haamu vai nega (sis. kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehkä haalean haamun näen minäkin. Testaa myöhemmin uudelleen, jospa sitten sais selkeemmän kuvan kumpi on.

Ja näistä hätäisistä testaajista... Ei sitä välttämättä mikään hätähousu ole. Kaikilla kun ei ole säännöllinen kierto ja jos sattuu olemaan oireita yms. niin aika helposti sitä testaa. Itsellänikin kävi näin. Kp:t huiteli päälle kuudenkymmenen ja silti sain eka kerralla vain haamuista haamuimman viivan joka sitten vahvistui...

Hailakan haamun näen kyllä, mutta testaisin vielä uudestaan esim. huomenna aamulla, ennen kuin lähtisin ihan täysillä tuulettelemaan.

Tällä palstalla on kyllä aika huononäköistä porukkaa, kukaan ei ikinä näe näissä mitään. Ite laitoin joskus kanssa tänne (mielestäni) haamukuvan, ja sain kauhean räksytysryöpyn, ettei tossa mitään ole. No, laitoin 3 pv päästä uudelleen, oli kyllä jo ihan selkeät viivat ja kp oli jotain 29/28, ja edelleen osa porukasta kommentoi, ettei tossa VÄLTTÄMÄTTÄ mitään ole vaikka siltä saattaa näyttää, tai jos on, niin kesken menee jos ei ole jo mennyt. Toisen onnihan on aina tällä palstalla toiselta pois...

Alkuperäinen kirjoittaja Harmautunut:
Tällä palstalla on kyllä aika huononäköistä porukkaa, kukaan ei ikinä näe näissä mitään. Ite laitoin joskus kanssa tänne (mielestäni) haamukuvan, ja sain kauhean räksytysryöpyn, ettei tossa mitään ole. No, laitoin 3 pv päästä uudelleen, oli kyllä jo ihan selkeät viivat ja kp oli jotain 29/28, ja edelleen osa porukasta kommentoi, ettei tossa VÄLTTÄMÄTTÄ mitään ole vaikka siltä saattaa näyttää, tai jos on, niin kesken menee jos ei ole jo mennyt. Toisen onnihan on aina tällä palstalla toiselta pois...

Siis miks niitä kuvia pitää ylipäätään tänne laitella? :o
Jos siinä ei itse näe mitään niin tuskin siinä silloin kukaan muukaan näkee, jos taas itse näkee niin miks hitossa sitä pitää enää kysyä että "onks tässä viiva?" kun sen kerta itse voi nähdä? :D

Ei ymmärrä, ei!

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Jos siinä ei itse näe mitään niin tuskin siinä silloin kukaan muukaan näkee, jos taas itse näkee niin miks hitossa sitä pitää enää kysyä että "onks tässä viiva?" kun sen kerta itse voi nähdä? :D

Ei ymmärrä, ei!

Niin tai miks ihmeessä tälle palstalle pitää ylipäänsä kirjoittaa?? Ei ymmärrä, ei.

vähän minäkin ihmettelen sitä, että pitää oikeen kuvia linkittää..jos se on nega niin menkat alkaa ja on plussa niin menkkoja ei vielä viikonkaan päästä ole tullut ja olet raskaana. miksi repiä hiukset päästään vaan jonku testin takia? oota nyt hyvä ihminen rauhassa pari päivää ja asia selvilää kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiAika:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Ei ymmärrä, ei!

Niin tai miks ihmeessä tälle palstalle pitää ylipäänsä kirjoittaa?? Ei ymmärrä, ei.

En tiiä miksi sinä tänne kirjoittelet tai mitä kirjoittelet mutta se että laitetaan kuva jossa on puu ja sit kysytään että "onko tämä puu?" Hei daah!

Yhteistyössä