P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvä jos tää viestiketju herätti sut todellisuuteen...herätti sut näkemään sun oman paskan käytöksen :hug: Ota kuule luuri kauniiseen kätöseen ja laita sille miehelle viestiä, että et koskaan tuu löytämään yhtä suurta ja kallista kultakimpaletta ku mitä tämä mies on sulle :heart:Alkuperäinen kirjoittaja mä-78;25726441:mitäköhä mun löytämä mies ajattelee ko kirjottelee pitkät ihanat tekstit ja mun vastaukset lyhyitä ja apuaaa nyt sit pakko ruveta kirjottaa pitkät tekstarit sille...
Mulla oli mun äiti kylässä niin en mitään face seksiä viitsinyt tän miehen kans alkaa harrastaa...niin en sit reakoinut siihen kun se yritti kaikkea sellasta jutskata siinäNiin voitko kertoo miks olit miehelle tyly? :O
Ensin ollaan tylyä ja sitten vielä laitetaan viestiä perään ettei suuttunut kun toinen menee nukkumaan? On siinä mies ajatellut että "mitä v*ttua, kuuluuko hänen kysyä lupa nukkumaan mennäkseen?". Ihme että laittoi viestiä ollenkaan.
No ei ole kyse edelleenkään siitä et se meni nukkumaan tai et sen tarttis kysyä lupa nukkumana menoon...mut kun olin sille niin tylyn kuulonen niin aattelin, et se luuli että olin sille suuttunut. Nii siks mä sille laiton ,et en en oo suuttunut sulle mistään...niin nyt mua on raivostuttanut vain toi miesten tapa vastata mun harkittuun ja mietittyyn viestiin noin lyhyesti...ihan kuin olisin joku likainen rätti vaan![]()
Yks mies lähti tosi aikaisin facechatista nukkumaan ja laitoin sille perään tekstiviestin, että en suuttunut vaikka lähdit noin aikaisin nukkumaan...että mulla on ollut vaan huono ja paska päivä kaiken kaikkiaan ja siks saatoin vaikuttaa sille tylyltä chatissa. Sit sanoin vielä, että oon tosi ilonen viime viikonlopusta kun meillä synkkas niin hyvin ja toivotin sille kauniita unia. Heti tuli tältä mieheltä vastaus: Jep.Hyvät yöt!
Itku kuristi kurkkua kun tota luin...ei mitään myötätuntoa mun paskaa päivää kohtaan eikä mitään parempia hyvän yön toivotuksia...pelkkä kuittaus vaan :´( onhan se tietty parempi kuin ei mitään.
Mulla oli mun äiti kylässä niin en mitään face seksiä viitsinyt tän miehen kans alkaa harrastaa...niin en sit reakoinut siihen kun se yritti kaikkea sellasta jutskata siinä
Omasta kokemuksesta niitä ihanaisia hyvän yön toivotuksia on turha odottaa, oltiin sitten tapailuasteella, seurusteluasteella tai jo naimisissa viidettä vuotta. Jos taas mies lähettelis jotain pusipusi-viestejä niin se ois vähintäänkin epäilyttävää.
Ei ole kyse siitä, että olisi vaikeaa...vaan siitä, että toinen ihminen kohtelee mua kuin likaista rättiä
En tässä elämäntilanteessa...haluun nyt keskittyä tähän mieheen, johon oon tutustumassaKiitti vaan ja voin ilmotella jos tilanne muuttuu
Kiitti niin säkin, mut sorry nyt on vaan yks kiikarissa =)