CLEARBLUE (ROSKIS?)PLUSSA!! (sis. kuva)

• Viestiketjun aloittaja roskishaamuilija
  • Ensimmäinen viesti
en varmaan muuten oo tässä ketjussa kysyny vielä teiltä mielipiteitä, että mitäköhän mahtoi olla se mun vaaleanpunainen limamainen vuoto, joka kesti yhden illan ja sitä tuli TODELLA vähän.. tuo tapahtui siis maanantaina, eli silloin oli kp35
ja sen jälkeen ei oo tullut muuta kuin vähän valkovuotoa
oikeesti helpoimmalla pääset kun kipität sinne apoteekkiin ja ostat sen digitestin..

roskishaamuilija
tiedän. ajattelin että kokeilen tota digitestiä viikonlopun jälkeen jos ei menkat oo silloinkaan vielä alkanut.
hämää vaan tuo vaaleanpunainen vuoto kun ei koskaan ennen oo ollu semmoista.. :S

roskishaamuilija
ei vieläkään menkkoja, eilen illalla oli ihan semmoinen olo vatsassa että mensut tulee yöllä, mutta eipä oo tullu yhtikäs mitään.. nyt ois kp39/34......... odotellaan..

roskishaamuilija
[QUOTE="vieras";23168883]Meinaatko oikeasti olla koko viikonlopun testaamatta? Mä en pystyisi olemaan.[/QUOTE]

no oon jo tähän asti testannu niin monta negaa, yhden haamun, ja kaksi "roskis"plussaa .... kyllä tuolla kaapiisa on vielä yks pregchek paketti mutta ainakin sunnuntai aamuun ajattelin odottaa...

roskishaamuilija
huomasin että on nänninpihoille on ilmestynyt valkosia näppyjä.. en oo ennen pannu merkille.. kysyin mieheltänikin (kun hän näyttää tuntevan rintani paremmin kuin itse x)) niin hän sanoi ettei ole ennen huomannut..
muistelen vaan että oisin joskus lukenut/kuullut että ne voi olla alkuraskauden oireita..

roskishaamuilija
No onko muita mahdollisia oireita? Tukkoisuutta? Hajuaistin muutoksia? Mites lämmöt?
Onhan mulla ollu vaikka ja mitä oireita.. osa varmaan kuvitelmaa? en tiedä.
ainakin tuntuu että pissalla rais rampata vähän väliä, ja ruuan jälkeen jotenkin tosi TURVONNUT olo, vaikkei olisi syönyt paljoa, niin silti tuntuu että ois syöny norsun.
eilen illalla oli pahoinvointia, tuntu ihan silti kun ois vatsatauti tulossa, mut aamulla ei sitten ollut enään mitään oloja. ja vatsaa kiers. ja ihan jumalattomat ILMAVAIVAT...
maha täynnä ilmaa, ei kokoajan, mutta lähes joka päivä.. ja tissit ei ole yhtään arat, kun yleensä ennen menkkoja mulla on aikas kipeet tissit, niin ei oo mitään huomattavia muutoksia rinnassa, paitsi noi valkoset näpyt.
ja kohdunnapukkaa on kokeillut (kaikkee se kuumeilijakin tekee... :D) niin se on aikas kova ja ylhäällä. en kyllä sitten tohon meee sanomaan yhtään mitään, kun en edes ole paljoa seuraillut oman napukan käyttäytymistä.. mutta jos oikein muistelen niin se tulee alemmas ennen kuukautisia.. ja on pehmeämpi.

roskishaamuilija
Onhan mulla ollu vaikka ja mitä oireita.. osa varmaan kuvitelmaa? en tiedä.
ainakin tuntuu että pissalla rais rampata vähän väliä, ja ruuan jälkeen jotenkin tosi TURVONNUT olo, vaikkei olisi syönyt paljoa, niin silti tuntuu että ois syöny norsun.
eilen illalla oli pahoinvointia, tuntu ihan silti kun ois vatsatauti tulossa, mut aamulla ei sitten ollut enään mitään oloja. ja vatsaa kiers. ja ihan jumalattomat ILMAVAIVAT...
maha täynnä ilmaa, ei kokoajan, mutta lähes joka päivä.. ja tissit ei ole yhtään arat, kun yleensä ennen menkkoja mulla on aikas kipeet tissit, niin ei oo mitään huomattavia muutoksia rinnassa, paitsi noi valkoset näpyt.
ja kohdunnapukkaa on kokeillut (kaikkee se kuumeilijakin tekee... :D) niin se on aikas kova ja ylhäällä. en kyllä sitten tohon meee sanomaan yhtään mitään, kun en edes ole paljoa seuraillut oman napukan käyttäytymistä.. mutta jos oikein muistelen niin se tulee alemmas ennen kuukautisia.. ja on pehmeämpi.
lisäänpä tuohon vielä että vatsaa on nippaillu, nyt ei oo ainakaan pariin päivään pahemmin. ja ollut pientä kipua munasarjoissa.

