Hei mikä sun mielestä on ollut ikävin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

9MM.

Tunnettu jäsen
13.05.2024
3 223
150
63
39
Kaupunki ullomailla missä oot ollut. Siis facessa tuli tää kysymys vastaan ja vastasin et vaik muuten pidin siciliasta ni messinaan meni hermo. Tultiin junalla siihen kaupunkiin ei oltu syöty mitään viellä ja sen verta käytiin satamassa jossa oli cruise ship. Noh aika nopiaan etittiin ravintola mentiin syömään se oli se ravintola aika lähellä satamaa squarella. Noh join muutaman bissen ruuanlomassa siitä pointsi messinalle et birra messina oli hyvä bisse noh sitkun olin syönnyt ja juonnut lapsen äitin kanssa menin vessaan oltiin siis ulkona se terassi ei ollut ihan kiinni siinä ravintolassa vaan keskellä sitä squaree. Noh sit tää tarjoilia oli mennyt naiselle sanoo kun olin vessassa et mihkä miehes lähti et kuka maksaa laskun noh tulin vessasta ja en nähnyt sitä tarjooliaa mut nainen kertoi mitä oli tapahtunut mitä tarjoilia oli sanonut. Noh luuli se tarjolia et lähen maksamatta ja alko läsyttää naiselle noita noh sit tuli lasku nih sit lapsenäiti tsekkas laskun ja siinä oli et 5euroa maksaa se et ne toi haarukan ja veitsen pöytään sillon mulla meni hermo ja sanoin et maksa lasku mä lähen jo lompsii vittuun sieltä ravintolasta ja en haluu nähä sitä tarjoiliaa ja sitku oot maksanu laskun lähetään vittuun koko kaupungista joten se visiitti messinaan jäi lyhyeks. Ja eniten aikaa vietettiin messinan junasemalla et päästään vittun huijaus kylästä en oo ikinä nähnyt et siitä laskutetaan et tuo aterimet pöytään ootko sä? Noh se on rikkaiden mesta kun cruise shipit pysähtyy siinä. Mut esim naxosessa oli mukava homopariskunta joka piti sitä ravintolaa siinä merenrannalla ja me oltiin ainoot sillon terassilla ja en oo ikinä viihtynyt niin hyvin ravintolassa kuin silloin ja kauan kauniit näkymät iltasella taormiinaan
 
Pietari, se ryssien tylyys on ihan luokkaansa

ydinkeskustaa lukuunottamatta ihan slummia
Nojaa oon käynnyt pietarissa sillonkun sil laival pääs pikaviisitillä ilman viisumia noh mun mielestä ihan kauniita taloi ja muuta pidin arkkitehtuurista mut en todellakaan nähnyt koko kaupunkii. Mut siellä oli kaunis puistokin. Ainoo ongelma oli kun mentiin johkin aamupala kahvilaan tai ravintolaan ne oli vitriineissä ne ruuat sit aloin enkuks siinä selittää mitä haluun sieltä vitriinistä mut se nuori nainen ei suostunut tai osannut enkkua nih mä olin et mitäs nyt sit vaan jotenkin näytin vitriinin kohalla ja osotin sitä ja nyökkäsin ja sanoin et se suomeksi ja näytin sormella ja niin homma eteni ja saatiin ne mitä haluttiin. Ostin siellä jopa askin mahorkkaa hyi hitto se oli pahaa ja ei tarvinu hetkeen polttaa röökiä sen jälkeen. Ainiin ostettiin biisoni vodkaa ja meil sit iltasella tuli laivalla lapsen äitin kaa rähinää ja laivan ovet vaan paukkui ku tuittuiltiin toisillemme vuoron perän jompi kumpi lähti ulos hytistä. Vodka siellä oli halpaa kuin vesi ja rööki pennei
 
