Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

:ashamed:
Eilen tein testin hätäpäissäni, kun halusin tietää, ett voinko ottaa buranaa selkäsärkyyn. Viikko särkyä selässä nakertaa.. Noh, testi oli negatiivinen ja tänään alkoi menkat tietenkin kp27. Eli ihan niinku ajallansa. Nytten mieli maassa, kun tähän kiertoon ja inssiin laitoin vähän ehkä liikaa uskoa. Nytten epäilen, ett ei sillä ovulaation induktiollakaan saada mitään aikaan. Mutta on jotain mätää.. Eli siis kolme tuloksetonta inssiä takana.. Nytten sitten hoidan selän kuntoon. Syön kasan tulehduslääkkeitä. Käyn kiukkuumassa tohtoreille, ett vois senkin tutkii ja voipa turvallisesti käydä rtg kuvissa, jos sellaisen suovat.
Mites Duffy, meinaatko heittää Luget kaappiin vai jatkatko testailua??? :D
 
Smirg :hug:
Käyt vaatimassa kunnon tutkimukset selkäkivulle, eihän siitäkään tule mitään et kokoajan nappailee särkylääkettä.
Onko teillä ollu inssit luomukiertoon? vai miksi ovulaation induktiota halutaan kokeilla vasta inssien jälkeen?


Duffy :hug:
Elä vielä heitä kirvestä kaivoon, jos otat kuiten luget loppuun ja katsot sit mitä se tuo tullessaan. Eihän tässä olis kuin muutama päivä.
 
maikkis ja muut, en testannu tänään. Oottelen nyt tässä muutaman päivän että alkaako ne kuukautiset vai not ja sitten testailen. Mulla ei oikein pää kestä noita negatestejä/roskishaamuja tuijotella :/

Ansku, kuukausi menee nopsaan, mutta ehditäänkö teille tehä ivf vielä tämän vuoden puolella?

Mua vähän ärsyttää ku mulla nää kuukautiset viivästyy (en siis usko enää plussaan), meille ei ehditä enää toista icsiä tehdä ku siinä on kaikki joulutauot ym. Vissiin sitten tammikuussa alotetaan uudestaan kaikki.
Mä ite vähän luulen, että alkiolla on ollu kiinnittymisyritystä, mutta jostain syystä ei oo sitten pysyny kiinni. Luo toivoa siitä, että joskus sitten tarrais tiukasti kiinni ja pysyis siinä :)
 
Milli, meillä siis oli noi Clomit apuna neljä kiertoa. Mitään syytä siis lapsettomuuteen ei oo ollut. Mulla reitit auki, näillä vähillä tutkimuksilla ovuloin ja miehellä kuitenkin veijareissa toimintaa, ja pesujen jälkeen hyvin toimintaa. Meillä ei kai vaan sitten noi kemiat kohtaa? :D Eli nytten sitten pistoksilla ja inssillä koitetaan, jos ois apua.
 
kaz
Jee saatiin vihdoin netti kotiin. Nyt pääsee taas iltaisin tänne katselemaan.

Tämä päivä alkoi siis kp 1. Ja sen kunniaksi kävin ostamassa Clomifenit ja Puregonit. Varasin myös IUI seurantaultraan ajan ensi viikon torstaille. Nyt ne sitten lapsettomuushoidot alkaa.

Minä muistan vielä ajan, kun luin ainoastaan vauvakuumeisten palstaa ja katsoin lapsettomuus palstan olevan kaukainen, että tuskin koskee ikinä minua. Mutta eipä tämä homma mennyt läheskään niinkuin olisi halunnut, niinkuin ei muillakaan tämän palstan kävijöistä.

