kumman tässä nyt pitäs suuttunut olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(...

Vieras
luulin että mun:O mut se taitaakin olla äiti... oli tänään käynyt mun exällä ja sen uudella akalla syömässä. ikinä ei ole siellä käynyt. sen jälkeen ku me erottiin yli 6vuotta sitte. Laitoin tekstarin äidille että harmi ku meni välit tälleen poikki. en tykännyt siitä että siellä kävi ja ois voinu mua aatella.. se sentään mua petti ja hakkas ja uhkas ties millä. Nyt sitten äiti laitto viestin että hän on mulle vihainen kun oon velhellu sille kaikki nuo pettämisasiat ym exästä:O siis mitä vittua suoraan sanottuna!!! olin todella lapsellinen ja laitoin viestiä takaisin että en halua enään koskan olla yhteydessä ja en halua kuulla koskaan äidistä mitään. Mitähän vittua se exä on sille mennyt selittään ja outoa kun ei omaa lasta usko ja jtn vtn paskaa uskoo:( Ja kyllä kaikki muutkin jotka sen ukon kans on ollut tietää mikä se on.osaa manipuloida ym phua kauniita,todellisuus on kuitenkin eri. en oieastaan olisi sinänsä suuttunut mutta tuon jälkeen kun se uskoo exän puheita ja väittää mua valehtelijaksi niin saa mun puolesta olla koko äiti:(. Niin ja oon 25v jos joku erehtyy kysyyn.

Miks äitis edes meni sinne? Siis jos oot 19-vuotiaana eronnu jostain kundista niin miks näiden vuosien jälkeen äitis meni sinne syömään?? Ei pysty ymmärtää..

No sitähän tässä miettiä saa..koko muun suvun voimin oon miettinyt asiaa ja ei kyllä täysillä tuo äiti käy:O. en tiiä oli vissiin kaupassa sen kuikelon nähny ja sit exä pyytäny käymään tai äiti ite tunkenu ihtensä sinne...Oli pakko mummulle mennä märiseen kun tollasen tempun teki:(

No empä kerenny enempää kyselemään kun rupes niin vituttaan tuo mitä teki. no jäipähän äitillekin joululahjat antamatta..onneks en oo etes sille vielä ostanu mitään. olen ehkä jonkun mielestä lapsellinen, mut mä en vaan hyväksy tollasta. siisk un vielä exä saanut sen uskomaan että minä olen valehllu siitä kaikki..... perkele. tekis mieli mennä ja ajaa sen päälle:D

just.. mä en kestäis jos mun äiti menis exän luo kyläilemään kaiken paskan jälkeen mitä se o mulle tehny..sanoisin et jos uskoo sitä valehtelevaa paskaa ni hyvää loppuelämää.

Yhteistyössä