V
Venakko Milanna
Vieras
mutta mä taas en pystyy lähetä anteeksipyyntö
mä olen kuin teini, aina tuntu että vain mä oon oikeassa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
se oli joululahjajoka on 2kk myöhässä
se oli joululahjajoka on 2kk myöhässä
mutta mä taas en pystyy lähetä anteeksipyyntömä olen kuin teini, aina tuntu että vain mä oon oikeassa
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25734396:No harvempi mies vaimolleen autoja ostelee miksikään lahjaksi. Itse sain tossut, jotka hain ja paketoin itse. Mies laittoi nimen korttiin![]()
Eli miehellä oli aamulla niin kiire että näköjään unohtanut että mulla on syntymäpäivää, ei ainakaan sanonut mitään. Sitten mä soitin joskus klo 9, ja muistutti hänelle mihin meijän pitää mennä tänään, sitten kuulin sanan ettei hän ehdi, mä laitoin luurin kiinni ja lähetin hänelle txt, sellainen ei kovin kiva. Nyt se soitaa tai soitanut jo monta kerta, mä en halua edes vastata. Kun mua ärsytti, että se unohdi aamulla minusta vaikka sekin vielä ok, mutta meijän yks tärkeä meno mihin hän ei ehdi, en voi kestää. Olen niin hermostunut tästä, että räjähdän varmasti hänelle kun se kotiin joskus tulee tänään, ei pelastaa edes lahja
27 ja kiitos masentaa, että ei ole enää kun 3v ja olen 30