Pömppömahaiset plussaajat!!

Huomenta naiset!

Ihana syksyinen ja kirkas aamu, tänään on syytä ulkoilla urakalla ja kerätä happivarastoa. Kävin ennen aamukahvin keittoa merenrantakävelyllä ja kohta olisi tarkoitus lähteä pidemmälle maaimanparannusretkelle ystävän seurassa. :)

mmm, niin, ei noi sun oireet nyt kovin huonoilta kuulosta ja hitsi, sun testipäivähän on jo huomenna. :p Jänskää sun puolesta jo nyt! Ettei vain olisi syksyn sato kypsymässä.. :flower:

(.) Pakko vähän valittaa.. :headwall: :headwall: Kuten lista osoittaa, niin täällä siis kp38 menossa... Oon yrittänyt olla hyvillä mielin ja hermostumatta, mutta ihan oikeesti, kyllä tässä alkaa paukut loppua siihen, että viikot vaan kuluu ilman että päästään mitään oikeesti tekemään. Ja tällä menolla tän kuun hoitokiintiö on jo varmasti täyttynyt naikkarilla, että voidaan sitten suosiolla yrittää taas saada hoitoaikaa sitten seuraavaan kiertoon.. Just joo, milloinkohan sekin alkais kun ei tää syyskuun kiertokaan halua minkäänmoiseen yhteistyöhön.... :kieh: Osaiskohan sitä elää ihan kokonaan yrittämättä? Pelkäänpä että vastaus on ei.
 
Taivaansilpoja , viisas päätös todet totta!! Jaksuja Sinulle ja miehellesi :hug:

Kurre , ai että kuullostaa niin ihanan rentouttavalle ja "terapeuttiselta" tuo merenrantakävely... Ja mikä onkaan parempaa kuin parantaa maailmaa ystävän kanssa! Ystävät on tärkeitä asioita elämässä =)

Ja omaa napaa pikaisesti, eli aamulla ruskeaa valkovuotoa. En ois kyllä vielä uskonu menkkojen alkavan, vasta ens viikon ke-to... Mutta katsellaan onko ne menkat vai olisiko tämä samantapaista tuhruvuotoa, mitä esiintyi pp11 siirron jälkeen, ja josta se plussa tuli... Kuullostellaan ja katsastellaan =)
 
PeePee, kyllä mä uskon, että sun limis on oikeen hyvällä mallilla huomenna. =) Ja vastauksena kysymykseesi, kyllä olen testannut. Pakkohan se taas oli. Kahdesti tällä viikolla ja saldona kaksi täysin blankoa negaa. :kieh: Mutta minkäs teet... Kaipa tää on jotain julmaa pilaa, mutta siis tässä luomukierrossa mulla on olleet tissit turvonneet ja tosi kipeet ja muutenkin kummallinen olo, joka ei siis selity millään lääkkeillä. Muttei myöskään raskaudella ja raskaushormonilla. :headwall:

Piinailijat, tulkaahan jakamaan fiiliksiä ja tuntojanne! Retuli, kyllä se kuules hyvinkin voi olla kiinnittymisvuotoa. :)
 
Kurre, kyllä varmasti on turhauttavaa toi kierron venyminen :kieh: Voin vain kuvitella, mulla ku ei veny päivää pidempää koskaan. Tai ainakaan tähän asti ei oo venyny. Toivottavasti täti tajuais matkata jo kovaa kyytiä sun luo, että pääsisit pian insseilemään! =)

PeePee, kovin on nihkeästi oireita täällä :/ Välillä tuntuu niinkuin rinnnuksia vähän särkis, TODELLA hennosti ja mitä todennäköisemmin se on mun vilkkaan mielikuvituksen tuotetta joka tahtois kovasti löytää jotain oireita :D Et ei auta ku ´piinailla´vielä ens viikon lauantaihin ellei sit tätsy ehdi rynnätä paikalle ennen sitä.
Onnea huomiseen ultraan, siellä on varmasti muhkea limis odottelemassa! Soittelehan sit kuulumiset, et koska siirto on! :wave:

