*Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

Hmmm... Itse käytin, Ansku, myös greippimehua kierron alussa. Ja vehnänalkioöljyn otin mukaan joskus 13.6. vaiheilla. En sitten kanssa tiedä, olisko niillä ollut jotain vaikutusta? :confused:

Itse olen lukenut niistä vain positiivisia kommentteja ja siksi otin käyttöön, mutta tiedä sitten noista! Onko muilla täällä kokemusta asiasta?

Toivotaan, että päästään Anskun kanssa kumpikin pian oikeille urille. Siis mieluiten plussaan tai sitten edes uuteen kiertoon. :D

Ja tosiaan Lily-Roselle tervetuloa myös!
 
Tervetuloa Lily-Rose:)

Mulla on maha nyt tosi kipeä :( En tiedä mitä meinaa, mutta kaksinkerroin vaunujen työntöaisassa roikkuen raahustin puistosta kotiin. Alavatsaan koskee niin vietävästi, alaselkäänkin sattuu. Muutenkin olo ollut kurja koko aamun. Vatsa ollut sekaisin ja jotenkin tosi mölö olo.

Iltapäivällä on sitten lääkäri, niin pääsee ainakin selvittämään onko mitään tulehdusta ja jos on niin miten hoidetaan. Plääh...
 
kp 19 menossa ja ovis menossa selvästi, itse tulen niin kipeäksi oviksen aikaan ettei se voi jäädä mitenkään huomaamatta..oon kyllä tosi iloinen että ovis tuli tässä kierrossa kun on kuitenkin eka kierto menossa kierukan poiston jälkeen!
 
No höh, kylläpä teillä ansku ja neitipippuri kierrot venyy.. Toisaalta toivoahan vielä on! Ja juu, itsekin olen taas toiveikkaana (ei kai sitä muutakaan voi..??). Noin viikko sitten bongasin siis oviksen tai ainakin luulen bonganneeni.. Maha oli kipeä ja turvonnut. Lähipäivinä olenkin sitten tietty kovasti toivonut jotakin merkkiä kiinnittymisestä ja eilen paperiin tuli ihan pikkutippa verta ja tänään kp 26/ ??) mahassa on nipistellyt lupaavasti. :heart: ??? Joopajoo. Ja noita "valepotkujakin", mistä täällä kirjoiteltu on ollut. Tosin niitä oli vielä enemmän viime kierrossa, josta ei tärpännyt (vaikka tietty silloinkin halusin uskoa niin). En todellakaan halua masentaa ketään ja jokaisen kroppahan on omanlaisensa! On tää vaan piinaavaa ja ihanaa yhtä aikaa. Voi meitä! ;) Halit koko porukalle! :hug:
 
Hei taas pitkästä aikaa! Oon lomaillut, ja nyt olikin paljon luettavaa. Onnea kovasti plussasta Olivialle ja kihloista LiLylle sekä tervetuloa uudet!

Täällä on ovishetket käsillä, ainakin pian. Rinnat on arat, mutta ei vielä mitään mahakipuja, nyt siis kp12, viime kierron oletettu ovis olis ollut kp13, ja siitä menkkojen alkuun meni 16 päivää. Eli saman kaavan mukaan joskus 21.7. kieppeillä jännitettäis seuraavan kerran. Ettäs tiedätte. :) Nyt kyllä teen parhaani, että ajattelen kaikkea muuta enkä pohdi ja laske päiviä sekä mieti tuntemuksia ja oireita jatkuvasti, menee muuten puoli kesää ihan sivu suun.. Ja tää palstahan on juuri oikea paikka hengailla jos noin haluaa tehdä..! :p

Flunssaa on mulla ollut molempien raskausten plussan tienoilla.Tällä hetkellä on ihan totistakin todellisempi kesäflunssa, yääääh! :(
 
neitipippuri Näin toivotaan!! :D

Loretta :D Niinhän ne väittää et toivoa niin kauan kunnes täti tulee RKTT!! :D

Meniki sit se päivittäminen vielä huomiselle, ei enää tänään ehdi! Saunaan mentävä, syötävä ja sitten töihin yöksi...taas! Onneks on viimenen yö! =)
 
Heippa kaikki ihanat naiset!

