**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

Onnea PusPus ja tervetuloa uudet! Täällä on aika kiukkuinen fiilis ollut aamusta alkaen. Nyt vihdoinkin saimme varmuuden tälle ärsyttävälle odotukselle. Listaan voi laittaa kp 1/36. Ovis tuli joko kahdesti tai sitten vain kerran viikon myöhässä. Ärsyttää niin mainion paljon, mutta tästä on tie vain ylös.

Ellamae, kai sitä pitää juoda säännöllisesti joka päivä, mutta se on aika karua tavaraa, varsinkin Valion versio. Join sitä tässä toissa viikolla purkin ja edellisessä kierrossa kans. Limaa on ainakin riittänyt!!! Ellamae, se on tosiaan ärsyttää, kun meidänkin esikoinen tuli niin nopsaan ja helposti. Greippimehua join silloinkin.

Itse olen nyt ajatellut niin, että ostan sitä FOOLIHAPPOA aputeekista, kun sitä niin tärkeänä pidetään. Mitäköhän muuta vielä pitäisi suuhunsa laittaa?!?!?

Itseäni harmittaa se, että kun olen viihtynyt töissä niin hyvin, että tämä yritys on vasta nyt tohinoissaan. Ajattelin aina, että kolmisen vuotta olisi hyvä ikäero, mutta kun palasin töihin ja sain aloittaa siitä mistä halusin ja nyt tämä projekti kulkee kolmatta vuotta mukavasti, niin ei jotenkin halunnut viime vuonna vielä aloitaa yritystä - olisi projekti jäänyt kesken. Nyt toivon niin vietävästi, että me kaikki täällä raskaudumme ja saamme ihanan joululahjan - plussatestin. Siinä tapauksessa ei tarvitsisi elokuussa enää aloittaa uutta työvuotta ;) Saisi kesälomaa jatkaa vaikka kolme vuotta, jos kukkaro kestää - hermot ei ;)

Mukavaa viikonloppua kaikille! Me suuntaamme Skiexpoon, sillä tämä mamma tarvitsee uuden laskukypärän ja neiti uudet monot. Yksi hyvä puoli on, että tällä menolla ei ole tulossa talvi/kevätvauvaa, vaan saa laskea koko talven riemulla ja masukaan ei ole tiellä, vaikka raskautuisikin pian. Jos jotain huonoa, niin jotain hyvääkin aina löytyy.

Syystuulet saapuivat ja toivottavasti puhaltavat runsaasti plussia pinoomme <3

kuumeilijat

Lauantai 5.11.2011

nimimerkki -------- ikä -------- kp --------- yk ----- toiveissa

Tyttö91 ------------- 20 -------- 56/37 -------- 2 -------1.

Sutulii -------------- 31 ---------- 48/28 -------- 1 ------ 4.
Mamman muru ------ 31 ---------40/30-48 ----- 7 ------- 2.

hipsu86 ------------ 25 ---------- 38/28- ------- 1 ------ 2.
Neitipippuri --------- 30 ---------- 38/31-46 ----- 4 ------ 1.
Kaisakaisanen------- 23 ----------37/29-31 ---- ? -------?
Neljäs? -------------- 32 -------- 32/31-36 ----- 5 ------- 4.

_tiny_ -------------- 24 --------- 29/25-28 ----- 12 ----- 2.
Funny87 ------------ ?? -------- 27/35-48 ----- 3 ------- ?
Kati82 -------------- 29 ----------26/28-37 ----- 7 ------ 3.
Whisky peat -------- 35 --------- 25/30-32 ----- 3 ------ 3.
Jackie_d ------------ 26-----------22/30 --------- 3 ------1.
Iippa88 ------------- 23 ---------- 22/28 -------- 4 ------ 1.
Ronja76-------------35-----------20/25-27 -------10------1.
Eris ----------------- 25 --------- 20/27-32 ------ 3 ----- 1.

Miinä --------------- 30 ---------- 19/25 --------- 8 ------ 2.
äiskä-73 ------------ 38 ----------19/27-33 ------8 ------ 4.
Lily_ ---------------- 19 ------------ 19/23 --------- ? ---------1.
Sunflower11 ------- 23 -----------18/24-35 ----- 11 ----- 3.
Puskajussi --------- 39 -----------17/26-33 ----- 4 ------ 5.
HK3 ---------------- 27 -----------17/?? --------- 1 ----- 4.
inskun -------------- 21 -----------16/25-26----- 5 ------ 2.
Annubella ---------- 26 ----------- 16/28-45------- 2 ------- 2.
Pipsapippuri -------- 26 --------- 10/32-42 ----- 6 -------- ?

