Plussalennon masunkasvattajat

DoB
RD Ihana masukuva sulle :heart: katselin muuten noita sun neuvolakuulumisia niin mä ihmettelen kun multa ei ole kertaakaan katsottu kohdunpohjan korkeutta :| Taitaa taas olla vähän eri käytännöt neuvoloiden välillä. Torstaina ois seuraava käynti, pitääkin tiedustella asiaa. Saan sieltä nyt mukaan sen todistuksen raskauden kestosta ja pääsen lähettelemään Kelaan papereita....ihanaa päästä kohta äitiyspakkauksen kimppuun :)
 
Heips!
Minäkin päätin nyt liittyä mukaan plussa lennolle! :wave:
Rv.12 , esikoista odottelen.:heart:
Kuulin eilen pikkuiseni sydän äänet neuvolan dobbler ulrtalla!Upea ja liikuttava kokemus!

:heart:
Ultraus tehtiin koska mulla oli ollut vuotoja pariin otteeseen viim. 2vk aikana.Olin todella huolissani ennen ultrausta että onko mennyt kesken mutta onneksi kaikki hyvin!

Onnea kaikille muille odottajille! :flower:
 
DeviLiah: Kiitos paljon :D :heart: Kieltämättä oon otettu mahastani, ku aiemmissa raskauksissa en ole päässyt nauttimaan mahasta.

Mie kävin muuten tänää allekirjoittamassa kahden vuoden sopimuksen Ladyline:n. Aloitan kuntoilun tammikuussa sitten :D. Olen miehen kanssa laittanut vedon pystyyn, että ensi kesänä olen normaalipainossani eli 56 kg:ssa. Joten pakko kai sen eteen on jotain ruvettava tekee :whistle: . Katsotaan miten onnistun.. :whistle:
 
Red Dragon kyllähän se liikunta auttaa sit paremmin siinä arjen pyörittämisessäkin, itte oon ainakin huomannu, nyt ku oon ruvennu käymään 4-5krt/vkossa pacessa ni kyllä musta on tullu tehokas :D Kukas tekis teille tänne lennolle jonkun laskettuaika hommelin tai jonkun kivan :) Olis kiva käydä täällä sit kateelliseni kurkkimassa, et kuinka pitkällä kukin on tai koska la..
 
Päiviä tännekin! Lomailainen on palannut työn pyöritykseen. :whistle: Mahassa tuntuu hurjat sambailut, että eiköhän siellä oo kaikki hyvin.
:) Tyhmäntyhmä kysymys tähän heti ens alkuun: Lasketaako äitiysloman alkaminen varsinaisesta lasketusta ajasta vai suunnitellun sektion päivämäärästä, jos sektio on sovittu synnytystapa? En muista enää edelliseltä kerralta... :ashamed:
 
DoB
Ei mitään tietoa Äippä, kun tässä ollaan vasta ekaa kertaa :)

Täällä menossa toinen työviikko loman jälkeen ja on kyllä ihan kivaa olla taas töissä. Päivät menee ihan hurjaa tahtia! Ja eipä noi ilmat oikein lomalaista nyt suosi, täällä taas vaihteeksi sataa. Me käytiin viikonloppuna ihastelemassa ystävien vajaa 2 vkoa vanhaa tyttövauvaa ja se oli kyllä NIIN suloinen :heart: Tulispa joulukuu nopeesti ja saisi sen oman nyytin syliin!

Omaan napaan ei kuulu mitään uutta, pelkkää hyvää. Maha on ihana suloinen pallo ja potkuja satelee pitkin päivää :heart:

Mukavaa maanantaita kaikille lentolaisille!

Dob ja öttiäinen 22+5
 
DoB Meillä on suvussa kans ihania pieniä vauvoja ja lapsia ja kyllä on kiire saada oma nunnuteltava. :) Aiotko muuten selvittää tulokkaan sukupuolen etukäteen? Ite päätin, että jos vahvasti veikataan poikaa, ni ottaisin äitiysavustuksen rahana, kun esikoiselta on kaikki tallella ja ihan hyvässä kunnossa.
 
