Minun mielestäni ei, pitäisi olla edes 20 euron minimimaksu. Ottaa vaan päähän kun taas joku poliitikko ajamasa ilmaista päivähoitoa :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Minun mielestäni ei, pitäisi olla edes 20 euron minimimaksu. Ottaa vaan päähän kun taas joku poliitikko ajamasa ilmaista päivähoitoa :/
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:No onhan se niin, mutta kyllähän se lapsen kotonakin hoitaminen maksaa, aamupalat, välipalat ja lounaat..
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:No onhan se niin, mutta kyllähän se lapsen kotonakin hoitaminen maksaa, aamupalat, välipalat ja lounaat..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no, siinä tapauksessa, että pienituloisen ei kannata käydä töissä ollenkaan koska päivähoidon jälkeen ei jäis mitään käteen sen enempää vaikka olis kotona, niin sillon mun mielestä on niin pienet tulot, että ei tarvis maksaa
Alkuperäinen kirjoittaja pienituloisuus voi olla omista valinnoista kiinni:Kuka käskee järjestää elämänsä niin, että on useampi lapsi ja opinnot kesken? Sitten vielä päiväopiskeluna pitää tietysti suorittaa.Vaihtoehtona olisi esim oppisopimus, jolloin saisi samalla palkkaa. Onneksi olen hankkinut ammatin ennen lapsia, niin ei tarvii nyt enää surra millä maksaa hoitomaksut.