?
:(...
Vieras
luulin että mun:O mut se taitaakin olla äiti... oli tänään käynyt mun exällä ja sen uudella akalla syömässä. ikinä ei ole siellä käynyt. sen jälkeen ku me erottiin yli 6vuotta sitte. Laitoin tekstarin äidille että harmi ku meni välit tälleen poikki. en tykännyt siitä että siellä kävi ja ois voinu mua aatella.. se sentään mua petti ja hakkas ja uhkas ties millä. Nyt sitten äiti laitto viestin että hän on mulle vihainen kun oon velhellu sille kaikki nuo pettämisasiat ym exästä:O siis mitä vittua suoraan sanottuna!!! olin todella lapsellinen ja laitoin viestiä takaisin että en halua enään koskan olla yhteydessä ja en halua kuulla koskaan äidistä mitään. Mitähän vittua se exä on sille mennyt selittään ja outoa kun ei omaa lasta usko ja jtn vtn paskaa uskoo
Ja kyllä kaikki muutkin jotka sen ukon kans on ollut tietää mikä se on.osaa manipuloida ym phua kauniita,todellisuus on kuitenkin eri. en oieastaan olisi sinänsä suuttunut mutta tuon jälkeen kun se uskoo exän puheita ja väittää mua valehtelijaksi niin saa mun puolesta olla koko äiti
. Niin ja oon 25v jos joku erehtyy kysyyn.