Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

Dream pidän isosti sulle peukkuja :attn: :hug: Nyt vaan rauhallisin mielin ja lepoasennossa. Sä olet tehnyt kaikkesi, loppu on isompien voimien käsissä.

Joo joo, Haave repäisykivut kuulostavat hyviltä! Yhdistettynä tissikipuun ne ovat kyllä varmat merkit! =)
 



Keskiviikko 26.8 :wave:


Haave........................PAS............................kp24/30/ktt8
Sitronella...................PAS............................kp17/27-29/siirto 27.8
Auringokukka............3.ICSI.........................kp6/-/ultra 31.8
HH09.........................4.ICSI.........................kp/28/ktt5
dream09....................3.IVF..........................kp/28/siirto 28.8
löllykkä.......................PAS............................kp/-/ktt1
PeePee77..................3.IVF..........................kp/29-31/elo
Tiger..........................PAS.............................kp/-/syksy



Testailijat :p

Haave 3.9
HH09 1.9
löllykkä 8.9

Haamuillut ;)




Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D s.30.4.2009
Ulpu78 :D s.26.4.2009
mmm :D s.30.5.2009
Hannele :D
Kamilla :D s.3.6.2009
Hobelix :D s.1.6.2009
Väre :D
Kurreliini + pikku prinsessat :D s.1.5.2009
Astarte :D s.13.7.2009
Helinäkeiju75 :D
MinzuS :D
EllaElias :D
Siisami :D

 
Hei,

olen lueskellut näitä teidän juttuja kännykän kautta, mutta en ole päässy kirjottelee. Oltiin suomi kierroksella, kyllä ne hotellin aamupalat vaan on parhaita!! =)

No niin löllykkä olet päässyt piinailee meidän kanssa, toivotaan että molemmat tarraa kiinni :heart: Dream ole onnellinen neljästä, se olisi voinut olla vaikka yksi. Ja lääkäri kanssa meille sanoi että laatu heikkenee mitä enemmän tulee. Kyllä sieltä siirrettävää tulee!! =) Auringokukka kyllä sinäkin kohta tulet piinailemaa, odota vaan B) Haave ei ana välttämättä tule oireita, mun pari kaveria käynyt näitä hoitoja ja niillä ei ollu mitään oireita ja molemmat olivat raskaana ja eihän täsät ole kun viikko kun siirrot tehty, ei kuule mitään hätää, äitin pitää vaa nyt ajatella positiivisesti :heart: :heart:

Ja vähän omaa napaa: Tissit on kipeenä, nyt olen parina viimisenä yönä heränny kyleltäni ja kauhee pistely tisseissä ja ovat kovat, mut hei voi johtua lugeistakin. Miun alavatsa ollu ihmeen tuntunen, välillä sellasta juimintaa munasarjoissa tai jossain alavatsassa. Mulla tullu kans sellasia viilto kipuja välillä, pää sääntösesti yöllä. Tää on ihan hirveetä kropan kuunteluu koko ajan, mies aina kysyy "onko tuntemuksia?" sit vastaan jotain niin sit kysyy "onks se hyvä asia?", mitä siihen vastaa "tota ööö, en tiedä" :whistle:
Pelottaa niin jo tiistai, se on aivan kauheeta jännittämistä :snotty: Aaamulla verikoe ja sit 12-15 soittaavat tuloksen, kauheeta odottamista ja sydän pomppasee kun puhelin soi ja sit masennus iskee huonoista uutisista, niihin nyt oon ikävä kyllä tottunut :'(

Et ei tänne sen kummempaa, nautitaa viimisistä lomapäivistä täällä yhdessä tai kolmestaa :heart:

Terkuin HH09 ja Helmi
 
Huomenta.

Nyt tulee vaan omaa napaa. :'( Ei auttanut hyvä tuntuma ja positiivinen asenne mihinkään. Ei tule siirtoa meille. Kaikki kahdeksan meni. Piti siirtää kaksi pikkuista ja ihan oikeasti miulla oli nyt tunne, että tänään on meidän päivä ja tästä kääntyy uusi lehti elämässä lähes neljän vuoden toiveiden ja pettymysten jälkeen. Nyt on vaan pohjaton suru.

Jatkoa en pysty edes ajattelemaan. Hoitosuunnitelmat on tulossa postissa, mutta tuntuu, että taitaa olla tämä polku nyt kuljettu loppuun. Väkisin tunkee ajatuksiin, että näin tämä nyt sitten päättyy. Elämme kahdestaan. Hyvä näinkin on olla, mutta tiedän, että miulla ja rakkaalla miehelläni olis niin paljon rakkautta antaa... (Adoptio ei iän ja muiden tilanteiden takia ole meidän vaihtoehtolistalla.)