Oon ollut nyt taustalla jonkin aikaa. Vaikka en oo mitään tänne kirjoitellut, olen kuitenkin teidän juttuja lueskellut. Oli pakko pitää matalaa profiilia ja koittaa unohtaa yritys, koska seitsemän kuukauden yrityksestä huolimatta ei vauvaa alkanut kuulua. Lämpimät onnittelut teille kaikille, jotka olette täältä poissa ollessani plussanneet!

Tänään olen yövuoron jälkeen tuttuun tapaan lueskellut teidän juttuja. Mulla on nyt menossa kp 70. Pari päivää sitten tuli puuhailujen jälkeen hiukan ruskeaa vuotoa, mutta muuten ei ole mitään tapahtunut. Oon nyt aina välissä varalta testaillut, mutta negaa on näyttänyt. Tänään kuitenkin tuli ihana yllätys! Testiin piirtyi toinenkin viiva! Testinä toimi Davidin herkkä liuskatesti. Ajattelin käydä hakemassa apteekin oman testin ja testata vielä sillä varmuudeksi. Mulla on viikkonäytöllinenkin varastossa, mutta en sitä raskisi vielä käyttää. En voi uskoa tätä todeksi! Mies lähti just töihin ja jäin yksin kotiin menettämään järkeni! Oon niin onnellinen ja haluaisin vain kaikille kertoa uutisen, mutta parasta kai, että säilyy vielä meidän salaisuutena.

Nyt mieltä painaa se, että meillä oli lauantaina tuparit ja tuli ihan hyvin juotua. Tein silloin aamullakin testin, mutta tuli puhdas nega, joten uskalsin juoda. Luulin todella, että kierto on vain sekaisin. Olenhan joutunut terojakin sen vuoksi syömään. Tosin nyt ei ollut terot käytössä ja ehdinkin jo miettiä, että aloitan taas kun kierto näyttää venyvän. Onko teidän mielestä syytä huoleen?
 
Lilli88: Suuret onnittelut täältä! :heart: :hug: Ihania uutisia. :heart: Kyllä varmasti jotain siellä masussa on, ei siihen muuten tule toista viivaa kaveriksi ;)

Täällä omien laskelmien mukaan ois sitten dpo4. Tai ainakin sillä nyt mennään... On kiva että jonkin perusteella vois laskea millon vois alkaa testailemaan.
Kunhan vaan ilkeä täti ei löytäis mua.
 
Lilli ONNEA!!!!!!!!!! :heart: Täällä paukutellaan kp47...ja negaa pukkaa! Välillä on alavatsalla just sellanen tunne et mensut alkaa, mut ei sit kuitenkaan! Ja sit taas ei tunnu missään mitenkään oudolta! Ei sais, mut tuo siun juttu nosti toiveita aika ylös....yritän pitää matalalla ne! :D
 
Onnea Lilli88. Ihanaa lukea plussa uutisia :)

Täällä arvon milloin uskaltaisi testailla ekan kerran. Testit polttaa kaapissa ja nyt siis dpo9. Jos vielä huomisen malttaisin ja torstaina testaisin aamulla ennen mökille lähtöä. Järkevintä olisi kai koittaa malttaa perjantaihin saakka...

Eilen kävin lääkärissä ja hyvä, että kävin. Ei ole bakteeritulehdusta ja sain uudet hiivalääkkeet (suun kautta otettava). Se Canesten ei vaan sopinut ja pahensi oireita. Onneksi menin enkä hakenut sitä TA-lääkärin "arpomaa" lääkettä joka olisi ollut ihan väärä tässä tapauksessa.

