Ei ole kierukka aiemmin tuntunut miltään, siksi nyt epäilyt heräsivät.Alkuperäinen kirjoittaja Lily of the valley:Onko sulla aiemminkin ollut alavatsalla jomotus raskausoire? Itselläni kun ei ollut, niin kysyn. Meinaan vaan, että eikös nuo kierukat voi lisätä kohdunulkoisen riskiä? Kaverillani heikko plussa meinasi nimenomaan kohdunulkoista, se ei siis tummentunut se viiva kuten normaalisti. Anteeksi kun pelottelen, mutta siis, sanon vain, että kannattaa varmaan käydä piakkoin lääkärillä että selviää ne viikot ja se, että kaikki on kunnossa. :hug:
En luota noihin liuskoihin. Eikä tämä nyt siitä ole kiinni, etteikö olisi varaa ostaa kunnon testi, mutta kun vasta 17 tuntia sitten tein kuvassa näkyvän testin, niin en todellakaan usko että testitulos olisi näin nopeasti radikaalisti muuttunut.Alkuperäinen kirjoittaja kuules:MEE NYT HETI HAKEE JOKU UUS TESTI VAIKKA KAUPASTA JOKU HALPA LIUSKA!
vai onko tää provo?
kuka ei muka haluis varmaksi heti tietää tollaisessa tilanteessa?
Sinuna soittaisin lääkärille, koska olisi tosiaan hyvä määritellä raskauden kesto. Eihän ne kohdunulkoisenkaan kivut heti täysillä välttämättä ala. Omaa kokemusta ei ole, mutta ainakin siihen usein liittyy vasemman hartian kipua siis sen vatsakivun lisäksi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja taas jomottaa ja repii..
Onko täällä ketään jolla olisi ollu kohdun ulkoinen raskaus? Olisiki kiva kuulla kokemuksia.
Mulla oli myös jomotusta ja sellaista repimistä ja vuosin myös verta ( hyytynyttäkin), kierukan poistamisen jälkeen.Th:kin oli satavarma, että menee kesken.Kävin ultrassakin tarkistuttamassa, mutta sinnikkäästi siellä kohdussa vaan jaksettiin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja taas jomottaa ja repii..
Onko täällä ketään jolla olisi ollu kohdun ulkoinen raskaus? Olisiki kiva kuulla kokemuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Mulla oli myös jomotusta ja sellaista repimistä ja vuosin myös verta ( hyytynyttäkin), kierukan poistamisen jälkeen.Th:kin oli satavarma, että menee kesken.Kävin ultrassakin tarkistuttamassa, mutta sinnikkäästi siellä kohdussa vaan jaksettiin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja taas jomottaa ja repii..
Voisiko sulla olla kierukka myös siirtynyt väärään paikkaan ja se jo voisi mahdollisen raskauden lisäksi aiheuttaa noita oireita?Mä myös alussa ajattelin, että mulla olisi kohdunulkoinen.
millonkas se on?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt on aika varattu lekurille
Maanantaina :/Alkuperäinen kirjoittaja no:millonkas se on?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt on aika varattu lekurille
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Onko tuo Clearblue? Jos on, niin en luottaisi. Koitapa haulla tuolta Vauvakuume- puolelta, niin näet että viimeaikoina on noita omituisia hailakoita vääriä hälytyksiä tullut.
Minä kyllä sinuna hakisin toisenmerkkisen testin. Jos sekin näyttää hailakkaa plussaa niin uskoisin, jos se ei näytä mitään niin vielä odottelisin raadin lausuntoa.
Jos on joku toinen merkki niin unohda tämä viesti!
Kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja eli:menetkö suoraan gynelle?
Jännä juttu on tosiaan kyllä, en ymmärrä.Alkuperäinen kirjoittaja yks:ok...
kävitki yks päivä mielessä
aika jännä et vähän kuitenkin haamulta näyttää... mutta hyvä näin jos kerta vauvaa ei oltu suunniteltu.