A
Aloitteen tekijänä
Vieras
Tapasin kesän alussa baarissa erittäin mielenkiintoisen tyypin. Hän oli aivan selvästi kiinnostunut minusta: pyysi minua hitaille, jatkoille ja otti puhelinnumeroni. Olin itse vähän torjuva, koska tapailin sillon toista miestä. Se juttu on kuitenki nyt ohi.
Viime viikonloppuna laitoin miehelle tekstarin ja kyselin kuulumisia. Siinä sit laiteltii useempiki viesti. Haluisin pyytää tätä kundia ulos, ellei hän itse sitä tee. Oon vaa jotenki niin vanhanaikainen, et musta ois parempi, jos mies tekis aloitteen. Miehet, mitä mieltä ootte siitä, että nainen pyytää teitä treffeille. Onks se jotenki hyökkäävää tai yli-innokasta? Kertokaas naisetki omia kokemuksianne.
Millanen viesti/soitto ois hyvä? Pitäskö pyytää ihan suoraan jonneki vai oisko parempi vaa vihjailla siihen tyyliin, et ei oo viikonloppuna mitää tekemistä? Haluisin keksii jotain persoonallista. Joku kahville pyytäminen on jotenki hirveen tylsää. Voisha miestä tietty vaik kysyy lenkille, ku hän on urheilija.
Viime viikonloppuna laitoin miehelle tekstarin ja kyselin kuulumisia. Siinä sit laiteltii useempiki viesti. Haluisin pyytää tätä kundia ulos, ellei hän itse sitä tee. Oon vaa jotenki niin vanhanaikainen, et musta ois parempi, jos mies tekis aloitteen. Miehet, mitä mieltä ootte siitä, että nainen pyytää teitä treffeille. Onks se jotenki hyökkäävää tai yli-innokasta? Kertokaas naisetki omia kokemuksianne.
Millanen viesti/soitto ois hyvä? Pitäskö pyytää ihan suoraan jonneki vai oisko parempi vaa vihjailla siihen tyyliin, et ei oo viikonloppuna mitää tekemistä? Haluisin keksii jotain persoonallista. Joku kahville pyytäminen on jotenki hirveen tylsää. Voisha miestä tietty vaik kysyy lenkille, ku hän on urheilija.