CLEARBLUE (ROSKIS?)PLUSSA!! (sis. kuva)

• Viestiketjun aloittaja roskishaamuilija
  • Ensimmäinen viesti
roskishaamuilija
mammaksi testit eivät edelleenkään tulleet ARGH.. eli kaippa ne sit huomenna tulee.
mutta päivällä oli PAKKO käydä apteekissa ostamassa rtesti.. päiväpissasta ja nega!! eli eiköhän tää ollu nyt tässä... :( aloin jo kallistumaan raskauteen kun oireetkin oli ja kaikki mutta ei niin ei. :(
masentaa,v*tuttaa ja itkettää. just sen takia että pitääkö mun menkat alkaa just nyt v*ttuilemaan mulle kun olin jo ihan varma että raskaudun.
missä on mun menkat... mä haluan uuteen yritykseen..

kp 44/34
kierto tosin voi heitellä ..

roskishaamuilija
Alkuperäinen kirjoittaja vielä toivoa :);23221500:
Mä alan tuntee itteni säälittäväksi kun seuraan tätä ketjua. Oiskohan ap saanut jo sen digitestin??
mä tässä se säälittävä olen jos joku. :D
digitesti ostettu, huomenna aamulla testaan. luulen että sieltä tulee kova tuomio; ei raskaana.. se jää nähtäväks :p

"tuulis"
Mä voin valaa vähän lohtua tai sitten turhaa toivoa. kun me yritettiin miehen kanssa toista lasta, mun kierto piteni yks kaks.yhdessä kierrossa kp:t oli 40/28 ennen kun menkat alko. Seuraavassa kierrossa tein varmaan sen 10 testiä, negaa näytti vielä 49/28 päivillä, menkat oli siis ollu säännölliset vaikka kuin kauan. kp 55 ois ollu gynelle meno jos menkkoja ei näy, niin kappas edellisenä päivänä pärähti selvä plussa testiin. (piti vielä varuiksi testata ja sulkea raskauden mahdollisuus pois) kaikista oudointa oli, että vauva vastasi koko ajan menkoista kp28 laskettua kokoa.. Syytä noinkin myöhäseen plussaan ei löytyny, eipä sitä kyllä koskaan tutkittukaan. Tuolla tuo outo plussa mönkii sohvalla ja syö kaukosäädintä.:)

"hansu"
Mun mielestä tossa kuvassa ihan selvä plussa! Mä tein predicrotin sillä varhaisella testillä pari testiä, kun menkkojen oli pitänyt alkaa ja haaleita plussia tuli..kuitenkin tk:n testillä selvä nega Menkkoja ei kuitenkaan kuulunut ja olin ihan varma, etten oo rasaana. Kierto olikin kuitenkin niin sekaisin, että plussa tuli vasta "rv 10"!! Siis todellisuudessa raskaus oli tulloin ihan alussa, mutta menkkojen mukaan raskaus olis ollut jo noin pitkällä... eli älä menetä toivoasi!! Voi se plussa sieltä tulla :)

roskishaamuilija
eihän sitä tiiä vaikka tuo cb:n roskisplussa ois tarkottanukki jotain, mutta sitten se on vaan ollut piru kemiallinen.. koska kaikki testit sen jälkeen näyttänyt negaa.. pää pystyssä iloisin mielin lähtisin jo uuteen yritykseen, mutta nyt kun tätiä kaivattaisiin niin eihän se tuu. :(
terv. hormoonihirviö

Yhteistyössä