Mä sitten aloitin testailun jo eilen. Ei siis pystynyt pitämään näppejä erossa. Eilen otin 25 herkkyydellä negan joka sitten päivän aikana oli muuttunut roskishaamuksi. Tänään mä löysin kaapin pohjalta aconin 10. Se oli hienosti piiloutunut muiden testien alle mutta ei voinut välttää kohtaloaan. Testin kohtaloksi tuli näytää edelleen hyvin hailakkaa haamua mutta nyt ihan testiajan puitteissa
.
Tänään on pp 9 ja alkiot oli 4 päivän ikäisiä eli kai toi haamukin on jo ihan hyvä saavutus. Onhan?? Aika paljon mä kyllä pelkään, että se jää biokemialliseksi mutta ainakin se osoittaa, että ne voi kiinnittyä ja luo uskoa niille lahjasoluille. Omilla yrittäminen päättyy tähän joka tapauksessa.
Viimeksi silloin biokemiallisessa mä testasin pp 13 ja muistaakseni viiva oli jotain samaa vahvuusluokkaa. Silloinkin kuitenkin niin, että meinasin jo negana roskiin heittää kunnes rupesin tarkemmin katsomaan, että hetkinen.
Mitään oireita ei siis vieläkään ole, toisaalta jos hormoonia on vielä niin vähän, että 10:llä saa vain hailakan haamun niin ei kai niitä oireita voi kauheasti ollakkaan.
Huomenna pidän välipäivän testauksessa kun on aamuvuoro mutta perjantaina alkaa neljän päivän vapaat ja silloin sitten taas.
Voi kun se lähtisi tosta vahvistumaan. Mieskin on reissussa niin mä en saa toista mielipidettä mun haamuille. Rupee tuntumaan siltä, että mä nään vain harhoja.