viisi saanut ilman testejä
Mutta miksi? sä et oo yhtään sen enenpää tai vähempää raskaana, vaikka sä tekis vielä miljoona testiä.
tee viikon päästä testi ja jos se ei tuota SELVÄÄ tulosta, niin sit lääkärille tarkistamaan asia.
Mä en kertakaikkiaan ymmärrä näitä testivouhottajia. Testi tehdään kun menkat on myöhässä,ei viikkoa ennen. ja jos testin tulos epäselvä uusitaan se viikon päästä, ei tunnin tai kahden..
Jos testiin ei tule viivaa testiajan sisällä, niin miksi se pitää kaivaa roskiksesta?
Niinpä! Niin turhaa, tää on tätä kaikki mulle heti kulttuuria.

karu totuus
Kaikki oireet jotka tulevat ennen selvää plussaa ovat kuviteltuja. Sekä oikeissa, että kuvitelluissa raskauksissa.
Alkuraskauden oireet aiheutuvat hcg-hormonista jota tarvitaan ihan reipas määrä jotta oireita aiheuttaisi. Ja kun hormonia on sen verran että se oireita aiheuttaa, on nykyajan herkät testit jo näyttäneet plussaa jonkun aikaa.

"vieras"
No onhan täällä seurattu toisten raskauksia vaikka kuinkapaljon. Tässä tapauksessa kun testi oli ensin näyttänyt plussaa ja sitten negaa. Sitten joku muu samassa tilanteessa hakee haulla ja löytää keskusteluja samasta aiheesta jolloin saa vertaistukea asiasta. Että ei nää nyt niin turhia ole..

Joko digitesti tehtynä?

vierailija83
Kaikki oireet jotka tulevat ennen selvää plussaa ovat kuviteltuja. Sekä oikeissa, että kuvitelluissa raskauksissa.
Alkuraskauden oireet aiheutuvat hcg-hormonista jota tarvitaan ihan reipas määrä jotta oireita aiheuttaisi. Ja kun hormonia on sen verran että se oireita aiheuttaa, on nykyajan herkät testit jo näyttäneet plussaa jonkun aikaa.
Eläs väitä mitään tuommoista kun ei näytä sulla olevan oikeaa tietoa asiasta!
On naisia jollain ei näy haamuakaan ennen kuin kuukautiset ovat reilun viikon myöhässä! (nimimerkillä kokemusta on) ja sitä ennen kyllä ehtii tulla vaikka kuinka oireita!
Kiinnittyminen tapahtuu YLEENSÄ viikon päästä ovulaatiosta, ja en ole kyllä kuullut että kukaan olisi saanut selvän plussa dpo7??
"alkuraskauden oireet aiheutuvat hcg-hormonista jota tarvitaan ihan reipas määrä"
Tuo hormoonimääräkin kun on niin yksilöllistä!!
Ja minun käsittääkseni ap on jo kuukautiset myöhässä, eli oireet ovat hyvinkin mahdollisia!!

Niin ap ois kiva kuulla, tuliko plussa?

"vierailija"
tartteisko tän ketjun ap jotain hoitoo, ja nää tätä ketjuu nostavat? ei oikeesti voi noin kiinnostaa jonkun tuntemattoman mahdollinen raskautuminen :D :D :D
Miksi ketjun aloittaja tarvitsi hoitoa?
Mä luulen että jos tässä joku hoitoa kaipaa, niin olet sinä. Miksi edes availet tämmöisiä ketjua jos kerta on sun mielestä ihan turhaa huuhaata. :)
Itse ymmärrän että kuumeilevat hakevat ja kaipaavat netistä vertaistukea, kaikille raskaaksi tuleminen ei ole niin yksinkertaista.

roskishaamuilija
moikka.. täällä oltiinkin jo kaipailtu mua. :D
eli vielä en ole testejä uskaltautunut tehdä, mutta huomenna/ylihuomenna pitäis postista tulla testejä..yks digitaalinenkin tuli tilattua.. kuukautisia ei vieläkään oo kuulunut. :) toivotaan parasta!

Yhteistyössä