*Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

Onnittelut plussanneille!:heart:
Mäkin haluan mukaan! Pikkukakkosta toivotaan kovasti!
Minipillerit jätin pois pari kk sitten ja viime kierrossa (yk1) oli sitten kemiallinen raskaus!:( Tein siis plussatestin digillä 1-2 ja sitten muutaman tavistestin haaleilla positiivisilla. No kolme päivää myöhemmin alkoikin menkat!:( Ja sitten viikon päästä ekasta testistä digillä tuli "ei raskaana". Eli ikävä kyllä jouduttiin pettymään!:(
Mutta nyt uudella innolla kohti plussatuulia!
Kp11/29 menossa...
 
Tervetuloa mukaan uusille :wave:

Tääl ei taija kukaan listaa päivittää :confused:

Miks aina kun on menkat tekee mieli syödä vain?! Ja meil ei oo kun nakkeja ja makaroonia, maitoaki aamukahviin.. :headwall:
Iiiks.. Viel kolme tupakkaa ja sit pitäs lopettaa sekin!
 
Tädin kohdanneille :hug:!

KyyneltenHymy Mulla ois kans tuo tupakin polton lopettaminen edessä, olen niin monesti ajatellut että "tää on viimeinen aski" vaan aina on tullut ostettua uusi.. :/

ON: Ei uutta, nyt on menossa kp 20/24-26.. Alavatsaa nipistelee. Piinaavaa odotusta.. :kieh:
 
inskun mä olin koko raskausajan polttamat, mut sit oli mielimaas ja aloin polttaa uudestaan. Itselleni taijan kyl välillä suoda miehen askista tupakan kahvin kera taikka ruuan jälkeen :p Eiks se vähentäminen oo jo plussaa?!
Ainii, plussa tuulia sulle!
 
Hienoaupeetamahtavaa! Kiitos päivitystiedoista! Yritän tän viikon aikana saada listan ajantasalle! Iski sellaset ruljanssit töissä, ettei oo paljoo muuta kotona ehtiny ku nukkua ja takas töihin! :D Tilipäivänä se sitte hymyilyttää! :D Ja ISOT ONNITTELUT PLUSSANNEILLE!!!!!!!!! :heart:
 
KyyneltenHymy Juu, näinpä se oli mullakin että esikoisen raskausajan olin polttamatta.. Jäi helposti pois silloin kun pikkusen ennen plussaamista tuli kurkku niin kauheen kipeäksi että ei kärsiny polttaa. :O
Meillä mies ei polta ollenkaan niin ei voi sen askista ottaa.. :D
Noh, jos sitten seuraavassa kierrossa lopettais sauhuuttelemisen..
 
KyyneltenHymy ja inskun: Mulla eilinen kokonainen päivä ilman sauhuttelua!! :D Tahtojen taistelua ollut ja itse lopetin niin että vähensin pikkuhiljaa tupakointia, mullahan kun meni kokonainen aski päivässä niin kerrasta lopettaminen tuntui niin hurjalta.. =) Kyllä se siitä ja viimeistään kun plussa tulee niin on hyvä syy sitten lopettaan =) Tsemppiä ja plussatuulia!:whistle:

puskajussi: Juu, mä miehelle silloin sanoinkin että kuin tää muka voi olla todellista että nännit jo nyt kipeänä, että tekeekö ihmismieli niin isot kepposet että sitä vaan kuvittelee heti oireensa.. on ilkeää että viatonta ihmistä tuolla tavoin kiusaa :mad:

Minkä sille mahtaa kun tahtoo niin kovasti plussaavansa..
Lohtua tuo se asia että hyvä ystävä miehensä kanssa monien vuosien yritysten ja hoitojen jälkeen kertoi juuri saavansa vauvelin.. olen niiin iloinen heidän puolestaan :heart: ystävä toivoo että meilläkin onnais pian että tulisi samanikäisiä kavereita.. =)

kp 20/28, ja jotenkin sellanen olo että tästä kerrasta ei mitään ihmeempiä tule.. kyllä sitä tätiä odotellaan kyläileen..
 
LepikonHeta
Tervetuloa uusille :flower:

Tuosta tupakoinnin lopettamisesta.... Tsemppiä tosi isosti teille. Itse lopetin puoli vuotta sitten tupakoinnin. Ensimmäiset 5 kk meni hyvin, nyt silloin tällöin yhden polttanut "nyt kun vielä voi". Petaan näköjään oikein taitavasti repsahtamista. Täytyy ottaa itseään niskasta kiinni!
On se vaan oikeesti haasteellista. Alkupäivien vieroitusoireetkin toisaalta kestää, mutta ne mieliteot myöhemmin kun "aika kultaa muistot"... =)
 
Omaa askia en nyt enään omista! Mieskin onneks meni tupakkiensa kanssa töihin, jätti se kyl yhen mulle pöydälle :whistle: Ja aamul poltin : / Mut vähennyskin on varmasti hyvästä :)

Loppuis tää vuoto nii pääsis taas tositoimiin! Tosi klimppistä tää vuoto.

