no ei todellakaan oo mikään häpeän aihe.
sitäpaitsi roskakuskit on lähes jokaisen pikkupojan idoleita niitteen suurten autojensa kanssa
sitäpaitsi roskakuskit on lähes jokaisen pikkupojan idoleita niitteen suurten autojensa kanssa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vai:No, paljonko ne sit todella tienaa? 1500??
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Alkuperäinen kirjoittaja vai:No, paljonko ne sit todella tienaa? 1500??
Mulla jäi käteen suunnilleen 3000 euroa kuussa kun olin roskakuski.
Alkuperäinen kirjoittaja tota noin:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Alkuperäinen kirjoittaja vai:No, paljonko ne sit todella tienaa? 1500??
Minkälaiset työajat sulla oli? Yleensä eivät kyllä tuollaisia tienaa, mutta täälle varmaan tulee lisä, kun hakevat pyhäpäivinä ja sunnuntaisinkin roskia ja yömyöhään. Ihan pimeetä tohua minusta.
Mutta normityöajalla ei roskakuskin palkka hyvä ole.
Alkuperäinen kirjoittaja tota noin:Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Alkuperäinen kirjoittaja vai:No, paljonko ne sit todella tienaa? 1500??
Minkälaiset työajat sulla oli? Yleensä eivät kyllä tuollaisia tienaa, mutta täälle varmaan tulee lisä, kun hakevat pyhäpäivinä ja sunnuntaisinkin roskia ja yömyöhään. Ihan pimeetä tohua minusta.
Mutta normityöajalla ei roskakuskin palkka hyvä ole.
Alkuperäinen kirjoittaja heips:No, ollaan nyt hei oikeasti rehellisiä. Kuinka moni tässä ketjussa haluaisi miehensä olevan roskakuski ja mikä mies on ammatiltaan nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja heips:No, ollaan nyt hei oikeasti rehellisiä. Kuinka moni tässä ketjussa haluaisi miehensä olevan roskakuski ja mikä mies on ammatiltaan nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Lis:Alkuperäinen kirjoittaja heips:No, ollaan nyt hei oikeasti rehellisiä. Kuinka moni tässä ketjussa haluaisi miehensä olevan roskakuski ja mikä mies on ammatiltaan nyt?
Päällikkötasoa, enkä kyllä haluaisi roskakuskia koska palkka ei ole samaa tasoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Äläs nyt, minä olen lääpälläni taloyhtiömme roskat hakevaan kuskiin! On muuten hemmetin komea, raamikas mies. Eikä se työasu yhtään himmennä kiinnostavuutta. Nam nam!
(Ei kai vaan ole sinun miehesi...)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Äläs nyt, minä olen lääpälläni taloyhtiömme roskat hakevaan kuskiin! On muuten hemmetin komea, raamikas mies. Eikä se työasu yhtään himmennä kiinnostavuutta. Nam nam!
(Ei kai vaan ole sinun miehesi...)
Saattaa hyvinkin olla mun ukkoni! On aika söpö mieheksi vaikka itse sanonkin.....
Ja kyselijöille tiedoksi niin kyllä miehen palkasta käteen jää se 2500 (kuukaudesta riippuen, välillä enemmänkin). Kyllä se meille riittää ja olen sen rahan turvin voinut olla lasten kanssa pitkään kotona!Hän on kaverinsa firmassa töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja lakkoon vaan:Roskakuskien pitäisi joskus lakkoilla kautta koko Suomenmaan. Kyllä arvostus ammattia kohtaan kasvaisi, kun sen tarpeellisuus tunnustettaisiin.
ETKÄ HÄPEÄ! Työ siinä missämuutkin ja perustarpeellisempi työ kuin joku akateeminen tutkinto, joka johtaa työttömyyskortistoon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lakkoon vaan:Roskakuskien pitäisi joskus lakkoilla kautta koko Suomenmaan. Kyllä arvostus ammattia kohtaan kasvaisi, kun sen tarpeellisuus tunnustettaisiin.
ETKÄ HÄPEÄ! Työ siinä missämuutkin ja perustarpeellisempi työ kuin joku akateeminen tutkinto, joka johtaa työttömyyskortistoon.
Itse olen akateeminen enkä päivääkään ole kortistossa ollut. Tapoihini ei tosin kuulu arvostella ihmisiä heidän työnsä perusteella, sillä jokainen työ on tärkeä. Ei koulutus mittaa ihmisarvoa. Sanoisin sinulle, että ihan yhtä lailla meitä akateemisesti koulutettujakin tässä maassa tarvitaan, eikä meistä suinkaan kaikki missään kortistossa ole. Ja on siellä kortistossa ihan yhtä lailla myös duunareitakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Apua:Järkevämpää olla lyhyemmällä koulutuksella roskakuski kuin esim. vuosikausia opiskellut akateeminen jolle ei jää käteen edes tuota 3000e/kk. Mutta tietysti kukin kiinnostuksensa mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja yksi tyttö vain:Hassua miten paljon ihminen määritellään Suomessa ammatin perusteella... heti toinen kysymys nimen kysymisen jälkeen on että mitä kukakin tekee työkseen... Työhän voi myös vaihdella elämän mittaan... joku saattaa tehdä ihan eri duunia kakskymppisenä kuin sitten nelikymppisenä...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Apua:Järkevämpää olla lyhyemmällä koulutuksella roskakuski kuin esim. vuosikausia opiskellut akateeminen jolle ei jää käteen edes tuota 3000e/kk. Mutta tietysti kukin kiinnostuksensa mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:ÄLÄ Häpeä--------->>itte aina miettiny miltä tuntus kun roska kuski kovilla työ miehen otteillaan ottas itteni roska pöntön päällä ku itte just kiikuttamassa sinne roskia---------->>JOskus koittanukki itte osua roskikselle yhtä aikaa roska auton kans??