Marica30 ------------ 30 --------- 9/24-33 -------- 5 ------- 4.
Ellamae ------------- 33 ----------9/34-38 -------- 2 ------6.
Joelle--------------- 21 -----------5/29-38 ------ 2 ------ 2.
Uusivauva82 ------- 29 ---------- 4/31-33 -----3 ------ 2.
lenkkari ------------ 27 --------- 3/32-33 ----- 4 -------1.
Misupai --------------30----------2/26 ---------5/6 --- 2.
Santtu81 ----------- 30 ----------2/30 ---------tjot-------4.

merinorsu ---------- 23 --------- ??/?? --------- 9 --------?

Kadonneet :(

Piuke1 -------------- ?? ------- ??/26 --------- ? -------- 1.
Santsu_82 ---------- ?? --------- ??/?? --------- ? ------ 2.
kanttinen ------------ ?? -------- ??/?? -------- ? ---------4.
Mihu ---------------- ?? --------- ??/27 --------- ? -------- 2.

haamuilijat

:heart::heart::heart:

Tauolla

pikkuviikinki, ansku83

taustailijat
tirtsa, katie 85, moonbride, tsintsin, matte07, satuh83, nasu81, Nöhveli

ennen joulua plussanneet 2011:

Marraskuu :heart:
PusPus ............ yk5

Lokakuu: :heart:
Kyyneltenhymy yk5
charleene ......... yk2
Tirlittan87 ........ yk3
Barbamama35 . yk14
-Daniella ........... yk5
Keskeneränen .. yk4

Syyskuu: :heart:
Lepikonheta

ennen syksyä plussanneet 2011:

Elokuu:
Chamon
shootingstar*

heinäkuu:
Lilli88 5.7.
Vattunen 5.7.
Loretta 5.7.
Sipsunen 10.7.
Nippe78 15.7.
Maisa77 30.7.
Josefia 31.7.

Kesäkuu:
Ninnan
-olivia-

ennen kesää plussanneet:
Maaliskuu 2011: Katjuliini 28.3
huhtikuu 2011: Marsujasiskit 4.4., anpellina 19.4., sokruli 22.4.
Toukokuu2011: Platina 23.5.

Listaa saa päivittää kuka vaan ehtii

linkit edellisiin pinoihin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen...nen-kesaa-3-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen...-a/sivu27.html

Lyhenteet:

*yk/yv=yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
*kp=kiertopäivä
*dpo=päivät ovulaation jälkeen (piinapäivät)
*tjot=tulee jos on tullakseen
*rktt=raskaana kunnes toisin todistetaan

vauvaonnea kaikille!!!

Viimeksi muokattu:
Santtu81: minut saa pistää takasin listaan, en oo enään kadonnut. :) Kp 18 nyt, eli huomenna lauantaina kp19.

Onkos kukaan täällä perehtynyt tähän ovistesti raskaustestinä juttuun?
Nimittäin äsken dippasin ihan uteliaisuuttani ovistestin, ja vahva plussa tuli!
Mutta eihän mulla nyt ovis pitäis olla.. varsinkis jos kierto on taas sen 23 päivää.. :S Ja mä kun olin ihan varma että ovulaatio on jo ollut kp8-10 välillä, kun kp8 oli lima päivä..
Kylläpä taas tuo nostaa toiveita jos pitää paikkansa että ovistesti voi reagoida raskauteen jo ennen rtestiä?? Tuommoiset viivat kun sais vielä ihan rtestiin........ :heart:

HK3
Huomenta |O

Eka plussa tälle kuulle siis jo tullut, onnea PusPus!!

Sunflower11, melkein vuosi mittarissa yritystä, tosi pitkä aika :hug: Me tehtiin aikoinaan keskimmäistä 1v3kk, kunnes tärppäs (esikoinen oli tuolloin 5v). Tuli sinä aikana itkettyä monet itkut ja luoja kuinka välillä tunsin vihaa/kateutta raskaana olevia kohtaan, varsinkin niitä jotka tulivat helposti tai vahingossa raskaaksi.

