**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

Ellamae
Täällähän on monella jännät paikat!
Mä pähkäilen, että yritettäiskö tämä kierto ihan luomuna, että ei oviksen tikuttelua tai greippimehuja:whistle:
Seur. kolmelle viikolle otin oman työn ja koulun lisäksi aika lailla keikkaakin, niin jos ottais rennommin tämän kierron, ei sitten oviksetkaan viipyilis, kun niin kovasti odotan ja lasken...?
Jos nyt tärppäisi, menis kolmannen raskauden kanssa samaan malliin melkein päivälleen. Eli jouluna saisi sitten kattella, kun muut herkuttelee ja itteä vain yököttää:$
Mutta mitä nyt ei tekis vauvelin toivossa??:heart:
 
HK3
Heipsan taas!

Töissä niin kiirusta halloweenin takia, ettei oo jaksanu koneelle tulla, huoooh! Täällä on ovisoireet nostanu päänsä, joten kierto tulee oleen vissii 28-30 päivää. Eilen vihloi vasenta puolta alaselästä ja tänään on alavatsa kohdun kohdalta ollut outo :/ Eiköhän se sieltä ole tulossa, hope so :)

Haleja kaikille niitä tarvitseville :hug:

Katsellaan :wave:
 
Mulle voisi päivittää kp 1/29-38 ja yk 2. Olikohan mulla ovista ollenkaan kun kierto noin venähti, no joka tapauksessa hyvä että menkat alkoi. Parempi näin, kuin testailla jatkuvasti negaa.

Tsemppiä kaikille epätietoisuudessa eläville!
 
Ellamae
Joelle mullakin viime kierto venähti 38 pvä:n mittaiseksi ja johtui myöhään tulleesta oviksesta.Joka tietty sitten jäi hyödyntämättä, kun tämä mamma laski pvä:t väärin:ashamed:
Tällä kierrolla ei lasketa mitään.Se on armotonta yritystä lähes päivittäin:LOL:
 
Iltaa vaan iihanaiset!

Joelle ja Ellamae täällä kanssa vähän ihmeissää ton oviksenkaa ku viimekierrossa olin löytävinää oviksen liuskoilla ja limoilla myös alavatsaa vihloi,
mutta nyt tässä kierrossa ei oikee osaa sanoo mitää, lauantaina oli vahvimmat viivat testissä mut ei oo limoja oikee ollu ja vatsakin vaan hitusen ilmotellu tuntoja, laskureiden mukaan ovis ois tänää mut harvemmin ne paikkansa pitää, mulla noi kolme aikasempaa raskautta on tärpännyt hyvin, ei paljon tarvinnu yritellä, nyt taitaa tää ikä ruveta tekemään tepposia, en sit tiiä pitäskö kokeilla clomeilla vai mitä tekis... luovuttaisko jos ei muutamassa tulevassa kierrossa jo rupee tärppäilee. Hmmm johan on vaikeeta.
Mutta katsotaan nyt tämä kierto loppuun.

Kovasti tsemppausta kaikille ihunaisille täällä:heart::wave:
 
Viimeksi muokattu:
Tulihan se täti sitten viimein. Ihmettelen, että tuli kyllä sitten ihan puskista, kun ei ennalta varoitellut menkkakivuilla, nyt vasta alko kivut ja huomasin, että hupsista menkat alko. Ois voinu tulla jo heti aamulla, ihan turhaan nyt testasin sillä viikkonäytöllisellä testillä, sinne meni nekin rahat
Mulle saa nyt päivittää sitten kp1/31-33, tosin nyt oli kp37, kun menkat alko. Yk3 alkais sitten nyt.
Katotaan nyt miten tästä kierrosta, jätetäänkö yrittäminen suosiolla ja katellaan nyt rauhassa etiäpäin tuo mun työtilanne ja kaikki....sen näkee sitten miltä tuntuu
 
Viimeksi muokattu:
Mulla oli ovis varmaan maanantaina, ja nyt alkoi taas raskausoireet :LOL: Nopeeta toimintaa siis. Ei nyt sentään, mutta kaupassa tuntui, että kaikki asiakkaat olivat kaataneet parfyymit päälleen ja etova olo on vaivannut iltapäivästä lähtien. Mulla on kummallinen kroppa, viime kierrossakin oli huonoa oloa oviksen jälkeen ja rinnat kipeinä kainaloita myöden. Ja melkein sinne menkkoihin asti. Jee. Tosi lystikästä, jos joka kerta sama juttu, ja ihan turhaan.
 