Taivaansilpoja, oon kans sitä mieltä et toi on varmasti oikea päätös pitää taukoa hoidoista jos siltä tuntuu. Ja kaikkea muuta kuin sisutonta, päinvastoin se vaatii mielestäni paljonkin sisua, että pystyy pitämään taukoa. Tervetuloa takaisin pömppäilemään heti kun siltä tuntuu :hug:

Retulin tuhrut kuulostaa lupaavilta =)
Kovasti peukutuksia täältä :wave:

Stellalle :hug: Oot mielessäni, uskon ja toivon että kaikki menee hyvin huomenna!!

mmm, muutin sun testipäivää parilla päivällä eteenpäin B)
Paljon ++++++ :whistle: =)

Rouva Pikkumyy, sun ihanan positiivisia kirjoituksia on aina ilo lukea :heart: Kiitos infosta! =)
 
Hei !
Minun oli jollekkin pakko kirjoittaa... Älkää luulko minua nyt ihan hupsuksi, mutta....

Olen koko tämän kierron tuon tuulimenoraskaus tyhjennyksen jälkeen ollut aivan ulalla, milloin munulla on ovis???? Luulin, ensin, että heti kun vuoto loppui...., sitten luulin , että se oli kp 15....ja nyt en tiedä, missä mennään???

Viikolla jo tunsin tosi pahana silakan hajun ja eilen lohen hajun. :$ Perjantaina kun lähdin saunalta töistä, eräs mies meni ulko-ovesta juuri ennen minua ulos, ja hänen partavetensä teki minulle pahaa! :headwall:

Eilen aamulla kun rakastelimme, ihmettelin mielessäni rintojani, kun olivat jotenkin erilaiset, ja nännit herkät/"kipeät"

Mutta tänään, olin kävelemässä 6km sauvojen kanssa, ja taas tuli holahtaen sitä valkovuotoa, sitä on nyt viikon tullut, olen luullut, että se on sitä ovista, mutta......Menin kuntosailiie autotalliimme kävelyn jälkeen ja tein niitä juttuja, autojen talvirenkaiden haju hyökkäsi kimppuuni!! :headwall: :$

Kotiin tullessa, siis sisälle, mies teki gulassikeittoa, ja se haju taas teki pahaa! :$


menin suihkuun ja rintoja pestessäni aloin ihmettelemään, ne ovat isontuneet, eli ovat suuremmat kuin odottaessani Pirpanaa, ja nännit niin kipeät, että pyyhekin sattuu! :headwall:

Miten ihmeessä, jos ajattelen että tiistai iltana myöhään alkoi tyhjennysvuoto , siten laskien tänään olisi kp 20, voisiko minulla olla oireita jo nyt , jos ovulaatio olikin heti kun vuoto loppui?????



Tein rtestin silloin vuodon jälkeen ja se oli ainakin nega...eli missä nyt mennään?? Voiko oviksen jälkeinen aika tehdä tälläisiä kepposia minulle??

Mukavaa sunnuntai iltaa teille kaikille pömppiksille!! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Mielessäni olen ajatellut sen jälkeen kun aloin ketjuanne aktiivisesti lukea, että koen olevani myös Pömppis, varsinkin jos plussaisin. :heart:

Ps2 Itku on myös ihan herkässä ollut tämän viikon , ilman mitään syytä! :headwall: :saint:


Hupsuko, vaiko aikaisin raskausoireet saanut?? :heart:



 
Heippa vaan kaikille.

Omaa napaa: Peittoja on heilluteltu joka päivä nyt oviksesta lähtien,paikat menaa jo olla hellänä =) + kaikki muutkin poppaskonstit ollut mukana. Yrittää ainapitää, vaikka työstähän tämä jo käy. Nyt vain voi odotella kaks viikkoa et mitä tulevan pitää. En kylä usko et on tärpänny. tosi positiivisesti ajattelen tätä vauvaprojektia. Olen jo asennoitunut et meille tehdään ens keväänä IVF...No eka kokeillaan inssiä muutaman kerran. Musta tuntuu et siimahännät ei pääse ikinä perille..Hmm en tiedä kyllä mistä tällainen ajatus on lähtenyt. Siimat on miehellä normaali...

