R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:no kehtaa. vaikka itsekin joskus kerään katseita pesutiloissa, löytyy raskausarpia (onneks nyt vaalenneita) sekä leikkausarpia mahasta, kyljestä ja selästä pari joista toinen niskasta persuksiinenkä mä niitä häpeä, kannan ylpeydellä!
(onneksi luovuin ideasta tatuoida vetoketju pitkän arven päälle)
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bagmam:Ei tarvitse hävetä. Harva selviää raskaudesta arvitta ja nuokin vaalenee ajan myötä! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:Alkuperäinen kirjoittaja bagmam:Ei tarvitse hävetä. Harva selviää raskaudesta arvitta ja nuokin vaalenee ajan myötä! :flower:
Ai. Ei mulle tai kenellekään tutulle ole mitään arpia tullut. Siis ainakaan niille, joiden kanssa on asiasta tullut puhetta tai joiden mahan olen nähnyt. Enkä kyllä uimahallissakaan ole niitä kenelläkään nähnyt. Tosin en ole kovin tarkkaan ihmisten mahoja siellä tarkkaillutkaan. Mulla on ollut käsitys, että arvet on kuitenkin aika harvinaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:Alkuperäinen kirjoittaja bagmam:Ei tarvitse hävetä. Harva selviää raskaudesta arvitta ja nuokin vaalenee ajan myötä! :flower:
Ai. Ei mulle tai kenellekään tutulle ole mitään arpia tullut. Siis ainakaan niille, joiden kanssa on asiasta tullut puhetta tai joiden mahan olen nähnyt. Enkä kyllä uimahallissakaan ole niitä kenelläkään nähnyt. Tosin en ole kovin tarkkaan ihmisten mahoja siellä tarkkaillutkaan. Mulla on ollut käsitys, että arvet on kuitenkin aika harvinaisia.