Ihanaa
Dream sinäkin olet raskaana! :heart: ja vieläpä tuplasti sinäkin!
Sun kertomus oli kyllä todella valaiseva
Löllykkä. Se oli oiva esimerkki siitä, miten joskus testi ei näytä joillakin plussaa hetimiten, vaan tosiaan muutaman päivän päästä tulos onkin jo positiivinen. Voin kyllä kuvitella sun hämmennyksen lääkärin lausunnon jälkeen :/ . Ai sunkin työt on loppumassa?
Mulla on sellainen tilanne - joku teistä varmaan muistaakin - että vuosi sitten kesäkuussa sain yllättäin eteeni paperin, jossa luki otsikkona "Sopimus irtisanoutumisesta" lopputeksti onkin helppo teidän arvata. Eli että itse irtisanoutuisin. Mä kun olen väärässä kaupungissa töiden tekemisen kannalta (kahdeksan vuotta kyllä on onnistunut näinkin tehtävien hoitaminen). Yllättäin en allekirjoittanut
. No, se jäi siihen. Elokuussa raskauduin. Lokakuussa minulle kerrottiin, että onpa mukavaa kun ongelma (eli minä ) siirtyy vuoteen 2010, jolloin tosin mikään ei ole muuttunut (eli mua ei odoteta takaisin). Marraskuussa tulikin kaksosten menetys ja jäin saikulle ensin vuoden vaihteeseen asti ja sitten maaliskuun loppuun saakka. Se oli tarpeen. Tuntui näet, että kukaan ei missään halua mua eikä halua mitään hyvää mulle (=meille). Töihin palattuani olen tehnyt aivan muuta kuin mitä 8,5 vuotta olen tehnyt. Puuduttavaa puhelinmyyntiä |O. No, mikäs siinä, palkka juoksee. Olen vain odottanut a) uutta irtisanoutumisehdotusta b) josko saataisin minut raskaaksi - ja elänyt niin normaalia elämää kuin mahdollista. Hih, no tänäänhän sitten sain tiedon, että ensi viikolla alkavat meidän tiimissä YT:t. Arvatkaa olenko ensimmäisenä nimenä irtisanottavien listassa
. Mutta uskokaa, olen helpottunut. Vyötä pitää kiristää entisestään, mutta tässä konkurssissa ei tunnu enään missään. On sitä ennenkin selvitty vähällä, tästäkin tullaan selviämään. Eihän maailmasta työt lopu, vaikka oman alan töiden saaminen on kyllä kiven takana :headwall:.
Juupa juu. Onpas ollut viikko. Tälläkin pienellä porukalla niin todella huonoja kuin todella hyviä uutisia. Kuulostaa niin todelliselta elämältä :|.
Minäpäs menen tänään katsomaan EM jalkapalloa Turun Kupittaalle. Naisten jalkapalloa :attn:! Italia - Ruotsi. Hip hei ja Sverigen tytöt voiton vei!
Aurinkoista viikonloppua kaikille!