Tänäänkin ollut ajoittain jotenkin etova olo, mutta ei kai tässä vaiheessa vielä voi olla vaikka sattusi raskaana olemaankin :confused: Luulen, että johtuu jostain syömisistä tai siitä että on ollut niin lämmin ilma... Silti toiveet tahtovat taas nousta.

Mä niiiiiin toivon ettei täti nyt tulisi, kun olisi ihanaa nauttia mökkeilystä ilman rättisulkeisia. Mutta jos se nyt armotta hyökkää, niin saanpahan nauttia lohdukkeeksi hyvää viiniä jota mies osti varastoon.
 
Ihanaa Lilli88, ONNEA! :heart: En usko, että viikonloppuisesta juomisesta oli haittaa, jos kerran silloin testasit vielä negan. Niinhän nuo viisaat sanovat, ettei alkoholi vahingoita lasta ennenkuin raskaus näkyy testissä. Eihän lapsi ole edes yhteydessä naisen kehoon ennen kiinnittymistään, jonka jälkeenkin kuluu vielä tovi, ennenkuin se alkaa saada äidistään ravintoa. Joten ole huoletta ja nauti tilastasi! :) Ja Sipsunen hyvä, ettei sulla ollut bakteeritulehdusta ja sait uudet lääkkeet, toivotaan, että ne tepsivät! Ja onhan mulla itsellänikin uutisia.. =) Malttamattomana testasin, kun tänään on mahassa möyrinyt ja juilinut ja ajattelin, että nyt on menkat alkamassa tai sitten tapahtuu jotain muuta. Tänään dpo 10 luulisin. Ja sain haamun!! Hailakan haamulaisen, mutta silmin erotettavan viivan kuitenkin, mieskin totesi hymyssä suin, että kyllä siinä jotain näkyy. :heart: Huh.
 
Onnittelut Lilli88 ja Loretta!
Täällä myös tänään plussattu =) ei tarvinnut edes epäiilä kun viiva oli reilusti kontrolliviivaa tummempi. Monena päivänä on tuntunut menkkakivut, mutta vuotoa ei ole näkynyt! joten toivotaan Ansku83 että sulle käy samoin. Ja tietysti teille kaikille muillekkin plussaa toivon.
 
Vau, miten paljon plussauutisia, ihanaa! Onnea siis Lilli88, Loretta ja Vattunen! :heart:

KyyneltenHymy, ei tosiaan vielä kannata toivoa heittää! :hug: Vaikka ymmärrän kyllä hyvin, itseäni masentaa jo vaikka on yk1, josta nyt kaiken järjen mukaan hyvin harva vielä plussaa...

Sipsunen, hyvä että sait lääkkeet ja pääset jatkamaan yritystä ilman noita riesoja. =)

Ja kaikille, joilla jännäpäivä lähestyy rutkasti onnea matkaan!

Omasta navasta sen verran, että testasin tänä aamuna Pregcheckin r-testillä negan. :mad: On siis kp 42 ja dpo15. Ei kyllä ole mitään oireita siitä, että olisin raskaana, eli se tästä kierrosta varmaan sitten. Mutta jos ei plussaa kerran tule, niin tulisi edes täti! Toisaalta pelottaa, kuinka äkäisenä se sieltä saapuu, kun kierto on näin pitkä. :x

Testaan nyt pe aamuna vielä, ja sitten la lähdetäänkin reisuun, joten en varmaan sitten about viikkoon testaile. Mun tuurilla täti pärähtää paikalle tietenkin just reissussa. :headwall: Mutta toisaalta pääasia, että tulisi, niin pääsisi uuteen kiertoon.

