*Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

Ääh nyt on vähän odottelua kaikilla ilmassa. Tämä on niin turhauttavaa! Tänään tosiaan kp 27/31-34, tuntuu että kaikki oireet ovat about hävinneet paitsi että olen kiukkuinen kuin mikä :vampire: Aamulla testasin negan. Tyhmää edes testailla näin aikasin tosin. Mutta päätin että räjäytän koko clearbluen kohta koska hermo menee noihin negatesteihin! :headwall:

Kauheasti plussaonnea kaikille!
 
Nyt vaan törkeesti omaa napaa:
plussasin sittenkin :heart: Eli mähän tein sen negan keskiviikkona (dpo10), perjantaina (dpo12) sain haamujen haamun ja tänään Davidin liuskaaan selvän haamun ja CB:llä selvän plussan :heart: Siinä pakkauksessa oli kaksi testiä, joten ylihuomenna ajattelin vielä tehdä varmistus testin. Sitten sen tuloksesta riippuen, toivottavsti siirryn odotuspuolelle.

No niin, nyt luen teidän viestit joita näyttäisi tulleen aika paljon sillä aikaa kun olimme mökkeilemässä.
 
LepikonHeta
Pipsapippuri: Anna mää sitten voin vaikka ojentaa *tulitikkuja* ja auttaa räjäytysoperaatiossa. :headwall: Ymmärrän NIIN hyvin turhautumisen. Juuri tuossa eilen manailin miehelle, että pitäis olla ihmisen biologiassa jokin sellainen merkki, esim. täplä keskelle otsaa yhdynnän jälkeen, jos tärppäsi. Ei tartteis odotella kahta-jopa kolmea viikkoa tai kauemmin :headwall: Täälläkin testattiin nega kp 25/32 juu, ei kannattanut. Tosin peruste oli hyvä, lääkityksen aloitus:saint:
 
Pipsapippuri tiedän tuon tunteen. Mäkin hötkyilin noiden testailujen kanssa ja eka sain negan ja sitten niitä haamujen esi-isiä. Ja siitähän vasta hulluksi meinasikin tulla, kun niitä tihrusti ja mietti, että onko vai eikö vai kuvittelenko vai mitä :vampire: Kovasti tsemppiä piinailuun ja ++++++:whistle:
 
LepikonHeta: Kyselit ovistesteistä. Mä en ainakaan saanut ikinä Davidin ovisliuskoihin ohjeenmukaista ovisplussaa, mutta opin esikoista yrittäessä sen, että kun liuska alkaa näyttää haaleaa viivaa, niin digi kehiin ja plussa löytyi parin päivän päästä sillä. Ajatuksena, että silloin säästyisi useampaan kiertoon digin liuskoja kun käyttäisi ensin halpiksia. En kylläkään tarvinnut sitten sitä digiä enää toiseen kiertoon, kun plussasin heti kun sillä oviksen löysin. Nyt taisi käydä samoin. Eli digiä suosittelen vaikka hintava onkin.

Kovasti tsemppiä kiertojen kanssa taisteleville ja varsinkin piinailijoille plussapuhureita (unohdin nyt nimimerkit kun taisi olla useampikin jännäilijä :ashamed:)
 
Sipsunen suurensuuret onnittelut, kyllä se kyydissä pysyy ja ei muuta kuin odottamaan :heart:

LepikonHeta tämä osoittaa sen että luontoäiti on saattanut olla luontoisä (=mies) koska äiti ois kyllä kehitellyt ajan kuluessa jonkin selkeämmän merkin jotta 2000-luvun naisten ei tarvis odotella aamujen väsyneitä testihetkiä hermot riekaleina :D

Hmph. Huomena siis kp 28. Rinnat alkoivat selkeästi aristaa tänään ja olen kärttyinen akka. Eli kuukautiset tervetuloa taas vaan, ehdinkin seuraavan kierron aikana käydä hamstraamassa sata testiä taas vessaan odottelemaan :kieh:

Ei vaiskaan. Leppoisin mielin, plussatuulia kaikille!
 
Onnea plussasta Sipsunen !!

Nyt on dpo 10-11 ja kp 24/28. Ja malttamaton kun olen testasin tänä aamuna negan Predictorilla.. Jännä testi kun aluksi näytti kahta viivaa mutta myöhemmin oli vaan testiviiva näkyvissä.. :/
Ei kai se auta kun täti ottaa vastaan viikonloppuna. Rasittavaa kun nyt on niin vahva tunne että tärppi on käynyt ja oireetkin on selvät..
 
