Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

Siisami, aivan mahtavia uutisia ja hyvä hcg!!!! :heart: :hug: Voi kun hienoja uutisia! :flower: Ja aivan ihanat nimet pikkusilla. :heart:

Nitrolle lähetän valtavan suuret halit :hug: . Kirjoituksesi kosketti todella ja toivon sinulle kaikkea hyvää jatkossa. Olet hurjan vahva nainen. :hug:

Stella-rakas, :hug: :hug:

Ella, milloinkas tulet tuonne odotuspuolelle kirjoittelemaan? Siellä jo ootellaan uusia pömppisodottajia. B)

Hannelille suuren suuret onnittelut ihanasta ihmeestä! :heart:

PeePee, aurinkoisia kesäpäiviä ja lämpöisiä ajatuksia. Olet usein mielessä. :hug:
 
Mahtavia uutisia täällä! Upeaa Siisami! Hcg-lukemasi on hieno. Mitä kuuluu? Olo varmasti aivan hurjan onnellinen.

Nitrolle :hug:

Kurre: Olen ollut koko alkuraskauden niin varuillani ja peloissani kaikesta, että kirjoittaminenkin on jäänyt. Täytyypä koittaa ryhdistäytyä. Viikkoja täällä kasassa nyt 15+.

Aurikoista kesän alkua teille kaikille! B)
 
Soitin äsken sitä ultra aikaa ja se on 23.6. Luget saa kuulemma lopettaa mutta mä en ole ollenkaan varma uskallanko mä. Vuotoja ei ole ollut ja kun eilen vielä testailin kun oli niitä testejä jäljellä niin viiva oli vahvistunut. Raskausoireena lähinnä vatsan nippailut ja jomotukset. Mulla on varmaan kuusi lugea jäljellä eli ehkä mä puolitan annoksen ja pistän vain yhden päivässä ja käytän noi loppuun.
 
mmm
Siisami valtavasti onnea plussasta :heart: :heart:

Hannelille valtavasti onnea :heart:

Meille syntyi "pikku" prinsessa 30.5 klo 15.52 paino komiat 3950 ja pituus vaatimattomat 53cm. Synnytys sujui nopeasti sairaalaan mentiin päivällä n. klo 12 ja tyttö syntyi ennen neljää. Kaikki voi hyvin ja koko perhe onnesta sekaisin. Nyt ollaan oltu kohta viikko kotona ja harjoitellaan tätä vauva-arkea eli nukutaan päivällä ja valvotaan yöllä :D

Ihanaa ja lämmintä kesää kaikille ja tsemppiä syksyn koitoksiin.

mmm
 



Maanantai 8.6 :wave:


PeePee77..................3.IVF..........................kp24/29-31/elo
Haave........................PAS............................kp/30/elo
Stella08.....................PAS............................kp/27/elo
Retuli82.....................3.IVF..........................kp/-/elo
dream09....................3.IVF..........................kp/28/elo
Neilikka78.................1.IVF/ICSI...................kp/26/touko
Sitronella...................PAS............................kp/27-29/syksy
HH09.........................4.ICSI.........................kp/28/kesä-heinä
Tiger..........................PAS.............................kp/-/syksy



Testailijat :p


Haamuillut ;)




Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D s.30.4.2009
Ulpu78 :D s.26.4.2009
mmm :D s.30.5.2009
Hannele :D
Kamilla :D s.3.6.2009
Hobelix :D
Väre :D
Kurreliini + pikku prinsessat :D s.1.5.2009
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D
MinzuS :D
EllaElias :D
Siisami :D

Auringokukka km :'(
Rouva Pikkumyy km :'(
Rouva Puh km :'(

 
Siisamille aivan ensiksi oikein sylintäydeltä ONNEA!!! :heart: Aivan mahtavaa, että plussa tuli!! Tuntuu niin hyvältä sun puolesta, kun oot pitkään taistellu näissä hoidoissa. Ota nyt kaikki onni ja ilo irti äläkä murehdi tulevaa :hug:

mmm, isot halit pikku prinsessan syntymän johdosta!! :hug: Aivan mahtavaa! :heart: :D

Siisu oli oikeassa, synnärillä ollaan oltu =) Meidän pikku prinsessa syntyi 3.6 ja mitoiltaan pikkuinen oli 47,5 cm ja 2535 g eli pienestä pitää tytsyn ponnistaa :) Tänään kotiuduttiin, mulla verenpaineet korkealla mutta tytöllä onneksi kaikki hyvin pienuudesta huolimatta.
 
