CLEARBLUE (ROSKIS?)PLUSSA!! (sis. kuva)

• Viestiketjun aloittaja roskishaamuilija
  • Ensimmäinen viesti
roskishaamuilija
minä täällä taas, toinen cb testy aamupissasta... 5 minuutin sisällä jotain haamua, silmät meni ihan sekasin.. mutta ihan selvä viiva kymmenen minuutin jälkeen kun kerkesi kuivia.

nyt jos vaan malttais kärvistellä seuraavaan viikkoon, ja seuraavalla viikolla menis sitten terveyskeskukseen tekemään veritestin...jos ei vuoto alka.

väärin
[QUOTE="mä";23158840]Sulla on Maira aivan varmasti ollut kemiallisia raskauksia. Usko huviksesi. :) Tästä on ennenkin sanottu sulle.[/QUOTE]

Ei vaan ihan oikeesti apteekin oma voi antaa roskishaamuja ILMAN RASKAUTTA edes kemiallista. Itse olen ollut yksityisellä gynellä hoidossa, saanut apteekin omaan roskishaamuja mutta ultralla todettu että en ole edes ovuloinut siinä kierrossa :whistle: Eli kemiallisenkin mahdollisuus on täysin poissuljettu.

mikset osta digitestiä.. siinä sanottas ihan suomeks et raskaana/ei raskaana niin ei tartte arvuutella. Noi viivatestit on vähä nii ja näin ja varsinki toi CB joka heittelee noita viivoja vähä miten sattuu

kuva
minäkin oon kuullu tuosta cb:stä et antaa nuita hailakoita plussia varsinkin roskishaamuja tosi paljon. digitestiä suosittelen, ei jää jossittelun varaa. ja sulla kierto jo sen verran pitkällä et luulis näyttävän plussaa jos näin on.

mikset osta digitestiä.. siinä sanottas ihan suomeks et raskaana/ei raskaana niin ei tartte arvuutella. Noi viivatestit on vähä nii ja näin ja varsinki toi CB joka heittelee noita viivoja vähä miten sattuu
Eiköhän syy siihen miksei ihmiset osta digejä ennenkun ovat saaneet johonkin muuhun testiin viivan, ole se että digi vie sen tiiraamisen tuskan/jännityksen ja melko moni pelkää että siihen pärähtää se ei raskaana teksti joten on mukavampaa tiirailla viivanpaikkoja.. :D

Ja tämä ei ollut vittuilua ap:lle tai kellekkään, ihan vaan huomio jonka olen tehnyt seuratessani itseäni ja muita.. :whistle:

roskishaamuilija
Ei ne kyllä terveyskeskuksessa veritestiä pelkästään sun omasta pyynnöstä tee, pissatestiin saat tyytyä. Jospa testaisit parin päivän päästä uudestaan ihan itse.
kyllä ne ainakin meijän tk:ssa on ennenkin tehnyt, kun oon halunnut varmuuden haamuista.
ja ton mun rtesti sekoilun jälkeen luulis että tekee, että onko se hcg arvo sitten tarpeeksi korkea.. vai voiko tuo sit olla tuulimuna, kemiallinen vai mitä hittoa noi viivat sit on.

kyllä ne ainakin meijän tk:ssa on ennenkin tehnyt, kun oon halunnut varmuuden haamuista.
ja ton mun rtesti sekoilun jälkeen luulis että tekee, että onko se hcg arvo sitten tarpeeksi korkea.. vai voiko tuo sit olla tuulimuna, kemiallinen vai mitä hittoa noi viivat sit on.
Ai teillä pääsee suoraan, kätevää, meillä ei pääse edes pissatestiin ilman lähetettä.. :D

Mites se tän aamun testi?

roskishaamuilija
Ai teillä pääsee suoraan, kätevää, meillä ei pääse edes pissatestiin ilman lähetettä.. :D

Mites se tän aamun testi?
no tommonen samanlainen hailuhan tuo viiva on, ei yhtää vahvistunut eilisestä. ja siis tuli selvemmäksi vasta myöhemmin. mutta olin näkevinäni 10 minuutin sisällä siinä jotain, mutta tosi vaikea varmaks sanoa sillon kun testi-ikkuna oli kokonaan sininen ja märkä, näkyy paremmin kun testi kuivahtaa..
alkais edes menkat että pääsis tästä epätietoisuudesta..

