S sähläri Jäsen 18.06.2005 876 0 16 28.08.2007 #1 nyt on tylsää :xmas: siivosin pesin pyykit yms ja nyt ei oo muuta tekemistä kun lorvia tässä.. pitäskö lähtee tonne sateen raikkaaseen ilmaan lenkille..kerrankin ois aikaa..
nyt on tylsää :xmas: siivosin pesin pyykit yms ja nyt ei oo muuta tekemistä kun lorvia tässä.. pitäskö lähtee tonne sateen raikkaaseen ilmaan lenkille..kerrankin ois aikaa..
A Avaruuskissa Jäsen 26.08.2007 494 0 16 28.08.2007 #2 mun pitäs viel pestä lattiat mut jotenkin oon liimautunut peppu homees penkkiin kii...