Olisitko suuttunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jopa jos mä soitan nyt hänelle siks että haluan pyytä anteeks, niin en pystyy normaalisti puhumaan ja aloitan taas syytä hänet ja sitten riidellä... mua niin vaikea saada takas etten enää ole vihainen. Ärsyttää oma luonne niin paljon

se on nimenomaan venäläisten tyyliä tämä että juhlitaan kaikkea mitä vaan juhlia voidaan, synttärit nyt on sitten jo niin iso juttu että se on melkein avioeron paikka jos ei ukko muista. Meidän tutulla on myös venakko muijana ja esim. naistenpäivänä ei ole kotiin menemistä ilman kukkapuskaa ja sampanjapulloa. Mun oma mies aikoinaan kulki duunissa tuossa rajan takana (meni aamulla ja palasi illalla) ja harva se päivä siellä tullin porukka (siis nimenomaan Venäjän puolella) juhli jotain kissanristiäisiä vodkan ja sampanjan voimalla... aina oli jollain synttärit nimpparit häät jne.

[QUOTE="vieras";25734459]Hah, tuo on niin KooJiin tapaista, kun kotona ei saa, kostetaan asia menemällä muualle juuri jonain tärkeänä päivänä! Yritä jaksaa, minä en jaksanut![/QUOTE]

Tää oli hyvä :D

Kyllä itsekin pahoitan mieleni joka vuosi kun mies ei noteeraa synttäreitä (tai joulua, tai vuosipäivää tms), meille joillekin ne nyt vaan ovat tärkeämpiä kuin muille. Mitä pahaa siinä on? Ja kaikille venakotsitävenakottätä-tyypeille tiedoksi; olen ihan supisuomalainen. Ei se pahaa tee muistaa itselleen läheisiä ihmisiä, edes nyt sitten vaikka juhlapyhinä jotka mielestäni antavat täydellisen tekosyyn edes hetkelliseen hempeyteen myös näille supisuomalaisille miehille joille monille tuntuu olevan enemmän tai vähemmän ongelma muiden kuin negatiivisten tunteiden ilmaiseminen....

Onnea Milannalle! :)

• Tykkää
Reactions: LuvLucy
En suuttuis, sillä mistäs tiedät ettei hän vaikka yllätä sua?
Vai eikö ole häen tapaista?

Mie en ainakaan vihjaise mitään, kun murun synttärit on.
Onnittelen aamulla ennenku lähtee töihin,
mut sit ku tulee kotiin on ruoka valmiina pöydässä jälkkärin kera,
sekä tietenkin myös lahja/t. :)

Mut joo jos ei koko päivänä mtn sanois niin kyllä mä varmaan turpiin antaisin miehelleni heti seuraavana päivänä. :D En välitä isoja juhlia pitää niin et ystävätkin kutsuisin, mutta kyllä mä haluan murun kans molempien syntymäpäivii juhlia. :) Sitten kun tulee jokin merkittävä syntymäpäivä (esim. just 30v) niin sit kyl haluun ystävätkin kutsua juhlimaan. x)

Niin joo onneks olkoon Milanna! :)

Viimeksi muokattu:
Eli miehellä oli aamulla niin kiire että näköjään unohtanut että mulla on syntymäpäivää, ei ainakaan sanonut mitään. Sitten mä soitin joskus klo 9, ja muistutti hänelle mihin meijän pitää mennä tänään, sitten kuulin sanan ettei hän ehdi, mä laitoin luurin kiinni ja lähetin hänelle txt, sellainen ei kovin kiva. Nyt se soitaa tai soitanut jo monta kerta, mä en halua edes vastata. Kun mua ärsytti, että se unohdi aamulla minusta vaikka sekin vielä ok, mutta meijän yks tärkeä meno mihin hän ei ehdi, en voi kestää. Olen niin hermostunut tästä, että räjähdän varmasti hänelle kun se kotiin joskus tulee tänään, ei pelastaa edes lahja

Et ole tosissasi?
ainiin minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä....

en suuttuisi,mies muistaa kyllä mun synttärit enkä ole kyllä koskaan odottanut mitään erikoista lahjaksi..ei haittaisi vaikka saisin vain synttärionnittelut ja pusun.en mäkään mitään erikoista miehelle hommaa ikinä,viimeksi viskipullon vaan :xmas:

muoks,olen täyttänyt viimeset 11 v sen kuuluisat 25 v :D eikä ole koskaan ollut mitään ikäkriisiä..

Minua suututti kun mies ei koskaan muistanut minun syntymäpäiviä, kunnes minä sitten unohdin miehen syntymäpäivät :D Sinun miehesi on kiireinen, ei siinä kaikkea aina muista!

Yhteistyössä