CLEARBLUE (ROSKIS?)PLUSSA!! (sis. kuva)

• Viestiketjun aloittaja roskishaamuilija
  • Ensimmäinen viesti
??
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1923463-ensin-plussa-sitten-nega-sis-kuva/sivu3.html

Miksi pitää monessa ketjussa ihmetellä samaa? 3sivulla kuva ja on kyllä tooosi ihmeellinen yhteensattuma,jos samanlainen testi ja pöytäliina(?) joillakin samana päivänä testin tehneillä. ;)

roskishaamuilija
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1923463-ensin-plussa-sitten-nega-sis-kuva/sivu3.html

Miksi pitää monessa ketjussa ihmetellä samaa? 3sivulla kuva ja on kyllä tooosi ihmeellinen yhteensattuma,jos samanlainen testi ja pöytäliina(?) joillakin samana päivänä testin tehneillä. ;)

tossa alussa jo sanoin että toisessa ketjussa oon jo kysellyt samasta kuvasta. :) lukaseppas tarkemmin

onnea!
Tuohon clearbluen testiin ei voi tulla turhaa plussaa. kuivuminen ei tuohon vaikuta mitenkään koska ei ole sellainen perinteinen "pahvi"testi. Joko olet raskaana tai ainakin yritystä kiinnittymiseen on ollut. Mulla samanlainen roskishaamu 10kk tuhisee sängyssään :) Varoivaisesti onnittelen siis :)

???
tossa alussa jo sanoin että toisessa ketjussa oon jo kysellyt samasta kuvasta. :) lukaseppas tarkemmin
Mutta miksi? sä et oo yhtään sen enenpää tai vähempää raskaana, vaikka sä tekis vielä miljoona testiä.
tee viikon päästä testi ja jos se ei tuota SELVÄÄ tulosta, niin sit lääkärille tarkistamaan asia.
Mä en kertakaikkiaan ymmärrä näitä testivouhottajia. Testi tehdään kun menkat on myöhässä,ei viikkoa ennen. ja jos testin tulos epäselvä uusitaan se viikon päästä, ei tunnin tai kahden..
Jos testiin ei tule viivaa testiajan sisällä, niin miksi se pitää kaivaa roskiksesta?

"vieras"
Mutta miksi? sä et oo yhtään sen enenpää tai vähempää raskaana, vaikka sä tekis vielä miljoona testiä.
tee viikon päästä testi ja jos se ei tuota SELVÄÄ tulosta, niin sit lääkärille tarkistamaan asia.
Mä en kertakaikkiaan ymmärrä näitä testivouhottajia. Testi tehdään kun menkat on myöhässä,ei viikkoa ennen. ja jos testin tulos epäselvä uusitaan se viikon päästä, ei tunnin tai kahden..
Jos testiin ei tule viivaa testiajan sisällä, niin miksi se pitää kaivaa roskiksesta?
Miksi SINÄ avasti tämän ketjun?

"mä"
Älä avaa näitä ketjuja, jos ei kiinnosta!

roskishaamuilija
se ei lienee sinun ongelmasi jos haluan kuulla muiden kokemuksia kyseisestä testistä
ja mulla nyt kp37/34, eli en ole missään vaiheessa testannut viikkoa ennen. ja anna meijän vouhottaa testeistä sun muista. :) kyllä varmasti löydät itsellesi sopivamman ketjun

"vieras"
Mulle kyllä clearblue on useamman kerran antanut vastaavanlaisen viivan,enkä ole silloin ollut raskaana. Kyseiseen testiin en luota tippaakaan noiden haamujen kanssa. Toivottavasti sulla tarkottaisi kuitenkin plussaa :)

???
se ei lienee sinun ongelmasi jos haluan kuulla muiden kokemuksia kyseisestä testistä
ja mulla nyt kp37/34, eli en ole missään vaiheessa testannut viikkoa ennen. ja anna meijän vouhottaa testeistä sun muista. :) kyllä varmasti löydät itsellesi sopivamman ketjun
No olithan sä tehny testin ennen kun menkkojen ois pitäny alkaa..toisessa ketjussa lukee niin.
Edelleenkään et vastannut kysymykseeni,joten taidat olla samaa mieltä. ;)
Enkä mä pelkästään sua tarkota, täällä näitä alotuksia pilvin pimein.
Mutta jatkakaa vouhottamista,toivottavasti lopputulos testailussa on se mitä toivot. =)

Mä lakkasin testaamasta ClearBluella koska siihen tuli yhtä kertaa lukuunottamatta aina roskishaamu, joka sitten herätti turhia toiveita vaikka sen tiesikin ettei pidä luottaa testiajan jälkeen tulleeseen viivaan. En suosittele ko. testiä kenellekään. Apteekin oma on hyvä, siinä nega on nega ja plussa plussa, eikä ole ainakaan mulle antanut koskaan turhia viivoja.

"viima"
[QUOTE="mä";23158767]Vinkkinä vaan jatkossa: Varmimman tuloksen saat Apteekin omalla. Ei varmasti näytä roskishaamuja eikä viivanpaikkoja, jos ei elimistössä ole hcg:tä :)[/QUOTE]

mä olen saanut aina oikean tuloksen ihan rfsun halvoilla liuskoilla. ei yhtäkään roskisplussaa, ei mitään haamuja, ei viivanpaikkoja. ja niitä tein miljoona kunnes vihdoin ja viimein tuli se yksi, ensimmäinen plussa joka nyt nukkuu meidän sängys.

Yhteistyössä