[/b]Rouva Pikkumyy , sun oireet kuulostaa jo lupaavalta, toivotaan et ne ois oikeita oireita ja saisit testiin plussan.

retuli82 , vuotohan voisi kuulostaa kiinnittymisvuodolta =)
 
mmm
Sannuli toivottavasti peiton heiluttelut toisi tulosta, varsinkin kun asennoituu aloittamaan hoidot niin saattaa helposti yllättyä luomusti :)

Rva Pikkumyy kiva kun piipahtelet täällä meidän pinossa ja ei haittaa vaikka jäät vähän pidemmäksikin aikaa :heart: Teillä on myös tuolla vauvakuume puolella ihana pino, tää 35- vuotiaat kuumeilijat. Käyn lukemassa säännöllisesti sitä teidän pinoa, toisin sanoen koukussa siihen :LOL: Oliskohan raskausoireita nää haju yms...... ;)

Kurre toivottavasti se täti nyt ihan piakkoin älyää tulla sinne. Toi tätin odottelu syö todella naista, aina kun sen pitäis tulla niin se luuraa jossain, mutta annako ei tarttis näkyä ollenkaan niin johan tulee. Voi hitto kun on turhauttavaa :kieh: Voimia ja toivottavasti pääsette inssiin tähän tulevaan kiertoon.

PeePee onnea ultraan ja toivottavasti limis on täydellinen :heart:

Kamilla niin en testaa vasta ku ehkä keskiviikkona, ellei tätiä ennen sitä näy. Mies menee ke nenäleikkaukseen ja halusi, että testaan viimeistään ke aamuna ja pakko kai se on joskus uskaltaa :ashamed: Polilla sanottiin joskus aiemmin inssin jälkeen testaamisesta et joskus ktt17-18 vois alkaa kokeileen.

Retuli mäkin uskoisin, et kiinnitymisvuotoohan se :)

).( sen verran vielä, et vainonharhaiseksi menee....Tuntuu, et pitää koko ajan koklata, et onks ne tissit vielä kipeenä ja etooko vai ei ja wc:ssä rampatessa tuijottaa paperia kun joku mielipuoli. Pukkaa miestäkin vähän naurattaan nää wc-tuijottelut. Niin ja sit väliin tuntuuu, et ne MUKA oireet on vähentyneet jne. Ei oo täyspäistä tää homma, ei todellakaan :LOL:

Taidan käydä vähän shoppailemassa ennen töihin menoa, jospa vaikka helpottais :D
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille :wave:

mmm
 
Maanantai 15.9 :wave:

Merikeiju....................PAS..................................kp41/29/ktt21
Kurreliini....................inssi..................................kp39/-/syys
Rouva Puh.................1.inssi..............................kp37/28-38/syys
Kamilla.......................clomit, metut....................kp23/28-30/dpo10
Adeliini.......................clomit...............................kp23/27-34/ktt
Hobelix......................1.IVF (lyhyt)......................kp20/30-32/ktt4
Haave........................pupuilua..........................kp20/-/ktt
Rouva Pikkumyy.........pupuilua..........................kp20/32/ktt
PeePee77.................2.PAS................................kp18/29-31/ktt
Helinäkeiju75.............PAS..................................kp17/-/ktt
Lumikki73..................inssi?................................kp15/28-30/ktt
EllaElias.....................PAS..................................kp10/-/syys-loka
MinzuS......................3.PAS................................kp6/28-31/ktt
Astarte......................PAS..................................kp5/26-30/syys
Retuli82.....................pupuilua...........................kp/-/dpo13
Hannele.....................PAS..................................kp/-/ktt12
Stella08.............................................................kp/27/ktt


Testailijat :p

Hannele 17.9
Hobelix 25.9

Haamuillut :attn:

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
 
mmm , samaan tyyliin mennään täälläkin B) Vainoharhaista toimintaa :LOL: Juuri kävin taaas vessassa, moneskohan kerta tänään!! Ruskeaa tuhrua edelleen, mutta itse vuotoa ei näy eikä kuulu. Mietin jo, että ottasko varaslähdön testailuun ja pissisi illalla tikkuun... ei malttais odottaa, mutta toisaalta voi olla liian aikaista, ja toisaalta ei huvittais tyhjään tikkua tuijottaa... katotaan ja kummastellaan!!
 