Nii ja Ansku elä ressaa sitä listaa! Tuli vain mieleen ettei oo päivitetty. Pääasia tosin et tietää oman kierron :)
 
Tsemppiä tupakoinnin loettajille! Ite lopetin monta vuotta sitten kerta laakista, kun tapasin ihmisen jolla oli keuhkoahtaumatauti viimesissä vaiheissa :(( ilkeetä katottavaa kun lopultahan siihen tukehtuu.

Onko muilla kokemusta synnytyksen jälkeen alkaneista kovista oviskivuista? Mulla on nyt ollu kolme päivää kovia menkkamaisia kouristuksia :( eka kierto menossa ja nyt ois puolivälikin..Outoa kun ei ennen oo ollu ees menkkojen aikaan mitään kipuja ja nyt sit ilmesty yhtäkkiä joku oviskipu! Kyllä osaa elimistö olla taas salaperäinen, jännitys taas tiivistyy kun tätiin ois kymmenisen päivää jäiks!

Plussatuulia!!!!
 
moip!

Ja tsemppii tupakin jättäville ja vähentäjillekin. Täällä entinen tehopolttelija, esikoinen antoi viimoisen silauksen päätökselle lopettaa rööki. Sen hyvän lisäksi, mitä teki vauvalle niin antoi kyllä itellekin ihan uuden elämän. Hajuaisti, makuaisti, iho, yleinen jaksaminen ja hajuhaitat.. ja vaikka mitä positiivista. Vielä kun sais miehen salapolton kuriin, niin ei tarveis tuhkakuppii pussailla :x
Joskus tulee juhliessa sauhuteltua, mutta kun ei tota alkoholiikaan enää ehi ottaa, niin eipä oo tullu polteltuukaan=)
piuke totta turiset ;) Ja kuumeisena tuntuu kaikki ympärillä olevan raskaana. Ja mitä pidemmälle oma yrittäminen etenee, niin sen kipeempää se tekee.

Olin äsken ostelemassa lapsille vaatteita, vielä löytyi alerekistäkin kaikkea kivaa. Olisi ollut kyllä pienen pieniä vaatteitakin ja niitä siinä pyörittelin...Mutta jos nyt kuitenkin oottais sitä plussaa ensin :ashamed:

Joo, täällä ei kummempia... Ovistestissä haamu, että eiköhän se sieltä ala kohta irtoomaan. Viimeksi tärppikierrolla taisi tulla ovisplussa kp12. Nyt kp 10

Tää lähtis nyt haisulin pesuun.

Plussaonnea +++++++++++++++++++:whistle:

:wave: Puskis
 
Vauvakuumeisena sitä kyllä kuvittelee itelleen kaikki mahdolliset ja mahdottomatkin oireet ja pikkusenkin kun jostain kutittaa tai masua nipistää niin on varma että on raskaana.. :D
Ja tuo on totta että ympärillä ei näytä olevan kuin raskaana olevia tai pienen vauvan äitejä ja itelle tullee siitä sitten pienoinen alakulo että miks ei itelläkin.. Mutta eiköhän tämä taas tästä. :)
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa! Olen pitänyt tarkoituksella taukoa ketjusta... etten niin miettis asiaa...
Nyt menossa kp 23/32-34. Tässä kierrossa en ajatellut tikutella, mutta sit eilen ajattelin et pitäskö vielä kokeilla mitä tikku näyttää, vaikkakin oletin oviksen jo menneen. Noh, tikkua sitten dippasin ja kas siihenhän tuli aikas muhkeat kaksi viivaa... Eli nyt on sitte kai ovis aika lähellä vaikka kovin myöhään normaalista poiketen. Tänään kyllä alamasua menkkamaisesti jomotellut, että voi hyvinnii olla mahdollista toi ovis. :) Ei muuta ku peitto heilumaan. (Salaa jo haaveilin, että tikun viiva olisikin raskaudesta, mutta tuskin) Pöljä minä! :LOL:

Mie täällä varmasti tästä edes taustailen, mutta joskus yritän myös käydä kirjottelemassa kuulumisia. Kyllä nää yk:t alkaa jo pomppimaan liian korkealla.

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia puhaltelen jokaiselle!

Tirtsa
 
Täällä edelleen odotetaan jotain tapahtuvaksi. Varmaan joku kysta meinaa puhjeta munasarjoissa, kun sen verta jomottelee. Menkoista ei tietoakaan ja raskaustesti oli negatiivinen dpo 14 (Pregcheck, herkkyys 25?). Ens viikolla haetaan varmaan Terolutit taas...
 