Torstaille suuret onnittelut!!!! Onneksi tapahtuu ihania asioita mutkien kautta.

Onkohan tämä nyt sitä, että kun yhdessä jännäillään niin kaikkien kierrot ja ovikset on ihan sekaisin ;)) UusiVauva ja Joelle, Sannuli ja muut, liityn varmaan pian teidän porukkaan, koska olen testannut kaksi negaa. Yhden viime perjantaina, jolloin oikean kierron mukaan olisi pitänyt alkaa ja tänään, kun on oikeasta päivästä jo melkein viikko.

Ellamae, miehen kans puhuttiin, että jos sitä jatkossa vaan mennään fiiliksen mukaan eikä mitään "jokatoinenilta"-meininkiä ja jos siitä tärppäisi. En vain voi käsittää, että esikoinen tuli toisesta kierrosta greippimehulla ja ihan samoin puuhailtiin ja nostelin koipia kattoon. Mitään muuta en ajatellut käyttää, litran mehua join tässä menneellä viikolla. Ovistikkuja en osta ennen kuin vuosi on yritetty. Sitten toisaalta saa olla koko homma.

Onko muilla tunteet pinnassa tän raskautumisen toiveiden suhteen? Mie on olen aika monet itkut itkenyt, kun ei onnistu. Toivon koko ajan ,että en törmää entiseen naapuriin, joka odottaa yllätysvauvaa helmikuulle, jonka piti olla meidän kuukausi, niin toivoin. Meillä neiti lähtee viikoksi mun vanhemmille lomalle ja isä heittikin, että nyt sitten voitte tehtailla pikkusisarusta urakalla. Tietävät, että saa tulla jos tulee, mutta tietävät myös sen, että ei ole tullutkaan niin kuin toivottu... Toivovat niin kovasti, kun ei näitä varmaan kahta enempää heillekään tule.

Äarsyttää ja itkettää mutta onneksi on suklaatia... Iltoja kaikille ja paljon plussia!
 
Ellamae
Misupai mikä tuon greippimehun käytön idea on?Pitäiskö sitä juoda kierron ekasta pvä:stä lähtien vai voiko vielä aloittaa esim. menkkojen loppumisen jälkeen?
Kahdesta lapsesta on tärpännyt kerralla ja vielä niin, että se on ollut se ainoa peittojen heiluttelukerta koko kierron aikana.
Yliluonnollisia asioitahan nuo on, kun sitten muita on tosiaan tekemällä tehty ja varmasti on osunut oviksen kohdalle ja sitten ei kuitenkaan mitään...
Tsemppihalit sinulle, että jaksat noiden tunteiden mylläkässä:hug::heart:
 
Sunflower11
Ellamae, ainakin ovislimanlisääntyminen ja kaiketi se jotain hyvää tekee limakalvoille..
Alotetaan kierron eka päivä ja juodaan ovikseen asti joka päivä 1-2 lasillista.
 
lenkkari pahoittelut tädistä :hug:

).( Kävin eilen verikokeissa, tarkoitus siis todeta, että olenko ovuloinut tässä kierrossa vai en.
8.11. on lääkärin soittoaika, siihen asti pitää nyt vaan odotella tietoa, ja odottavan aikahan tuntuu taas olevan pitkä.. ;) Jos en ovuloinut, ens kierrossa alkaa clomit. Ja jos ovuloin, niin jatketaan näin. 29.10. sain mielestäni kyllä tikutettua ovisplussan, eli nyt olisi kai sitten dop 4..?
Nyt on parina päivänä taas ollut aikamoista menoa. Kaverin lapsi on ollut meillä hoidossa, eli kolme noin 1,5 vuotiasta pyörinyt talossa. Onneksi tänään vain omat lapset No ei, ihan mukavaa näin ollut :)
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon siirtyneille!

Täällä oli tänään se kauan odotettu päivä, nimittäin nyt se PLUSSA tuli tikkuun :) Se on tosin haalea, mutta erottaa ihan selväsi. Tässä kierrossa oli ekaa kertaa käytössä ovistukut ja punaviiniäkin tuli juotua viikko ovulaation jälkeen =) Kuukautiset on mulla pillereiden käytön jälkeen alkanut aina tiputtelemalla. Nyttenkin tiputtelu alkoi viikko oviksesta ja ehdin jo huolestua, vaikkakin tiputtelu oli selvästi erilaista kun ennen. Olisko se nyt ollut sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa.