Oli tullut taas niin paljon tekstiä, että unohdan mitä haluaisin kirjoittaa.
Taivaansilpoja - :hug: ja ihania voimien keräyshetkiä kahdestaan.
Retuli - kiinnittymisvuotoa se on, tietysti! Muulle ei nyt anneta mahdollisuuksia, sita paitsi tätihnän on matkalla Kurrelle.
Helinä - loistavasti toimittu ja onnea yritykselle isolla kauhalla.

(.) Mä tylsistyn kotona. Olisin niin mennyt kävelylle viikonloppuna kun oli kiva ilma, mutta kun maha rupesi kramppailemaan. Olen kyllä iloinen siitä...tiedäs vaikka... :D
 
mmm
Ajattelin tulla tunnustamaan :ashamed: otin nimittäin varaslähdön tuohon testailuun :ashamed: Ostin clearbluen herkän testin ja testasin....enkä saanut edes testiviivaa ilmestymään :eek: No tästä viisastuneena menin takaisin apteekkiin(pitivät muuten varmaan täysi idioottina) ja ostin halvimman ja "yksinkertaisimman" testi. Töissä pidätin pissaa n. 2 1/2 tuntii ja testasin...... Ja kaksi viivaa ilmestyi! Voi juma, ei ollut yhtä vahva kuin testiviiva mutta ei voi kyllä haamuksikaan sanoa. Nyt siis vasta kp27, joten plussaa se taitaa sitten olla, huhu huh!!! Epäuskoiselta tuntuu, pelottaa, enkä pysty töihinkään keskittymään, KÄÄK!

mmm epäuskoisena
 
mmm, ihanaa!!! Onnea kullanmuru ihan hirmuisesti :heart: :flower: :heart: :flower:
Aivan mahtavia maanantaiuutisia!!

Hobelle onnea hyvin menneestä siirrosta!! Nyt hellittelet pikkuisia siellä masussa ja nautiskelet kaikkea lämmintä juotavaa ja syötävää.. Uskon niin vahvasti teidän onnistumiseen :heart:
 
Suurenmoiset Onnittelut plussauksestasi mmm!

PeePeelle:paljon onnea huomiselle!


Oma napa huomenna jälkitarkastus tmraskauden jälkeen TYKS:ssä....Kuinka paksu kohdun limispitäisi olla kp 21, että olisi vahva kiinnittymiselle!?


Heissan kaikille taas!
 
Mahtavaa mmm, siis ihan huippuhienoa! :D :heart: Voi kun olen iloinen sun puolesta, mahtava suoritus rakas pömppis! :heart:

PeePee, täällä on peukut tanassa huomiselle! :p Tulehan sitten kertomaan siirtokuulumisia kun kerkeet! :flower:
 
Ihania uutisia mmm, paljon onnea :heart:.

Peelle peukut huomiselle!

).( Jes! Nyt alkaa meilläkin pikku hiljaa tapahtumaan :whistle: . Tänään kp 2 ja huomenna alkaa clomien syönti. Edelleen vaikea käsittää, että puolentoista vuoden "yrityksen" jälkeen nyt ois mahdollista vaikka onnistua.. siis jos luoja suo :heart:. Ens viikon tiistaina on seurantaultra, mutta sitä ennen pitää käydä harjottelemassa massuun pistämistä, että munasolut sais pari annosta menopuria viikonlopuksi.

Tyhmä kysymys, mutta ootteko ottaneet lääkkeet (piikit tai pillerit) yleensä aamulla vai illalla? Mietin, että jos ottaa aamulla, tuleeko mahdolliset oireet voimakkaammin esiin päivällä?
 
Astarte
mmm, Hahaa! Hyvä Pömppis! Oi tuota Onnea!

Omat jorinat, Hyvä minä! Sain työpaikan! Tulen juuri lyömästä kättä päälle. Huomenna ilmoitan vanhassa paikassa, että meitsi lähtee. Tiedän jo etten pysty tekemään sitä(kään) itkemättä, koska työtoverit ovat rakkaita. En ole teille rakkaat pömppikset kertonutkaan, että asun työn vuoksi eri paikkakunnalla kuin mieheni. Tapaamme vain viikonloppuisin (ja ovispäivinä..). On ollut hurjan yksinäistä kestää lapsettomuusasiat ilman turvallista kainaloa, mutta nyt siihen tulee muutos. Jeeee! Kaksi vuottahan tätä viikonloppureissaamista jo kestikin, nyt saa riittää. Muutan takaisin "kotiin" kuukauden tai kahden päästä. Tuntuu niin hyvältä.