Minulla ei ole ikäviä kokemuksia kaupungeista.
Jos tarkemmin mietin minulla on viharakkaussuhde lapsuuskuntaani nykyiseen kaupunkiin. Olen käynyt siellä viimeksi vuonna 2019. Eniten minua rasittaa siellä huonot liikenneyhteydet ja palveluiden olemattomuus.
Kuuntelin Yle podcastista kaupungin papin aamuhartauden ja ihanat muistot tulvivat mieleeni.
Ehkä vanha sanonta pitää paikkansa. Voin lähteä kaupungista mutta kaupunki ei lähde minusta tai jotain sinne päin.
Katselin kyseisessä radio-ohjelmassa esiintyneiden muusikoiden tuttuja sukunimiä.
He ovat jääneet kotiseudulleen eikä heidän tarvitse siksi uhrata hetkeäkään tällaisille ajamtuksille.
Haarukkaepisodi Sisiliassa sai tyrskåhtämään naurusta. Ehkä olet samanlainen äkkiottoinen nollasta sataan kiihtyjä kuin allekirjoittanut. Minäkin kaudun mitättömistä asioista.
 
Minulla ei ole ikäviä kokemuksia kaupungeista.
Jos tarkemmin mietin minulla on viharakkaussuhde lapsuuskuntaani nykyiseen kaupunkiin. Olen käynyt siellä viimeksi vuonna 2019. Eniten minua rasittaa siellä huonot liikenneyhteydet ja palveluiden olemattomuus.
Kuuntelin Yle podcastista kaupungin papin aamuhartauden ja ihanat muistot tulvivat mieleeni.
Ehkä vanha sanonta pitää paikkansa. Voin lähteä kaupungista mutta kaupunki ei lähde minusta tai jotain sinne päin.
Katselin kyseisessä radio-ohjelmassa esiintyneiden muusikoiden tuttuja sukunimiä.
He ovat jääneet kotiseudulleen eikä heidän tarvitse siksi uhrata hetkeäkään tällaisille ajatuksille.
Haarukkaepisodi Sisiliassa sai tyrskåhtämään naurusta. Ehkä olet samanlainen äkkiottoinen nollasta sataan kiihtyjä kuin allekirjoittanut. Minäkin kauhdun mitättömistä asioista.
 
Kaupunki ullomailla missä oot ollut. Siis facessa tuli tää kysymys vastaan ja vastasin et vaik muuten pidin siciliasta ni messinaan meni hermo. Tultiin junalla siihen kaupunkiin ei oltu syöty mitään viellä ja sen verta käytiin satamassa jossa oli cruise ship. Noh aika nopiaan etittiin ravintola mentiin syömään se oli se ravintola aika lähellä satamaa squarella. Noh join muutaman bissen ruuanlomassa siitä pointsi messinalle et birra messina oli hyvä bisse noh sitkun olin syönnyt ja juonnut lapsen äitin kanssa menin vessaan oltiin siis ulkona se terassi ei ollut ihan kiinni siinä ravintolassa vaan keskellä sitä squaree. Noh sit tää tarjoilia oli mennyt naiselle sanoo kun olin vessassa et mihkä miehes lähti et kuka maksaa laskun noh tulin vessasta ja en nähnyt sitä tarjooliaa mut nainen kertoi mitä oli tapahtunut mitä tarjoilia oli sanonut. Noh luuli se tarjolia et lähen maksamatta ja alko läsyttää naiselle noita noh sit tuli lasku nih sit lapsenäiti tsekkas laskun ja siinä oli et 5euroa maksaa se et ne toi haarukan ja veitsen pöytään sillon mulla meni hermo ja sanoin et maksa lasku mä lähen jo lompsii vittuun sieltä ravintolasta ja en haluu nähä sitä tarjoiliaa ja sitku oot maksanu laskun lähetään vittuun koko kaupungista joten se visiitti messinaan jäi lyhyeks. Ja eniten aikaa vietettiin messinan junasemalla et päästään vittun huijaus kylästä en oo ikinä nähnyt et siitä laskutetaan et tuo aterimet pöytään ootko sä? Noh se on rikkaiden mesta kun cruise shipit pysähtyy siinä. Mut esim naxosessa oli mukava homopariskunta joka piti sitä ravintolaa siinä merenrannalla ja me oltiin ainoot sillon terassilla ja en oo ikinä viihtynyt niin hyvin ravintolassa kuin silloin ja kauan kauniit näkymät iltasella taormiinaan
No huh huh. Kyllä sulla nyt on mennyt puurot ja vellit sekaisin pahasti.

