Pömppömahaiset Plussaajat, vol 3

Hei ihanat pömppikset!

Tuntuu kurjalta, kun tänne tulee
kirjoiteltua niin harvoin ja moni tärkeä uutinen
jää kommentoimatta.

Tiedän, ettei tarvitse erikseen selitellä tai pyydellä anteeksi,
mutta nyt taitaa olla niin, että tää mun osallistuminen Pömppispinoon on aika
satunnaista. Kiitos, jos saan olla listoilla silti!

Toivottelen kaikille Pömppiksille jokaisen henkilökohtaisesta pömppötilanteesta riippumatta
syksyn pimeneviin iltoihin valtavasti iloa ja jaksamista. Tuo plussanneiden lista on upeaa katseltavaa ja onnellisia ultrauutisia on liikuttavaa lukea. Aina joku plussaa, aika joku boldaa ja aina vuorotellen itse kukin löytää onnen murusia, joita voi sirotella tielle silloin, kun määränpäätä ei näy. :hug:
 
Huomenta :wave:

).( Tein juuri testin ja siihen ilmestyi heikko toinen viiva :D. Itkettää ja olen niin onnellinen. Ainakin meidän muru yrittää kiinnittyä. Vielä kuitenkin odotellaan joku päivä, että viiva vahvistuu, mutta kyllä tässä ainakin yritystä on :heart:.

Haamuileva Rouva Puh :wave:
 
Maanantaita!

Rouva Puh Hurjasti onnea plussasta! :flower: :heart:

Kamilla Onnea ultraan, tuu sitte heti kertoon uutiset, kuinka siellä pienellä jumpsutti sydän! :heart:

HelinäKeiju Ompa hienoa ettei mitään oireita ole tullut, oletko huomannut omassa olossasi kohentumista? Itselläni huomasin selvästi kuinka sokerit oli ollut päin peetä, heti kun rupesin metuja syömään, olo parani ainakin 100 %.

( . ) Ei näy menkkoja ei... Kp 49/30 "vasta" menossa... Söin sen 10 päivän tero kuurin ja viimeisen otin viime viikon torstaina. Ei edes etäisiä tuntemuksia menkkojen suuntaan... Miten tämä kierto voi olla näin sekaisin! :headwall: Ja muutakin on tapahtunut... Meillä ei varmaan sitä pas:ia ole tämän vuoden puolella... :'( Jos muistatte minullahan on tuo ohutsuoli avanne ja nyt lähti lähete Tampereelle tutkimuksiin ja siellä katsovat voiko tuolle minun suolistolle vielä tehdä jotain. Ja raskaanahan ei saa olla jos vielä päättävät leikata... Tuskin tämän vuoden puolella pääsee edes itseään näyttämään sinne ja jos leikataan niin vähintään kai 4 kk jonot että ehkä ensi vuoden lopulla päästään pas:iin... Voi vitsi kun piti oikein itkeä kun tuon kuulin, mutta pakko yrittää, ei tuon avanteen kanssa niin kiva ole loppuikää olla ja meillä on kuitenkin 6 palluraa pakkasessa joten yrityksiä on vielä jäljellä. Ne vain täytyy yrittää paremmalla ajalla, nimittäin tuo suoli asia ei voi odottaa loputtomiin... Että näin täällä. Teidän kuulumisia käyn kyllä joka päivä katsomassa vaikka itselläni ei nyt tapahdu mitään etenemistä tällä saralla...

Tulen taas iltapäivällä kurkkaamaan Kamillan kuulumiset, olen koko viikon lomalla joten aikaa on!
 
Rouva Puh - Paljon onnea!!! :heart: :D
Olen kylla lueskellut juttujanne, mutta kun olen alkanut jo oksentelemaan niin tietokone työskentely ei ole ensimmaisena listalla. :x
Stella - :hug: Voi kun osaisi sinua jotenkin lohduttaa, kun olet niin kovasti aina auttanut muita. Psykologilla käynti voisi olla ihan hyvä ja ihan parisuhdeterapeutilla pariin kertaan. Ja itkea saa. Silloin kun mulla on vaikeaa, mä käperryn itseeni ja en anna mahdollisuutta läheisyydelle, ja tietysti mies reagoi tahan. Eli silloin ihan tietoisesti päatän valojen sammuttamisen jalkeen kapertya hetkeksi hanen kaukaloon ja jotenkin itselle tulee helpompi olo. Sellainen olo etten ole yksin, etta elämääni jakaa joku toinen, joka on ihan lähellä.

