Pitäiskö mun olla nyt suuttunut vai mitä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vtuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vtuttaa

Vieras
Eilen illalla käytiin saunassa. Katsottiin elokuva,laitoin lapset nukkumaan ja mies huikkas,että tulee myös ihan kohta nukkumaan kun pelaa ensin vähän. Minä menin nukkumaan siis ensin n,klo: 23.jotain..Oon raskaana ja väsytti ihan kauheesti, ihmettelin miten nukuin niin sikiästi...Kun yleensä herään,joka kolahdukseen. Noh, heräsin noin puoli 3 vessaan ja mies ei olut tullut vielä nukkumaan. Menin etsimään "pelihuoneesta" (viesrahuone,missä pelikone yms.) J keittiöstä, eikä miestä näkynyt missään.Puhekin sillä oli kotona ja ei mitään viestiä ym ollut jättänyt. Siinä siiten ei oikein enään uni maistunut ja rupesin miettiin et mihin on mennytLähetin viestiä sen kavereille ja veljelle. Noh ukon veliltä tuli viesti ja siinä luki että mika on täällä baarissa mun kans. Vitun kiva kun ei voi ilmoittaa ja pasrasta tässä on se että mies ei ole 3 vuoteen käynyt missään baareissa ja muka yhtäkkiä lähti ja ilmoittamatta. Nyt se sitten suuttu ja lähti uudestaan johonkin, kun ei jaksnut kattoa mun mökötystä ja raivoamista siitä kun olen suuttunut yöllisestä reissusta. Mikä sille oiekin on tullut? sano että ei löytänyt viiem yönä puhelinta ja edes paperia ja kynää et ois voinu ilmoittaa ja ei viitsinyt mua herättää.. Suutuinko turhasta? miehen mukaan kyllä.

Luulis että aikuinen ihminen omasta kodistaan yhden kynän ja paperinpalan löytää, että voi jättää viestin... Jos meillä kävisi vastaavasti niin suuttuisin, kun meillä on viestin jättämistä varten selvästi tussitaulu jossa on tussi kiinni ja näkyvillä sekä kyniä että muistilappuja, joten ihan viitsimisestä kiinni olisi jättää jonkinlainen viesti... :D

En mä silti viitsisi mököttää, jos ilmoittamatta lähteminen ei ole toistuvaa. Suutahtaisin ja mies saisi luvata, että jatkossa jättää edes lapun, mutta antaisin asian sitten olla.

no kun tavallaan olen siitä pahoilla mielen että jos ois vaikka sattunut jotain,eikä ois ollut teitoa missä on ja muutenkin kun 3vuoteen ei missään oo käyny ja sitten kun lähtee niin lähtee noin. ja on meillä kyniä ja paperia:D mies ei vaan jaksanu kirjottaa tai ei edes älynny:D

Kyllä mäkin tuollaisesta loukkaantuisin, voisihan sitä ihminen yhden lyhyehkön viestin kirjoittaa tai edes paikan päältä lähettää tekstiviestin tms., jotta ei tarvitsisi ihmetellä ympäri mäkiä, että onkohan se mun ukkoni tullut sinne... eikä auttaisi, vaikkei olisi pitkään aikaan käynytkään missään, parisuhteeseen kun kuuluu myös kommunikoiminen.

Loukkaantumisestani huolimatta kyllä antaisin anteeksi, mutta puhuisin varmasti jossain vaiheessa noista kommunikaatio-ongelmista... :)

Yhteistyössä