Kiitos teille tämän matkan jakamisesta. Helpompi on ollu hengittää, kun on ollut paikka missä tietää olevansa turvassa, eikä ole tarvinnut esittää voimakkaampaa kuin on.

Toivon niin kovin, että loppu pömppispino jatkaa eteenpäin positiivisissa tunnelmissa! Enkeleitä vierellenne :heart:

t. Sitris
 
Sitris Kyyneleet silmissä luen viestiäsi!Kurkkua kuristaa...ei jaksa ymmärtää miksi on näin!Valtavasti voimia sinulle ja enkeleitä teidänkin vierellenne!!*luja rutistus* On tämä vaan kamalan rankkaa!! Uskon, että elämä heittää auringonsäteitä teillekkin,ja tiedän todella että se ei tällä hetkellä lohduta pätkän vertaa!Kunpa olisi taika jolla muuttaa kaikki toisin!Voimia,rakas pömppis! :heart:
 
:'( Itku silmässä luin uutisesi Sitris... Luin sen toiseenkin kertaan, jotta ymmärsinkö oikein. Ei voi käsittää, ettei yksikään ?? Mikä ihmeet tarkoitus tälläkin on?? Roppakaupalla lämpöisiä halauksia :hug: Saat olla juuri niin heikko kuin tunnet olevasi. Täällä ymmärrystä riittää. Surkaa läpi tämä menetys ja miettikää vasta sitten tosiaan mitä jatkossa. Sehän meilläkin on, ettei adoptio ole iän puolesta mahdollista, eli kun mielestämme olemme tarpeeksi hoitoja tarponeet, se on siinä sitten. Joten tiedän tarkkaan miltä teistä tuntuu... Lähettelen aurinkoa paistamaan sinulle ja miehellesi, jos se hiukan valaisisi teidän ajatuksianne! :heart: Voimia!
 
Sitris :hug: :hug: olen todella pahoillani että noin kävi, tiedän täysin tunteen, olen itse kokenut saman. Nyt vaan itket niin paljon kun itkettää se auttaa ja muistakaa miehenne kanssa tukea toisianne. On niin paha mieli teidän puolesta. Jaksamisia teille molemmille! :ashamed:
 
Dream ihania uutisia sai lukea kun tänne pääsin taas kuulumisia kurkkaamaan. Onnea matkaan huomiselle. Ja paljon tarrasukkia mukaan. =) :heart:

Sitronella Halauksia ja voimia sinulle ja miehellesi. :hug: :hug: Nyt ei ehkä ole oikea hetki miettiä tulevaa, kun arvet on tuoreet. Antakaa ajan kulua ja päättäkää sitten mikä on lopullista. Ja mitä teette.

Täällä olen kovasti koittanut sysätä ajatukset ihan muualle kuin tähän piinailuun. Silti joka ilta kun nukkumaan laitan niin tulee silitettyä vatsaa ja juteltua alkioille ja toivotettua hyvät yöt.. :ashamed: Keskiviikkona illalla sulkeuduin varastoon ja jatkoin paripulpetin entisöintiä. Viikonloppuna pääsen jo pohjamaalin laittamaan ja sen jälkeen saan pintamaalin maalata. Tosin tämä päivä meni ihan harakoille. Jo aamusta olin kamalan väsyny piti jo 4tunnin päästä ottaa päikkärit. Samaan aikaan nuorimmaisen kans. Onneksi poika oli kotona ( kipeenä ) niin katsoi sillä aikaa keskimmäisen kans lastenohjelmia. Ja minä sitten nukkua tursotin 2.5h. Yleensä en päikkäreitä ota. Muutenki ollu koko päivän kamala väsy. Illalla kävin sitten kärry lenkin tytön kans se hieman piristi. Mutta nyt täytyy hypätä sänkyyn jotta jaksaa taas aamulla nousta pirteänä ylös.

Huomiseen.

Löllykkä ja pikku nuppuset
 
löllykkä täällä myös ollaan yritetty keksiä muuta, ettei tämä piina olisi koko ajan mielessä. Aika heikoin tuloksin tosin. Eilen ja tänään olen huomannut että pissalla pitää käydä paljon useammin kuin normaalisti tyyliin kahdessa tunnissa kolme kertaa. Vasen tissi on vähän kipeä, oikea ei. :eek: :LOL: Mistä lienee johtuu. Muuten ihan normaali olo, endokivut ovat poissa ja tuntuukin taivaalliselle olla kivuton niin monen kuukauden kärsimyksen jälkeen.