(.) Eli siis ole alkanut säännöllisesti oksentelemaan aamuisin. Mietin itsekseni sitä, että jos se toinenkin pallukka nyt kuitenkin olisi alkanut kasvaa... Täytyy näes tunnustaa, että olin siltä osin pettynyt, ettei ollut toista sykettä. Mieheni lähti ihan huolissaan työmatkalla ja varmisti, että kaapit on täynnä ruokaa, ja etta varmasti aion syödä kunnolla.
 
Haaveelle jaksamista :hug:. Toivottavasti teidän pas ei ole noin kaukana :/ .

Kiitos onnitteluista ihanat :heart:. Kyllä tässä vielä varovasti mennään eteenpäin. Huomen aamulla uutta testiä :). Töiden teko on kyllä tänään kärsinyt ;).
 
Päivitystä...

Edellisen kirjoitukseni rohkaisemana soitin Tayssiin ja mun lähete oli mennyt perille ja jopa ajan olivat jo mulle varanneet! :eek: B) Eli 5.11 tämä tyttö suuntaa Tampereelle kuulemaan uutiset vieläkö voidaan jotain tehdä vai tässäkö tämä sitten oli... Jos mitään ei voi tehdä, voidaan pas:iin varmaan ehtiä nipin napin tämän vuoden puolella mutta jos voi niin tulevaa ei kai tiedä kukaan... Päivä pelastui jo ihan siitä hyvästä että asiat etenee sittenkin!
Mies on jo toista viikkoa 200 km päässä töissä, on tämä yksin olo kurjaa kun ei siihen ole tottunut. Viikonloppuna kävi kotona ja tänä aamuna taas ennen klo 4 lähti ajamaan... Kun täällä lomaa yksin vietän niin olenkin jo ehtinyt siivota tälle päivälle ja käydä netissä ainakin sata kertaa Kamillan uutisia kyttäämässä...
Laitoin myös väestöliittoon viestiä lääkärilleni noista puuttuvista kuukautisista ja tiedustelin että mitäs nyt tehdään... Täytyypä käydä kurkistamassa onko vastausta kuulunut...
 
Rouva Puh Onnittelut :flower:

Nega oli verikoetuloskin joten nyt lopetan sitten luget. Seuraava hoito tehdään heti perään ja varasin jo kp10 ultrankin se on 24.10. Nyt sit toivon, että menkat alkaa ajallaan lugejen lopettamisen jälkeen eli keskiviikkona odotan niiden alkavan. Samalla kaavalla tehdään IVF kun aiemminkin, tämä on sitten 2. IVF meille.
 
Astarte
Rouva Puh, jeeeeee! Heti ensimmäisestä inssistä. Aivan mahtavaa!

mmm, pieni sydän sykkeröinen! Mieltä lämmittää!

Minzu, pahoitteluni. Ei vissiin tarvii sanoa että tiedän miltä tuntuu.. Mutta uutta yritystä kohden!

Haave, varmasti helpotti, että nyt on selkeä päivämäärä, jota odottaa ja homma etenee.

PeePee, on niin mukava lukea että Toivo on taas herännyt. Niinhän sillä on tapana tehdä. Onneksi! Työ ja opiskelut ja vauvarojektit kaikki samalla kertaa.. Siinä on kyllä sellainen paketti, että huh huh. Toisaalta ei ehkä ehdi ihan niin paljon sureksia ja maata sohvan pohjalla epäonnistumisia pohtien. Itse ainakin yritän niin ajatella tässä omassa hektisessä elämänvaiheessani. Marraskuussa sitten sinulla ja Retulilla uutta yritystä kehiin.