Kohtaat koko kaupungissa yhden ihmisen jonka käyttäytyminen on huonoa ja sen perusteella koko kaupunki on persläpi josta haluat äkkiä pois.

Teeppä paavot ja nuku vielä yhden yön yli ja mieti asiakokonaisuutta sitten uudestaan
 
Ainiin ja sit viellä rooma. Kuuntelin illalla immun kirjaa ja se kertoi et roomassa on paskaa ruokaa. Voin yhtyä tähän. Esim kerran mentiin iskän kanssa johkin ravintolaan ja se tilas jotain kallista lammasta ja se oli tosi pettymys siinä oli vaan melkein pelkkää luuta ja maistui pahalle mutkun iskä on tosi kohtelias eihän se siitä tarjoilialle sanonut oli vaan tosi pettynyt. Noh ku me oltiin siellä kahestaan nih mä kyl loppuloman söinkin vaan niitä valmiita pitsa slaissei mitä oli monissa kahviloissa ne oli tosi hyvii ja parempii kuin ravintolan pitsat ravintolan pitsat oli paskaa.
Mut sit muistan yhen kivan vanhan rouvan menin johkin kahvilaan siinä oli se herttainen rouva hymyilevänä sanoin enkuks yks bisse sit se sanoi ja leipä. Mä sanoin et ei ku se bisse riittää. Noh menin istuun nurkkapöytään odottamaan ja se toi bissen ja samal sen leivän ja sanoi leipä ei maksa mitään mut jos juot nih pitää syödäkkin tuli tosi hyvä mieli ku se ajatteli mun hyvinvointti se oli kiva kohtaus. Ainiin kävin vatikaanin portilla iskän kaa mut sit näin niin pitkän jonon sinne sisälle et oo koskaan nähnyt niin pitkää jonoo ja sanoin iskälle et en tosiaankaan ala tälläsessä jonossa odottamaan et pääsee sisälle. Nyt harmittaa ku siellä sisällä paljon taidetta noh iskä oli menny sinne seuraavana päivänä jo tosi aikasin eikä jonoa. Mut mä nukuin sillo. Mut tosi paljon kauniita mestoi oli siellä
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Ehkä olet samanlainen äkkiottoinen nollasta sataan kiihtyjä kuin allekirjoittanut. Minäkin kauhdun*)mitättömistä asioista.
————————————————
Savolainen naisoletettu voisi kirjoittaa selkokielellä*)
niin ihmiset ymmärtää mitä hän tarkoittaa
 
Minulla ei ole ikäviä kokemuksia kaupungeista.
Jos tarkemmin mietin minulla on viharakkaussuhde lapsuuskuntaani nykyiseen kaupunkiin. Olen käynyt siellä viimeksi vuonna 2019. Eniten minua rasittaa siellä huonot liikenneyhteydet ja palveluiden olemattomuus.
Kuuntelin Yle podcastista kaupungin papin aamuhartauden ja ihanat muistot tulvivat mieleeni.
Ehkä vanha sanonta pitää paikkansa. Voin lähteä kaupungista mutta kaupunki ei lähde minusta tai jotain sinne päin.
Katselin kyseisessä radio-ohjelmassa esiintyneiden muusikoiden tuttuja sukunimiä.
He ovat jääneet kotiseudulleen eikä heidän tarvitse siksi uhrata hetkeäkään tällaisille ajamtuksille.
Haarukkaepisodi Sisiliassa sai tyrskåhtämään naurusta. Ehkä olet samanlainen äkkiottoinen nollasta sataan kiihtyjä kuin allekirjoittanut. Minäkin kaudun mitättömistä asioista.
Nojoo harvoin mä hermostun mut välillä kyllä nousee kiukku. Ja tuli kiihdyttyä nopeen. Mut nykyään viellä rauhallisempaa menoa
 
