Taas täällä on uusia plussia, paljon onnea
Loretta ja
Vattunen!!! :heart:
Kunhan tuo plussa löytäis vielä minutkin...
ON: KP27 (dpo9?) ON jomotellut kyllä ankarasti oikeeta munasarjaa sekä myös vasentakin. Kyllä, mulla on ollut tätä muissakin kierroissa mutta ei todellakaan näin kipeitä, eikä usein, toissapäivänä tunnin verran kärvistelin kun ei meinannut jomotus ja viiltelyt loppua.
??? Mitäköhän lie. Toivottavasti ei mitään vakavaa, jostain luin että jomotukset ja kivut munasarjoissa voi tarkottaa myös kystiä yms..
Ja ovisliuskoja oon edelleen testaillut ihan mielenkiinnon vuoksi. Ja suht vahvaa viivaa on näyttänyt. Oviksen jälkeen ovistestit muuttuivat haamuiksi/negoiksi ja nyt taas muutamien päivien ajan kun oon testaillut niin suht vahvat viivat sieltä tulee.. Että mitäköhän toi tarkottaa vai tarkottaako mitään.
Luulin jo että nyt se ovis vasta tulee mutta tuskinpa kun tässä kolme päivää näyttänyt yhtä vahvaa viivaa (päiväpissasta) mutta ei kuitenkaan luettais ovisplussaksi.
Jänskää. Vaikka toisaalta ihan varma olo siitä ettei tärppi käynyt. Ei vaan jotenkin oo yhtään raskautunut olo.
Mutta aika on kyllä menny nopeesti, siitä on "jo" puol vuotta kun yritys aloitettiin... Ja ei oo vielä ainakaan epätoivo iskenyt.
LepikonHeta: jooo munkaan ymmärrys oikeen riitä noihin davidin ovisliuskoihin, että mikä on plussa ja mikä ei....
donnatestiä ovat jossain suositelleet, hintava mutta kestää pitkään..
Mamman muru: toivotaan että se vuoto olis just sitä itteensä.