Stella, makkarin hiljaiselosta, niinpä niin. Sydän karrella on niin vaikea yrittää muistaa, että vauvat tehdään koeputkessa ja makkarin puuhat on muihin tarkoituksiin.. Tai vähintäänkin, että vauvat tehdään vain niinä parina päivänä, ja muuten voisi vain petissä pitää hauskaa. Mun on mahdotonta harrastaa seksiä ilman, että vähintään kerran kävisi mielessä jotain asiaankuulumatonta eli vaaveleihin liittyvää. Muutenkin alakuloisena on vaikea virittäytyä tunnelmaan. Jotenkin ne teidän ristiriidat pitäisi saada omaksi asiakseen, joka ei vaikuttaisi muuhun elämään. Tai lähinnä toivoisin, että sinä voisit itkeä juuri niin paljon kuin haluat ilman, että sinun tarvitsisi ajatella mitä miehesi siitä ajattelee. Suosittelen lämpimästi sinulle psykologikäyntejä, edes yhtä. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa, että mitään et ainakaan häviä. Älä ainakaan rahaa ajattele, jos käynnit ovat taloudellisesti mahdollisia. Psykologikäyntiä voi hyvin verrata pehmustettuun itkuhuoneeseen, ainakin itse olen käyttänyt sitä sellaisenakin.. Heitän muuten villin veikkauksen, että miehesi ärtymys itkuisuudestasi johtuu pääosin siitä, että han haluaisi sinun olevan onnellinen eikä osaa auttaa/voi asialle mitään. Ainakin oma mieheni ahdistuu välillä kovasti itkustani, ja minusta tuntuukin siksi hyvältä itkeä puolueettoman ammattilaisen edessä, jonka duuni on kuunnella itkuani. No, itken kyllä oman miehenikin edessä harvase päivä.. laita yv:tä, jos haluat kirjoitella psykologiaiheen tiimoilta henkilökohtaisemmin.

Väre, ylihuomenna!!

Omaa:
Kiitos kaikille tuestanne! Tänään soittelin lääkärille, että mites jatketaan ja saadaanhan heti perään toinen PAS. Saadaan. Siirto menee luultavasti lokakuun viimeiselle viikolle. Sovimmepa samantien myös, että jäljellä olevat kaksi alkiota siirretään kumpainenkin. En tiedä olinko ihan hölmö, kun sitä pyysin. Yksi syy on parempi onnistumistodennäköisyys ja toinen se, että tämän ehtinee siirtää vielä ennen muuttoa ja seuraava siirto olisi pitänyt hakea toisesta kaupungista. Nyt "saadaan" pakkanen tyhjäksi kerralla. Olen valmis vastaanottamaan kaksoset, ja mies vielä valmiimpi. Mieluummin kyllä ottaisin yhden lapsen kerrallaan, jos omaa jaksamistani mietin. Mutta mutta.. toiveena olisi jopa kolme lasta tässä vielä lähitulevaisuudessa, niin eipä se kaksi kerrallaankaan kai ihan kamala asia olisi. Ajatuksia tuplasiirto-asian tiimoilta? Mitä muut mietitte näistä jutuista?

Kävin tänään uudella työpaikallani tutustumassa ihmisiin ym. Ristiriitaisia tuntemuksia ja jännittävää oli. On jotenkin aivan tyhjä olo, kun on jättämässä taakseen isoa elämänvaihetta, ja vanhojen tuttujen ihmisten tilalle tulee täysin uudet. En ole yhtään innoissani, lähinnä väsynyt. Kyllä se into sieltä varmasti tulee, kunhan duuni alkaa ensi kuun alussa.
 
Kiitos rakkaat huhuiluista mutta ultra on vasta huomenna B) En tiedä oonko itse kirjoittanut väärin vai muistiko joku väärin, mutta huomenna siis klo 15 on "tuomion hetki".. Oon ihan sydän sykkyrällä jännityksestä täällä, PeePee tuos soittelikin ja kuuli heti äänestä et paniikkia pukkaa..

Rouva Puh:lle onnittelut haamusta, hienoa!! Kyllä se viiva siitä vahvistuu! :heart:

Minzulle iso :hug:

Haavetta kans koetellaan kovalla kädellä, hyvä juttu silti että sait ajan suht nopeesti! Toivottavasti pääsette sit PAS:iinkin reippaalla aikataululla :hug:
 
Maanantai 13.10 :wave:


Retuli82.................... 2.IVF................................kp27/-/marras
Väre...........................PAS..................................kp25/28/ktt9
Kurreliini.....................inssi................................kp24/-/ktt9
Adeliini.......................pupuilua..........................kp23/27-34/ktt
Rouva Pikkumyy.........pupuilua..........................kp16/32/ktt
Helinäkeiju75.............PAS.................................kp15/-/marras
PeePee77..................2.IVF...............................kp9/29-31/marras
EllaElias.....................PAS.................................kp7/-/ktt
Astarte......................PAS.................................kp1/26-30/ktt
Stella08.....................luomuilua........................kp/27/ktt
Haave........................PAS................................kp/30/loka
MinzuS......................3.PAS..............................kp/28-31/ktt
Merikeiju....................PAS................................kp/29/ktt


Testailijat :p

Väre 15.10
Kurreliini 17.10

Haamuillut :)

Rouva Puh

Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
 
Astarte
Pömppiksiin kirjoittelu näemmä saa "asioita liikkeelle" eli mulle voikin päivittää kp1. Sinänsä jee, että nyt ehtii siirto ihan varmasti lokakuun puolelle eli ennen muuttoa.