Sitris :hug:

HH09 Miten sulla?

dream09 täällä ainakin odotellaan siirtokuulumisia! :wave:

ktt:kin on jo kaksi numeroisissa... Jos testaisin jo sunnuntaina ktt 12 niin näyttäisköhän tuo vielä mitään? Jotenki haluaisi käsitellä sen pettymyksen vapaa päivänä, ikävä tulla sitten kouluun jos nega pukkaa virallisena testipäivänä.

Mutta takaisin opintojen pariin Haavis & Tauno ja Ansa
 
Dream Onnittelut ihanista kyytiläisistä. Nyt sitten alkaa ne pisimmät kaksi viikkoa.. :heart:


Haave Tänään itellä juilinu ihan kiitettävästi oikeelle alas. Ala selkä kipeenä. Toivon kovasti että olisi niitä kuuluisia kiinnitys kipuja. Mutta liikaa en kumminkaan uskalla jottei sitten tule ikävää pettymystä. Jokaisen siirron kohdalla olen koittanut olla toivomatta liikaa, ettei sitten tipu korkealta ja kovaa. Tosin siltikin aina tippunu.. Niin ja tuota testailua mietit.. Itse tältä kuopukselta tein 2pvää aiemmin testin ja haamun sain. Seuraavana päivänä oli oysissa käynti ja lääkäri puhu siihen malliin että 2kk.n päästä koitetaan uudelleen kun ei raskaus alkanut. Minä siinä purskahdin sitten itkuun ja sanoin että kuin niin johan meille on nyt jo tulossa. Tekivät sitten sairaalassa päivää aiemmin testin ja vahva plussa tuli. Syy miksi lääkäri noin sanoi oli se kun 6päivää aiemmin oli mulle oysissa tehty veritesti ja se oli ollu negatiivinen. Tosin tuohon antoi sen selityksen että kiinnitys oli tapahtunut paljon myöhemmin kuin yleensä. Tulipas sekavasti.

Ihanaa illalla saan ihan muuta ajateltavaa kuin tämän piinistelyn. Olis työpaikan 40v juhlat. Tosin ei paljon innostais lähteä kun syyskuun lopussa saan irtisanomispaperit kouraan. Mutta ajattelin työkaverin kans käydä syömässä itseni ähkyyn. Tosin naurettiin jotta siellä tarjoillaan kumminkin vettä ja leipää. Alkoholin lisäksi. Tosin itse menen omalla autolla. Koska olenhan ainakin seuraavat vajaa kaksi viikkoa tuplien onnellinen odottaja.... :D :heart:

Löllykkä ja Pikku Nuppuset :heart: :heart:
 
Ihanaa Dream sinäkin olet raskaana! :heart: ja vieläpä tuplasti sinäkin!

Sun kertomus oli kyllä todella valaiseva Löllykkä. Se oli oiva esimerkki siitä, miten joskus testi ei näytä joillakin plussaa hetimiten, vaan tosiaan muutaman päivän päästä tulos onkin jo positiivinen. Voin kyllä kuvitella sun hämmennyksen lääkärin lausunnon jälkeen :/ . Ai sunkin työt on loppumassa? :( Mulla on sellainen tilanne - joku teistä varmaan muistaakin - että vuosi sitten kesäkuussa sain yllättäin eteeni paperin, jossa luki otsikkona "Sopimus irtisanoutumisesta" lopputeksti onkin helppo teidän arvata. Eli että itse irtisanoutuisin. Mä kun olen väärässä kaupungissa töiden tekemisen kannalta (kahdeksan vuotta kyllä on onnistunut näinkin tehtävien hoitaminen). Yllättäin en allekirjoittanut :LOL:. No, se jäi siihen. Elokuussa raskauduin. Lokakuussa minulle kerrottiin, että onpa mukavaa kun ongelma (eli minä ) siirtyy vuoteen 2010, jolloin tosin mikään ei ole muuttunut (eli mua ei odoteta takaisin). Marraskuussa tulikin kaksosten menetys ja jäin saikulle ensin vuoden vaihteeseen asti ja sitten maaliskuun loppuun saakka. Se oli tarpeen. Tuntui näet, että kukaan ei missään halua mua eikä halua mitään hyvää mulle (=meille). Töihin palattuani olen tehnyt aivan muuta kuin mitä 8,5 vuotta olen tehnyt. Puuduttavaa puhelinmyyntiä |O. No, mikäs siinä, palkka juoksee. Olen vain odottanut a) uutta irtisanoutumisehdotusta b) josko saataisin minut raskaaksi - ja elänyt niin normaalia elämää kuin mahdollista. Hih, no tänäänhän sitten sain tiedon, että ensi viikolla alkavat meidän tiimissä YT:t. Arvatkaa olenko ensimmäisenä nimenä irtisanottavien listassa :LOL:. Mutta uskokaa, olen helpottunut. Vyötä pitää kiristää entisestään, mutta tässä konkurssissa ei tunnu enään missään. On sitä ennenkin selvitty vähällä, tästäkin tullaan selviämään. Eihän maailmasta työt lopu, vaikka oman alan töiden saaminen on kyllä kiven takana :headwall:.

