pitäiskö mun mennä johonkin näytille? vaarattomia sydän oireita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 19ounou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

19ounou

Vieras
Eilen ja edellis illalla kun menin nukkumaan kipristeli sydämmestä mut meni ohi asentoa vaihtamalla eli vaaratonta? on ollu joskus aikaisemminkin samanlaista enkä oo pitäny minään.. Noh tänään koneella istuin pari tuntia ja nousin,hetken päästä puristi rintakehästä mitä ei oo koskaan ollut,syvään hengittäessä vihlasi kovastikkin sydämestä pelkäsin jo et kanttu vei mut ei onneksi vielä.. :( lievenpää vihlomista tuntunu jo tunnin..hiukan puristaa rintakehästä pelottavaa
onko vaaratonta?
ei mulla mitään muita oireita tai sairauksia joku tulehdus vaan ikenessä ollu riesana mut tuskin tähän liittyy? sekin pelottaa..:/

Lihasperäiseltä mustakin kuulostaa mutta mä sanoisin, että jos yhtään epäilet sen olevan sydänperäistä, niin mene heti päivystykseen. Mielummin turha käynti, kuin se, että jotain vakavaa pääsee sattumaan.

Niin ja lisään vielä, että suuhan on yksi suurimmista infektioporteista ihmisellä, eli kyllä ihan vaarattoman tuntuisesta ientulehduksesta voi lähteä pöpö liikkeelle muualle elimistöön.

Niin ja lisään vielä, että suuhan on yksi suurimmista infektioporteista ihmisellä, eli kyllä ihan vaarattoman tuntuisesta ientulehduksesta voi lähteä pöpö liikkeelle muualle elimistöön.

tota just pelkään.. poistettu jo kaks hammasta ton tulehduksen takia vika kerrasta 2vkoa turvoksissa on edelleen mut se kai normaalia kun seiskahammas poistettiin..
mut jos se tosta johtuis ni kai jotain muitakin oireita?

[QUOTE="alkup";22353568]tota just pelkään.. poistettu jo kaks hammasta ton tulehduksen takia vika kerrasta 2vkoa turvoksissa on edelleen mut se kai normaalia kun seiskahammas poistettiin..
mut jos se tosta johtuis ni kai jotain muitakin oireita?[/QUOTE]

Yleensä infektiot nostaa kuumeen. Mutta voi toki olla kuumeettomiakin. Päivystyksessä ainakin näkevät nopeasti pika-crp:llä että onko bakteeriperäistä tulehdusta.

Oon töissä terveyskeskuksen neuvonnassa ja siis teen sitä että joko kehotan ihmisiä oleen vielä kotihoidossa tai tulemaan näytille. Jos sä soittaisit ja selittäisit nuo oireet ja niin varmuuden vuoksi käskisin tulla päivystykseen. Vaikka melko varma olenkin ettei ole sydänperäistä, mutta varsinkin naisilla sydänoireet on tosi vaihtelevia ja parempi olis saada varmistus..

Yhteistyössä