**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

Mulla on kaikkea muuta kuin levollinen olo :stick:, töissä ärsyttää ihan joka asia ja muutenkin haluan olla rauhassa.. Mut ovisplussa oli tosi selkeä ja ollaan pupuiltu silloin jaja.. vitskut ja kaikki poppakonstit tehty. Nuha mulla on kestänyt jo yli viikon.. nenä ihan rikki niistämisestä. Kuumetta ei ollut. Hikoilen aika paljon, mut en tiedä onko se ihan normaalia koska portaissa joudun töissä juoksemaan jne..
Aloin katsomaan asuntoakin täs innostuneena.. mutta silti pelkään, että petyn tälläkin kerralla ja täti kurvaa päin mielenterveyttäni. :kieh:
 
Miinä
hellou ja kukkuu pitkästä aikaa :) Onnea plussanneille <3 Täällä mennään ajatukset ihan toisissa asioissa kuin raskautumisessa,.. joka ielestäni hyvä.. turha jännääminen saattaa vaan lykätä.. alkaa kyl toivottomalta tuntua ku 8 yritys menossa eikä mitn tapahu.. eilen oli kummaa menkkakivun olosta särkyä.. eipä ennen ole ollut.. miten ihmeessä te naiset kestätte joilla myös mont kk yritystä takana?? :(
 
Niin Miinä sitä minäkin välillä mietin että miten monen kk yrittäneet naiset jaksaa sen pettymyksen... kun täälläkin vasta yk8 menossa ja usko tuohon raskautumiseen meinaa loppua totaalisesti... on se nainen vaan vahva kun se jokaisen pettyneen kierron jälkeen kokoaa itsensä ja taas puskee innolla uuteen kiertoon... TOIVOTTAVASTI KAIKILLE JAKSAJILLE SE PLUSSA LOPULTA TULEE JA RASKAUS PÄÄTTYY ONNELLISESTI.....:hug::heart:
 
Heissan!
Löytyipäs sopiva ketju itselleni :)
Meillä myös haaveissa plussaus ennen joulua. Lopetin e-pillerit elokuussa, tyhjennysvuoto tuli normaalisti, mutta sen jälkeen ei ole menkkoja näkynyt. Tällä viikolla soitin lääkäriin ja sain ajan gynelle vasta 3 viikon päähän. Testejä olen tehnyt, mutta ainakin vielä kaikki näyttäneet negaa. Olen kyllä kuullut, että jotkut jopa kp 65 plussanneet :)
 
Sunflower11
Tervetuloa pikkumyy1 :wave:

Se on jännä miten sitä jaksaa aina vaan toivoa raskautta, vaikka pettymyksiä on monta, itellä kuitenkin vasta (tai no ei se siltä tunnu) yk 11 menossa. Joka pettymyksen jälkeen sitä vaan kuitenkin nousee ja toivoo taas, kunnes..
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Kiitos :)
Itsekin kokoajan elättelen toivoa, josko sittenkin olisin raskaana, testit ei vaan vielä ole näyttäneet plussaa. Mutta kuitenkin yrittänyt olla miettimättä asiaa sen enempää. Silti ajatus pyörii mielessä kokoajan ja kehoaan kuuntelee välillä vähän liiankin tarkkaan. Rupee kuvittelemaan raskausoireita, vaikka olisivatkin aivan muuta.
 
On käynyt sama mielessä, miinä.
Täälläkin menossa yk8, vaikka luulis että on enempi kun yritystä on takana kuukausissa jo 10..
Tuo ei kyllä oo vielä mitään verrattuna siihen, kun täällä törmää niihin jotka ovat yrittäneett vuosia.. Täytyy kyllä nostaa hattua niille naisille (ja miksei myös miehillekkin) jotka jaksavat toiveekkaasti yrittää.


Vähän omaa napaa, eli tänään tein kolmannen ovistestin ja ei tullut enään tasavahvoja viivoja, testiviiva on ihan haamuinen.
Eli mitähän se sit on meinannut, oisko tuo voinut muka sitten ovis olla? No ainakin on pupuiltu yli viikonlopun joten tilaisuus käytetty edukseen..
Eipä tässä auta muuta kun odotella ja odotella.

ja pikkumyy1; tervetuloa! =)
 
Moikka taas piiiiitkästä aikaa! =) Ja iha ekaks ettei unohdu: IIISOT ONNITTEUT PLUSSANNEILLE!!!!!! :heart: Ja iiiisot pahoittelut myös kerta toisensa jälkeen tädin hyökkäyksen kohteeksi joutuneille!! :hug:

Nyt vihdoin se eka lääkäri käynti sitten oli, vuosi yritystä kierähtää plakkariin ihan näinä päivinä. Alotetaan nyt kuulema verikokeilla, ootellaan tulokset ja lääkäri laittaa lähetteen gynelle. Sitä odotellessa! Tässä nyt kahdet viimeiset mensut on olleet niin naurettavan mitättömät että oikein ihmetyttää! :|
 
katso liitettä 14310


Mun on tietty pakko tulla tännekin hihkuman, kun en voi kaikille tuntemilleni ihmisillekään vielä soitella. Ainakin on plussattu ennen joulua <3

Onhan tuo nyt melkolailla haamunen, mutta menkkojen pitäs alkaa huomenna tai ylihuomenna, saas nähdä vahvistuuko, katsotaan vielä keskiviikkona uudelleen. Mä laitan ton vielä tonne kuvia plussatesteistä ketjuun. Mut siis niin ihanaa!! Toivottavasti kaikki vaan menee hyvin!!

