*Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

Onnea Maisa :hug:

Tervetuloa uusille :wave:

Mä oon ihan sekasin! Tein aamulla davidin testin ja voi jeesus! En tiä oonko nukkunu vai mitä :headwall: Otan purkkiin pissiä ja dippasin siel, sitten aloin kahtoa et väriä alko tuleen ja eka tuli hormooni viiva, mut se lähti pois ja siirty tavan viiva paikalle. Otin testin mukaan ja menin kellon kanssa oikeen sänkyyn kahtomaan ja 5min kohalla oli kaks viivaa testissä, herätin miehen ja käskin käydä vessassa ja pyyhkiä rähmät pois silmistä, mulla ois näytettävää. Mies tulee vessasta ja testissä on vaan tavanviiva jäljellä! :confused: Nyt en tiä oliko unta, ei musta koska valvoin testin teon jälkeen ainaki tunnin! Pitäsköhän laittaa palautetta oikeen firmalle tuosta testistä!?
 
Kiitos onnentoivotuksista!
Mulla ei ollut oikeen mitään ennakko-oireita, paitsi jumalaton pissahätä koko ajan...Luulin kuitenkin että se johtui siitä että olimme Espanjassa lomalla ja join kuumuuden takia tosi paljon vettä.
Ja siis sain cb:llä roskishaamun päivää ennen menkkoja, negan menkkkapäivänä ja vasta sen jälkeen tuli plussa kun olin odotellut n. 3 päivää!
Olen todella yllättynyt että raskauduin näin nopeasti, mutta kiva yllätys tietysti :) tsemppiä kaikille kovasti!
 
maisalle onnea :)

Ja kyllä vaan selkeä plussa tänään jo aamulla testiin :) Ostin huomista aamua varten prismasta pregchec liuskoja niin siinäpä oli 2 samassa paketissa :) Toiv. kaikki menee hyvin :) Laskettuaika olis 9.4.12 :heart:

Plussatuulia kaikille :)
 
LepikonHeta
Oi onnea plussaaville vielä kerran :flower:

Täällä on koko päivän ollut sellaista vihlovaa häpyluukipua (ihan kuin raskaana ollessa liitoskivut) ja lisäksi ihan kuin "kohtu olisi kova pallo". Sellanen kai menkkamainen olo. KP 20/28 ja kierto on kyllä ollut aina niin tasainen ettei näin aikaisin pitäisi menkkojen tulla. Lisäksi sain viime maanantaina vahvan ovisplussan testiin ja yhdynnät oli ihan täsmälleen oikeissa kohdin... Olisiko se sitä.... kiinnittymisyritystä :confused:
 
Minäkin haluan mukaan joukkoon iloiseen!:wave:
Toi kakkosta toivovien pino on ihan kuollu, kun kukaan ei juurikaan kirjottele sinne.

Täällä siis esikko 11/10 ikää 25v. yk1 ja 15/28 luultavasti. Ekat menkat synnytyksen jälkeen sain aikasiks pitämällä imetystaukoa ja nyt kun alotin taas niin toivossa on hyvä elää ettei tää imetys enää ehkäsis eikä estäis ovulaatiota :)) meillä siis ollu pelkkä imetys ehkäsynä ja näköjään toimii liiankin hyvin :D

Tsemppiä kaikille plussaajille!
Itellä on ens kuussa jännät paikat kun nään tuleeko se täti vai jäikö taas pois imettyksen tai raskauden takia:)
 
Ihanaa, plussauutisia! Paljon onnea! Ja uusille tietenkin tervetuloa joukkoon. :heart:

Tänne ei kuulu oikein mitään. Kp21 ja oviksesta ei hajuakaan. Toivottavasti ei ole luvassa yhtä pitkä kierto kuin viimeksi... :/ No, nyt ei ole ainakaan ollut niitä ihme möyrimisiä mahassa, joita ekan pillerittömän kierron aikana riitti lähes joka päivälle.
 