Juupa juu. Onpas ollut viikko. Tälläkin pienellä porukalla niin todella huonoja kuin todella hyviä uutisia. Kuulostaa niin todelliselta elämältä :|.

Minäpäs menen tänään katsomaan EM jalkapalloa Turun Kupittaalle. Naisten jalkapalloa :attn:! Italia - Ruotsi. Hip hei ja Sverigen tytöt voiton vei!

Aurinkoista viikonloppua kaikille!
 
Heippa,

Haave mun olotilassa ei muutosta, samat oireet tai no oireet ja oireet mut siis samat ku mitä eilis aamuna kirjottelin. Lepäilen täällä anoppilassa:)

Ihanaa Dream kun sait kaksi kyytiläistä, piinailu alkakoon =)

Tosiaan omassa tilassa ei muutoksia, näillä mennää ja tiistaian katotaan että petytäänkö taas, no ei pidä sitä nyt vielä miettiä.

HH09 ja Helmi :heart:
 
dream :heart: :heart: Tähtösten loistetta siulle! =) Samoin löllykälle!

Haave ja HH huisia miten pitkällä ootte. Peukutus jatkuu! :heart: :heart:

Aurinkoinen siulla tais olla hyvä pelireissu? B) Ihailen kaikenkaikkiaan siun asennetta ja otetta elämään.

En voi kyllin kiittää teitä saamastani tuesta tässä ahdistuksessa jota nyt elän. Henki alkaa pikkuhiljaa kulkemaan. Töissä olin tänään. En olis jaksanut, mut toisaalta oli hyvä, kun oli pakko keskittyä ajattelemaan jotain muuta. En oikein nyt saa kiinni, että miten käsittelisin tätä surua. En haluaisi siinä velloa, mutta ajatukset pyörii samaa rataa. Mutta pakko se olisi jotenkin käsitellä. Ehkä hätiköin, lopulta kestää varmasti vuosi päästä asian kanssa sinuiksi. Ja voihan olla, että mieli vielä muuttuu viimeisen julkisen puolen hoidon suhteen. Saadan halutessamme KYSiltä neljäs hoitosarja, kun siinä tokassa ei päästy varsinaiseen IVF-vaiheeseen ollenkaan. Mies ei haluaisi minua enää hormoneilla rääkätä. Ihan samalle aaltopituudelle ei tässä asiassa päästä, koen olevani lopulta aika yksin lapsettomuuden tuskani kanssa. Miehellä on 17 v. poika.
No, nyt päivä kerrallaan eteenpäin. Käyn teitä täällä tietämässä aina välillä. Halit! :heart:

t. Sitris
 
Haave Meinasitkos huomenna testata?Olin lukevinaan et jossain kohin tämmöstä mietiskelit..

HH Sullaki testipäivä jo ihan just!! Jännää!Meinaatko malttaa tiistaihin?

Sitris Voimia sinulle vielä!Toivon todella että saat jonakin päivänä olla äiti!!Hali :heart:

Auris On sullakin rankat kokemukset!Ihailen todella positiivista asennettasi kaiken jälkeen! Sulla ultra jo ylihuomenna!Hienoa!

