*Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

Miinä
Tilasin toissa päivänä paketin Raskauskeijun sivuilta... nyt sit alan itse tikuttaa ovista vaikka sitä kyl meinasin etten siihen alkais :) Ne on noit liuskoi,.. en tie sit onko ne hyviä/luotettavia..
 
Heissan pitkästä aikaa :wave:

Oon ollu vähän tuolla taustalla. Lukenu oon kyl mutten oo jaksanu kirjotella :) aatellu ottaa vähän iisimmin ja vähän höllätä ko nuo hermot on välilä vähän liianki kireällä :ashamed: kauhia ressi-erkki ja luulen sen vaikuttavan tuohon raskautumiseenki.. dont know?
Siispä tää kierto ollaan menty vaan, ilman sen enempiä miettimättä :) En tiiä ees oviksen tarkempaa ajankohtaa,eipä tuu nyt turhaa sit mietittyä kokoajan et koska ne menkat tulee. Ja nii joo, piti niitä ovistikkuja tähän kiertoon hommata mut ne sit jäi, ehkä sit ens kiertoon! Kp 21/26-28 ois nyt et katsellaan mitä tuleman pitää :)

Plussanneille hirmusesti onnea!!!! :heart:
 
Paljon plussatuulia sinne kaikille jännäilijöille!! ;)

Päivällä tein ovistestin, plussaa näyttää. Heti perään oli tietty pakko dipata yks raskaustestikin, ei mitään. :|
Nyt on vasta kuitenkin dpo12... Jos sitä koklais aamusella uudelleen.
Jänskättää kyllä että mitä ihmettä tää vahvat viivat mun ovisliuskoissa mahtaa tarkottaaa.... :confused:
Yhden uuden "oireen" olen itsestäni tällä viikolla pistänyt merkillä, turvotus, syömisen jälkeen törkeä turvotus, vaikkei söisikään itseään niin täyteen... Mutta kipet jomotukset ja vihlonnat munisten kohdalla/alavatsassa on loppuneet...
 
Lily: Toivottavasti ne tarkoittaa tulevaa plussaa siihen raskaustestiin :p Nyt kovasti plussapuhureita sinne! Mullakin turvotti ja turvottaa edelleen vatsaa. Myös kaikki nippailut ja juilinnat loppuivat ennen sitä.

Tänään tein vielä yhden varnistustestin Apteekin omalla ja siirryn nyt tuonne toiselle puolelle. Käyn täällä kuitenkin vielä jännäämässä teidän puolesta. Kovasti plussaonnea teille kaikille.
 
Täällä kanssa kp 1/33-46: /
Ei voi mittään! Olin jo aika varma et tärppi käynyt:ashamed:
En tiedä si oliko se mun pieni vuoto sitä kiinnitysvuotoa, mutta mikäli olikin, niin tälle kierrolle ei sitten jäänyt matkaan ketään. Ikinä aikaisemmin ei mulla tollasta vuotoa tosiaan ole tullut...nytkin kkvuoto aika niukkaa, mut niin mulla aina on ollutkin. Ja kun oikein en vielä haluis tädin saapumiseen uskoa, ni oon tää vuoto on kyllä paljo niukempaa ku muulloin...No mut täti kun täti ja kipuilitkin on sen mukaset!
Et täällä siis uuteen kiertoon. Muistaakseni si Yk 5 lähti käyntiin. Yritän nyt tänne kierron ottaa iisimmin, enkä tikuttele (paitti ehkä käytän ne tästä kierrosta kaappiin jääneet jämätesti:p)
Mut parempia uutisia muille!Plussataan täälläkin ennemmin tai myöhemmin!
 
Onkohan tää kuinka aktiivinen ketju =)? Tuntuu että oon ainut joka roikkuu täällä, liekö syynä kesäloma ja jännitys kun kohta varmaan vois testiä tehdä :ashamed: Mä en kyl noista lyhenteistä käsitä mitään, en oo ennemmin täällä ollut koko foorumis vaikka yks lapsi jo ennestään mut sitä ei keritty yrittää kun napsahti yhdestä ainoasta kerrasta.

No kuitenki jätettiin ehkäsy pois edellisten oviksien olles jo oikeastaan ohi, nyt vois olla parempi tuuri kun koko kierron ajan ollu ehkäsy pois.. raskaus oireita on ainaki ollu ellei mulle sit oo yhtäkkiä iskeny joku pms, ainaki alaselkäkipu oli 3päivää aika paha vaikkei mulla yleensä selkä oo koskaan kipeä.
 
LepikonHeta
Mamman muru: tsemppiä myös sulle, uuteen kiertoon pää pystyssä :)

Plussatuulia testaileville. +++++

Princessa: ketju ihan aktiivinen, itse taustailen päivittäin. Välillä myös kommentoin. Ei ihan aktiiviseen ydinporukkaan kuulu, mukavaa jos muitakin tulee...

ON: kp 3/28-32 menossa ja vuoto jo hiipuilee. Kipeätä nämä menkat, en muistanutkaan :O Toiset menkat seitsemään vuoteen :) Greippimehut aloitin taas. Huomenna startataan matkaan, edessä viikonloppu rannikolla ja vähän risteilyä yms perheen kanssa. Jos sieltä saisi positiivista energiaa.
 
taitaa olla kyllä joku tulehdus mulla kun 4 päivää jumalatonta alavatsa ja selkä kipua :/ ja apteekin raskaustesti näyttää negaa eli viikot olis sen perusteella max. 3-4 eli ei pitäis varmaan olla mitää raskauteen liittyviä kipuja täs vaihees näin monta päivää..?
 
tässä aamulla tehtynä raskaustestiliuska, testiajan sisällä (kun testi oli vielä märkä) oli harmaa viiva nähtävissä, mutta nyt kuivuttua ei siinä taida olla mitään. :/
Joten kai tässä pitää alkaa taas odottelemaan menkkoja.
 
tänään aamulla testattu jälleen nega..kp 30 ja dpo 11.. mulla oli sama juttu kuin lily sulla, heti oli näkyvissä harmaa viiva,mutta kun testi kuivuu niin sekin haalenee..joten menkkoja kai tässä joutuu sitten vain odotella..
 