Muoks: Pakko lisätä, että korkkaan nyt punkkupullon, laitan hilpeän musan täysille ja alan laittaa ruokaa meille, kun on siitä harvinainen arki-ilta että olemme samalla paikkakunnalla molemmat ja kun kerran voin ottaa viintäkin.
 
Haave voi kumpa pääsisitte vielä tämän vuoden puolella passiin. ja muutenkin toivoisin, että saisit muutenkin itsesi kuntoon.
huomenna pitäisi aamulla ottaa ensimmäinen metu, annos nousee siis 1g:aan päivässä. pikkasen on ruvennut pelottamaan, että jos vaikka nyt ne haittavaikutukset tulevatkin esille. nyt on muutaman päivän pää ollut jollakin tapaa outo, ei kipeä muttei ihan kivutonkaan. ruokahaluttomuutta kyllä aiheuttaa, mutta makianhimoa ei ole vienyt pois :LOL: ja tuntuu, että mulla leuat käy koko ajan. nytkin syön junior banaania, mandariinia ja nektariinia että napa rutkuu. miehellekin tässä äsken sanoin, että sivu jossa pidän ruokapäiväkirjaa, paikkuu tälle päivälle punaista. päätinkin etten leivo, enkä osta herkkuja kaupastakaan. tiedän etten voi pitää niistä näppejäni erossa! :headwall:

sain tossa viime viikolla taas huonoja uutisia, jossain vaiheessa kerroin hoitojen olevan tauolla jo senkin vuoksi, että veljeni sairastui vakavasti. ja oli mahdollisuus, että luovuttaisin hänelle kantasolujani. noh, siihen jouduttu. ja elokuun lopussa taisi olla kun kerroin veljeni selättäneen taudin. nyt on kuitenkin taas löytynyt joitain poikkeavuuksia kuvista, eli mahdollista on, että tauti on uusiutunut. nyt en tiedä uskallankohan sittenkään aloittaa 18.10 synarelaa kuten oli tarkoitus, jos vaikka minua tarvitaankin luovuttajaksi. on meillä toinekin veli, mutta hänellä eri veriryhmä kun minulla ja veljelläni. ei se sama veriryhmä kyllä tarkoita sitä, että sopisin hänelle luovuttajaksi. jo tämän asian takia pinnani oli viikonloppuna tiukalla ja oli pakko ajaa lähi kiskalle hakemaa imuketta. noh, tänään olen imutellu 6 kertaa. en siis tiedä yhtään mitä tehdä.... sydän sanoo kahta eri asiaa... odota ensin mitä veljelle sanotaan... aloita synarela. veljelläni on vasta tulossa aika jolloin tutkitaan mitä kuvista löytyi ja sitten vasta suunitellaan hoito.
näin viime yönä kamalan unenkin; näin veljeni yllättäen vanhempien porraskäytävässä, kysyin milloin hän on tullut ja milloin taas lähtee. siihen hän vastasi, että hän tuli jäädäkseen ja kuolee viikon kuluttua. veljeni ulkoasu oli ihan outo, hänellä oli reibanit silmillä, pysty siili tukka ja vihrea maihinnousutakki päällä. heräsin tähän kammottavaa uneen ja ihan rupesi pelottamaan, että menettäisin veljeni. olen koittanut tutkia unikirjaani mitä tarkoittaa, mutten ole löytänyt mitään. pelottaa ihan käydä nukkumaan, nyt varsinkin kun mies ei ole kotona vaan töissä. ei ole kainaloa johon mennä.
aaaarrrgggh.... mitä juttua, mutta aika sekaisn on pää, eikä pelkästään metuista.
 