joops perjantaina alko sit suunnilleen ajallaanki vuoto, että näin. tympäsi tänäänki töissä kun eräs tokaisi mulle että eikö lapselle olisi aika tehdä jo pikkusisarus..... niinpäniin oliski noin yksinkertaista.
 
heibodei :)

kertooka mulle ku mun menkkakierto on vähän epämääränen nyt viimeaikoina 28-34 ja tein ovistestin joka näytti haamua.. ja nyt ihan sellanen outo tunne koko ajan. koko ajan siis vähän niinku märkänä ja tulee valkovuotoa. voiko mulla tulla nyt jo ovulaatio?? :eek:
 
funny eiks ovistestiin piä tulla oviksen aikaan yhtä vahva viiva kun kontrolliviivaki (vai miks sitä sanotaan)? Näin uskon lukeneeni asiasta, itellä ei kokemusta.

Tääl taitaa olla kp1, annan varmennuksen illal. Nyt vaan vuotoa pyyhkies ja veristä limaa vain.
Nyt on kyl usko raskautumiseen NOLLA!
 
Onnea plussan saaneille!! :)

Mulla on menossa kp 19/24-26. Alavatsaa vihloo silloin tällöin ja repäisykipujakin on ollu jopa niin että ei ole hetkeen pystyny liikkumaan.. :/ Rinnatkin tuntuu olevan hieman arat.. Mutta raskautumiseen en usko ennen kuin joskus on ne kaksi viivaa testissä.. :D
 
Mulla tän aamu pregchec testi näytti edelleen plussaa mutta oli haaleampi kuin eilen:| En tiiä mitä tuosta nyt ajatella.. Eihän minulla ole kuin vasta rv 4+0, mutta pitäis kai sen vahvistua eikä heiketä tai ainakin pysyä samana.. Auttaskohan jos käyn ostaa viikko näytöllisen glearbluen tai jotain.. Tosi inhottavaa tällainen..
 
Ihania plussauutisia täällä!! :heart:
Onnittelut Maisa77 ja Josefia !!!! =)

puskajussi, lenkkari ja hipsu86 tervetuloa joukkoon iloiseen! :)

KyyneltenHymy: no joo ei ne testit noin sais huijata! mutta periaatteessa testin ohjeiden mukaan ne liuskat pitää katsoa 5 min sisällä ja heittää roskiin, eli jos siinä on ollut 2 viivaa tuolloin niin ohjeiden mukaan sinun kuuluisi olla raskaana?? mutta voiko se plussa hävitä niin tiedä siitä sitten... uutta testiä kehiin ja toivotaan parasta! :heart: Toivotaan että se täti tajuis pysyä poissa..

LepikonHeta: hei mä oon ainakin lukenut tosta "häpyluu kivusta" ja se on monesti ollut just sitä itteensä. ;) toivotaan että säkin pääsisit plussailemaan! :heart:

Ja tätipahoittelut tädin kohdainneille ja tsemppiä uuteen yritykseen!

Itsekkin mielelläni toivottaisin avosylin tädin tervetulleeksi, sillä kp 49 ja eilen sitten päätin dipata Prismasta ostetun pregchek liuskan, ja nega. :( Kyllä oli taas niin petetty olo kun kerkesin jo viikon aikana taas havaita muutamia oireita, väsymys on ainakin kiusannut mua.
Mutta eipä oo plussauutisia tässä kierrossa, ja inhottaa kun kierto venyy ja sekoilee muutenkin urakalla.
Onkohan mussa jotain vikaa.. Väkisinkin alkaa iskemään epätoivon fiiliksiä vaikka yritystä nyt ei kuitenkaan oo kun se puol vuotta takana.
Niin kyllästynyt tuijottamaan noita nega testejä salaa tirkistellen joskos siellä tällä kertää olisi joku haamun poikanen - mutta ei, ei mitään... :headwall:
Mua ei itseasiassa harmita se niin paljon, ettei vielä ole tärpännyt vaan just tää kiertojen venyminen.. Koska ennen yrityksen aloittamistakin asennoiduin että me voidaan joutua odottamaan jopa vuosia että saadaan pieni alulle..
Raskaustesteihinkin jo uponnut pieni omaisuus...
Mutttaaa.. ei vielä luovuteta!!!