LepikonHeta
Vainoharhaisen päiväkirja vol. kp 24. : nämä mielikuvituksen tuottamat oireet vain pahenevat. Menkkakipuilu vähentynyt selvästi, enää ei tarvitse ottaa särkylääkettä. Häpyluuvihlonta ennallaan. Sellanen turvonnut "sika-possu"olo, etoo nyt iltapäivästä varsinkin. Nännit uskomattoman arat, t-paidalla ei kärsi olla kun käy "kylmä" (+23 astetta ulkona) lisäksi nännipiha mielestäni punertavampi ja turvonnut.

Mut aamulla tein kotona olevalla testillä (herkkyys 25) puhtaan negan. Kuten jo saanut monelta arveluita siitä, että tätä tämä oma mielikuvitus teettää. Jännä vaan kun niitä mielikuvitusoireita voi hoitaa särkylääkkeellä :D Etoaa kyllä tosissaan, metalli maistuu suussa ja tuntuu että pitäis koko ajan pestä hampaita :confused: Tässä alkaa pahasti epäillä omaa mielenterveyttään :headwall:

Mutta mutta, kaikille plussaileville +++:whistle: ja ovishetkeä odottaville hedelmällistä yhdessä oloa puolison kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: puskajussi
LepikonHeta: Oireet kuulostaa tosi lupaavilta!! :) Plussatuulia!

kp 53 ja eilen testattu nega. Ehkäpä tuo testailu tältä erää riittäis.. Mutta kun täti on edelleen teillä tuntemattomille ja tää alkaa oikeesti stressaa... En varmasti stressais jos mulla olisi säännöllinen kierto, mutta kun oikeesti pistää mietityttää että onko mussa jotain vikaa ja että ovuloinko ollenkaan, että turhaanko tässä yritetään?
Joten päätin varata tänään aja omalääkärille, sain ajan tosin vasta ylikuukauden päähän, no mutta jos siellä sitten sais jotain apuja tai selvyyttä tähän tilanteeseen; ois edes helpottavaa kuulla että ei ole mitään varsinaista estettä raskautumiselle..



Nyt paljon plussia puhaltelen sinne kaikille jännäilijöille!!
 
Lepikon Heta: Raskaana niin kauan kuin toisin todistetaan ;) kokeiles parin päivän päästä uutta testiä.. Kohtahan sulla kierto on lopuillaan ja toivottavasti saat hyviä uutisia
Täällä edelleen ovishaamu ja pupuiltukin on. Kp 11 ja pian pitäis alkaa tapahtuu. Miten tää aika tuntuu matelevan
 
LiLy_ Kannattaa käydä tutkituttamassa, ettei kyseessä ole esim. PCO. Pitkät kierrothan yleensä kertovat siitä, että ovulaatiota tuskin tapahtuu ja tämän taustalla on toi kyseinen pirulainen.

ON: Täällä testattu nega (r-testin herkkyys 25) dpo 17 kp 35. Toivo plussasta mennyt. Valkkaria lorahtelee aika paljon ja alavatsalla on menkkatuntemuksia, mutta mitään ei tapahdu. Ens viikolla haetaan sitten Terolutit käynnistämään vuoto.
 
lily-rose: :hug:

LepikonHeta: Oikein hyvältä kuulostaa! =) kyllä uskoisin että sieltä plussa tulee, oireet on kuitenkin aikasta selvät.. Onnea!:hug:

inskun: se on muuten jännä, kun heti jos olet raskaana taikka sitä toivoisit niin heti alkaa kaikki kyselemään milloin teille mahtaa sitä perheenlisäystä tulla.. Vai, kiinnittääkö siihen nyt enemmän huomiota itse, kun ei oikein tiedä mitä vastaisi..
Töissäkin kun satut vaikka käymään vessassa kaksi kertaa peräkkäin niin heti tokaistaan että taidat olla raskaana kun noin useasti käyt.. :D ...Mielessä ajattelen, kunpa olisinkin.. :|


kp 22/28.. alavatsassa menkkamaista juilintaa :(
ei minkäänlaisia raskausoireita että nyt sit vaan toivotaan että tämä eka kierto ei venyisi kovin pitkäksi..
 
Hei vaan kaikille! Oon pitänyt hiljaiseloa aika pitkään mutta lukenut kyllä ahkerasti. Paljon on uusia tullut tähän ketjuun, mä muistan ainakin Lilyn, Anskun ja inskunin alkuperäisestä ketjusta :) Mullahan oli km 9+3 viikoilla 11/10 ja sen jälkeen ei plussaa oo näkynyt. Lievä pco mulla on todettu ja nyt gyne oli sitä mieltä et aloitetaan clomit meitä avustamaan. Eli tästä pinosta mut voi laittaa taustalle (käyn lukemassa kyllä) ja siirryn kirjoittamaan tuonne lapsettomuus-puolelle. Kamala sana... en kyllä ajattele meitä lapsettomina kun eka tärppäs luomukierrosta 3kk ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Mut täytyy kai myöntää ettei tää pco ainakaan asioita helpota. Mut tsemppiä teille kaikille ja plussatuulia! Tuun välillä moikkaamaan.
 

Yhteistyössä