*Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

marica30: toivotaan et ne sun harmaat viivat alkais saamaan pikkuhiljaa väriä! :heart:

tän aamuinen, nega. tai ainakin ite tulkitsen sen niin. vaikka auringon valoa vasten yritin tiirailla, ja olin nähtävissä ehkä jotain viivan tapaista... tuntuu että alan jo kuvittelemaan viivoja noihin liuskoihin...
Se olikin viimenen liuska. Joten nyt vaan odotellaan tätiä. Toivotaan ettei tää kierto venyis ylipitkäks.. :( Välillä on kyllä tunne että ovuloinkohan mä ollenkaan...
 
Kyyneltenhymy, itse pyrin luottamaan tässä (loma)kierrossa myös joka toinen päivä -taktiikkaan (mikä meillä nyt on ollut tiheytenä aiemminkin, siis ehkäisyn kanssakin). Eipä pitäisi oviksen päästä livahtamaan ohi. Tosin kp7 vasta täällä... No, ainakaan työvuorot eivät tahtia haittaa, joten täytyy toivoa, ettei ihan megapitkä kierto olisi (taas).

Tsempit loppukierrossa jännäilijöille, Lily ja Marica ainakin. Tuokaapas meille hyviä uutisia! :)

On se kyllä kumma, miten tämä vauvajuttu valtaa jatukset oli mikä kierron vaihe vaan. Ja minä kun ajattelin tosiaan "ottaa rennosti". No, helppohan se oli ajatella ennen aloitusta... :D
 
Nonni.. siispä kp 34 / 30-33... Kiitos vaan täti kun annat odottaa itseäsi, nimittäin cb:n testillä vetästiin nega tänään päivällä.

No mutta tässä odotellessa, kertokaas omia kokemuksianne "yrittämisestä".. Oletteko sen jälkeen jalat kohti kattoa jne vai miten? Ja tikittääks munakello merkiksi monelta pitää taas heilutella peittoja että pikku-uimarit on parhaassa latingissa? :D
 
kp 33 tänään,täti ei oo tullu kylään, muutamana päivänä on ollut kyllä menkkajomotuksia mutta ne menee ohi hetken päästä aina..rinnat on kipeytyneet kovasti myös..sen tiedän että ovis oli mulla vähän myöhemmin että välttämättä täti ei oo pahasti vielä myöhässä. ja eka luomukierto voi toki tehdä tepposetkin..joutuu kai vielä lähipäivinä kerran testaamaan jos tätiä ei kuulu..

mukavaa päivänjatkoa kaikille!!
 
haluisin liittyä mukaan. eli minulla on poika joka on syntynyt 11/09 ja nyt kauhea vauvakuume ollut jo muutaman kuukauden. Olemme myös päättäneet mieheni kanssa nyt alkaa yrittämään toista lasta.
ainoa ongelma on, että minulla on todella epäsäännölliset kuukautiset. eli nyt kp 29/?. onko kenelläkään vinkkejä että saisin kuukautiset tulemaan??
 
Täälä on jotenki nii haikea maanantaifiilis ettei tosikaan.. :confused: Usko nollissa ja sitä rataa. Eilen illala tuli kaverilta kuvaviesti plussatestistä, onnea hälle :) maaliskuussa jätti pillerit pois ja nyt on sitte paksuna, miksen minäki..voe voe. Toinen kaveri sai tytön kuukausi sitten ja veljelle tulee vauva marraskuussa, vauvojavauvoja joka puolella :whistle:
Oishan nuita tieten oireita tääläki, yritän vaan olla niitä liikaa miettimättä :D ->tissit ollu useamman päivän hellänä vaikka neki on tosi harvoin kipeät, ei ees menkkoja ennen aina.. ja aivastuttanu, villasukat aamula piti jalkaan laittaa ko paleli muka! Ja lauantaina sain ihan järjettömän raivokohtauksen ukole, ihan itekki säikähin että mitä nyt tapahtu :LOL:
Mutta tällä hetkelä tuo maha on sen verran "menkka kipeä" etten usko muutako tätin tuloon :headwall: sitä odotellessa..

funny87 Tervetuloa joukkoon! :)
 
Nippe sinua oon tainut unohtaa onnitella plussasta :ashamed: Mutta nyt!! Toivotaan et pikkunen pysyy matkassa ja oikeen paljon onnea! :hug:

Tänne ei juuri mitään.. Sais nyt tulla se loppukierto nopiasti nii ei tarvis miettiä riittikö yritys! Onneks lähetään reissuun, ajatukset on sitten muualla :)
 
LiLy_ peukkuja =) ja funny87 tervetuloa!

kp 35/30-33, eikä tädistä tietoa. Alavatsaa kuumottelee eli ihan menkkaoireita ollut jo pari päivää tosin. CB:n testillä aamulla nega, mutta nyt kun googlettelin muiden kokemuksia niin itseasiassa aika moni saa plussatuloksen esiin vasta myöhempinä kiertopäivinä.. Niin yksilöllistä miten hormonit hyrrää.

muoks. on muuten ollut pari päivää aika etova olo, etenkin eilen tuli pari kertaa sellainen yökötys. Lämmöt myös koholla 0,7 astetta, tämä on ihana uutinen miten päin vain koska mun normaalilämmöt on 35,3 josko olis tasaantuneet siihen 36... :D
 
Viimeksi muokattu:
Miinä
13/29 ja negaa näytti toissapäivänä... ovista pitääs alkaa tikuttaa ja pitääsköhän sitä testailla josko plussaa näkyis :confused: emmää tie,.. vähä sellain mitää sanomaton fiilis apuuva.
 
funny87: Tervetuloa mukaan kuumeilemaan :)

marica30: Voihan tässä käydäkin niin hyvin että ovis on ollut sen verta myöhemmin että testi ei vielä näytäkkään mitään. ;) Tsemppiä ja toivotaan että se olis sitä itteensä.... :heart:

Pipsapippuri: etova olo ja lämpöjen nousu kuulostaa hyvältä. Voi kumpa saatais roppakaupalla lisää plussia kehiin.... :)

Nyt pikaisia plussia kaikille. :heart:

Täällä kp 35, ei merkkiäkään tädistä eikä kyllä mistään muustakaan. Testiä en ole tehnyt, enkä teekkään vähään aikaan. (...tai ainakin yritän olla marssimatta apteekkiin ostamaan testiä :LOL: )
 
Pipsapippuri: etova olo ja lämpöjen nousu kuulostaa hyvältä. Voi kumpa saatais roppakaupalla lisää plussia kehiin.... :)

Nyt pikaisia plussia kaikille. :heart:

Täällä kp 35, ei merkkiäkään tädistä eikä kyllä mistään muustakaan. Testiä en ole tehnyt, enkä teekkään vähään aikaan. (...tai ainakin yritän olla marssimatta apteekkiin ostamaan testiä :LOL: )
Njoo, mutta äsken apteekin testillä nega.. kp 36.

Siis oikeasti, jos nämä ei ole raskausoireita niin passitan itseni hattelmalaan. Yököttelee vähän väliä, vessassa saa hypätä kanssa ihan koko ajan, alavatsa on "täysi" ja etenkin eilen kun ajeltiin kuoppaisella metsätiellä niin oli pikkusen epämukava olo.. Mittasin lämmöt niin noussut edelleen.. 36,6 :x (normilämmöt mulla 35,3, oliko eilen 36 ja nyt siis tuo..), tulin kyllä suihkusta hetki sitten nostaisiko se lämpöä hieman? .. muokkausta sen verran että mun vasen kainalo on raskaana, oikean lämmöt 35,8. :kieh:

Ja joo, tarjoan kahvit LiLy_ jos pysyt apteekin ulkopuolella :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Voisin sanoa olevani jo kateellinen kp ykkösläisille.. Nimittäin onpa hienoa kun itsellä kp 37 menossa, ei menkoista tietoakaan ja kaikki testit cb:a myöten näyttää negaa. Olis tuossa mm. omat synttäriyllärit (en tiedä mitä tuleman pitää, eikä huvittais niuhoilla että juu pitäkää skumppanne koska mun kierto vittuilee mulle ja saatan olla ehkä raskaana.. tai siis en ole mutta menkkoja ei ole. Ai ette ymmärrä..) ja yhdet polttarit viikonloppuna.. :kieh:
 
LepikonHeta
Pipsapippuri: Onpas ilkeämieliset menkas sulla. Tai sitten oikein hyvin muhiva raskaus :D Toivotaan ratkaisua asiaan pian :)