Voima halit muille yrittäjille. :hug: Kyllä se meidänkin aika vielä tulee. :)
 
Kyyneltenhymy: Joo sama testi kyseessä..

Ja en heitä nyt pyyhettä kehään, raskaus on kuitenki niin alussa, että hyvä jos jollain tässä vaiheessa tulee edes sitä plussaa vaik raskaana oliskin.. Olen nyt raskaana niin kauan kuin toisin ilmoitetaan :):heart: Mitään vuotoja tai outoja kipujakaan kun ei ole, niin turha murehtia.

Ja ostin nyt kuitenkin CB digin, Raskaana 1-2:heart: Taisi tuosta nyt tulla miehellekin konkreettisemmaks asia kun näki siitä että oli tyytyväinen kun sen tekstin näki, enemmän kuin nyt aiemmin kun olen noita testejä vienyt katsottavaksi:)

Täällä oli muutamalla lupaavan kuuloisia oireita, tovotaan parasta:)

Kyynelten hymy, toivottavasti se e nyt ole se täti siellä pyrkimässä.. Plussatuulia:hug:
 
Oikein paljon onnea plussanneille!! Toivotaan kovasti että pikkuinen pysyy matkassa mukana ja pidetään peukut pystyssä taivaaseen asti :hug:

kuinka nopeasti voi alkaa raskausoireet?
mulla kp 19 ja rinnat tai oikeestaan nännit aristaa ja ihan turvonnu olo... mut tää onkin jo ollu neljä päivää.. voiko muka noin aikaisin tulla oireilemaan vai olisko tää ovis-kipuja?
mut sit taas mietin et voiko ovis tulla näin myöhään? :confused:
 
Lily testissä luki et tulos katsottavana 5min päästä ja tulkita ei saa enään 15min päästä, ja nuo kaik vastaukset tuli 15min sisällä :( Toivotaan et huomenna tulis uusia testejä! Tääl ollaan vuodettu siteelle muutama tippa, pyyhkiessä tuli kirkasta ja välillä ruskeeta vuotoa, sit illalla ei minkään näköstä, ei edes pyyhkiessä. Järki luulee et oon raskaana, koko ajan kuvittelen olevani raskaana ja luen aiheista "menkat ja raskaus". Tyhmää, koska toisaalta tiedän etten ole raskaana! Rasittavaa, miten ihminen voi kiusata ihteään näin :'(
Toivotaan et huomen tulis testit, ne jos mitkä näyttää totuuden kun herkkyys on 10!
Ja nyt alko sit vihloo menkkamaisesti :( Ei auta kun nukkumaan mennä ja unohtaa koko juttu taas täks päiväks!
 
LepikonHeta
Josefia: :flower: Paljon peukkuja onnelisen odotuksen alkuun :D

Kyyneltenhymy: HcG pitoisuushan kertautuu noin 48 tunnin välein, joten kannattaa vaan testailla :)

ON: Kivut oli yön poissa. Olen kyllä ihan "pölkyllä päähän lyöty" näiden kanssa. Toki menkkakipuja ollut ennenkin, mutta miten ne nyt näin aikaisin ? Pari seuraavaa päivää näyttää mihin tämä menee, onneki tälle päivälle on jo sen verran tekemistä ettei jaksa paljoa murehtia. Tietysti -hetken tietämillä naisten reissussa vaeltamassa ja sieltä ei hevin tulla peittoja heiluttelemaa...