Siisami - sylin täydeltä onnea ja yhdeksän kuukauden jalkeen sitä varmaan ihan fyysisestikin on.

Muille - olen seuraillut sivussa miten teillä menee :hug: roppakaupalla, olette
ajatuksissa.

Meidän pikku-vattu syntyi helluntaina 1.6. Aivan suloinen pieni tyttö. Isä oli ihan onnesta soikeena sillä oli ollut aivan varma etta poika tulee mahasta päätellen. Supistukset ja veden meno alkoi aamusta ja päivällä käveltiin urakalla että aukeaisin riittavästi. Alkoi jo kovasti sekin väsyttää, kunnes sanoin etta nyt riittää, on tarpeeksi kivuliaat supistukset, enkä lähde enää kokeilemaan jalkojani, samalla kun aloin jokaisen supistukse kohdalla oksentamaan. Viela kesti toista tuntia, että olin tarpeeksi auki epiduraalille, joten mies hieroi ja piti hiuksista kiinni kun oksensin (ovat kyllä lyhkaiset :D ). Epiduraali antoi hieman aikaa lepoon ja torkahteluun, oli ihan hyvä. Sitten illalla alettiin ponnistelemaan ja aktiivivaihe kesti noin 15min. Olin kylla jo aika väsy ja lopulta piti pyytää toinen lääkäri apuun joka painoi mahasta samalla kun vattu työnsi päätään eteenpäin. en ole ikänä kuvitellut sellaista kipua, mutta kun vattu oli ulkona sen unohti kokonaan - ihan ihmeellistä. Pikkunen annettiin sitten rinnalle ja alkoi heti hamuamaan rintaa. Ja TIETYSTI on aivan ihana.
Kotielamä menee syöttäessä ja nukkuessa, äitini ja anoppini ovat olleet vuorotellen ruokkimassa ja siivoamassa, joten mieheni ja minä vain vauvaillemme.

Terveisia ja halit kaikille - Hobelix ja Aino
 



Perjantai 12.6 :wave:


PeePee77..................3.IVF..........................kp28/29-31/elo
Haave........................PAS............................kp/30/elo
Stella08.....................PAS............................kp/27/elo
Retuli82.....................3.IVF..........................kp/-/elo
dream09....................3.IVF..........................kp/28/elo
Neilikka78.................1.IVF/ICSI...................kp/26/touko
Sitronella...................PAS............................kp/27-29/syksy
HH09.........................4.ICSI.........................kp/28/kesä-heinä
Tiger..........................PAS.............................kp/-/syksy



Testailijat :p


Haamuillut ;)




Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D s.30.4.2009
Ulpu78 :D s.26.4.2009
mmm :D s.30.5.2009
Hannele :D
Kamilla :D s.3.6.2009
Hobelix :D s.1.6.2009
Väre :D
Kurreliini + pikku prinsessat :D s.1.5.2009
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D
MinzuS :D
EllaElias :D
Siisami :D

Auringokukka km :'(
Rouva Pikkumyy km :'(
Rouva Puh km :'(



 
Onnittelut Hobelixille pienestä tyttärestä :heart:

Oma masu voi hyvin mutta oma pää ei ihan niin hyvin. Hermoilua on ilmassa ihan koko rahan edestä ja en millään malttaisi odottaa Juhannuksen jälkeen nähdäkseni onko siellä mahassa mitään. Voihan ahdistus :headwall:
 
Kamillalle, mmm:lle ja Hobelixille onnittelut prinsessoista! Onpas täällä pömppiksissä nyt suuri tyttöaalto meneillään.