Eiköhän syy siihen miksei ihmiset osta digejä ennenkun ovat saaneet johonkin muuhun testiin viivan, ole se että digi vie sen tiiraamisen tuskan/jännityksen ja melko moni pelkää että siihen pärähtää se ei raskaana teksti joten on mukavampaa tiirailla viivanpaikkoja.. :D

Ja tämä ei ollut vittuilua ap:lle tai kellekkään, ihan vaan huomio jonka olen tehnyt seuratessani itseäni ja muita.. :whistle:

Ei mulla ainakaa riittäis hermot pohtimaan onko siin viivaa vai eikö oo:D

kohtalon toveri
mulle tuli roskis plussia 3:

2.pv ennen menkkojen alkua: testiaika nega, 3h kuluttua: haamu
menkkojen"alkamis" päivä: testiaika nega, 2-3h kuluttua plussa (selvä)
2.pv lisää: testiaika nega, puolituntia PLUSSA.

viikon kuluttua: heti ku pissaa lorautettiin tuli SELVÄ PLUSSA.

ja tänään alkoi 24 raskausviikko!

Eli voisin onnitella sua.

roskishaamuilija
mulle tuli roskis plussia 3:

2.pv ennen menkkojen alkua: testiaika nega, 3h kuluttua: haamu
menkkojen"alkamis" päivä: testiaika nega, 2-3h kuluttua plussa (selvä)
2.pv lisää: testiaika nega, puolituntia PLUSSA.

viikon kuluttua: heti ku pissaa lorautettiin tuli SELVÄ PLUSSA.

ja tänään alkoi 24 raskausviikko!

Eli voisin onnitella sua.
Onnea! :) Voihan se olla sitten niin että mun ovulaatio on ollu myöhemmin.. ja menkat ei oo vielä edes paljoa myöhässä.. kun kierto tosin ei oo ollu kovin säännöllinen pillereitten jälkeen. :) Olisipa näin..

Mä en ala onnittelemaan noitten cb:n perusteella(mä oon saanu kaikkiin cb:n testeihin värillisen roskishaamun), käy apteekissa, osta joku muu testi (predictor jätä hyllyyn ellei ole early), oota maanantaihin ja tuu sit kertoo kuinka kävi?

Vaihtoehtoa kun riittää siihen et mitä on voinu tapahtua, voi olla että ovulaatio oli myöhässä ja hedelmöittyminen vasta tapahtunut, voi olla että se oli kemiallinen, voi olla viallinen testi etkä ole missään kohtaa raskaana ollutkaan tai tai tai tai tai... Nyt ei auta kun antaa ajan kulua, joko vuoto alkaa tai sitten ei, mä tiedän paremmin kuin hyvin sen fiiliksen mikä on kun elää epätietoisuudessa, mut ei tähän nyt vaan auta mikään muu kuin aika tällä hetkellä.. :hug:

roskishaamuilija
Mä en ala onnittelemaan noitten cb:n perusteella(mä oon saanu kaikkiin cb:n testeihin värillisen roskishaamun), käy apteekissa, osta joku muu testi (predictor jätä hyllyyn ellei ole early), oota maanantaihin ja tuu sit kertoo kuinka kävi?

Vaihtoehtoa kun riittää siihen et mitä on voinu tapahtua, voi olla että ovulaatio oli myöhässä ja hedelmöittyminen vasta tapahtunut, voi olla että se oli kemiallinen, voi olla viallinen testi etkä ole missään kohtaa raskaana ollutkaan tai tai tai tai tai... Nyt ei auta kun antaa ajan kulua, joko vuoto alkaa tai sitten ei, mä tiedän paremmin kuin hyvin sen fiiliksen mikä on kun elää epätietoisuudessa, mut ei tähän nyt vaan auta mikään muu kuin aika tällä hetkellä.. :hug:
Jep.. on se niin raivostuttavaa että jos nuo cb:N testit antaa vääriä (roskis)plussia... vaikka omahan syy se on että niitä pitää kytätä sen testiajan jälkeenkin.. mutta kun mun mielestä se ei ollu edes selvä nega testiajan sisällä, pakolti jää tiirailemaan että onko siinä nyt jotain vai eikö.
Mutta nyt ei muuta kun kärsivällisyyttä ja odottelua ens viikkoon.. sitten joko DIGITESTI tai suoraan terveyskeskukseen... noihin viivoihin ei jaksa enään uskoa :p

roskishaamuilija
mun roskis plussat tuli: RFSU:n testeil..
mä en itse jotenkin oo ikinä luottanu noihin RFSU:n testeihin.. joskus nuoruudessanikin kun oon niitä koklannut, niin lähes AINA tullut jonkun näköstä viiva, joko värillistä tai harmaata.
tokihan ne voi olla sitten kemiallisiakin. :)
eiköhän aina jokaiselta löydy sekä huonoa että hyvää kokemusta jostain rtestistä..

roskishaamuilija
en varmaan muuten oo tässä ketjussa kysyny vielä teiltä mielipiteitä, että mitäköhän mahtoi olla se mun vaaleanpunainen limamainen vuoto, joka kesti yhden illan ja sitä tuli TODELLA vähän.. tuo tapahtui siis maanantaina, eli silloin oli kp35
ja sen jälkeen ei oo tullut muuta kuin vähän valkovuotoa

Yhteistyössä