Hei Pömppikset! Olen seurannut ihania vaiheitanne taustalta jo alkuvuodesta, mutta nyt ajattelin uskaltautua ainakin kyselemään teiltä neuvoja. Omaa taustaa lapsettomuushoidoista on kertynyt jo jonkin verran. Luomu lapsi on valaissut elämää jo kohta 4 vuotta, pikkusisarusta on yritetty kohta 3 vuotta. Ensimmäinen vuosi luomuna ja nyt takana 3 ineminaatiota 2 IVF, joissa yhteensä 7 alkionsiirtoa, eikä yhtään postiivista tulosta. Nyt on pakkanen tyhjä ja odotellaan kolmannen eli viimeisen hoidon alkua. Syytä ei ole löytynyt kummastakaan ja tuntuu että lääkärit eivät enempiä tutkimuksia tee, kun kerran 1 lapsi jo on. Stellata kyselisin miten ja mihin hakeuduit laparaskopiaan keväällä, ymmärsin ettei sinullakaan ollut lähetettä tutkimuksiin. Kiitos jo etukäteen, jos jaksat vastata. Ja kiitos teille kaikille, jotka jaksatte tukea toisianne tässä ketjussa, olen taustailemallakin saanut valtavasti voimia teidän kirjoitustenne kautta!
 
Kovasti tervetuloa joukkoon hertta! :flower: =) On hienoa, kun saadaan uusia ihmisiä jakamaan ajatuksiaan, fiiliksiään ja tuntemuksiaan tähän välillä niin hurjaankin vuoristorataan.

Kamilla, täällä kaikki peukut ja sormet tanassa sun ultran puolesta!! :wave: :flower: Ja kuulumisia odotellaan jo. :p

Mulla on itsellä nyt niin luuserifiilis, kun pääsen tänne niin harvoin kirjoittelemaan ja sitten jotenkin aina tuntuu, että on niin paljon kommentoitavaa, ettei saa sitäkään vähää aikaiseksi. :ashamed: En siis ihanat pömppikset ole missään muodossa unohtanut teitä taikka hyljännyt teitä, mutta joku kumma voimattomuus vaivaa. En tiedä, onko se tämä vuosi, joka on mehut kaikkine yrittämisineen ja koitoksineen vienyt vai missä vika, mutta ihan entisessä kunnossa en kyllä ole. Ja luin surullisena Stellan pitkää kirjoitusta ja pystyn yhtymään ajatuksiin ihan täysin. En siis sinänsä edes ihmettele, että meillä aika monella on vaan välillä voimat käytetty ja henkinen jaksaminen siinä rajalla. Ja yhdyn myös siihen, että kun pinossa mennään volyymista toiseen, niin erittäin hyvin siinä konkretisoituu se oma tilanne... kun mikään ei ole muuttunut. Voimia ja henkistä kanttia on vaan kulutettu niin meidän yksilöiden kuin parisuhteenkin kannalta. :hug:

Toki tuo uskomattoman komea plussalista on vaan niin mahtvaa katseltavaa, että käyn sen aina pinoa lukiessani läpi tarkoituksella, sillä siinä on se kiteytettynä, miksi me tätä teemme. :heart: Ja kuinka monen kohdalla siitä on jo tullut totta. :D

Isoja rutistuksia tasapuolisesti kaikille teille ihanaiset! :hug: :flower:
 
No niin, vihdoin pääsin koneelle. Ultrassa käyty ja kyllä siellä pieni sydän sykki :heart:
Gyne sanoi kun aloitti tutkimusta, että "et taida oikein uskoa tähän", sen verran epäileväiseltä taisin näyttää ;) Päästi mut ja miehen kyllä heti piinasta ja sanoi samantien kun ultralaite oli sisällä että kyllä täältä elävä sikiö löytyy. Sit tsekkas kohdun tarkasti varmistaen että sikiöitä on vain se yksi. Eikä löytynyt enempää. Viikot vastas suunnilleen sitä mitä pitikin, itse laskin että 7+2 mutta ultran mukaan 7+1. Pituutta pienellä oli "hurjat" 10.9 mm. Kiitollisena ja varovaisen toiveikkaina mennään päivä kerrallaan eteenpäin =)

Hertalle tervetuloa! Jos vielä laitat kp:t, niin lisään ne tuolle listalle!