Tietenkin myös mietityttää, että mitä jos tulen syyskuun PASista pömppömahaiseksi. Uuden työni luonne on osin sellainen, että kaikkia tehtäviä ei raskaana ollessa saa tai voi hoitaa. No niin on nykyisessäkin työpaikassani, joten eipä tuo mihinkään muutu. Kun mitään ei voi suunnitella etukäteen niin menköön tämäkin nyt näin. Jos ensimmäinen PAS ei onnistu niin sitten saan reissata parin sadan kilometrin päähän hakemaan huurunokkia, mutta mitäpä en tekisi heidän vuokseen. Väestöliitto, jossa ollaan hoidossa on kuitenkin onneksi molemmissa kaupungeissa. Tuntuu myös mukavalta, että nyt adoptiokin mahdollistuu, kun asutaan samassa asunnossa. Muuten olisi varmaan ollut aika hankalaa päästä lapsen odottajaksi.

Tällaisia isoja oman elämän ajatuksia tällä kertaa. On ollut tämän vuoden stressaavimpia viikkoja enkä ole jaksanut juuri juttujanne kommentoida. Siitä pahoittelut.
 
AAAARGH! soneran vikojen takia olen ollut nettipimennossa tänään koko päivän. Ja huomaan olevani riippuvainen netistä.. :ashamed:

Astartelle Onnittelut työpaikasta! :flower: Mukavalta kuulostaa muunkin elämän kannalta että pääset lähemmäs kullan kainaloa.
PeePeelle onnea huomiselle, ja paljon tarrasukkia pikkuisille. Ja muistahan ne lämpimät ruuat ja juomat :p
mmmhuippuhienoja uutisia sulla, mahtavaa!Onnittelut!!!Ihmeitä tosiaan tapahtuu :heart:
taivaansilpojaei ole mitään syytä tuntea itseään luovuttajaksi. Minusta on oikeasti todella hienoa että jollain on sisua tehdä se päätös että nyt riittää tälle erää ja palata asiaan sitten kun on vahvempi ottamaan taas kaiken vastaan, hyvässä ja huonossa. Nauttikaa toisistanne ja tauon suomasta vapaudesta täysin palkein.

Sitten omaa tilannetta...kuulun tuohon samaan kategoriaan mmm:n ja retulin kanssa, eli vainoharhaisiin. Tuo oli osuvasti sanottu että kuvittelee kuviteltujen oireiden vähentyneen. Just sama asia on tääläkin pyörinyt päässä. Ja ne vessakäynnit, tuhrut, tarkistukset, mitä tuli ja paljonko, sitä käy vessassa pyyhkimässä niin usein ja voimalla että alkaa värkki menemään ruvelle :eek: :headwall:
Minä en sitten myöskään tällä kierroksella pysy millään aisoissa, testasin aamulla apteekin omalla, joka on tullut jo tutuksi ja osaan vertailla viivojen vahvuudet hyvin, toki nyt testi oli muuttunut hieman ja vertailu edellisiin ei niin vaan käykään. Noh, ei tarvinnut kovasti arvuutella tällä kertaa, testiin piirtyi testiajassa 2 viivaa!!! Eikä tätäkään voi haamuksi sanoa, kyllä se rehellinen viiva on!Ja vieläpä etuajassa kun nyt siis pp12 menossa. Tämä on mulle ihan utopiaa kun ennen ne viivat on saanu siihen hädin tuskin testipäivänä, ovat sitte myöhemmin vahvistuneet tai hävinneet. En tiennyt mihin olisin aamulla hyökännyt, kädet tärisi, tuijotin testiä vähän väliä ettei se vaan muuta mieltään jne. Olen riemua täynnä ja samalla, kuten tiedätte, huolesta soikeana. Mikään ei ole varmaa ja testejä tulee kulumaan vielä jonkin verran ennenkö uskon. Aamulla taas testaamaan ja nyt on vertailupohja tälle uudistuneen testin viivalle. Toivon tietysti että se vahvistuu ja selkeytyy vielä. Halusin hcg verikokeeseen mutta yksityiselle ei päässyt tänään, huomenna on aika varattuna mutta menee pahasti ristiin muiden menojen kanssa. Yritän saada tk:n ottamaan sen mutta millähän verukkeella sinne pääsisi? Kokemuksia?