Lily_, sen verran on kokemusta, että kaveri kokeili tuota teoriaa ja ovistestin viivat olivat kirkuvan punaiset pari päivää ennen virallista testausta, joten kait se joillain voi toimia :)

ON: Ovisoireet on viäkin päällänsä, ne ei tunnu loppuvan ollenkaan :/ Laskureiden mukaan eilen ois pitänyt olla h-hetki, mutta vähän epäilen, kun aamulämpökin on vielä matala. Nooh, odotellaan ja katsellaan..tänään onkin pikkujouluristeilylle lähtö työporukan kanssa, joten mikäs täs on ollessa :) Pitäisköhän sitä kuiteskii laittaa rojut matkaan ennen lähtöä..huomenna illalla voi olla jo liian myöhäistä ;)

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE! :wave:

Mulle vois kyllä tohon listaan korjata et täällä mennään VASTA kp 32/31-36 (miten ihmeessä mä saan noihin jonkun värin..mulla näkyy vaan jotain kuvakkeita..) =) =)

Tämänaamuinen testi näytti negaa, ma uusi yritys. Menkkaoireita ei vielä ole...

Puspus hirmuisen paljon onnea plussasta!! Toivottavasti täältä tullaan vielä sankoin joukoin perästä =)
Lily taitaapi pian jo tullakin...toivottavasti!! Plussaa myös r-testiin sulle toivon!!

HK3
Neljäs?, ite saan tekstiin väriä, kun valitsen tän kirjoituslaatikon ylhäältä ton ison A kirjaimen, jossa pikku nuoli alaspäin. Sieltä valitsen värin ja sit kirjoitan siihen kohtaan missä kursori vilkuttaa. Toinen tapa, jota myös käytän on, et jo kirjoitetun tekstin ns. maalaa ja sit valitsee toiminnon. Saitko selvää mun sepostuksesta? :D

• Tykkää
Reactions: Santtu81
Sunflower11
Kiitos H3 sanoistasi :heart: Kyllä on monet itkut itketty, nykyää taitaa olla aika turta, ettei enää tunnu pahalta, kaikki, mut kyl tuossa oli vaihe kun pelkästään raskaanaolevien näkeminen tuotti tuskaa :/

Lily_: Tosiaan, ovistesti pitäs näyttää vahvaa plussaa ni sit se voi enteillä raskautta. Pidän peukkuja että sulla tarkoittaa juuri sitä. Dippailetko koska raskaustestiä?

Neljäs?: Toivottavasti nega muuttuu plussaksi vielä! Plussatuulia!

Täällä ei mittää, dpo 2 menossa. Ei tietenkään oireita, enkä oletakaan ;)
Kipeäksi TAAS tulossa, kuumeinen olo, kurkku kipeä.. Mykoplasmaa tääl on liikkeellä, toivottavasti ei mulle tule.

Pitäis nyt ens viikolla muistaa mennä sinne labraan antaa verta, ni sais tietää kilppareista ym. mitä nyt siel katotaankaan.

Hyvää pyhäinpäivää!

Ellamae
Huomenet Lohjalta:wave:
Täällähän on taas tulossa vauvauutisia, ainakin toivon mukaan:)
Mekin päästään aloittelemaan uutta yritystä ja toivo elää taas:D
Pitäs kaksi tilauskakkua tehdä vielä ennen iltavuoroon lähtöä.
Isäntä saa taas jäädä pienten kanssa kotiin ja hyvältä näyttää: toinen roikkuu kerrossängyn puolapuilla ja kirkuu, toinen löysi isoveljen pikkulegot ja heittelee niitä suuren raivon vallassa...meidän pienet apinat:heart:

Tissit kipeenä, yleensä ne kipeytyy siinä just ennen menkkoja. Aika jännä. Ovis on bongattu varmaksi ovistikuilla, tuli vahvempi viiva kuin kontrolli. Kreisii :popcorn:!
Nyt ei voi muuta kuin odottaa ensi viikonloppuun ni pääsee testailemaan :rolleyes:

EDIT: nyt on siis dpo 7 :whistle:

Viimeksi muokattu:
Tänään aamulla tein toisen ovistestin, ja edelleen kaksi yhtä vahvusta viivaa, testiviiva oli vielä ehkä aavistuksen vahvempi kuin eilinen..
Raskaustestejä ei ole, muuten olisin varmasti jo testaillut... Yritän kyllä ainakin siihen kp23 asti , mutta saa nähä maltanko jos noi ovistestit näyttää vaan plussaa...
Kuitenkin nyt vasta kp19... mutta jos se ovis olisi tapahtunut kp8-9, niin kyllähän se voisi jo näkyä ihan rtestissäkin.... hui en kyllä uskalla paljoa toivoa, kun aina tultu kovaa alas .. :|

Mitään oireita en kyllä ole pistänyt merkillä. Ainoa on tää sitkeä flunssa, kestänyt jo viikon, jospa nyt viikonlopun aikana saisin itseni kuntoon, vois esimies taas ihmetellä kuinka mä oon jatkuvasti kipeenä...

Puhallellaan nyt kaikille niitä punaisia viivoja niihin raskaustesteihin... :heart: :whistle:

LiLy_ Pidän peukkuja :)

Mä tuun tänne päivittelee seuraavan kerran tilannetta, kun ollaan lomareissulta palattu. Ensiviikko siis lomailua. Täytyy toivoo että lento menis hyvin, mulla on kamala lentopelko :headwall: Siihen asti näkemisiin, ja tsemppiä kaikille jännäilyyn..ja paljon plussaonnea! :) Heips!

iippa88 Rentouttavaa lomaa, ei tässä enään itsekkään malttais odotella tulevaa lomamatkaa, joulupäivänä lähdetään Thaimaan lämpöön muutamaks viikoks.. On kyllä loma paikallaan... :)

Kiitoksia teille tsemppaajille. :heart:

Onko noilla ovistesteillä mitään merkitystä, että se viiva jää vahvaksi oviksenkin jälkeen? Mietityttää kun se haaleni heti kun ovis oli ohi :|.. et kai sitä voi silti raskaana olla :O ? *noob* :D

Sunflower11
Eris: Ei, sen kuuluukin haaleta. Ja todellakin voit olla raskaana.
Se ovisviivakin alkaa tummenemaan vasta kun raskaushormonia erittyy, eli kiinnittymisen jälkeen joka tapahtuu n. viikko oviksesta :)

Eris: mä tikutin tän kierron, mutta en saanut kyllä noin vahvoja viivoja sillon kp8, kun oletin oviksen olevan? Mutta kp8 viiva oli kaikista tummin vaikkei ollutkaan saman vahvuset viivat.. Mä oon lukenut aika paljon noista ovistesteistä, ja joillakin se lh-huippu on vaan sen muutaman tunnin, että pitäis olla vähän väliä tikuttamassa että sais sen ovisplussan. :)
Mutta heti kp 9 eteenpäin mun ovistestit oli ihan negoja! Siksi oletin että tuolloin se ovis olis voinut olla..
No ota siitä sitten selvää. Ihmetyttää kyllä vähän kui ovis on noin aikaisin, mutta kierrot kun on mulla tyssännyt nyt siihen 23 päivään niin voihan se hyvinkin ollakki....

Yritän pitää pääni ja testata vasta keskiviikkona tai torstaina. Luulen ettei kyllä edes näkyisi vielä vaikka jotain siellä olisi..... :confused:

Silti jotenkin varma olo että ei tämäkään kierto ollut se tärppikierto.. En tiiä alkaako usko loppuu.. Niin monilta kavereilta kuullu että sen vaan jotenkin tietää kun on viimein raskaana, jotenkin rauhallinen,levollinen olo... Ei mulla vaan... :p

Heissan iihanaiset!

ONNEA PusPus plussauksesta ja kovasti tarrasukkia mukaan masuasukille:heart::flower:

LiLy_ sulla jännät päivät meneillää ja aika vahvoja viivoja vetelet ovistesteillä:) toivotaan että se ois plussan merkki myös r-testissä, peukut ja varpaat pystyssä jännäillessä sinunpuolesta...

Täällä aika tasasesti mennään kp 20 ja dbo 7 eteenpäin, ei mitään ihmeempiä tuntemuksia, ehkä rinnat olleet arat tänään ja pientä jomotusta, ei hirveemmin uskalla hihkuilla ettei tipu taas korkeelta.

Tosta listasta sen verra että Keskeneräinen plussasi lokakuussa, taitaa olla jo odottavien puolella.

Mukavaa Sunnuntaita kaikille :wave:

Yhteistyössä