Siisami: Voi sinua! :hug: Tuo hermoilu on niin tuttua ja tavattoman raastavaa!!! Toivon kovasti, että päiväsi kuluvat mukavissa puuhissa juhannuksen yli, niin sitten saat hieman rauhoitusta. Ja älähän sitten vaan ota esimerkkiä minusta, minä kun olen jatkanut ihan liiankin kauan sellaista hillitöntä panikointia. :ashamed: Eilen kävin vl:ssa neuvolaultrassa rauhoittamassa mieltäni. Se kannatti. Masuasukki oli todella vilkas tapaus, rimpuili joka suuntaan, mutta ei niin voimakkaasti vielä, että itse liikkeitä tuntisin. Olo kuitenkin helpottui reilusti ja pitää myöntää, että sorruin myös jo useampi viikko sitten hankkimaan itselleni kotidopplerin, joka on pitänyt minut järjissäni tässä matkan varrella. Masukin alkaa jo pömpöttää sen verran, että eipä tämä onni jää enää vierailtakaan huomaamatta. :p

Oikein valoisia keskikesän päiviä ja iltoja teille kaikille!
 
Hei!

Oikien paljon onnea raskautuneille!! Ihanaa lukea ilo uutisia :) Ja onnea vauvan saaneille! :)

Olen pitänyt vähän hiljaiseloa.. Olen yrittänyt olla ajattelematta hoitoa yms. välillä huonolla tuloksella. On vaa niin epätoivoinen olo, 4:jäs hoito alkaa heinäkuussa ja nyt olen miettiny onko tämä turhaa?? Kolme siirtoa tehty ja tulos ei mitään. Pitäisikö luovutta..

Olemme mieheni kanssa matkustelleet ja yrittäneet olla ajttelematta hoitoja. Aina kun on kotona niin asia pyörii mielessä.. Olen niin onnellinen että kavereillani on vauvoja, saa niiden kanssa puuhailla :)

Tässä vähän ajatuksia.. Rupean lukemaa jo kirjotettuja juttuja, jäänyt niin paljon välistä. Sori, tässä vähän omaa napaa, tuli tunne että pakko päästä vähän kirjottamaa, kun kaverit eivät ymmärrä mitä käyn läpi..

HH09
 
HH09: Älä nyt vielä heitä pyyhettä kehään. Itse raskauduin seitsemännellä siirrolla viidennestä ICSI:stä. Toisesta siirrosta tuli aikanaan biokemiallinen mutta kaikki muut siinä välissä on ollut negoja. Voimia
 
Moi Siisami!
Montako sinulle siirrettiinkään? Hienolta kuulostaa sinun kuulumiset, mutta uskon, että pää on kovilla. Hermoilu ei lopu siihen plussatestiin, vaan taitaa vasta kunnolla alkaa sen jälkeen.
Minkälaisia oireita sinulla oli ennen plussaa? Yritän kuulostella, olisiko minulla samoja. Mutta eihän ne oireet/oireettomuus ole tae plussasta, mutta kummasti sitä silti toivoo samoja oireita kuin jollakin plussanneella on ollut. :hug:

Terkuin,
Nennuliini
 
Nennuliini: kaksi siirrettin. Mulla ei ollut kertakaikkiaan mitään oireita ennen plussatestiä. Muutaman päivänä ilmeisesti kiinnittymisen aikoihin oli alaselkää särkenyt mutta siinä ne oli. Vasta plussatestin jälkeen alkoi pikkuhiljaa välillä nippailla mahassa ja oli semmoista jomotusta tonne häpyluuhun. Mä olin aika varma negasta kun olo oli ihan samanlainen kuin muissakin kierroissa. Vieläkään ei ole mitään mahatuntemuksia kummempaa. Ai niin tissit on ollut kokoajan turvoksissa mutta mulla on aina tullut lugeista sama reaktio joten tiedä sitten kummasta johtuu. Kipeät ne ei ole.
 