DoB
Äippä oltais me haluttu tietää, mutta rakenneultrassa ei sanottu! Ei enää lähdetä yksityiselle selvittämään, joten eletään jännityksessä loppuun asti :) Tyttöä mä itse veikkailen, en tiedä miksi. Joko oot päässyt rakenneultraan? Meillä oli 22.7 ja oli kyllä ihan mahtavaa taas päästä ihastelemaan sitä pientä :heart: Meillä muuten on sama synnäri :)
 
DoB Kiva! Jos vaikka törmätää siellä sitten. (Jos sulla menee myöhäseks ja mulla aikaseks...) :) Mulla on ultra nyt torstaina ja yritetää kyllä tirkistellä ja udella, mut semmonen linja niillä ainaki viimeks (7 vuotta sitte...) oli, etteivät lähe arvailemaan sukupuolta. Että pitäis kait mennä yksityiselle, jos haluaa tietää.
 
Mie rupesin tekee ensimmäisiä hahtuvavillahousuja.. Katotaan minkälaiset niistä tulee, ku mie en housuja yms. osaa tehdä.. ja tuolla langalla on aika mielenkiintoista neuloa :whistle: .

Mistä tilaatte yleensä lankoja?

Mutta eikun vaan jatkamaan.. :heart:

Mulla ois viel tää viikko lomaa.. Ja sitten alkaa koulut ja koulun ohella pitäis käydä töissäkin. Onneksi sitä on kuukaus, jonka jälkeen jään 2 viikon kesälomalle ja sen jälkeen suoraan äippälomalle :D.

Sain eilen keittiön kaapit siivottua.. Ollut jo monen vuoden urakka.. Vein tytöt mummolaan, joten sain homman tehdä rauhassa. Minun nivuset ei vain siitä tykänny yhtään.. Kuten ei kävelemisestäkään enää.. Puhtaat kaapit on ja siisti järjestys (mutta kuinka pitkään).

Mitä kuuluu Pantalaimon:ille?!? :wave:

Red Dragon + Nuppu 27+1
 
Kaksi negaa testattu, toinen torstaina, varmistus vielä lauantaina. Kosteasta rapujuhlasta ;) selvitty, negasta ei ehkä ihan vielä. :/ Onneksi viikonloppuna oli niin paljon menoa ja meininkiä, ettei ehtinyt sitä enempää surra. Nyt on vähän apea olo, etenkin kun vuoto antaa odotuttaa itseään. Toivon totisesti, ettei kierto veny ihan mahdottomasti. :ashamed:

Mies vei tänään spermanäytteen ja tulokset saadaan kolmen viikon kuluttua. Ei varmaan ihan ehdi mun gyneajalle, mutta pyydän sitten soittamaan kun se saa ne. Lainasin tänään kasan lapsettomuudesta kertovia kirjoja kirjastosta. Helpottavaa ajatella, että tässä kuussa aloitan jo terot ja ensi kuussa jo clomit.
 
DoB
Nostelen lentoa....

Pantis :hug: Voi me niin mielellään nähtäisiin sun hehkuttavan plussaa täällä :heart:

Mitä kuuluu Jouskarille?

RD harmi, että paikat laittaa vastaan vaikka ois intoa touhuta! Mä toivon kovasti että pystyisi loppuun asti touhuilemaan suht normaalisti. Mua on pari päivää kävelessä vihlonut tonne jonnekin alaselkään/pakaraan, toivottavasti on vaan jotain todella ohimenevää. Tänään testaan josko lenkkeily auttaisi.

Aurinkoista keskiviikkoa kaikille!