Mutta mua kiinnostaa kyllä tosi paljon Lilli88 sun tilanne. Oliko siis niin, että sulla ei ole ollut tossa välissä mitään vuotoja? Niin kuin Ansku sanoi, niin kyllähän tuosta toiveet nousee (vaikka ei pitäisikään)! :D Itse kun ajattelin, että täytyy tulla ensin uusi ovis, ja puolestaan että menkkojen täytyy välissä tulla ennen kuin voi tulla se ovis? :confused: Mutta tiedättekö mua fiksummat, että onko siis niin, että seuraava ovis voi tulla, vaikka välissä ei menkkoja olisikaan? Mutta ainakin Lillin tapaus todistaa, että pitkässäkin kierrossa voi tapahtua! Aivan mahtavaa!
 
Vattunen Onnea miljoonasti, ihanaa :flower:

Täällä testattu tyylipuhdas NEGA : / No, pieni toivonkipinä tietty voi olla olemassa, että nyt oli liian aikaista testata, mutta eiköhän tämä kierto ollut tässä. Jos tätiä ei kuulu, testaan varmaan vielä la tai su. Nyt elän kuitenkin negan mukaan ja nautin huomenna mökillä pari lasillista viiniä.

Taisi olla tän kierron saldo pelkkä äkäinen hiiva :( Olihan tämä tulos odotettavissa, sillä pms oireita alkaa olla ilmassa, snif... Nokka kohti uutta kiertoa nyt vaan ja paremmalla onnella :)

+++++++:whistle: teille muille
 
Viimeksi muokattu:
neitipippuri toivottavasti pääsisit pian uuteen kiertoon. Varmasti tosi hermoja raastavaa olla epätietoisuudessa kun kierto venyy. Musta tuntuu jo nyt, että pännii kun tässä hommassa ei voi tietää mitään etukäteen, vaikka mulla pitäisi olla kaiketi ihan normi kierto menossa. Hyvää reissua!

Mä menen nyt nuolemaan haavojani. Eiköhän se mieli tästä taas kohene. Tossa jo laskeskelin vähän seuraavaa kiertoa silmällä pitäen. Jos menee normisti, niin ovis aika ehtii juuri ennen miehen työreissua. Onneksi lähdetään huomenna aamusta reissuun, niin ei ehdi pyöritellä näitä. Tiedänpähän ostaa jättilastin siteitä kun mennään ostamaan ruokia reissuun.
 
Onnea kaikille plussanneille!! Ja tädin kohdanneille onnea uuteen kiertoon!

ON: Ei ihmeellistä, tuntemuksien mukaan ovis oli perjantaina. Kuin nopeesti voi oireita tulla jos on tärppi käyny? En kyllä usko että on tärpänny. Saahan nähdä tuleeko tästä normaalin pituinen kierto vai jääkö taas lyhyeksi.
 
Täähä nyt on varsinainen plussa kuukausi! Toisessakin pinossa oikein ropisee plussia! :D :heart: Alkaa vaan hiukka potuttaa tuijottaa noita nega testejä ja sit se sukulaisen samperi ei suostu tulee ku kerranki sitä oottais!!!
 
Miinä
Onnea plussanneille <3

Täällä toivo kaivossa ja usko hirressä :( tiputtelua alkanut ja on mieli tosi maassa..taisi toiveet olla liikaa oireiden mukana mutta miten ihmees saa odotukset vähemmälle??? Käynyt mielessä et lakkaa yrittämästä... mutta kuitenkin haluaa pitää kiinni siitä ajatuksesta ja toiveesta ja jännityksestä.. että persettää komeesti :/
 
Kiitos ihanat onnitteluista! :heart: Ja suuret onnittelut muillekin plussanneille! :flower:

neitipippuri Ei mulla tosiaan ollut mitään vuotoa välissä. Kierrot on menny aiemminkin ihan miten sattuu, mutta luulin itsekin, ettei ovista vois edes tapahtua. Näköjään voi! :) Tänään varmistelin Clearbluen viikkonäytöllisellä ja tulokseksi sain 2-3 viikkoa. Älä menetä siis toivoas!

Mut voi siirtää plussanneisiin ja yk on 7. Isot plussapuhurit kaikille tasapuolisesti! :)
 

Yhteistyössä