Kierron venyminen ja menkkojen alkamisen odottelu on melkein piinallisempaa kuin se viikko ennen menkkoja kun ei tiedä tärppääkö :/
 
Onnea plussista plussanneille :)

Tulin vaan kertoon kuinka pöljä sitä ihminen voikaan olla :LOL:
Niin sitä naisena luulee tuntevansa oman kroppansa, toisin kävi. Oon aina aatellu ( en tajua miksi!! ) että ovis on ovislimojen aikaan ja ku vatta kipuilee, se on ohi. Noh, tuossa nuita ovistestejä tehny ja sunnuntai aamula aattelin limoista että ovis on sillo. Tein testin ja siinä näkyny sitte juuri mitää.. mietin että enkö sut pietelly tarpeeksi pitkään. Eilen sitte päivällä oli vatta kipeänä ja testasin huvikseni et mitähän näyttää, no viivahan siihen tuli =) Hyvä ku en penkiltä tippunu, olin nii puulla päähän lyöty ettei tosikaan! Se hetki ku tajusin että ollaan siis aina pupuilut lopetettu sillo ko ovis on vasta ollu tulossa, aivan käsittämätöntä! Että mie oon ollu köpö!! :LOL: Saa kait tuota sitte ihmetellä ko vauvaa ei kuulu ko ajotukset ollu aina päin persettä!

Tämmösiä tietoja itestäni viisaampana vois melkeen alottaa puhtaalta pöydältä, ehkä tää ois sitte virallisemmin se yk ykkönen. nuo viimiset 9kuukautta ollu jotaki ihan muuta :D
No positiivista kuitenki se et oppipa sitä ainaki jotaki. ja suosittelen kyllä jokaiselle kokeileen nuita ovistestejä, nuin ne voi yllättää :)

Ja hei, semmonen galluppi tyylinen kysely!myös jo plussanneille!! Menettekö pupuilujen jälkeen heti pesulle? vai makaattako eka jonku aikaa?
Kaveri kerto että olivat nukahtaneet hommien jälkeen, tää tapahtunu just sillä plussakierrolla. Meinas ettei mitää muuta tavallisuudesta poikkeavaa ollu sillon. Ja samaa sano mun sisko, oli pari kertaa ollu menemättä pesulle ja lapsi sai alkunsa tokasta kierrosta pillereitten jälkeen. Voiko oikeasti asialla olla merkitystä näinki paljon :confused:

Sori romaanista, oon vähän sekasin tuosta eilisestä ovisplussasta :D
 
Täällä yksi kuumeilija ilmoittautuu joukkoon iloiseen... Ensimmäistä yritetään.

Ikää 25v, yk 5 menossa (pitkät kierrot hämäävät, yritys aloitettu melkein 8 kk sitten), PCO-tyyppiset munasarjat todettu 4/11, Terolutit oli apuna yk 2-4 ja nyt menossa niistä tauko. Tällä hetkellä kp 32/28-32, dpo 14 (ovisplussa saatu kp 17). R-testeistä negaa dpo 9, 11 ja tänään dpo 14.

Eli eiköhän toivo ole tästä kierrosta mennyt... Aamulla dpo 11 paperiin jäi vähäsen tuhrua. Luulinkin tädin tulevan kylään, mutta sen jälkeen ei ole tullut mitään siihen viittaavaa. Masentaaaaaaaa.
 
Heips!
Josefialle onnittelut:flower: Eiköhän digi antanut nyt oikean vastauksen :)
Liuskatestien pysyvyydestä tai haamuiluista en osaa sanoa mitään, mutta kolme raskautta olen testannut puikolla ja testit ovat säilöttynä muistoksi, viivat näkyvät niissä yhä.
Mutta tuloshan on luotettava vain testiajan sisällä, niin ainakin valmistajan ohjeet sanovat ja siihen on luottaminen

