Meilläpäin ei ole enää sammakoita kun mummut kusi ne kuoliaaksioikeestiko se pitää tuolleen testailla? on mennyt mallilleen tämä maailma. ettekö muka tiiä milloin ootte raskaana?
Ei näyhttp://www.aijaa.com/v.php?i=003317520216.jpg näkyykö nyt
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1923463-ensin-plussa-sitten-nega-sis-kuva/sivu3.html
Miksi pitää monessa ketjussa ihmetellä samaa? 3sivulla kuva ja on kyllä tooosi ihmeellinen yhteensattuma,jos samanlainen testi ja pöytäliina(?) joillakin samana päivänä testin tehneillä.
Mä en käsitä miksi mä en näe kuvaa. Kaikki muut tuntuu näkevän.täh.. no mulla ainakin näkyy??
Mutta miksi? sä et oo yhtään sen enenpää tai vähempää raskaana, vaikka sä tekis vielä miljoona testiä.tossa alussa jo sanoin että toisessa ketjussa oon jo kysellyt samasta kuvasta. lukaseppas tarkemmin
Miksi SINÄ avasti tämän ketjun?Mutta miksi? sä et oo yhtään sen enenpää tai vähempää raskaana, vaikka sä tekis vielä miljoona testiä.
tee viikon päästä testi ja jos se ei tuota SELVÄÄ tulosta, niin sit lääkärille tarkistamaan asia.
Mä en kertakaikkiaan ymmärrä näitä testivouhottajia. Testi tehdään kun menkat on myöhässä,ei viikkoa ennen. ja jos testin tulos epäselvä uusitaan se viikon päästä, ei tunnin tai kahden..
Jos testiin ei tule viivaa testiajan sisällä, niin miksi se pitää kaivaa roskiksesta?
Älä avaa näitä ketjuja, jos ei kiinnosta!Mutta miksi? sä et oo yhtään sen enenpää tai vähempää raskaana, vaikka sä tekis vielä miljoona testiä.
tee viikon päästä testi ja jos se ei tuota SELVÄÄ tulosta, niin sit lääkärille tarkistamaan asia.
Mä en kertakaikkiaan ymmärrä näitä testivouhottajia. Testi tehdään kun menkat on myöhässä,ei viikkoa ennen. ja jos testin tulos epäselvä uusitaan se viikon päästä, ei tunnin tai kahden..
Jos testiin ei tule viivaa testiajan sisällä, niin miksi se pitää kaivaa roskiksesta?
Todellakin tulee roskishaamuja, niinkuin tulee lähes mihin vaan testiin. Sen verran noita testaillut ja roskishaamuja katsellut että..:snotty::ashamed:Tuohon clearbluen testiin ei voi tulla turhaa plussaa.
se ei lienee sinun ongelmasi jos haluan kuulla muiden kokemuksia kyseisestä testistäMutta miksi? sä et oo yhtään sen enenpää tai vähempää raskaana, vaikka sä tekis vielä miljoona testiä.
No olithan sä tehny testin ennen kun menkkojen ois pitäny alkaa..toisessa ketjussa lukee niin.se ei lienee sinun ongelmasi jos haluan kuulla muiden kokemuksia kyseisestä testistä
ja mulla nyt kp37/34, eli en ole missään vaiheessa testannut viikkoa ennen. ja anna meijän vouhottaa testeistä sun muista. kyllä varmasti löydät itsellesi sopivamman ketjun