Neljäs raskaus olisi, ja kaksi lasta niistä olen syliin asti saanut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onnea vaan jos on plussa koita muulla testillä ihan lähipäivinä.
mones laps olis?
Juu +-merkki pitäisi tulla jos positiivinen.Alkuperäinen kirjoittaja äitikkä:siis tuleeko siihen +-merkki.. kun mun testeillä tuli kaksi pystyviivaa samaan suuntaan. mutta jos +-merkki pitäis tulla niin selvähän tuo =) onnea!
Lisää lapsia haluamme kyllä, mutta just nyt ei ollut tarkoitus perheen kokoa kasvattaa.Alkuperäinen kirjoittaja Oops!:Minä kyllä sanoisin että plussa on. itselläni eka clearblue-plussa näytti tuolta raskausvkolla 3+5
Harmi juttu kun raskautta et toivonut
Menkkoja ei ole ollut 1,5 vuoteen hormonikierukan ansiosta.Alkuperäinen kirjoittaja Lily of the valley:Plussa se on, mutta nuo Clearbluet ovat kuulemma antaneet vääriä positiivisia myös paljon just tuollaisina hailakkoina. Onko sulla menkat sitten myöhässä, miksi testasit?
Ihana asenne sulla ?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lisää lapsia haluamme kyllä, mutta just nyt ei ollut tarkoitus perheen kokoa kasvattaa.Alkuperäinen kirjoittaja Oops!:Minä kyllä sanoisin että plussa on. itselläni eka clearblue-plussa näytti tuolta raskausvkolla 3+5
Harmi juttu kun raskautta et toivonut
Niinhän se kuitenkin on, että lapsia ei tehdä vaan niitä saadaan, joten jos tuo plussa on ja sellaisena pysyy, niin otamme lapsen kyllä ilolla ja rakkaudella vastaan.