on vasta kp27, tosin täti voi yllättää jo ennen sitä Muistaakseni nää lääkkeet on joskus pidentänyt kiertoani, hmmm :(

Merikeijukin "panttaa vielä tota testaamista, niin en kai miekään vielä ktt14 testaa :LOL:

Taivaansilpoja :wave: ja tere tulemast takaisin, jahka ootte akut ladannut uuteen uskoon.

Stella :hug: Kurre kirjoitti jo niin ihanasti, ettei siihen ole lisättävää :heart:

Nyt palaan töiden pariin, mukavaa sunnuntaita kaikille

mmm
 

Yhteistyössä