*Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

LepikonHeta
On se vaan NIIN ihmeellistä, että kuukautisten alkaessa sitä on valmis laittamaan romukoppaan koko raskausjutun. Sitten ovulaatiota odotellessa menee viikko. Ovulaatiota pari päivää seuraa. Ja siitä lähtien 2 viikkoa koittaa uskotella itselleen ettei ole raskaana vaikka tulkitseekin kaikki oireet raskauden aluksi. Hmph, vaikeeta olla vaan :)

Mun päivitystiedot kp 16/27-32 ja yk 2

Ai niin, tietääkö kukaan kuinka kauan siittiöt uivat perille, siis kohdunsuulta munatorveen odottelemaan?
 
Ja täällä ois meneillään kp3/29-33 yk5 ikää on kertynyt mittariin 38.v ja ennestään on 3 lasta, -00,-07 ja-09.syntyneet...:heart: nyt vielä toiveissa pikkuinen vaavi tännepäin:D vitsi ku äsken jo yritin kirjoittaa tänne ni koko netti meni poikki:mad: ja taas kirjotellaan kaikki uusiksi... Tsemppiä kaikille kuumeilijoille:wave: ja onnea kaikille plussanneille:flower:
 
Mulla ois nyt kp 15/24-26 ja yk vois olla 3. Ikää mulla on 21 vuotta ja ennestään on päiviämme sulostuttamassa 04/09 syntynyt tyttö.

Taas alkaa piinapäivät.. Peitot on kyllä ahkeraan heilunu, saa nähdä tuottiko tulosta. Ovulaation ajankohdasta ei ole kyllä mitään hajua, mutta luultavasti se on jo ollu..
 
Mulle voi laittaa sitte kp 10/26-28 ja yk 7
Oo kyl yhtään varma enää nuista yrityskerroista, niitä vissii ihan liikaa :D

Itestä vielä sen verran et tilasin ekat ovistestit ja kohta alkas tikuttelu =) tuskin otan tavaksi, aattelin lähinnä sitä et tietäs nuitten oireitten perusteella sit et millon se ovis oikeasti on. Oireita tiirailemalla voi vaan arvailla et millon se tapahtuu, mut nyt jos testeillä löytäs sen huipun sit :) aika sekavasti selitetty mutta toivottavasti tuosta nyt jotaki ymmärtää :LOL:
Ja nii joo, ostin mie niitä vitamiinejäki jotka hyviä yrittäville, oottaville jne.

tuosta petihommista vielä, meile käyny ainaki pari kertaa sillai et edellisen päivän petipuuhat ei oo "riittäny" :confused: niinkö nyt viimeks, tais olla sunnuntaina ko pupuiltiin, sit ti iltana. Menkat alko (kahen viikon päästä) ma-ti yönä, eli ovis siis tiistaina. aika jännä, kai se on nii yksilöllistä. ja eihän se oikea ajotuskaan aina sitä meinaa että heti tärppää, mahollisuudet vaan on paremmat :) Täsä siis nyt mennään joka-toinen-päivä ja jos sen oviksen löydän ni sit tulee varmaan lisäpäiviä :D

Muuten, millos se syksy sitten alkaa?! syyskuun jälkeen? kohtahan täsä pitää pistää pystyyn uus ryhmä, plussataanko sitten ennen joulua? :D
 
kp29/30-33......22v......yk3.............2.lapsiTänään tuli lusikallinen verta, liekkö alkamas menkat tai röörit oikuttelee omiaan ?! :D Aamulla ehkäs testaan. Mutta luen teijän jutut paremmalla ajalla, nyt pääsin vasta koneelle ja kotiuduttiinkin vasta täs illalla :)
 
Ei oo totta.. tein aamupissasta pregchec- liuskatestin ja sain omaan silmään niiiiiin haamujen esi-esi-esi-äidin, että arvelin todella kuvittelevani vain.. En saanut mielenrauhaa vaan kävin ostaa first signal- kasettitestin ja sain hailakan haamun, mutta tihrustamatta siinä on haamujen haamu :O Siis ei nyt uskalla kyllä mitään vielä on tosi haamu tuo.. Maanantaina testaan jos ei menkat ala, mulla on menkkamainen ristiselkä kipu ollut 3 päivää, että kyllä odotan edelleen niitä menkkoja, en voi uskoa tätä..
 
Josefia
Toivotaan että viiva vahvistuu :hug:

Täällä tullu taas tuhrua yön aikana..ja taas aamulla ei tullu.. outo juttu kun välillä tulee ja joskus on parikin päivää ettei tuu..
kiukutteleeko kroppa kummissaan kun ei hormoneita saakaan :confused:
kp 14/28..
onhan tässä tosiaan eka kierto vasta menossa joten voi hyvinkin johtua juurikin tuosta..
 
Josefia toivotaan et viiva siel vahvistus :)

Tääl ei oo vuoto tullu enempää, valkkaria vaan tosi paljon. Aamulla testi näytti puhtaan negan, ei auta kun ootella vuotoa! Mietin kyl tuos et nyt on tasan viikko viime petipuuhista, oiskos ovis ollukki myöhemmin ja kiinittymis vuotoa :confused:
 
LepikonHeta
Josefialle peukkuja viivan vahvistumisen puolesta :flower:

Taas kärvistellessä piinaviikoilla on yhä vakuuttunempi olo siitä, että pitäisi olla joku keino selvittää tuo onnistuminen aiemmin. Kaksi viikko voi tuntua LIIAN pitkältä ajalta |O Vaikkakin ajatus ihan tyhmä kun voihan kuukautiskierto olla erinäisistä syistä itsessäänkin parikin kuukautta. Juu, ehkä pitää vaan malttaa mielensä. Ei ole kyllä yhtään raskautunut olotila, kp 18 menossa ja enempää ei voi tehdä raskauden eteen kuin mitä on tehty.