Lily: kattoitko 5min sisällä tuloksen? senhän jälkeen ne ei näytä oikein..

Huh, nyt kivut oikeestaan taas loppuivat. Hieman alaselkä välillä vihloo, kohdunsuu,nipukka vai mikä lie joka tuntu illalla kipeeltä nii ei enää oo kipeä. Ei tiedä soittaasko lääkärin vai ei. Olis varmaa pitäny säästää testi tähän aamuun kun tein sen paniikis eilen illalla.
Yks vaihtoehto varhasille kivuille olis kaksosraskaus mut siihe mahdollisuudet on niin olemattomat kun kummankaan suvus ei oo kaksosia..

Osaako kukaan sanoa mikä testi olis kaikkista herkin? eile illalla tein apteekin oman, jos tekis vielä herkemmällä uudestaan.. mä niin inhoon lääkäris käyntiä ja vakio tk on suljettu kesän :( pitäis mennä tympeeseen tk:seen jossa yleensä lähinnä ollaan joka asiasta mieltä et ei sua mikää vaivaa..
 
Heippa taas kaikille! Täällähän on tapahtunut paljon reissun aikana. Sipsuselle jättihalaus plussasta! :heart: Perässä toivottavasti tullaan...

ON: Sain sitten sukulaisen mukaan matkalle, eli maanantaina täti suvaitsi saapua (vihdoin!) visiitille. Ei harmittanut niin paljon kuin olisi kuvitellut, sillä olin vain helpottunut, että uusi kierto alkoi. Tuon ekan pituudeksi tuli siis 46.

Täällä nyt kp5/??-46 ja yk2. Oli yllättävän ystävällinen täti tällä kertaa, ei kipuja, ei päänsärkyä. Tosi yllätys! Pillereiden aikaan oli paljon pahempi.

Ajattelin, että tässä kierrossa en vielä tikuta ovista, mutta jos yk3 mennään ensi kuussa, niin sitten aloitan testailun.

Meitähän taitaakin olla tässä aika monia kierron alkuvaiheessa olevia. Sitten päästään jännäilemäänkin yhtä aikaa! Täytyy nyt toivoa, että tämä kierto olisi järkevämmän mittainen kuin tuo eka, huh! :D
 
Princessa: Joo heti aloin kyttäämään sitä liuskaa kun olin dipannut (eli 5min sisään) ja kyllä siinä jotain viivaa oli, jotain harmaata ja todella haaleea.. Mutta ei siinä testiajan jälkeen mitään ollut enään nähtävissä tai siis silloin kun testi oli jo kuivahtanut.. Äsken vielä kertaalleen kävin kurkkaamassa sitä aamuista liuskaa minkä jätin lavuaarin reunalle; NEGA.
Ja mä oon ymmärtänyt että jos on plussa /haamu niin sen ei pitäis kadota siitä testistä mihinkään?!

marica30: hui, vai tekeekö nuo liuskat aina tota samaa..Millä testeillä oot testannut? Itelläni noita davidin liuskoja, raskauskeijun sivulta tilattuja...
 
Lily Mulla oli eka haamujen haamu juurikin harmaa hailakka viiva/ viivanpaikka. Mulla ei ole ikinä tullut kyseisiin (David) liuskoihin edes sitä jos ei ole ollut plussa tulossa. Pidän peukkuja!

neitipippuri Kiitos onnitteluista ja onneksi pääsit uuteen kiertoon. Jospa se olisi nyt se tärppikierto.

Princessa Eikös Clear bluen plus ole herkkä. Ainakin siinä sanotaan, että voi näyttää raskauden jo 4 vrk ennen kuukautisten alkua.
 
täällä yritellään nyt kuitenkin niin välissä ettei tikutella ovista. tuntui aijemmin etä järki menee kun piti testailla niin ahkerasti. näinäpäivinä ovis ehkäpä kuitenkin on. torstaina oli siihenmalliin mahakipua että varmaankin liitty ovikseen. Eipä tuohon kourostavaan/supistavan tuntuiseen kipuun itellä ole muuta selitystä. itellä se kestä ihan vaan hetken just yhtenä päivänä kuusta mutta käy kyllä tosi kipeetä.
 
Heippa kaikille!!

Pitkään aikaan en ole kerennyt tänne kirjoittelemaan, olen aina silloin tällöin käynyt lukemassa juttujanne :) KM oli silloin pari kuukautta sitten, väliin kerkes tulee yhet menkat ja nyt viime pe plussasin :) Haalee viiva, mutta silti olen aika positiivisella mielellä. Toivottavasti tämä nyt sitten pysyisi kiinni <3
Plussatuulia kaikille ja ihanaa kesän jatkoa!!!
 
Onnea Nippe78, nyt vaan tarrasukkia :heart:

Tänään kp 34 / 30-33. Oireita oli ainakin korvien välissä jossain vaiheessa mutta hävisivät. Testaillut puhdasta negaa kuten myös perjantaina herkällä testillä. Lähdin sitten vähän humputtelemaan pe illalla kun otti kaaliin :D Mutta siis tätiä ei näy, täytyy vissiin käydä ostamassa testi tuossa päivemmällä.
 

Yhteistyössä