Kurrelle :hug: Oon ihan varma, että kyllä se päivä vielä koittaa kun saat komean plussan testiin ja saan laittaa sut plussanneiden listalle! Hurjasti jaksuja ystäväni! :heart: :flower:
 
Tiistai 14.10 :wave:


Retuli82.................... 2.IVF................................kp28/-/marras
Väre...........................PAS..................................kp26/28/ktt10
Kurreliini.....................inssi................................kp25/-/ktt10
Adeliini.......................pupuilua..........................kp24/27-34/ktt
Rouva Pikkumyy.........pupuilua..........................kp17/32/ktt
Helinäkeiju75.............PAS.................................kp16/-/marras
PeePee77..................2.IVF...............................kp10/29-31/marras
EllaElias.....................PAS.................................kp8/-/ktt
Astarte......................PAS.................................kp2/26-30/ktt
Stella08.....................luomuilua........................kp/27/ktt
Haave........................PAS................................kp/30/loka
MinzuS......................3.PAS..............................kp/28-31/ktt
Merikeiju....................PAS................................kp/29/ktt
Hertta73....................3.IVF..............................kp/-/ktt

Testailijat :p

Väre 15.10
Kurreliini 17.10

Haamuillut :)

Rouva Puh

Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
 
Oi Kamilla...Ihanaa!!!! Olen puolestasi niin iloinen :heart: Siellähän oli jo iso pikkuinen :wave: Kaikki siis niin hyvin kuin vain voi olla. Toivotan sulle ja pikkuiselle kaikkea hyvää matkallanne plussanneiden puolella.
 
Hertta73 : Mun hakeutuminen laparoskopiaan oli vahvasti sidoksissa omaan lompakkoon, eli otin yhteyttä yksityiseen ja oire-keskustelun jälkeen pääsin heti 2.IVF:ää seuranneessa kierrosa operaatioon. Maksoin laskun ja siinä se. Teki kipeää (myös taloudellisesti) ja toipuminen oli itse asiassa aika tuskallista, mutta kyllä se käsittääkseni kannatti, kun sitä endoa löytyi.
 
Astarte
Kamilla, jee! Senttinen pieni tyyppi! Ihana uutinen! Onnea matkaan edelleen, kohta hän on kaksisenttinen. Ja vähän myöhemmin 50-senttinen. Ja hetki siitä, niin pääseekin jo Lintsille mustekalaan.

Mulle voi muuten muokata että 2. PAS. Kiitos.
 
Kiitoksia kun toivotitte tervetulleeksi! Kaikille palstoille ei uskalla mukaan, kun on jo yksi ihanuus olemassa. Onnittelut teille, jotka olette bonganneet pienen läpätyksen, se on mahtava tunne!

Kamilla ei tarvitse päivitellä kp, pitkästä aikaa semmoinen kierto, ettei edes laske päiviä... Seuraavasta saa taas ilmoittautua hoitoon ja pikkuhiljaa aloitella sumuttelut. Punktion pitäisi ajoittua viikolle 52, jos kaikki menee normisti.

Stella yksityiselle joudun minäkin suuntaamaan ja keventämään kukkaroa. Olin jo yhteydessä Diacoriin, mutta kukaan ei oikein tiennyt kenelle varaisivat aikaa. Tuntuu että gynellä on jo asioitu koko rahan edestä.

Toivottavasti olosi helpottaa ajan kanssa. Ajatuksesi tuntuvat kovin tutuilta. Minulla on kuitenkin koko ajan ollut kohdallasi semmoinen olo, että tulette vielä onnistumaan. Sen odottaminen on vaan kovin rankkaa ja teidän tienne on ollut kuoppainen. Anteeksi, jos tuntuu tungettelevalta. Olen itsekin ajatellut psykologin apua (sain jopa omalta äidiltäni synttärilahjaksi "lahjakortin"). Nyt kuitenkin näyttää siltä että meillä adoptio taitaa olla ainoa keino kasvatta perhettä, ovat nihkeitä jo biologisen lapsen takia, entä sitten jos tueva äiti on käynyt psykologilla?
 
Huomenta!

Ihanat ultrakuulumiset Kamillalla :heart: . Haaveissa itselläkin :heart: .

Hyvä, että Astarten täti löysi perille, pääsette pian PAS:iin. :)

Kurrelle ja Värelle jaksamista piinailuun!

).( Kyllä mut voi laittaa oikeasti plussanneisiin, vaikkei kyllä oireiden puolesta oikein usko tapahtuneeseen. Testasin tänä(kin :whistle: ) aamuna selkeän plussan, nyt Clearbluella. Ei pienintäkään epäilystä etteikö veressä olisi raskaushormonia. Jos tänään varaisin alku-ultra-ajan ja sitten alkaa 3-viikon odottelu (ja oireiden tarkkailu :p ).

Mukavaa keskiviikkoa ja tsemppit kaikille! :flower:
 

Yhteistyössä