Me ollaan kuitenkin kaikki tosi vahvoja, kun jaksetaan ja jaksetaan aina.. :)
 
Ihan täysi romahdus. Sain eilen uuden raskausuutisen, taholta jota en todellakaan osannut odottaa, kun puolituttuihminen lähetti mulle ja sadalle muulle ultrakuvansa :'( en pysynyt yhtään kasassa, enkä varautumaan tilanteeseen, joten menin ihan paniikkiin ja itkin räkä näppiksillä hysteerisenä varmaan vartin... Olo meni huonoksi hapen puutteessa ja oksentelin illan aina kun yritin mennä maate.. ei näin pahaa oloa oo näistä vielä koskaan ennen tullut :'( :'( :'(
 
tänään oli viimenen seuranta ultra, limis 11mm ja muniksia oikeella n.15kpl joista kaks hyvän kokosta, kolme sellasta ehkä kerkee ja loput aikalailla pieniä. 15kpl lääkäri kuitenki aiko kerätä :LOL: vasemmalla on kaks hyvän kokosta mutta kuulemma niin pahasti kohdun takana ettei niitä välttämättä saada otettua.
Lauantaina klo 22 ois sit pregnylin paikka ja maanantaina keräily hommelit. toivottavasti sieltä saadaan jotain joissa ois elämääkin. jotenki on taas ollu sellanen negatiivinen fiilis. Muutenki on niin jännä olotila, voiko tämä kaikki olla edes tottakaan, että näin pitkällä ollaan. En tiiä miks mutta nyt jo oon alkanu asennnoitua siihe nnegan testaukseen. Kai sitä ei osaa odottaa mahdollista plussaa kun on niin julmetun kauan eläny ja toivonu ja pettyny ja taas toivonu eikä koskaan oo edes minkäänlaista haamuakaan ollu. Tää viikko on ollu yhtä vuoristorataa näiden tunteiden ja ajatusten kans vaan eiköhän ne tästä taas selkiydy :/
 
Bittersweet: :hug: :hug:

Piiuli-74: Meillä alkaa IVF-hoidot tammikuussa, jos kaikki menee hyvin.. itselläni ei ole kovinkaan toiveikas olo, koska olen lukenut paljon näistä ketjuista, ettei raskaus ole sitten alkanutkaan.. en uskalla haaveilla vielä raskaudesta ja vauvasta, etten sitten pety kauheasti.. itselleni se, kun ensimmäinen inssi ei tuonutkaan tärppiä, oli todella paha isku.. olin niin toiveikas sen suhteen, vaikka prosentit eivät siinä ole kovinkaan korkeat.. voi olla kyllä, että toiveet nousevat taas sen jälkeen, kun alkio/t saadaan laitettua kohtuun..
 
Voi ei Bittersweet :hug: Oon pahoillani puolestasi, mä niin tiedän tunteen...

Mulla PMS ja perinteiset menkkaoireet. Koko aamu on mennyt niin päin mäntyä, ettei mitään rajaa. Ottaa päähän ja v**aa. Etenkin se, että valkkari on jo muuttunut ruskeaksi, eikä niistä progesteroneista näyttäisi olevan kauheasti apua, mitä pidemmälle tässä mennään. Ekassa kierrossa siis kaikki oli ok, viime kierrossa jo vähän falskasi ja nyt tässä kierrossa näköjään palataan siihen vanhaan sitten...
 
Bittersweet halauksia. Sitä yrittää pitää kuortansa kasassa ja toisen onni ravistelee aina pahasti. Itsellä oli eilen kans vauhteeksi itkupäivä. Kaikki mitä mies kommentoi, kääntyi tihrusteluksi. Tuntui niin että maailman murjoo pahasti. Miksi niin ihana asia kuin lapsen saanti meni tälaiseksi taaperrukseksi. Yksi asia mikä minua risoo on se että mitään oiretta ennen sitä mahdotonta plussaa ei uskalla ajatella raskaudesta johtuvaksi. Niin monta kertaa on pettynyt pahasti, että paras keino on kieltää kaikki tunteet ja olla vain varma että se nega sieltä taas tulee (tai se täti).

Puiiulille peukkuja keräykseen. Ainahan mahdollisuudet ovat paremmat kuitenkin hoidoissa (verrattuna siis meikäläiseen luomuilijaan).
 
