^ Harvinaisen oikeassa olet kyllä.
hui 01.10.2009 #77 Ohhoh, olin aivan varma, että olet raskaana, niin selkeä haamu tuo oli. Mutta kiva kun ap tulit kertomaan uusimmista kuulumisista. Enpä kyllä ikinä uskalla ostaa Clearblueta tämän jälkeen.
Ohhoh, olin aivan varma, että olet raskaana, niin selkeä haamu tuo oli. Mutta kiva kun ap tulit kertomaan uusimmista kuulumisista. Enpä kyllä ikinä uskalla ostaa Clearblueta tämän jälkeen.
Siiri 01.10.2009 #79 Alkuperäinen kirjoittaja Siiri: Onhan kyseessä voinut olla kemiallinen raskaus. Luotan edelleen cb-testeihin. Click to expand... Lisään vielä, että eikös kierukka estä juuri sen kiinnittymisen, vai olenko ihan hakoteillä?
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri: Onhan kyseessä voinut olla kemiallinen raskaus. Luotan edelleen cb-testeihin. Click to expand... Lisään vielä, että eikös kierukka estä juuri sen kiinnittymisen, vai olenko ihan hakoteillä?
jo 01.10.2009 #80 No mulla taas cb ei näyttänyt plussaa vaikka olin raskaana, ja muut testit näytti oikein. Joten ihan hanurista näköjään ovat Harmi..
No mulla taas cb ei näyttänyt plussaa vaikka olin raskaana, ja muut testit näytti oikein. Joten ihan hanurista näköjään ovat Harmi..