Plussa vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Plussaaja(ko)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Plussaaja(ko)

Vieras
Tässä olis huono kuva testistä.

Luonnossa erottuu selkeesti punertavaa väriä testiviivasta, kuvaan sitä ei yhtä hyvin saa. Testi on jo pari päivää kuivunut kaapissa...
Toisessa kuvassa on lähennetty muokkaus samasta kuvasta...

http://i47.tinypic.com/6ygupu.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Tuliko tuo siis testin kuivuttua vai sen 5 min sisällä? Jos tuli testiajassa, niin onneksi olkoon. =)

Ihan testiajan sisällä tuli. Mielestäni hieman menettänyt vahvuuttaan kuivuttuaan pari päivää kaapissa.

Tarkoitus on testata tässä alkuviikosta uudestaan aamupissasta.

Kiitos :) Vaikka en uskallakkaan vielä iloita :)

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Haamulta näyttää, oota pari päivää ja testaa aamusta uusiks..

Siis hetkinen, pari päivää jo ollu kaapissa?Mikset oo tehny uutta varmistukseks?

En ole tehnyt sen takia uutta vielä, koska toivon, että jos uuden teen niin siihen tulisi sitten vahvemmat viivat jo ettei tarvitsisi arvuutella.
Mulla ainakin esikoisen aikana sai ekat 6 viikkoa arvuutella testin tulosta, hcg nousi todella hitaasti vaikka kaikki oli hyvin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Paha sanoa, mutta voi hyvinkin olla plussa.

Tässä mun testeistä kuva (klikkaamalla saa isommaksi) ja tämä on siis plussa.

[ URL=http://w ww.aijaa.com/v.php?i=4516683.jpg]
4516683.t.jpg
[/URL ]

Samalta mun testini luonnossa näyttäis... :)

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
meiju, mikä se haamu sitte on? Nega vai?

Sellanen hailakka viiva mikä kuitenkin näkyy metrin parin päästä ilman kääntelemällä ja vääntelemällä ja valon alla tiirailemalla :) Mulla on kokemusta noistakin.. tietty ne aina plussiksi halusin kuvitella mut kyl ne sit lopulta olivat vaan viivanpaikkoja vaikkakin niissä punaista väriä olikin.. nyt kun plussasin niin oli myöskin haamu mut siitä jo melkein uskals suoralta kädeltä sanoa et plussaks vielä muuttuu.. ja tietenki toivon et ap:lläkin niin mut en nyt halua myöskään turhaa toivoa luoda koska mä en noissa nää juurikaan mitään kuin tosiaan viivanpaikkaa..

Yhteistyössä