Just!! ...Että ottaa päähän miesten tunneälyttömyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mä-78;25726441:
mitäköhä mun löytämä mies ajattelee ko kirjottelee pitkät ihanat tekstit ja mun vastaukset lyhyitä ja apuaaa nyt sit pakko ruveta kirjottaa pitkät tekstarit sille...
Hyvä jos tää viestiketju herätti sut todellisuuteen...herätti sut näkemään sun oman paskan käytöksen :hug: Ota kuule luuri kauniiseen kätöseen ja laita sille miehelle viestiä, että et koskaan tuu löytämään yhtä suurta ja kallista kultakimpaletta ku mitä tämä mies on sulle :heart:

Ensin ollaan tylyä ja sitten vielä laitetaan viestiä perään ettei suuttunut kun toinen menee nukkumaan? On siinä mies ajatellut että "mitä v*ttua, kuuluuko hänen kysyä lupa nukkumaan mennäkseen?". Ihme että laittoi viestiä ollenkaan.

No ei ole kyse edelleenkään siitä et se meni nukkumaan tai et sen tarttis kysyä lupa nukkumana menoon...mut kun olin sille niin tylyn kuulonen niin aattelin, et se luuli että olin sille suuttunut. Nii siks mä sille laiton ,et en en oo suuttunut sulle mistään...niin nyt mua on raivostuttanut vain toi miesten tapa vastata mun harkittuun ja mietittyyn viestiin noin lyhyesti...ihan kuin olisin joku likainen rätti vaan :(

No ei ole kyse edelleenkään siitä et se meni nukkumaan tai et sen tarttis kysyä lupa nukkumana menoon...mut kun olin sille niin tylyn kuulonen niin aattelin, et se luuli että olin sille suuttunut. Nii siks mä sille laiton ,et en en oo suuttunut sulle mistään...niin nyt mua on raivostuttanut vain toi miesten tapa vastata mun harkittuun ja mietittyyn viestiin noin lyhyesti...ihan kuin olisin joku likainen rätti vaan :(

mitä sä tarkalleen ottaen sille sit kirjotit siihen viestiin johon se vastas noin tylysti?

Yks mies lähti tosi aikaisin facechatista nukkumaan ja laitoin sille perään tekstiviestin, että en suuttunut vaikka lähdit noin aikaisin nukkumaan...että mulla on ollut vaan huono ja paska päivä kaiken kaikkiaan ja siks saatoin vaikuttaa sille tylyltä chatissa. Sit sanoin vielä, että oon tosi ilonen viime viikonlopusta kun meillä synkkas niin hyvin ja toivotin sille kauniita unia. Heti tuli tältä mieheltä vastaus: Jep.Hyvät yöt!
Itku kuristi kurkkua kun tota luin...ei mitään myötätuntoa mun paskaa päivää kohtaan eikä mitään parempia hyvän yön toivotuksia...pelkkä kuittaus vaan :´( onhan se tietty parempi kuin ei mitään.

Niin tyypillistä naisten kotkotusta. Aina ja jatkuvasti nalkutetaan, valitetaan, itketään etc
Ei ole täyspäisten touhua.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Mulla oli mun äiti kylässä niin en mitään face seksiä viitsinyt tän miehen kans alkaa harrastaa...niin en sit reakoinut siihen kun se yritti kaikkea sellasta jutskata siinä

No puuttuuhan sultakin tunneäly ja ilmeisesti se älykin..olisit sanonut ukolle,että äitis on kylässä jotta jatketaanko huomenna tai muutoin paremmalla ajalla..
Miten sää kuvittelet et sul on oikeus olla tyly tiselle ja sit sen pitäis jo maate mentyään olla lurittelemassa sulle romaania tekstiviestillä,ettei sun tunteitas vaan loukata. :D
Olisit hemmetti tyytyväinen että edes vastasi.

• Tykkää
Reactions: Aatamin akka
Omasta kokemuksesta niitä ihanaisia hyvän yön toivotuksia on turha odottaa, oltiin sitten tapailuasteella, seurusteluasteella tai jo naimisissa viidettä vuotta. Jos taas mies lähettelis jotain pusipusi-viestejä niin se ois vähintäänkin epäilyttävää.

Kyllä on taas stereotypiat kunniassaan tällä palstalla. Meidän huushollissa se on se mies joka nauttii hellittelystä ja lähettelee innoissaan paljon parempia ja tunteellisempia pusipusi-viestejä kuin minä, ja loukkaantuu jos ajatuksissani en ole tarpeeksi pusipusi takaisin. Ja kommunikaatio pelaa. Hän rakastaa minua ja minä häntä eikä kummallekaan ole tämä epäselvää. Joka ikinen päivä muistutetaan toisillemme että rakastamme ja olemme toisillemme tärkeitä.

Enkä ajattele, että onpas tuo nyt epäilyttävää tai noloa tai epämiehekästä. Minusta se on vain hellyyttävää ja rakastan tuota puolta miehessäni, koska tiedän sen olevan harvinaista.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Just mut se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa!! :) Eli voin ilosena kertoa teille kaikille jotka ootte koittanut paskaa lapioida täällä mun niskaan, et tänään ollaan juteltu koko päivä tän miehen kanssa mesessä :) hädin tuskin sain pyykit pestyä, ruuan laitettua ja siivottua rutiinisiivoukset tänään sekä käytyä kaupassa ja lasta ulkoilemassa, koska en olis malttanut olla koneelta tänään pois :) ihana päivä tosiaan ollut vaikka pari virastoasiaa jäikin sit tänään hoitamatta :( mut huomenna taas uus ihana päivä :heart:

Yhteistyössä