Mä oon niiin onnellinen! Nyt vaan kädet kyynerpäitä myöten ristiin ja toivotaan parasta, että kaveri on siellä missä pitääkin ja että kaikki menis hyvin. Nyt muutkin jatkamaan marraskuun plussia :)
 
  • Tykkää
Reactions: iippa88 ja Santtu81
Heippa pitkästä aikaan!! Kiva kun tää ketju on vielä hengissä ja kovin aktiivista porukkaa täällä on.. :)
Ja paljon uusia tullut, kiva juttu, ja plussaneitakin löytyy, Onnea plussainnelle kovasti ja plussatuulia vielä meille yrittäjille. :heart:

On muka ollut niin kiire etten ole täällä käynyt, tällä hetkellä kp 17, kierron pituudesta ei edelleenkään kovin tarkkaa tietoa, mutta kahden viimeset kierrot on olleet tasan 23 päivää. Jeij, kierrot alkavat vihdoin tasaantua?
Ovista en ole varmaksi saanut bongattua, mutta epäilin että kp8 ois ollut ovislimatmutta voiko muka niin aikaisin? Ja täti on kylässä aina sen 7 päivää..
Pelottaa kyllä vähän että onko tuo kierto kuitenkin liian lyhyt.. :/

Joulukuuksi sain varattua lääkäriajan, pääsis tutkimuksiin ja jospa sais jotain apukeinoja tähän raskautumiseen. Onhan tässä kohta vuosi yritystä takana.

Tsemppiä kaikille. :heart:
 
Ellamae
PusPus OnneaOnneaOnnea:flower::heart:
Tiedän tuon ihanan tunteen ja pidän täällä peukut ja varpaat pystyssä pienen puolesta.
Täällä viimeisiä vuotopäiviä vedellään, joten kohta päästään puuhiin :LOL:
Huomenna pitkästä aikaa vapaapvä ja viikonlopulle 2 kakkutilausta, joita pitäs ruveta väsäämään: rommikakkua aikuisille ja pienelle Aku-pojalle 2 v.-kakku=)
 
Hei vaan :)

Täällä pikkasen hiljaiseloa vietelty. Kirjoittamisen suhteen lähinnä, jokaisena iltana kyllä peittojen alla lukaisen teiän kuulumisia. Ellei sitten käytä sitä aikaa niiden heiluttelulle ;) ja nyt taas tuntuis tärppipäivät olevan menossa. Kivut on kamalat :/

Mulla on suhteellisen korkea kipukynnys, mutta tää on kyllä ihan kummallisen tuskaisaa. Kävi jo mielessä, että käviskös gynellä ihmettelemässä samaa.
Tosin kivut loppuu lähes kuin seinään, että toivottavasti on merkki että ovulaatio tapahtuu.

Ovistikut loppuivat kesken pari päivää sitten, enkä jaksanut hankkia uusia. Ja nyt taitaa olla taas SE päivä.

Ihan mahtavaa että ollaan saatu plussia pinoon, onnea vielä niillekin joita en ole ehtinyt tai muistanut onnitella. Tarrasukkia <3

Greippimehua olen juonut säännöllisen epäsäännöllisesta. Pidän greipeistä noin niinkuin muutenkin, niihin tulee välillä suorastaan himo.

Nuorimmainen täytti juuri vuoden, täällä elo tällä hetkellä siis yhtä juhlaa!

Joo, täytynee alkaa iltapuhteille! Plussaonnea jokaikiselle !!!!!

Puskis :)
 
Heippa vaan kaikki.
Olen uusi täällä ja löysin ryhmänne. Minulla siis ikää 23v(kohta 24). Yrityskertoja meillä on takana 9.Viimeiset menkat mulla alkoi 21.10. Tässäkin kuussa taas koetamme josko tärppäisi. En ole käyttänyt ovistikkuja tai muitakaan seurantakeinoja. Menemme siis ihan luomuna, jos tärppää niin tärpää :)
Uskon,että täältä saa jonkin verran vertaistukea jännittämiseen ja tärppäyksen odottamiseen.
 

Yhteistyössä