nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aloitteen tekijänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aloitteen tekijänä

Vieras
Tapasin kesän alussa baarissa erittäin mielenkiintoisen tyypin. Hän oli aivan selvästi kiinnostunut minusta: pyysi minua hitaille, jatkoille ja otti puhelinnumeroni. Olin itse vähän torjuva, koska tapailin sillon toista miestä. Se juttu on kuitenki nyt ohi.

Viime viikonloppuna laitoin miehelle tekstarin ja kyselin kuulumisia. Siinä sit laiteltii useempiki viesti. Haluisin pyytää tätä kundia ulos, ellei hän itse sitä tee. Oon vaa jotenki niin vanhanaikainen, et musta ois parempi, jos mies tekis aloitteen. Miehet, mitä mieltä ootte siitä, että nainen pyytää teitä treffeille. Onks se jotenki hyökkäävää tai yli-innokasta? Kertokaas naisetki omia kokemuksianne. :)

Millanen viesti/soitto ois hyvä? Pitäskö pyytää ihan suoraan jonneki vai oisko parempi vaa vihjailla siihen tyyliin, et ei oo viikonloppuna mitää tekemistä? Haluisin keksii jotain persoonallista. Joku kahville pyytäminen on jotenki hirveen tylsää. Voisha miestä tietty vaik kysyy lenkille, ku hän on urheilija. ;)

Onko sulla rullaluistimia..osaatko rullal.?? Kysy onko tällä miehellä. Lähtekää sit vaikka yhdessä rulliksilla ja terassin kautta..
Ihan toimiva juttu, on kokeiltu!

Vähän samaa olen tenttaillut tuolla erotiikka-keskusteluosastolla...erona vain, etten ole ollut miehen kanssa yhteyksissä sen jälkeen kun pidimme mielettömän flirttisession. Ajattelin pyytää tuttavalta hänen numeroaan ja laittaa nimettömänä viestiä, josko hän haluisi pitää pienet sokkotreffit asunnollaan ;)

Näyttää noissa miehissä olevan aikalailla eroja tuonkin suhteen, että kuka haluaa metsästää ja toiset taas haluavat naisenkin olevan aktiivinen. Mulle yksi mies, jonka kanssa oli vähän viestittelyä jne. sanoi että minun olisi pitänyt olla aktiivisempi tässä tasa-arvoisessa maassa. Olen kuitenkin itse hyvin perinteinen ja minun mielestä miehen tulee selkeästi osoittaa kiinnostuksensa tai muuten ajattelen ettei hän ole kiinnostunut. Tämä suhde ei ottanut tuulta purjeisiin. Kun sitten yhden miehen kanssa olin hieman aktiivisempi, niin hänpä ahdistuikin. Mene ja tiedä sitten mikä olisi hyvä toimintatapa.

Minusta jokainen suhde on omanlaisensa..Eli jos sinusta tunttu siltä,niin ole aktiivinen! Itse olen aina menetellyt niin; eli jos haluan lähettää viestin tai antaa puhelinnumeroni,niin teen niin. Ja en mieti, millainen taktiikka olisi paras. Kun toimin näin,niin en ainakaan jälkikäteen sure sitä,että en osoittanut,mitä tunnen. Ja miesystäväni eivät ole olleet ahdistuneita, vaikka olenkin ollut aktiivinen ja kertonut,että haluan tavata ja on ikävä jne.

Minä suhtaudun vähän skeptisesti näihin miesten metsästysvietti-juttuihin. Samoin kuin naisten toisilleen antamiin ""ole vaikeasti tavoiteltava""-juttuihin.

Minusta kaiken A ja O on tänä tasa-arvon aikakautena vastavuoroisuus. Jos minut torjuttaisiin, en ottaisi yhteyttä, enhän alkaisi kenessäkään roikkumaan. Tyrkkyys on myöskin aivan eri asia kuin aloitteellisuus.

Nyt on mielestäni sinun vuorosi ehdottaa tapaamista. Ei se ole helppouden merkki, ellet ehdota treffejä sänkyysi tai alttarille.

Laita ihmeessä viestiä, että haluat tavata.Laita joku ehdotus esim.lenkille menosta tai kysy olisko hänellä ehdotuksia.

Itse pelasin aikoinaan erään miehen kans liian kauan kissa-hiiri -leikkiä;toinen kyllästy ja löysi toisen naisen. AAARGHHH!

Vahingosta viisastuneena nykyisen ihastuksen kans aion kerätä rohkeutta ja tehdä tarvittaessa aloitteen enempäänkin.Valitettavasti en saa hänen numeroaan tiedustelustakaan.Vinkkejä,miten sen vois saada!

Varmaan mun kannattaa vaan kysyy suoraa, eihä siinä mitään menetäkään... Jos hänellä on jo jotain muita kuvioita, niin ei sille sitten minkään mahda.

Sullahan onkin pulma. Et varmaan tunne ketään miehen tuttuja, keneltä voisit saada numban? Jos tiedät, missä hän on opiskelemassa/töissä, voisit koittaa selvittää hänen sähköpostiosoitteensa ja ottaa yhteyttä sitä kautta. Tsemppiä etsintään! :)