Dob ja öttiäinen 23+0
 
Kiitos DoB. :hug: Niinhän sitä itsekin toivoisi, mutta nyt olen jo päässyt sinuiksi ajatuksen kanssa, että tässä saattaa mennä vielä pitkäänkin. Mieluummin olen realisti, kuin elätän joka kuukausi ihan hirveitä toiveita. Tilastot ovat hoidoista kuitenkin ihan positiivisia, yli 80% pareista tulee raskaaksi ja yli puolet pääsee synnytykseen saakka. Mutta hoidoissa voi mennä vuosia ja siihen on ihan hyvä varautua jo etukäteen.

Minä kaipailen lentsikan kuulumisia? Oliko kaikki ultrassa hyvin? Entä miten remontti on sujunut?

ON: Vatsaa on juilinut, mutta nyt epäilen sen johtuvan alkavasta mahataudista. Oksettaa ja maha on ihan löysällä. :ashamed: Tämäkin vielä. :(
 
Pantalaimon voi harmi. :( Mä jo niin toivoin.. Mutta ensi kiertoon parempi tuuri. Pidetään peukkuja, että hoidot auttaa pikaisesti. :hug:

En ole lenttis, mut välitän sen sanomisia tuolta alkuraskauden hermoilijoista: Se on siis nettipimennossa (remppaa evakossa). Kaikki oli ultrissa hyvin ja muutenkin viime tietojen mukaan kaiken pitäs olla ok. Tuolta alkuraskauden hermoilijoista tosiaan löytyy ihan parin päivän takaa merkintä.

B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pantalaimon:
Nostelen vaan. Tätiä ei näy ei kuulu. Tänä aamuna vielä varmistettu nega, eli raskaana ei ainakaan olla. :( No, kohta on jo gyne ja siltä onneksi löytyy tropit tähänkin. :ashamed:
Pissatestistäkö teit? Samalla testillä kuin silloin aikaisemmin?

...en tahdo luoda turhia toiveita, mutta ihan just pari päivää sitten kävi viimeksi Lumi-Marjalle niin, että pissatesti näytti aina vaan negaa (paitsi muutaman haamun välissä ja sitten kai testit taas tyhjeni), vaikka menkat oli jo paljon myöhässä, mutta menkkojakaan ei näkynyt. Veritesti vasta paljasti raskauden (kommelluksien kautta tosin sekin). Jospa... :whistle:

Mutta, mutta. Jos taas on jostain muusta, niin toivotaan, että pian homma korjaantuu. :) :hug:
 
Kärppis: Ihanaa, kun jaksat olla noin positiivinen ja kannustava! =) :hug: Joo, mäkin luin siitä Lumi-Marjan tapauksesta. Kuitenkin noi tapaukset, joissa raskaus ei näy virtsatesteissä on niin harvinaisia, etten jaksa uskoa omalla kohdallani siihen. :ashamed: Meillä ei veritestejä YTHS:llä oteta, joten sinne gyneen asti pitää ainakin odotella, ellei tätsykkä päätä tulla sitä ennen. Gynehän sitten viime kädessä ultralla näkee, onko ovista tapahtunut ollenkaan. Tää ei kuitenkaan ole eka kerta, kun mulla kierto venyy yli 50 päivää.

En testannut samalla testillä, sillä YA:ssa ei ollut Aconeita. Testasin Clearbluella, jonka pitäisi olla ihan luotettava ja herkkäkin.
 
Mä en Pantalaimon loppupelissä tiiä, kuinka epätavallista se on.. Siis mun omalla siskollakaan ei testit näyttäneet mitään ennen kuin menkat oli viikon myöhässä ja täältä palstaltakin on löytynyt aika monta sellaista, jolla se ei alussa vaan erity pissaan.. :)

Mut db joka tapauksessa. :) (p.s. oot ilmeisesti kysynyt YTHS:ltä tuota veritestiä? Mulle se ois tämän paikkakunnan YTHS:llä tehty, mut ei sit ollu enää tarpeen. Mut neuvolastahan sen saa joka tapauksessa, kun soitat ja kerrot tilanteen. :) )
 

Yhteistyössä