Minulla ei ole ikäviä kokemuksia kaupungeista.
Jos tarkemmin mietin minulla on viharakkaussuhde lapsuuskuntaani nykyiseen kaupunkiin. Olen käynyt siellä viimeksi vuonna 2019. Eniten minua rasittaa siellä huonot liikenneyhteydet ja palveluiden olemattomuus.
Kuuntelin Yle podcastista kaupungin papin aamuhartauden ja ihanat muistot tulvivat mieleeni.
Ehkä vanha sanonta pitää paikkansa. Voin lähteä kaupungista mutta kaupunki ei lähde minusta tai jotain sinne päin.
Katselin kyseisessä radio-ohjelmassa esiintyneiden muusikoiden tuttuja sukunimiä.
He ovat jääneet kotiseudulleen eikä heidän tarvitse siksi uhrata hetkeäkään tällaisille ajamtuksille.
Haarukkaepisodi Sisiliassa sai tyrskåhtämään naurusta. Ehkä olet samanlainen äkkiottoinen nollasta sataan kiihtyjä kuin allekirjoittanut. Minäkin kaudun mitättömistä asioista.
Ainiin tiedätkö mikä oli hämmentävä yhteensattuma oltiin lapsenäitin kaa menos vuosia myöhemmin ahvenanmaalle ja oltiin siis laivalla. Noh jotenkin tutustuttiin toiseen pariskuntaan. Ja sit ne näytti et ne on just vähän aika sit tullut naxoxesta ja näytti kuvii ja kuvaa hotellista ja mä olin ei voi olla todellista sama paikka ja viel sama hotelli. Mä sanoin mekin ollaan oltu tuolla
 
No huh huh. Kyllä sulla nyt on mennyt puurot ja vellit sekaisin pahasti.

Kohtaat koko kaupungissa yhden ihmisen jonka käyttäytyminen on huonoa ja sen perusteella koko kaupunki on persläpi josta haluat äkkiä pois.

Teeppä paavot ja nuku vielä yhden yön yli ja mieti asiakokonaisuutta sitten uudestaan
So what. Mä olin tottunut hyviin ja mukaviin ihmisiin naxoxsessa ja taorminassa ja sit messina vaan sai ankaran vitutksen halusin äkkiä palata mestoille missä oli mukavaa ja kivaa joskus joku yks juttu vaan saa sen näyttään paskalta ja miks mä haluisin kiukkusena vaeltaa kylmäsdä mestassa näin tällä kertaa. Muut valitusta en kyl löytänyt sicilian lomasta paljon kaikkee hienoo ja kaunista oon monta vuotta sit täällä jo kertonut tän jutun. Mut siis ekana iltana istuttiin yhessä baarissa tutustuttin johkin kolmeen naiseen siinä aökuillasta ja sit yhyäkkiä usan sotilaita alkoi saapua baariin kaikki ne ukot oli isoi kaksmetrisii ukkoi ja yks nainen jotenkin me niiden solttujen kaa päädyttiin samaan pöytään ja sit ne oli tauolla afganistanista sicilassa niillä oli joku satama tai jotain noh enveis sit alettiin puhuu afganistanista ja olin monista asioista erimieltä kaikki ne uudet naiset hyssytteli mua et en voi noin sanoo niille. Mut niiden se johtaja yks kersantti. Siellähän on vähän eri kersanttei kun suomes. Noh se sanoi vaan ja läimäs et sä oot vitun hyvä jätkä ja alkoo tarjoon shottei ja kaljaa koko ajan mulle ja meil oli tosi hauskaa sinä iltana niiden solttujen kanssa sit kahel niil soltul tuli erimielisyyttä ja sana harkka mut oli yks nais solttu jol oli muuten peace merkki siinä vihreessä laukussa se sai pojat rauhoittumaan sit me "vihittiin" yks tumma solttu ja se uus suomalainen nainen noh se oli läppää. Toivottavasti ne kaikki selvityi sodasta hengissä äärrimäisen mielyttävä kohtaaminen niiden usan solttujen kanssa. Mutku ne oli kaikki jotain kaksmetrisii nih onko kaikki amerikkalaiset noin isokokoisia. Ne oli menos takas afganistaniin. Ja se oli kiva reissu etna tulivuorelle oltiin siellä huipulla ja levitin hupparini naisen alle ja niin me vaan istuttiiin siellä korkeella ja kateltiin maisemii.
 

Yhteistyössä