Just!! ...Että ottaa päähän miesten tunneälyttömyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="viekku";25725899]Oliko tämä herra uusi tuttavuus, eli tutustuitteko vasta vai oletteko olleet yhdessä pidempään? Ja kauan te chattailitte ennen kuin sen piti mennä nukkumaan?[/QUOTE]

ollaan tunnettu pidempään...n 1 vuosi..chatissa tutustuin. Nyt se eros n 2 kk sitten ja keksittiin, että lähden käymään sen luona :) Sit vietin tosi ihanan viikonlopun sen luona pohjanmaalla viime viikonloppuna :) et tunnetaan toistemme chat kayttäytyminen ja osataan lukea toisten ajatuksia...

Okka, menikö kuitenkin tuo viikonloppu hyvin? Mietin siis syitä miksi olisi kylmäkiskonen. Koska luultavasti on kyse vain että hän oli väsynyt, ei sen kummempaa. Ellei siis esim tuo viikonloppu jotenkin latistanut tunteita.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Apua. Kannattaa mennä terapiaan tosta. Toivotti hyvää yötä :O käsittämätöntä. Jos mun mies alkais viesteillä lässyttään jotain, niin oisin varma että se pettää mua. Eilen laitoin yövuorosta viestin sille "rakastan sua, nuku hyvin" niin tuli takas "ok" :D se ei vaan tykkää kirjoitella viestejä saati luritella niihin mitään.

ootko sä jotenkin epätoivoinen noiden miesten suhteen? yrität jokaista joka suostuu katsomaan suhun tai yleensäki jokaista jonka voi luokitella mieheksi? sellaisen kuvan susta saa....

juuri noin miehen pitää toimia voittaakseen kiinnostus. Ärsytys saa naisen kahta enempi kiinnostumaan. Pelkästään huomioiva mies on naisesta ikävystyttävä. Jos mietit, ketkä miehet ovat olleet vain kavereita ja ketkä rakastajia, huomaat, että ne kaverit ovat niitä kilttejä palleroisia.

Ensin ollaan tylyä ja sitten vielä laitetaan viestiä perään ettei suuttunut kun toinen menee nukkumaan? On siinä mies ajatellut että "mitä v*ttua, kuuluuko hänen kysyä lupa nukkumaan mennäkseen?". Ihme että laittoi viestiä ollenkaan.

Voihan se tuntua ikävältä, mutta ei siitä nyt draamaa kannata vetää. Miehet on miehiä, ei naisia. Me ollaan oikeesti ihan eri plateetoilta, siis naiset ja miehet. Kannattaa hyväksyä se, niin elämä on paljon helpompaa.

[QUOTE="Hah";25726000]Apua. Kannattaa mennä terapiaan tosta. Toivotti hyvää yötä :O käsittämätöntä. Jos mun mies alkais viesteillä lässyttään jotain, niin oisin varma että se pettää mua. Eilen laitoin yövuorosta viestin sille "rakastan sua, nuku hyvin" niin tuli takas "ok" :D se ei vaan tykkää kirjoitella viestejä saati luritella niihin mitään.[/QUOTE]

Siis minkä törökkien kanssa te oikeen hengaatte? Mun mies on kyllä aina laittanut mule söpöilyviestejä, sekä suhteen alussa että nyt kun sitä on kestänyt jo kohta 5 vuotta. Jos mun mies koskaan vastais mulle johonkin hempeilyihin "ok" viestillä niin loukkaantuisin verisesti.

Vaan enpä oo ennen aatellut että se on jotenkin epänormaalia että toi mun mies ihan oma-aloitteisestikin laittaa mulle söpöjä viestejä kun ei olla yhdessä...

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Ööh, kyllä mun mies "söpöstely"viestejä lähettelee mutta ei varmasti sen jälkeen kun on mennyt nukkumaan. Se kun kuorsaa jo ennen kuin saa pään tyynyyn eikä varmasti ole juttu-/tekstailutuulella sen jälkeen.

Yks mies lähti tosi aikaisin facechatista nukkumaan ja laitoin sille perään tekstiviestin, että en suuttunut vaikka lähdit noin aikaisin nukkumaan...että mulla on ollut vaan huono ja paska päivä kaiken kaikkiaan ja siks saatoin vaikuttaa sille tylyltä chatissa. Sit sanoin vielä, että oon tosi ilonen viime viikonlopusta kun meillä synkkas niin hyvin ja toivotin sille kauniita unia. Heti tuli tältä mieheltä vastaus: Jep.Hyvät yöt!
Itku kuristi kurkkua kun tota luin...ei mitään myötätuntoa mun paskaa päivää kohtaan eikä mitään parempia hyvän yön toivotuksia...pelkkä kuittaus vaan :´( onhan se tietty parempi kuin ei mitään.

Miehenä lähinnä meinaa leuka loksahtaa moisesta dramakuningatar meiningistä. Toivon että ko mies ehtii pelastaa itsensä ennenkuin on liian myöhäistä.

[QUOTE="Hah";25726000]Apua. Kannattaa mennä terapiaan tosta. Toivotti hyvää yötä :O käsittämätöntä. Jos mun mies alkais viesteillä lässyttään jotain, niin oisin varma että se pettää mua. Eilen laitoin yövuorosta viestin sille "rakastan sua, nuku hyvin" niin tuli takas "ok" :D se ei vaan tykkää kirjoitella viestejä saati luritella niihin mitään.[/QUOTE]

Miehekkään ytimekäs viesti.:D

[QUOTE="viekku";25725956]Okka, menikö kuitenkin tuo viikonloppu hyvin? Mietin siis syitä miksi olisi kylmäkiskonen. Koska luultavasti on kyse vain että hän oli väsynyt, ei sen kummempaa. Ellei siis esim tuo viikonloppu jotenkin latistanut tunteita.[/QUOTE] Pidetään tosiaan peukut pystyssä että kyseessä on vain väsymys...illalla sit selviäa¨kun soitan puhelua sille ja otan asian puheeksi..mut viikonloppu oli aivan mahtava, että juttu luisti ja se sanoki mulle että sua ei ainakaa tartte käskeä puhumaan :D ja tykättiin toisestamme sekä henkisesti että fyysisesti...aikuista kypsää rakkautta!!
:

[QUOTE="vieras1234";25726202]ootko sä jotenkin epätoivoinen noiden miesten suhteen? yrität jokaista joka suostuu katsomaan suhun tai yleensäki jokaista jonka voi luokitella mieheksi? sellaisen kuvan susta saa....[/QUOTE]
No en tosiaan yritä jokasta miestä että tää joka nyt on kiikarissa on tosissaan ainoa, joka on kiikarissa ja tähän haluan panostaa! miks muuten olisin laittanut sille tekstaria perään, koska on mulla muitakin pantavia miehiä facessa!!

No tehän olette tasavertaisia sitten. Toiselta puuttuu tunneäly toiselta äly.
Luuletko sä olevas
jotenkin hauska?? No pieleen meni..apinoit jonkun toisen "vitsin" tolta ekalta sivulta eikä sekään "vitsi" mua naurattanut...varsinkin kun eilen oli fiilis ihan perseestä ton jep hyvät yöt-viestin jälkeen ja sit toinen tulee vaan lisää paskaa lapiomaan mun niskaan. No jos sä noin haluat ajatella, niin ajattele sit kans myös niin, että mulla on tunneälyä sunkin edestä ja sillä miehellä älyä kaks kertaa enemmän kuin sun miehellä!!!!!!!

Yhteistyössä