Ostatko vaatteita kiinalaiskaupoilta? Näin valitaan malleja niitä esittelemään.

vierailija
ihania siksi kun et tule kateelliseksi

kasvottomat mainokset jää vajavaisiksi meille normaaleille ihmisille
Miksi tulisin kateelliseksi kiinalaisille malleille? Mieluummin olisin kateellinen
tummaihoisille afrikkalaisille naismalleille. Ihailin K&K-lehden menoliitteen kuvaa, jossa Suomessa asuva maahanmuuttaja kertoo tiimistään, joka organisoi ensi viikonloppuna järjestettävän Maailma kylässä-festivaalin.
Mieluiten katselen mainoksia paperiesitteistä.
Radiossa puhuu parhaillaan nuori mies. Hän puhuu messussa nuorille puhetyylillä, joka riipii kielikorvaani. Samaa asiaa ihmettelee jossain ruokakaupan ilmaislehdessä maahanmuuttaja, joka kertoo lehtijutussa taipaleestaan oppia suomen kieli. Hän kertoo ettei kursseilla opeteltu kirjakieli ole ollenkaan sama mitä suomalaiset ihmiset puhuvat keskenään. Ei nuoria tarvitse kosiskella ja madaltaa kynnystä uskonasioihin lässyttämällä mä- ja säslangia.
 
vierailija
Hän ainakin on #10:n kynän takana
Suomessa on iso joukko Anna-nimisiä ja sen nimisen aikakauslehden lukijoita.
Eikö sinulle riitä tiedoksi, että olen Suomen kansalainen. Tekoälyn aikaan kuka tahansa Telluksella voi matkia kirjoitustyylini. Eilen tajusin, että lehtijuttujen ääneenlukija on robotti. Olen usein ihaillut ja ihmetellyt lukijan tasaista lukutempoa ja täysin virheetöntä puhetta. Olisi mielenkiintoista, jos luovuttaisin kirjoittamiseni ja tekstin ääneen lukemiseni äänelläni tekoälyrobotille. Kuuntelen parhaillaan Muistojen bulevardilta ranskan kielistä laulua. Tekoälyn ansiosta voisin jatkossa keskittyä ranskan kielen harjoittamiseen, jonka taidolla on elämässäni tarvetta. Olenhan kosmopoliittiperheellinen.
 
vierailija
Suomessa on iso joukko Anna-nimisiä ja sen nimisen aikakauslehden lukijoita.
Eikö sinulle riitä tiedoksi, että olen Suomen kansalainen. Tekoälyn aikaan kuka tahansa Telluksella voi matkia kirjoitustyylini. Eilen tajusin, että lehtijuttujen ääneenlukija on robotti. Olen usein ihaillut ja ihmetellyt lukijan tasaista lukutempoa ja täysin virheetöntä puhetta. Olisi mielenkiintoista, jos luovuttaisin kirjoittamiseni ja tekstin ääneen lukemiseni äänelläni tekoälyrobotille. Kuuntelen parhaillaan Muistojen bulevardilta ranskan kielistä laulua. Tekoälyn ansiosta voisin jatkossa keskittyä ranskan kielen harjoittamiseen, jonka taidolla on elämässäni tarvetta. Olenhan kosmopoliittiperheellinen.
älä viitsi
annalaisesta eli sinusta on ollut puhe
tekoäly kirjoittaa hyvin ja virheettömästi

ei sitä pidä sotkea opettamalla sille levotonta, poukkoilevaa ja täysin epäloogista tekstiä sinun tyylillä
 

Yhteistyössä