Uskaltaudunpa uutena tänne mukaan...
Ehkäisystä luovuttiin 4/08 ja ihan aktiivista yrittämistä takana nyt reilu vuosi... Menkat oli tosi epäsäännölliset ja kun mitään ei tapahtunut niin kävin lääkärillä. Lääkäri kertoi epäilevänsä pco:ta ja määräs teroja, jotka kyllä normalisoi menkat, mutta muuta ei oo tapahtunut. Nyt pari kuukautta ollut ilman. Yhtään kertaa en oo onnistunut ovista tikuttamaan :( Pitäis varata uudelleen lääkäri, jotta pääsis asian kanssa eteenpäin.
Valtava halu lapsensaamiselle olis ja tuntuu, että joka kierrolla oon ihan vainoharhainen ja kuvittelen itessäni oireita jotka vois viitata raskauteen... Mutta aina vaan ne menkat sit tulee. Masentavaa... :'(
 
Tänne ei kuulu ihmeempää.. Meneillään YK 25!
Koiran kouluttamiseen olen nyt koittanut panostaa. Meidän koiran kimppuun hyökkäsi toinen koira reilu kuukausi sitten..
Meillä ei olla vielä lähdetty mihinkään tutkimuksiin.. Ei kyllä ole rahaakaan sellaiseen..

KP
 
Sartsa83
Millie81 No juu 2,5 vuotta alkaa jo olla ihan kiitettävä aika. Musta tuntuu jo nyt kohta kaks vuotta yrittäneenä että tässä sekoaa pää. Ja kuitenki ollaan jo muutama kuukaus oltu hoidoissaki. Yks inssi takana... toinen edessä. *huokaa*
 
Sartsa83
bittersweet :'( :hug: itketty on täälläkin jo niin tuhanteen kertaan ettei tästä kyllä kohta tule mitään. :(

kizu ette hoitoja ole miettineet?.. teilläkin kumminkin yli vuos yritystä takana ja sinulla nyt vielä pco... kannattaisi harkita.
 
Sartsa83
bittersweet :'( :hug: itketty on täälläkin jo niin tuhanteen kertaan ettei tästä kyllä kohta tule mitään. :(

kizu ette hoitoja ole miettineet?.. teilläkin kumminkin yli vuos yritystä takana ja sinulla nyt vielä pco... kannattaisi harkita.
 
Hei! Anteeksi nyt näin omaa napaa... Mut mä oon melkein yhtä onnellinen ku olisin saanu plussan testiin! Soittelin eilen OYSiin sen IVF:n tiimoilta. Mun laskujen mukaan ajan IVF:n pitäis olla tuossa huhti-toukokuun kieppeillä ilmoitetun jonotusajan mukaan. Mutta mitä vielä! Ensimmäinen tapaaminen ja ultra on 3.3. ja toinen 12.3. Mä siis pääsen hoitoihin kuukautta ennen ku luulin!!! :heart:

 
Bittersweet :hug: :hug:
Joskus sitä on vaan niin herkkänä ettei kestä tollasia uutisia, ilma totaali romahdusta.
nm. kokemusta on

Piiuli Tsemppiä punktioon ja toivotaan hyvää saalista :)

Tervetuloa kizu
Kyllä niitä oireita on tullu kuviteltua täs 2,5 vuoden aikana, nyt tilanne toinen ku molemmista löytyi "vikaa" niin ei oikein jaksa usko luomumahiksiin.

Ansku hienoa, me tullaan kans perässä. Me täytettiin laput tän viikon alussa, kun kävimme lääkärissä. Mä laskin kans että hoidot alkais vasta touko- kesäkuussa, mut ehkäpä mekin pääsemme hiukan aikaisemmin :D
 
Tervetuloa uudet, laittelen teidät listoille kunhan jaksan...

Täällä on testattu nega, taas. Tuhrua on tullu kolmatta päivää ja kivut on yltyneet sellasiksi, että viimestään huomenna pitäs alkaa kunnon vuoto. Harmittaa, mutta ei enää niin paljon...
 

Yhteistyössä