Miinä
Onnea Sipsunen:flower: :)

Täällä tuli nega lauantaina :/ sittenkään malttanut odottaa.. vaikka tietohan se oli et en malta :) Kummallinen vuoto oli.. ensi tiputteli vuorokauden, ja loppu. sitten päivän päästä alko taas tiputtelu ja toisen päivän pikkusen reilummin.. ja taas viimenen päivä sellast tip-tip-tip.. mitähä ihmettä..
 
inskun, jos vaan testasit liian aikaisin niin kuin mullekin kävi. Mäkin olin aika varma raskaudesta sisimmässäni ja sanoinkin miehelle vahingossa jotain, että tässä raskaudessa vaikka piti sanoa seuraavassa mahdollisessa raskaudessa. En uskaltanut kuitenkaan liikoja toivoa kun se dpo 10 testi oli nega. Dpo 14 tulikin jo plussa. Menkkajomotukset puuttui kokonaan, ajoittain vain oli vähän sen tapaista maha/alaselän kipua joka säteili nivusiin. Etova olo häilyi vähän väliä. Esikoisesta kun plussasin, mulla oli julmetut menkkakivut eikä muuta. Pahoinvoinnit yms. alkoi vasta joskus 8+ viikoilla.

Miinälle ja maricalle pahoittelut negasta. Teillä oli kai vielä molemmilla kiertopäiviä jäljellä, että kaikki toivo ei ole vielä menetetty?
 
Miinä
kp 6/29 ja yk 5 menossa kenties :D Ja toivoa ei ole menetetty :) Pökköä pesään vaan ja kattella kuinka käy :D Täytyy pittää mieli korkeella ... ja sen eteen pitää tehä tosissaan.. vähän tuppaa pistää mielt matalaks..
 
Negan saaneille iso halitus!!

Miinä eipä sitä ovista kai voi siirtää, uskoisin : / :D

Mää tilasin tuos raskaustestejä (viikko sitten?) ja nyt tuli aamulla maili et testit on laitettu postiin, liekkö huomenna saan ne sitten :)
Ovis tääl ois laskujen mukaan viikonloppuna ;) Ollaan kyl viel pietty kii joka toisesta päivästä :)
 
sipsunen, voi tosiaan olla että malttamattomana olin liian aikaseen testailemassa kun dpo on vasta 10. Mullakin on ajoittaista etovaa oloa ja päänsärkyä, ja älytön turvotus varsinkin ruokailun jälkeen. Tukkakin tuntuu kuin ois paksuuntunut ja naama kukkii.. Voihan se olla että kuvittelen itselleni oireet. Mutta loppuviikosta uutta testiä jos ei satu sukulainen vierailemaan ennen sitä.

Nyt kyllä tuntuu siltä että menkat alkaa koska tahansa, alamasua nippaillee siihen malliin.
Jännittää!
 
Täällä dpo11/kp29, aamulla testattu davidin herkällä liuskalla negsu.
Jotenkin jo ihan varma fiilis ettei tärppi oo käynyt.. Masentavia noi negatestit!! :p
Vaikka liian aikaisinkihan mä testailen mutta hätähousukun olen....

JA PALJON ONNEA Sipsunen! :heart: Täällähän on alkanut tulemaan ihan roppakaupalla plussia, eks se kesä oo sitä hedelmällisintä aikaa..... ;)
 
oiskohan kp27 menossa dpo 8 ja tänään tuli taas testattua nega, oireita kyllä löytyis roppakaupalla!
rinnat olleet arat hiukan ( on kyllä ollut kierukankin kanssa ) huonoa oloa ajoittan (sitäkin ollut kierukan kanssa ) naama kukkii (sitäkin ollut kierukan kanssa ) mutta mahaa turvottaa ihan sikana,sellasta ei oo kyllä ollut,tätä jatkunut jo muutaman päivän putkeen. ja kierukan aikana ennen menkkoja saatto tiputella tms useita päiviä ennen kunnon vuotoa,nyt ei mitään eli kai sitä toivoa vielä on! mutta kiukuttaa yhtä paljon kuin päivää paria ennen menkkoja,tosin noilla nega testeilläkin on varmaan oma vaikutuksensa.. perjantaina ajattelin testata uudestaan jos tätiä ei kuulu..
 
LepikonHeta
Minulle voikin päivittää nyt sitten kp 1/28-32 ja yk2

Ei tiedä harmittaako vai ei. Täytyy nyt vaan asennoitua siihen, että huhtikuu on oikein hyvä kuukausi synnyttää. Lisäksi marraskuun ulkomaan matkalla on mukavampaa pienemmällä masulla. Mutta nyt kyllä vähän harmittaa.
 
kp 29/31-34 eli jännät hetket. En kyllä usko tärppiin, en tiedä miksi ehkä en halua pettyä.

Paitsi että lähetin äsken mieheni hakemaan raskaustestiä.. hehe.. ekaa kertaa. Vakuutin kyllä ettei kukaan varmasti ajattelekaan että se olisi hänelle :vampire:
 

Yhteistyössä