Jaaha, pitäiskö mun nyt sitten kupsahtaa?? ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:D

Mun ois pitäny tehdä varmaan sama,kun sanoin trampoliinista niin.... ;)
2 vuotta sitten lasten kummit vain ajatteli toisin ja hommasivat lapsille sellasen...alkuun meinasin |O :headwall: :kieh: :kieh: (olin viimeisellä viikolla raskaana kaksosista) ja lopulta kun mukana tuli turvaverkkokin,jouduin jo pyytelemään anteeksi :ashamed: ja kiittää nöyränä muistamisesta.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja emuliinu:

2 vuotta sitten lasten kummit vain ajatteli toisin ja hommasivat lapsille sellasen...alkuun meinasin |O :headwall: :kieh: :kieh: (olin viimeisellä viikolla raskaana kaksosista) ja lopulta kun mukana tuli turvaverkkokin,jouduin jo pyytelemään anteeksi :ashamed: ja kiittää nöyränä muistamisesta.. :D

ja nyt käyt siinä itsekin hyppimässä salaa yöllä? vai mitä B)

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
*lainaa piiskaa* (sitä isompaa)

Ei, sulla ei ole mitään oikeutta kupsahtaa ennen kuin ehdin sinne asti, eikä sittenkään...

=)

Tääh, olet taas vaihtanut nimimerkkiä!! Mä olen kuvitellut että vietät palstattoman kesän kun tölliä ei ole näkynyt.

Koita jo päättää mikä olet, tai teen kuten lapsilleni kun ovat kavereilla: heillä on ilmoitusvelvollisuus! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
Alkuperäinen kirjoittaja emuliinu:

ja nyt käyt siinä itsekin hyppimässä salaa yöllä? vai mitä B)

Eka kerran "kehtasin" siinä pomppia vasta nyt keväällä...
:ashamed: :whistle: Ja annoin luonteelle periks... :D Sillä seurauksella,että lapsilla oli hauskaa,kun äipän capri-malliset housut repes... :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Yhteistyössä