RaskausoireistaHedelmöitynyt munasolu matkaa kohtuun 3-4 päivää oviksen jälkeen ja sen pureutumiseen kohdun seinämään vie pari päivää. Sen jälkeen kun istukka on muodostunut, alkaa vasta raskaushormonin eritys ja tähän "projektiin" menee se viikko, että ennen sitä on ihan fysiologinen mahdottomuus kokea raskausoireita. Lisäksi tarvitaan tietty määrä raskaushormonia, jotta elimistö siihen reagoisi ja yleisesti kai sanotaan, että 9-10 päivän jälkeen oviksesta alkaa ensimmäiset merkit. Toiset toki reagoi herkemmin ja sitten on näitä joilla ei tule minkäänlaisia oireita koko raskaudessa.
En halua olla ilonpilaaja, itse olen ollut kuumeissani niin herkilläni, että olen jopa oksentanut olematonta aamupahoinvointia jopa vielä menkkojen alkamisen jälkeenkin. Sitä haluaa niin kovasti uskoa raskauteen, että mieli tekee tepposet ja mitä enemmän toivoo ja hakee raskausoireita niin sitä enemmän niitä sitten on. Paska homma on se, että pms-oireet ovat usein samat kuin raskaudenkin:mad:
Yritänkin kovasti olla aina epäluuloinen omiin oireisiin ja koetan pitää mielessä faktat.. Viimeksi ensimmäinen merkki, minkä tajusin vasta jälkeenpäin, olivat kuumat aallot kiinnittymisen aikoihin. Vitsailin vain töissä, että jumankauta ei voi vielä mummokuume iskeä.
Ensimmäiset raskauteen viittaavat olivat metallin haju ja paleleminen noin neljä päivää ennen poisjääneitä menkkoja(jos laski 28 pvän mukaan, mulla oli kp:t 18-29), väsymys iski päivää ennen.. kumma kyllä pahoinvointia oli vasta paljon myöhemmin :whistle:

Tiny:n galluppiin vielä vastailen, täällä nostellaan jalat kohti kattoa ja tyynyä pehvan alle kierron keskivaiheilla. Suihkuun en taatusti mene, vasta kuin aamulla tai jos on päiväpupuilua, niin vasta jonkin ajan kuluttua. Vaikka kyllä ne pikkukaverit löytää tiensä ehkä muutenkin, niin joskus sain gyneltä ohjeeksi tehdä näin (mulla on taaksepäin kallistunut kohtu). Sanoi myös että orgasmi vie siittiöitä kohtuun helpommin, että pistetään ne miehet hoitaa asiansa kunnolla ;)

).( Ovisdippailut aloitettu tänään, kp 9 menossa ja odotetusti ei viivaa. Eilen kyllä pupuiltu, mutta ilman poppaskonsteja, ettei mene ihan maku hommasta. Viikon loppupuolella voi sitten taas roikkua seinillä tai miehen vahvoilla käsivarsilla ;)

Tämä lähtee nyt lapion varteen, ois "pari" kuutioo kivituhkaa levitettävänä

:wave: Puskis ja operaatio *N-Y-Y-T-T-I 2012*
 
Juu tulin vaan sanoo et kp2 ja yk 4Testin tein ja oli joku hailakka viiva taikka viivan paikka jonka näin siinä. Menkat muuttu normaaliks, tosin klimppiseks. Tästä lähetään. Alan käymää vaunulenkeil ja en osta tupakkaa enään jahka oon saanu imettyä tuon askin loppuun! Harmittaa vietävästi!
 
KyyneltenHymy harmi että täti tuli taas suuri lohtu:hug: täältä... täällä meneillään kp9 yk5 ja tota ovista ootellaan joten ei mitään ihmeempii jännäilyjä nyt vaan tylsää oottelua:( Eilen en oikee päässy kirjottelee tänne ku netti pätki niin pahasti, toivottavasti nyt saan tän läpi. Kohta on taas töihin paluu niin jää vähän vähemmälle tää raskautumisen aattelu ku tulee niin paljon muutakin puuhaa... nyt tuntuu että haluais vaan olla raskaana ja ihailen muiden varttuvien äitijen masuja:D aah tää on raastavaa kun on hirmuinen kuume päällä:mad:
 
Tinyn tekstiä lukies tuli mielee et itekki olin vähän pöljä ku säikähdin jtn ovulaatioon tai vastaavaan liittyviä normaalia kovempia kipuja ja olin ihan varma et ne oli raskauden merkkejä enkä halunnu ollenkaan enää pupuilla joten me sit ohitettii h-hetki :D Pitäis olla ajattelematta koko raskautta ettei ala kuvitella ihme juttuja.
 

Yhteistyössä