Täällä päin pitäisi huomisaamusta (kp10) aloittaa ovistestien tekemiset. Toivoisin saavani bongattua oviksen. Ehkä eniten siksi, että tietäisin ovuloivani. Toki odottelen myös raskautumista ;), mutta on aika inhottavaa olla tiemätön siitä palautuiko hormoonitoiminta miten hyvin kierukan poiston jälkeen. Koitan kovasti esittää huoletonta, mielessäni puren kynsiäni. Ja juon greippimehua :D
 
Pipsapippuri: Meillä onkin ihan samat kiertopäivät meneillään, täällä myös kp37, eikä merkkiäkään menkoista eikä kyllä plussastakaan. Tähän asti näyttänyt pelkkää negaa, viimeeksi testasin muutama päivä sitten...
Taitaa taas venyä tämäkin kierto... : /
Mulla sekoilee kyllä kierrot ihan kiitettävästi, viime kierto kesti sen 19 päivää....

_TiNy_ ja marica30 tätipahoitteluni, plussarikasta uutta kiertoa. :hug:

LepikonHeta: Ovisplussia puhaltelen bongaajalle :) Mä oon myös tässä muutamat kuukaudet jo miettinyt tota greippimehun aloittamista, mutta en oo ainakaan vielä saanut aikaseks... Jospa seuraavalla kauppareissulla tarttuis mukaan.. Paljon sitä pitäis päivässä litkiä? Itse en siedä greippiä ollenkaan, greippilimua joskus maistanut (mikä varmasti vielä juotavampaa kuin itse mehu?) niin hyi, ei oo yhtään mun mieleen!!
 
Funnylle tervetuloa joukkoon ja Kyyneltenhymylle hyvää matkaa! Tuo sitten tosiaan plussauutisia tullessasi. ;)

Lily, itse join ekassa kierrossa greippimehua, mutta Ansku oli kuullut, että se venyttäisi kiertoa, ja minullahan sattuikin 46 päivän kierto, joten siitä säikähteneenä en ole tässä kierrossa juonut. Mutta lasin tai kaksi otin silloin päivässä. Nyt otan teelusikallisen vehnänalkioöljyä/päivä, kun siitä olen kuullut paljon hyvää.

Muuten, Ansku, huhuu, mikä on tilanne, pääsitkö jo uuteen kiertoon?

Pipsapippuri ja LepikonHeta, itse aion myös ensi kierrossa aloittaa tuon oviksen tikutuksen, jos ei tästä tärppi käy. Nyt vasta kp11, joten ovista odotellessa. Eikä minkäänlaista hajua, milloin se voisi tulla... :p Olen itse asiassa pohtinut, että se saattoikin viime kierrossa tulla vasta viikko ns. oireiden jälkeen. Näin on ilmaisesti joillekin muillekin käynyt palstojen mukaan. :confused: Ei kauheasti helpota kyllä asiaa. Itsekin yritän muka ottaa rennosti, vaikka oikeasti haluaisin raskautua HETI. :rolleyes: Aurinkoista tulevaa kesäviikonloppua kaikille!
 
Heippa!
Minäkin haluisin nyt liittyä tänne :wave:

Elikkä kp 7/28 ja yk 1

Pillerit nyt jätetty ja ensimmäinen kierto menossa ilman mitään hormoneita :)

Hieman taustatietoo itsestäni..
Edellisessä suhteessa 3 raskautta ja 3 km..
Nykysessä suhteessa nyt tultu siihen vaiheeseen että mikä ettei sellainen pieni vauveli olis mukava tulokas..
Pieni pelko persiissä kyllä on että mitenkäs nyt käy jos sieltä se plussa tulee..:|

Noh, kunhan se plussa on silmien edessä niin sitten voi vasta alkaa murehtiin noita asioita.. kyllä ne oli sellaisia kokemuksia ettei enää haluaisi niitä kokea eikä kellekkään muullekkaan niitä haluaisi..

Ovulaatiopäiviä en ole ikinä laskenu, ja alkuun ainakin mennään niin että ainakin joka toinen päivä touhuillaan.. :)
 
LepikonHeta
LiLy: Greippimehua (sitä Valion vahvaa :) ) sanovat, että vähintään kaksi lasillista päivässä pitäisi juoda. En tiedä onko itsellä vaikuttanut mitenkään. On varmaan niin sekaisin vielä nämä hormoonit kierukan poiston jälkeen. Mutta yrittänyttähän ei lanniteta :p

On se pitkä tämä kuukausi... Vaikka vielä pari päivää ovulaatioon aikaa :)
 

Yhteistyössä