Plussiaplussiaplussiaplussia kaikille!!

Neljäs? ikionnellisena
 
Ellamae
Neljäs? Onnea paljon, ihanaa:heart:
Täältähän rupeaa porukkaa siirtymään plussanneiden puolelle mukavalla tahdilla.
Ja omatkin haaveet on jo taas pilvissä, että tällä kierrolla tärppäisi:)
Teen täällä parhaillaan koulutehtäviä, talo pitäs siivota ja viedä myytävää ostajaehdokkaalle.
Iltavuorokin kolkuttaa ovella.
Näin loppuvuodesta on niin tunnelmallista työskennellä pappojen ja mummujen parissa, kun odottelevat jo joulua ja itsekin olen tällainen jouluhörhö:LOL:
 
Sunflower11: En oo nyt millään testillä plussannut, kp21 joten ei uskalla vielä. Ja eilen tein viimeisen ovistikun niin ei ollut enään plussa, eli testiviiva oli jo aika haamuinen, selvästi erotettavissa mutta ei läheskään yhtä vahva kuin nuo muut.
Joten ootellaan, ootellaan... =)
 
Miinä
neljäs en ollnittele ennenkuin on varmaa ;) itsellä kävi niin että oli kans haalea mutta testi tk:lla nega.. mut toivon toki että tuo vahvistuu sinun kohdalla :)
Katselinkin listasta että meitä useamman kuukauden yritys takana on useampi :) Ja todellakin on kamalaa ajatella että tämä venyisi vuosiksi.. ikävää että sellaisiakin on Olen jo miettinyt että varaan ajan jonnekin,.. ehkä gyne se paikka mist alottaa .. että sais jotain tolkkua tähän. Tosin kävin yksityisella poistattaas hormonikierukan ja kaikki tarkistettiin ja oli ok. Tämän kk ajan on valkovuotota ollut jonkin verran mitä e ennen ja se mietityttää että mitä se tarkoittaa. Mutta onneksi meissä naisissa (ja niin.. miehissäkin) riittää voimia tälle taipalelle. Toivottavasti niin pitkään kuin se vaatii
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Ellamae
Neitoinen_86 tervetuloa:wave: Meillä onkin lähes sama kp meneillään, mulla 12/34, joten ovista täälläkin odotellaan:D
Nyt yk 2 , viime kierrostakin ois saattanu tärpätä mutta viiden lapsen mammalle tuli laskentavirhe...ovis olikni kp 24 eikä 18...:ashamed: Jäi se sitten hyödyntämättä:headwall:
Nyt hain Valion greippimehua.Teen tieteellistä tutkimusta samalla, että auttaako mehun juonti myös "myöhään" aloitettuna:) Mulla kun tuo ovis saattaa näköjään heitellä vaikka yleensä se on aika lailla joku kuun 15. pvä.
Auton akku temppuili urakalla ja meni hermot.
Sain sentään vietyä pienet hoitoon mutta tän pvä:n otan sairaslomaksi.Illalla on lääkehoidon tentti, niin saan siihen lukea/laskea rauhassa.
 
Moikka kaikille pitkästä aikaa ja onnea plussanneille :heart:

Tervetuloa mukaan Pikkumyy ja Neitonen:wave:

Juu, oma kierto lähenee pikku hiljaa loppuaan ja pikkasen jo jänskättää.. Vaikka toisaalta on fiilis, että tuskinpa on tässäkään kierrossa tärpännyt. Sen verran alkaa olla noita yrityskiertoja takana.. Mutta silti mielessä kuikkii ajatus, että jospa sittenkin. VOIH... Toisaalta odotan jännityksellä myös uutta kiertoa, koska siinä olis tarkoitus aloittaa clomit. Kävin muutama viikko yksityisellä gynellä, joka niitä tarjoitui kirjoittamaan. Perusteena oli lievä PCO, ikä + yrityskiertojen määrä.. Noh, jospa niistä tulis uutta potkua tähän projektiin. Onko kellään täällä kokemuksia clomeista?

Tsenppiä kaikille!!!
 
moikka moi. en malttanut olla testaamatta. ja sieltähän tuli samantien plussa. en kyl usko silmiäni. tissit on ollut kyllä ihmeen kipeinä koko ajan. täytyy varmaan ostaa digitaalinen viikkonäyttöinen testi. apuva... onko tää mun onnea vai mitä. aivan ihanaa. olikos tää nyt sit 3 vai 4 yrityskerta... mut hei toivottavasti tää on nyt plussa ja tsemiä kaikille muillekkin. tuun kyl tänne viel kertoon jos hauatte et onko plussa plussa..
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81
HK3
Paljon onnea plussista neljäs? ja funny87!!

Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä. Nyt olis sit joku dpo 3 tai 4, joten nyt sit vaan odotellaan reilu viikko, jotta voi harkita testailuja jos siihen on edes tarvetta. Lämmöt on ainakin noussu 0,5 astetta :)

Teretulemast völjyyn uudet pinolaiset! :)
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa lisää plussia pinoomme, paljon onnea funny87! :heart:


Valkkaria lorahdellut tänään sen verran, että kokoajan tuntu kun täti ois tullut kylään.. märkä olo ollut.
Ei näy ja toivottavasti ei tule näkymäänkään... Vielä en uskalla testata. :p
 

Yhteistyössä