Kiitti siisami :) Harmi että olet joutunut noin monta hoitoa ja siirtoa käymää läpi, tää ei oo kivaa. Mulla on ihana mies joka on niin mukana tässä. Rakastavampaa miestä ei voi saada :)

Siisami sen verran olisin vielä siulta tiedustellu että missä olet hoitoja käyny? Me vielä yhden hoidon verran naistenklinikalla. Onnea odotukseen :) Millä viikolla menet? :)

Mukavaa tiistai päivää kaikille :)

HH09
 
HHo9: Me käytin kolme ekaa hoitoa julkisella ja silloin siirtävä klinikka oli kaksi kertaa TAYS ja kerran saatiin maksari Tampereen AVA:lle. Viimeiset kaksi hoitoa on mennyt Fertinovassa Helsingissä ja siellä Niklaksen hoidossa. Fertinovaa voin kyllä suositella lämpimästi.

Siisu & Päivänsäde ja menninkäinen 5+5
 
Siisu, koska pääset ultraan? On kyllä aivan mielettömän hyvä mieli sun puolesta, kun vihdoin plussasit! Muistan kun piinailtiin silloin tammi-helmikuussa -08 jo samassa pinossa. Sulla ja Stellalla tais olla kummallakin silloin biokemiallinen. Pitkän matkan oot kulkenut, nyt peukut vaan pystyyn että ultrassa näkyis tuplat!! :heart: :heart: Saisitte oikein tuplajättipotin =)

Kovasti on pino hiljentynyt, mitä Retulille ja Haaveelle kuuluu? :wave:
 
Täälle on Haave! :wave:

Olen käynyt tasaisesti lukemassa kuulumisianne ja onnittelut käärönsä saaneille myös minulta! :flower: Mulla on nyt "kesätauko" näistä hoidoista ja olen tarkoituksella yrittänyt vähän pysyä täältä pois, jotta saan ajatukseni pois hoidoista...
Täällä ollaan taas sairaslomalla... :/ :headwall: Endo on niin pahana tällä hetkellä, että lääkäri määräsi lyrican, panacodin ja litalginin ja niitä popsitaan maksimi annostuksella, eikä tämä elo täysin kivutonta ole siltikkään... Sairasloma sen vuoksi että lyrica aiheuttaa järkyttäviä sivuoireita, enkä voi edes ajaa autolla itse ja täytyisi ottaa nyt todella rauhallisesti, että pääsisin särkylääkkeistä eroon ennen elokuuta jotta 2.PAS voitaisiin tehdä. Hoitojahan ei tehdä jos tällainen särkylääke arsenaali on päivittäin käytössä...
Meillä on tosin remppa menossa, johon minunkin täytyy panokseni antaa ja pihalla olisi tonneittain tekemistä... Sitäpaitsi olen huono olemaan toimeettomana... :ashamed:

Katsoin listaa ja elokuussa minun seurana näyttivät jatkavan hoitoja ainakin PeePee, Stella, Retuli ja Dream... On mukava kun meitä piinistelijöitä on reilusti mukana. Jokohan se olisi meidän vuoro?

Mutta täällä on TAAS aika ottaa särkylääkkeet, joten nauttikaahan juhannuksesta ja muutenkin kesästä, ja palatkaa levänneinä sorvin ääreen sitten elokuussa.

:wave:
 
En jaksa lueskella nyt teidän rakkaiden ihmisten kirjotuksia, mut tulin vaan lyhyesti ilmottaa, et meidän hoidot taitaa olla tässä. Me ollaan eropuuhissa, miun toiveesta :| Katsellaan, hyvää ja ihanaa kesää teille kaikille. Palajan joskus.
 
Astarte
Siisami, mahtava juttu! Onnitteluni Pömppistymisen johdosta! Odotuspuolella pömppisketju, sitten kun siltä tuntuu eli todeksi uskot =)

retuli, voimahalin ja jaksamista lähetän.

Astarte rv 36+2
 

Yhteistyössä