Jostain muistan lukeneeni, että onnistuneen ovulaation ja oikea-aikaisen yhdynnän (normaalisiittiöillä) yhdistelmäkin takaa vain 20 % raskausmahdollisuuden. Eli vaikka ovulaatio tapahtuisi ja siittiöt olisi normaaleja ja oikeassa paikassa oikeaan aikaan ei tuo mahdollisuus ole mikään iso?
 
Josefina täältäkanssa toivotuksia vahvemille viivoille =)

KyyneltenHymy saattaa ollakin kiinnitys vuotoa peukutpystyssä täällä:wave:
minulla ei ole aikaisempien raskauksien aikana tullut kiinnitysvuotoa, kiinityksen aikoihin on ollut vaan viiltävä kipu jommallakumalla puolella alavatsassa. Täällä kun mennään vasta kp5 eteenpäin niin saa vielä reilun viikon ootella ovista kylään...
 
En voinu laittaa roskiin tuota testiä, äsken katoin niin selkeämpi se nyt on kun aiemmin,mut eipä sillä väliä, testiajan sisällä kuitenkin tullut hailakka haamu.. Jännittää ja maanantaihin pakko oottaa.. Tuo on kai herkkyys 10 ja mulla on enää yks pregchec liuska jäljellä ja se on kai herkkyys 25?? Toivottavasti saan maanantaina kunnon tuloksen silllä jos ei sit menkat ala vielä..

Plussatuulia:)
 
LepikonHeta
Funny87: Aloitin itse Multivita:raskaus ja imetys - monivitamiinitablettien syömisen heti kun päätimme aloittaa lapsen tekoa. Siinä myöd foolihappolisä mukana. Foolihappoa suositellaan aloitettavaksi viimeistään raskauden alussa, mutta sitä voi ottaa jo raskauden suunnitteluvaiheessa.
 
Miehelle eilen näytin sen testin, sanoi, että joo onhan siinä jotain :) Maanantaihin nyt jännätään sitten vielä :) Ja kävipä vielä niin, että jos ei nyt tärppi käykään niin kuulema voidaan aloittaa yritys ihan tosissaan :heart: Taisi tämä haamulainen saada miehen "vauvakuumeen" nousemaan :rolleyes:

Ai niin mulla tuli tänään oksennus kun pesin hampaita ja siitä seurasi kauhea repäisykipu:x Siitä n. tunti niin yskiminenkin sattui.. Jospa tämä nyt olis sitä ittiään:)
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille! Vieläkö mahtuu joukkoon yksi (krooninen?) kuumeilija :)
Haaveissa on aina ollut neljä lasta, mutta jo synnärillä tuli tunne, ettei tämä voi jäädä tähän.
Imetyksen takia menkat pysyneet poissa, mutta viimein täti kurvasi punaisella ferrarillaan ja tilasin säästöpakkauksen ovistestejä. Aikaa ei ole hukattavaksi, koska kello tikittää hurjaa vauhtia ;)
Eli olen 39, 5. haaveissa 14-, 12-, 7- vuotiaiden ja pian kymmenkuisen seuraksi. Kp on 6/?? ehkä 27-29, voi olla että imetys vielä sotkee ja yk1 lähti käyntiin :)

Foolihappoa olen napsinut jo usean kuukauden ajan. Tällä hetkellä syön 1mg:n vahvuisia ja raskauden alettua olen vaihtanut 5mg:iin. Suositushan olisi täydentää varastoja noin puoli vuotta ennen toivottua raskautta, varsinkin jos kuuluu riskiryhmiin. Foolihappo on erityisen tärkeä alkuraskaudessa
 
Mun oleskelu täällä jäi lyhyeksi! Sain plussan lomalla, ja olen todella ihmeissäni! Yk 3 ja kun kiertokin oli kierukan poiston jälkeen vain 23 päivää! Sain negan sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa, plussan 3 päivää myöhemmin :) la on n. 24.3! Paljon plussatuulia kaikille, ja toivottavasti vauva pysyy matkassa!!
 
täällä ilmoittautuu myös yksi uusi kuumeilija mukaan! :)

elikkäs ihan ensimmäinen lapsi toiveissa ja yk2. kp 3/31..

ja minulle kun ei koskaan pitänyt tulla vauvakuumetta.. :D mutta päätettiin tässä että "tulee jos on tullakseen.." ja kas kummaa: heti nousi "kuume" ;)
 
LepikonHeta
Oi, ONNEA Maisalle :flower: ja mausasukille :)

Jospa sitä joskus perästä... Ensi viikonloppuna jos oikein malttamaton on niin voisi itse testailla. Kivaa, että kierukan poiston jälkeen raskauduit noin nopeasti, jos sitä toivoa itselläkin sitten olisi =)

ps. oliko mitään ennakko-oireita, joiden perusteella olisit jo epäillyt raskautta.
 

Yhteistyössä