Nyt taidan alkaa iltapalalle, kuulumisiin!
Pidän PeePeelle peukut ja varpaat pystyssä ja Retulille kans!
-Hannele-
 
Huomenia kaikille tasapuolisesti!


Kiitos Kamilla, kun otit minut teidän listalle, hymyilyttää, mutta kaunis ele!


Hannele, Paljon Onnea plussauksestasi ja paljon Onnea ihan koko raskauden ajaksi!


Astarte : Onnittelut uudesta työpaikastasi!!


Rouva Puh:ille Onnea hoitojen alkuun ja niiden ajaksi!


Retulille: Onnea testauksiin!!! Ja Plussaa! :heart:


Sannuli: Toivotaan niin


Oma napa, kun en voi raskaustestillä vielä testata aloin ovistesteillä testaamaan , niillähän näissä km raskauksissa olen yleensä olen aloittanut testailun..viivan vahvistumisin..Tosin nyt tänään se ultra, jos gyne osaa sanoa jotain, tai laittaisi minut hcg:n verinäytteeseen vaikka ensi vkn alussa, tai koska se yleensä aikaisintaan otetaan?? Olen aika pihalla monesta asiasta!



Ihanaa päivää kaikille ja iloista mieltä myös!


-Rva Pikkumyy- :heart: :wave:
 
Voi mmm , rutkasti onnea :D :heart: Olipas hieno ylläri, kun näin aamulla avasin netin ja aloin lueskelemaan tekstejä! Wau! Ja Hannele myös, mahtavan hieno uutinen =)

Peepeelle onnea tämän päiväiselle =) Kyytiläiset matkaan ja menoksi!

Astarte , aikas hieno homma! Uusi työpaikka, onnea sen johdosta =) Ja on varmasti paljon mukavampi vaihtoehto palata "kotiin" ja jättää reissuhommat! Ja vanhoihin työkamuihin on kuitenkin helppo pitää yhteyttä.

Täällä tuhruilu, niukka sellainen jatkuu edelleen. Joko tämä oikeesti on raskaus, tai sitten joku ihme hormonihärö (ei ole normisti tällasta tuhruttelua, niagarat aukenee kyllä ihan kerralla). Sorruin eilen tekemään testin, näytti kyllä negaa. Mutta en olisi vielä huolissani, sillä odottelen menkkoja vasta aikasintaan huomiselle ja toisaalta virtsa oli aikas laimeeta (3 h rakossa, ja juonu päivällä vielä kahveeta!). Mutta huomen aamulla testaan uudestaan, jos ei vuoto ala... Ja toivotaan parasta!

Mukavaa tiistaita kaikille, töihin lähtö alkais olla käsillä!!
 
Voi vitsi, onnea mahottomasti Hannele! :D :heart: Loistavaa, kun jo pp 12 näkyy selkeästi. :flower:

Astarte, isot onnittelurutistukset työpaikan johdosta! :flower: Toi tekee hyvää ja ymmärrän hyvin, että paluu kotiin tekee tästä vielä isomman ja odotetumman jutun. =)

Rouva Pikkumyy, eiköhän se lääkäri siellä ultrassa osaa sanoa, että missä mennään. Onnea matkaan ja toivotaan, että siellä olisikin iloinen yllätys odottamassa. =)

retuli, juujuu, testaat vielä myöhemmin uudestaan, ilman muuta. Hormonioikut voi katsos joskus olla ihan sellaisia aika ihania 9 kk:n mittaisia projekteja. :p

Stella, miten jakselet?

Hobe, jaksuja kramppien kanssa. Ne tosiaan voi hyvinki olla aika positiivinen merkki.... ;)

Tsemppiä kaikille piinailijoille! :wave:
 

Yhteistyössä