Nää päivät matelee :attn: ..mulla juilinu tänään koko päivän aivan samalla tavalla ku yleensä just ennen menkkojen alkua..eihän ne nyt vielä voi alkaa?? :eek: sentään vasta ktt1 ...kunpa se ois vaan jotain kiinnittymiseen liittyvää...
Nuo luget väsyttää vietävästi!
Ihmettelen suuresti mieheni ajatustoimintaa...kun tuskailen että osaisinpa olla miettimättä ja murehtimatta koko asiaa ja sitte vaan testais parin viikon päästä ni kultani sanoo että noh, on vaan ajattelematta!Että tosiaan..niin helposti se käy...ei vaan ajattele :LOL:

Jeps, kait sitä jo taas nukkumaan joutaa..

t. Dream & tähtöset :heart: :heart: :) ktt1 :headwall:
 



Sunnuntai 30.8 :wave:


Haave........................PAS............................kp28/30/ktt12
Auringokukka............3.ICSI.........................kp10/-/ultra 31.8
HH09.........................4.ICSI.........................kp/28/ktt9
dream09....................3.IVF..........................kp/28/ktt2
löllykkä.......................PAS............................kp/-/ktt5
PeePee77..................3.IVF..........................kp/29-31/elo




Testailijat :p

Haave 3.9
HH09 1.9
löllykkä 8.9
dream09 11.9

Haamuillut ;)

Haave =)



Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D s.30.4.2009
Ulpu78 :D s.26.4.2009
mmm :D s.30.5.2009
Hannele :D
Kamilla :D s.3.6.2009
Hobelix :D s.1.6.2009
Väre :D
Kurreliini + pikku prinsessat :D s.1.5.2009
Astarte :D s.13.7.2009
Helinäkeiju75 :D s.20.8.2009
MinzuS :D
EllaElias :D
Siisami :D

 
Täytyy tunnustaa yks juttu... :saint: Mää en voinu olla testaamatta! Ja tulos oli aivan uskomaton!

http://www.aijaa.com/v.php?i=4772943.jpg

Tänään siis ktt12 ja uusi testaus tulossa sitten virallisena testipäivänä torstaina. Toivottavasti siihenkin testiin tulisi viiva/kaksi viivaa... :/ Oon katsonu tuota testiä nyt parin minuutin välein että eihän se viiva siitä oo kadonnu... Hetki kun tuo pystyviiva alkoi piirtyä on ihan absurdi, kamala hiki pukkasi päälle ja kädet tärisi... Ei tätä voi vieläkään uskoa! (Vaikka täytyy myöntää, että pieni aavistus on tässä pari päivää ollut, kun taas aikaisemmissa epäonnistuneissa hoidoissa TIESIN jo ennen testiä, että ei ole tärpännyt.) Toivottavasti salama ei iske minuun tämän hehkutuksen johdosta, nyt sitten alkaa toisenlainen jännitys ja hermoilu... :headwall: :headwall:
 
Miten minä saatoin unohtaa!!!!! :headwall: :headwall: :headwall:

HH09 Aivan sairaasti tsemppiä ylihuomiseen testaukseen!!!! Testaatko kotona vai menetkö veritestiin? En muista oletko tuosta jo maininnut... Pikkuisen itsellä tekisi mieli päästä veritestiin, mutta mulla matkaa klinikalle n. 200 kilsaa joten en viitsi ihan sen takia lähteä ajamaan... Voishan tuota kokeilla soittaa omaan TK:hon jotta saisko sitä lähetteen labraan veritestiin...

Mitä mieltä olette, odotanko viralliseen testipäivään saakka ennenkuin uskallan soittaa väestöliittoon, vai joko sinne voisi huomenna soittaa?


Aurikselle tsemppiä huomiseen ultraan! Toivottavasti tulee hyviä uutisia.

dream09 ja löllykkä mites teillä onko mitään uutta auringon alla?

Nyt tää lupaa olla hetken kirjottamatta jotaki tänne...
 
Haave ONNEA kamalasti!!!!!! :flower: :flower: :heart:

Itellä kauhee väsy päällä. Ja aamulla kun herää niin hirvee nälkä jota yleensä ei ole. Viime yönä paleli älyttömästi ja piti melkein toinen peitto hakea päälle. Nyt taas hikeä pukkaa... Ota nyt taas selvää. Välillä nippailee tuonne alas ikävästi ja perjantaina ku olin lähdössä sinne firman juhliin niin laitoin farkut päälle. Mutta jo 15min päästä piti housut vaihtaa. Rupes käymään kipeetä ja tuli huono olo. Odottavalla kannalla olen mutta silti varovaisin mielin...

Tänään pitäis anoppilaan syömään lähteä. Blaah... Ei millään jaksais.. Mutta nyt täytyy paeta taas tuonne "työmaalle" paripulpetin kimppuun..

Löllykkä ja Pikku Nuppuset
 

Yhteistyössä